quote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag de gemiddeldes en dat was behoorlijk indrukwekkend.
Dat gaat hem bij mij dus echt niet worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon voor middernacht stoppen .... licht uit en naar bed .... Probeer het ook al weken, en dat terwijl ik maar 1 meter heb
Isax heeft wel een gezondequote:Op zondag 1 februari 2015 17:56 schreef Kingstown het volgende:
Voor de hyves-liefhebbers. Met dank aan Haaibaaike:
ONZ / Eindelijk plaatjes in je signature
Mijn plan was eigenlijk dat jij als huishooligan van dienst iedereen die zulke ellende gebruikt heel hard weg zou meppen.quote:
🔫💣🔪♿️✔️quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn plan was eigenlijk dat jij als huishooligan van dienst iedereen die zulke ellende gebruikt heel hard weg zou meppen.
ennio!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Even een concertje doen zo... 🎤🎼🎻🎺🎷🎹🎵🎶
Ik stel voor dat we Deisyy in laten grijpen. Of even een bindende poll maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
Zit nu iedereen overal en nergens met die emoji emos te posten ...
Als je geen link had gepost of het er niet over had gehad, had ik het niet geweten... 😛💩quote:Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Deisyy in laten grijpen. Of even een bindende poll maken.
I know, we hadden mijn vader kaartjes kado gedaanquote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eindelijk, na 3 verplaatsingen...
Ben benieuwd... 🇮🇹quote:Op zondag 1 februari 2015 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
I know, we hadden mijn vader kaartjes kado gedaan
Oh, die. Have fun!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eindelijk, na 3 verplaatsingen...
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet gewoon morgen mijn LP van Once upon a time in the west wel weer op
ik wacht nog steeds op je adresquote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik vind het niet aardig van je dat ik je geen dvd mag sturen, maar moet je zelf weten
Ik zag het even voorbij komen en moest aan je denken... Dacht nee PP is hier niet .... Maar Nederlands succesquote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer terug van Jumping Amsterdam.
Was weer echt een straf paar kaartjes voor Vip tribune.
ja natuurlijk heb ik die maar ik moest altijd zo huilen van die muziek... emo-mequote:
Heb je ook nog een platenspelerquote:Op zondag 1 februari 2015 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
ja natuurlijk heb ik die maar ik moest altijd zo huilen van die muziek... emo-me
Ja de barrage was mooi spektakel vanmiddag.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het even voorbij komen en moest aan je denken... Dacht nee PP is hier niet .... Maar Nederlands succes
Ik zag alleen de laatste die dame die foutloos moest rijden maar er meteen een balk afflikkerde en dus de winnaar bekend was ....quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja de barrage was mooi spektakel vanmiddag.
ja die kan ik aansluiten op de laptop, doe ik later vanavond welquote:
Ik weet het nog ....quote:Op zondag 1 februari 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je nu aan het zoeken waar ik ooit je adres heb gevraagd?
Heb je zin om huilend in slaap te vallen?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
ja die kan ik aansluiten op de laptop, doe ik later vanavond wel
je hebt soms van die dagenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zin om huilend in slaap te vallen?
Nee, ik geloof het wel, ga je me iets leuks sturen?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je nu aan het zoeken waar ik ooit je adres heb gevraagd?
In elk geval woont Dees niet in een flat, zover ik weet, want ze heeft een tuin, dus hetquote:Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lees allemaal narigheid op nieuws in Rotterdam![]()
Dees is voor mij Rotterdam
Waarschijnlijk heeft ze je per PM gevraagd, maar dat staat dicht bij je las ik vandaag van THquote:Op zondag 1 februari 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het wel, ga je me iets leuks sturen?
Wat voor leuks wil jij graag hebben?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
Nee, ik geloof het wel, ga je me iets leuks sturen?
Heeft Sas jou ook al Fann's adres gestuurd?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor leuks wil jij graag hebben?
Jou nog niet ?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Sas jou ook al Fann's adres gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |