Ik heb net gespiekt, maar geen foto's bedoel ik, ik zag wel dat plaatje al staanquote:Op maandag 2 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ONZ / Glitter voor je leven!
[..]
Wel.
nee niet iedereen verdient er een hequote:Op maandag 2 februari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je voor alle Utopia SC Lijers er eentje maken?
Ah... alleen de speciale gevallen dusquote:Op maandag 2 februari 2015 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet iedereen verdient er een he![]()
en geen verzoekjes johze verdwijnen nu alleen in de fastchat
dan ben jij speciaalquote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... alleen de speciale gevallen dus
Alsof in ONZ ze niet nog sneller verdwijnen...quote:Op maandag 2 februari 2015 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet iedereen verdient er een he![]()
en geen verzoekjes johze verdwijnen nu alleen in de fastchat
Jeej voor Fryslânquote:Op maandag 2 februari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
GC / Waarom is het Noorden vaak succesvoller dan het Zuiden?
Zie je Noord A'dam is beter dan Zuid A'dam
we zijn hier allemaal het spoor een beetje bijster, dus.......quote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
beeldig.
volgens mij denkt iedereen dat ik niet spoor nu met mijn glitter plaatjes maar ach
Lopen hier wel meer rond/quote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Douwe heet trouwens
Misschien dat Drakin of Sas het ons kan vertellen... Ik ben geen Friesquote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt die kreet eigenlijk daar vandaan?Bobsleën?
Misschien zit er een bekende Fries in die slee?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt die kreet eigenlijk daar vandaan?Bobsleën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |