Het zoveelste sociale platform dat graag je gegevens in bezit heeft...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Wat is Myves nou weer? Heb ik nou alweer een nieuwe rage gemist?
Mensen denken al snel dat als je aardig doet, dat er meer achter zit. Vind ik zo flauw als ze dat denken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
al wel zoiets als Hyves zijn denk ik?
Nah, ik geloof dat Hut mij eng vindt dus dan maar niet ... ik wilde aardig zijn
Nou serieus... dat is best wel flauw, maar ja, misschien heeft Hut slechte ervaringenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen denken al snel dat als je aardig doet, dat er meer achter zit. Vind ik zo flauw als ze dat denken.
Schade en schande en zo...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen denken al snel dat als je aardig doet, dat er meer achter zit. Vind ik zo flauw als ze dat denken.
Dat zou natuurlijk kunnen, slechte ervaringen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus... dat is best wel flauw, maar ja, misschien heeft Hut slechte ervaringen
Ik zou ook niet zo snel mijn adres doorgeven.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus... dat is best wel flauw, maar ja, misschien heeft Hut slechte ervaringen
Dat kan ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga van de week wel een advertentie zetten op MP, de hele zooi in één keer
Trek je conclusie...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen Chufi hier kan bevestigen dat ik niet eng ben
Ik ook niet, maar aan mij zou je het ook niet durven?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo snel mijn adres doorgeven.
Internet heeft meer kapot gemaakt dan 40-plussers ooit goed kunnen maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
Klopt , je bent weerzinwekkend liefquote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen Chufi hier kan bevestigen dat ik niet eng ben
Hij had ooit een foto van de overkant geplaatst en aan de hand daarvan vond ik zn huis... Ik ben dat verder vergeten, maar King kan het zo vinden... Juiste naam heb ik welquote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet joh, dan wordt Hut helemaal panischquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had ooit een foto van de overkant geplaatst en aan de hand daarvan vond ik zn huis... Ik ben dat verder vergeten, maar King kan het zo vinden... Juiste naam heb ik wel
OK...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar niet joh, dan wordt Hut helemaal panisch
Kan niet, hij is al to the max.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar niet joh, dan wordt Hut helemaal panisch
Hoe voelt dat nou als vrouw, dat je afgewezen wordt door een (soort van) man?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was goed bedoeld, maar hij wil niet, niks aan te doen...
Nou jah.... ik ga verder met mijn schoonmaak, ik had effe koffiepauzequote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan niet, hij is al to the max.
Al maanden, sinds zijn intrede hier...
Pijnlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als vrouw, dat je afgewezen wordt door een (soort van) man?
Ik las net dat TH niet alleen is maar getrouwd is ... Maar misschien is dat om vrouwen van zich af te houdenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als vrouw, dat je afgewezen wordt door een (soort van) man?
Ik denk dat 'ie het zelf wel gelooft...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las net dat TH niet alleen is maar getrouwd is ... Maar misschien is dat om vrouwen van zich af te houden
Weet je ook eens hoe dat voelt...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef FANN het volgende:
Pijnlijktot op het bot getraumatiseerd ben ik nu
Je bent er nu pas achter dat jij en FANN de enige 2 unieke accounts hier zijn?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen klaar met de koffiepauze en weer aan het werk?
Uhuh, zondag dus wasdag.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen klaar met de koffiepauze en weer aan het werk?
FANN is zelfs een kloon van mij...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent er nu pas achter dat jij en FANN de enige 2 unieke accounts hier zijn?
Wasdag...quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, zondag dus wasdag.![]()
En andere zooi doen.
Hut heeft even een kastje getimmerd.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik machines, dan moet je het ook nog uitzoeken en opvouwen en opbergen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wasdag...
Dat is toch de boel in een machine gooien en benen weer omhoog daarna?
Of heb je nog een tobbe met zeepblokken en wasbord?
ja en ik heb het al zo drukquote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kan je iemand anders er blij mee maken!quote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aan mij zou je het ook niet durven?![]()
Kom ik zo eng over?![]()
Ik wilde gewoon een paar leuke dvd's naar Hut sturen die ze vast niet in de Kringloopwinkel hebben
gewoon om hem een plezier te doen, maar ik wil zijn adres niet eens meer
Weekend goedkopere stroom?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik machines, dan moet je het ook nog uitzoeken en opvouwen en opbergen.
En genoeg andere dingen te doen in huis. Misschien beter gezegd, zondag huishoud dag.![]()
En nee ik doen niet alleen op zondag dingen in huis.Voordat zulke onzin weer wordt gedacht.
Gewoon, weekend, goedkoper stroom, dus extra dingen doen.
Hier is het nog wel, gelukkig.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weekend goedkopere stroom?
Bestaat dat nog? Dacht dat dat al jaren opgehouden was, net als nachttarief...
Ik hoor net dat je dan een aparte, dubbele meter moet hebben en die hebben we hier dus niet.quote:
is ook voordeligerquote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dan een aparte, dubbele meter moet hebben en die hebben we hier dus niet.
Eén tarief dus voor altijd...
Ok, dat kan.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dan een aparte, dubbele meter moet hebben en die hebben we hier dus niet.
Eén tarief dus voor altijd...
Dus ik word weer eens genaaid terwijl het niet lekker is.quote:
Gewoon voor middernacht stoppen .... licht uit en naar bed .... Probeer het ook al weken, en dat terwijl ik maar 1 meter hebquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus ik word weer eens genaaid terwijl het niet lekker is.![]()
Pfff, heb ik weer wat uit te zoeken. Maar bedankt dat je het hebt gezegd.
Barney en MVG hebben flink huisgehouden zeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
Gewoon voor middernacht stoppen .... licht uit en naar bed .... Probeer het ook al weken, en dat terwijl ik maar 1 meter heb
Niet gevolgd. waren die in de middagsessie?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Barney en MVG hebben flink huisgehouden zeg.
Yup. Zag het ook net in het dartstopic. Zelf ook niet gekeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
Niet gevolgd. waren die in de middagsessie?
Dan komen ze vanavond toch ook weer aan bod .. Dan wel weer te volgen op tv...quote:Op zondag 1 februari 2015 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Zag het ook net in het dartstopic. Zelf ook niet gekeken.
Zag de gemiddeldes en dat was behoorlijk indrukwekkend.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef sasquatsch het volgende:
Hebben allebei hun kwartfinales gewonnen en spelen vanavond de halve finale en eventueel de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |