Het zoveelste sociale platform dat graag je gegevens in bezit heeft...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Wat is Myves nou weer? Heb ik nou alweer een nieuwe rage gemist?
Mensen denken al snel dat als je aardig doet, dat er meer achter zit. Vind ik zo flauw als ze dat denken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
al wel zoiets als Hyves zijn denk ik?
Nah, ik geloof dat Hut mij eng vindt dus dan maar niet ... ik wilde aardig zijn
Nou serieus... dat is best wel flauw, maar ja, misschien heeft Hut slechte ervaringenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen denken al snel dat als je aardig doet, dat er meer achter zit. Vind ik zo flauw als ze dat denken.
Schade en schande en zo...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen denken al snel dat als je aardig doet, dat er meer achter zit. Vind ik zo flauw als ze dat denken.
Dat zou natuurlijk kunnen, slechte ervaringen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus... dat is best wel flauw, maar ja, misschien heeft Hut slechte ervaringen
Ik zou ook niet zo snel mijn adres doorgeven.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus... dat is best wel flauw, maar ja, misschien heeft Hut slechte ervaringen
Dat kan ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga van de week wel een advertentie zetten op MP, de hele zooi in één keer
Trek je conclusie...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen Chufi hier kan bevestigen dat ik niet eng ben
Ik ook niet, maar aan mij zou je het ook niet durven?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo snel mijn adres doorgeven.
Internet heeft meer kapot gemaakt dan 40-plussers ooit goed kunnen maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
Klopt , je bent weerzinwekkend liefquote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen Chufi hier kan bevestigen dat ik niet eng ben
Hij had ooit een foto van de overkant geplaatst en aan de hand daarvan vond ik zn huis... Ik ben dat verder vergeten, maar King kan het zo vinden... Juiste naam heb ik welquote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet joh, dan wordt Hut helemaal panischquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had ooit een foto van de overkant geplaatst en aan de hand daarvan vond ik zn huis... Ik ben dat verder vergeten, maar King kan het zo vinden... Juiste naam heb ik wel
OK...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar niet joh, dan wordt Hut helemaal panisch
Kan niet, hij is al to the max.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar niet joh, dan wordt Hut helemaal panisch
Hoe voelt dat nou als vrouw, dat je afgewezen wordt door een (soort van) man?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was goed bedoeld, maar hij wil niet, niks aan te doen...
Nou jah.... ik ga verder met mijn schoonmaak, ik had effe koffiepauzequote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan niet, hij is al to the max.
Al maanden, sinds zijn intrede hier...
Pijnlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als vrouw, dat je afgewezen wordt door een (soort van) man?
Ik las net dat TH niet alleen is maar getrouwd is ... Maar misschien is dat om vrouwen van zich af te houdenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als vrouw, dat je afgewezen wordt door een (soort van) man?
Ik denk dat 'ie het zelf wel gelooft...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las net dat TH niet alleen is maar getrouwd is ... Maar misschien is dat om vrouwen van zich af te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |