Nou inderdaad zeg. Zo'n drieweg stekkerdoos kost ¤50 dus... Ik heb nog een stuk 3*2.5mm kabel liggen dus wou daar nog keer zo'n ding aan draaien, maar als ze zo duur zijn blijf ik wel gewoon een haspel gebruiken voor die poar keerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef jefmen het volgende:
[..]
http://www.gereedschappro.nl/elektron-berlin/producten
Misschien wel duurder dan waar hij ze vandaan heeft.
Anders zet je er toch gewoon zoiets aan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Zo'n drieweg stekkerdoos kost ¤50 dus... Ik heb nog een stuk 3*2.5mm kabel liggen dus wou daar nog keer zo'n ding aan draaien, maar als ze zo duur zijn blijf ik wel gewoon een haspel gebruiken voor die poar keer
Hmm das inderdaad stuk goedkoperquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders zet je er toch gewoon zoiets aan?
Wowquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:43 schreef Drexciyan het volgende:
Nog even wat late night shopping gedaan en dit besteld
Nog eentje van deze (echt de laatste nu)
[ afbeelding ]
Verder erger ik me aan m'n Stanley digitale hoekmeter. De libellen zijn veel te onnauwkeurig.
Zat al een tijdje met een scheef oog te kijken naar het model van Stabila totdat ik een paar dagen geleden zag dat ze een nieuw model hebben. Die moest het maar worden.
[ afbeelding ]
Een 23-delige 1/2" doppenset met zowel SAE (inch) als Metrische maten. Die inch maten hadden niet gehoeven, maar ja, komt uit Amerika. Dan heb je dat
[ afbeelding ]
+ een 25-delige 1/4" set.
[ afbeelding ]
En nog wat losse stekkers van Elektron Berlin. Dat lampje wat erin zit lijkt me wel handig, maar buiten dat zien ze er verdomd stevig uit![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen slapen helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 03:44 schreef derLudolf het volgende:
Mooi aankopen, ik vond het al zo verdomde rustig hier. Ik zal je nog even voorzien van wat later night commentaar erop dan maar
[..]
Wat is hier nu wezenlijk anders aan dan een andere waterpas?
[..]
Lijkt handig, zeker in combinatie met en goede libel
[..]
Waarom van DeWalt als ik vragen mag en niet van en 'echt' handgereedschap merk als Gedore of als het wat goedkoper spul is bijvoorbeeld Sonic of TengTools. DeWalt vind ik toch meer elektrisch gereedschap. Of zal dit handgereedschap Facom met DeWalt label (want zelfde bedrijf: Stanley/B&D) zijn?
Zoals anderen al aangaven, bij gereedschappro.nlquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:28 schreef gateway het volgende:
[..]
waar bestel je die? ik vindt ze op ebay.de en op amazon.de niet?
Heb ik ook standaard. Drie paar emma lasschoenen. Buitenland werk kan ik ze laten staan met tussendoor werk in nl of ander buitenland en thuis wisselen. Je doet mi langer ook met schoenen als je ze wisselt. Je moet het alleen niet vergeten te doen. Dan zijn het opeens stugge schoenen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef hans1985 het volgende:
Ik had last van stinkvoeten. Loop 7 dpw op werkschoenen. Maar ff 2 paar grisport erbij besteld zodat ik kan wisselen.
Ja volgens mij is dat ook zo, beetje wisselen met schoenen en dan blijven ze langer goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:20 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Heb ik ook standaard. Drie paar emma lasschoenen. Buitenland werk kan ik ze laten staan met tussendoor werk in nl of ander buitenland en thuis wisselen. Je doet mi langer ook met schoenen als je ze wisselt. Je moet het alleen niet vergeten te doen. Dan zijn het opeens stugge schoenen.
ik heb de duurdere versie van grisport. dus beschermde zool, neuzen, leer etc. alleen de inlegzooltjes zijn ruk. die krullen op onder je tenen waardoor je niet lekker loopt. had die zooltjes eruit gehaald maar schijnbaar absorberen ze ook geur. Ik rook gewoon ammoniak vanaf mijn poten. nieuwe luxezooltjes gehaald maar ook ff 2 paar extra gri sport. Heb nu 2 paar die op 50% zitten en 2 paar nieuw. ff wisselen aangezien geen gezonde omgeving was voor pootjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:20 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Heb ik ook standaard. Drie paar emma lasschoenen. Buitenland werk kan ik ze laten staan met tussendoor werk in nl of ander buitenland en thuis wisselen. Je doet mi langer ook met schoenen als je ze wisselt. Je moet het alleen niet vergeten te doen. Dan zijn het opeens stugge schoenen.
Ik studeer nog hèquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:46 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen helemaal niet?
Als je toch een echte 3 voudige wil is dit online de goedkoopste:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm das inderdaad stuk goedkoper
Wat een bazenschoenen in die webshopquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de zweetkakkers; koop eens goede schoenen met een fatsoenlijk membraam erin.. scheelt de wereld. Dat vocht moet niet in een zooltje, dat vocht moet je schoen uit. Vroeger ook heel veel last van gehad toen ik nog op de verplichte rommel van de werkgever liep, en dat was ineens over toen ik aan de Gerba's ging omdat ik toen toevallig iets had met gore tex erin.. nu wil ik niets anders meer.
goede schoenen kosten gewoon goed geld, en zeker als ik lees dat je er 7 dagen per week op loopt, lijkt me dat een nuttige investering.
Kan trouwens al redelijk betaalbaar.
Ik héb niet eens een pantalon, laat staan iets voor eropquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een bazenschoenen in die webshop.
Ik ken mijzelf alleen te goed, ik ben te lui om de juiste schoenen aan de trekken als ik aan de gang ga. Ik schiet nu ook elke keer in mijn oude sneakers. Tot ik waarschijnlijk een keer in een spijker ga staan of een balk op mijn tenen krijg
.
Heb vorig jaar ook vrijwel altijd oude pantalons van afgeschreven pakken aangehad bij het klussen (zitten echt super fijn). Vonden mensen die op bezoek kwamen wel raar dat ik in krijtstreeppantalon bezig was
.
Op houten klompen heb ik ook nooit last van zweetpotenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de zweetkakkers; koop eens goede schoenen met een fatsoenlijk membraam erin.. scheelt de wereld. Dat vocht moet niet in een zooltje, dat vocht moet je schoen uit. Vroeger ook heel veel last van gehad toen ik nog op de verplichte rommel van de werkgever liep, en dat was ineens over toen ik aan de Gerba's ging omdat ik toen toevallig iets had met gore tex erin.. nu wil ik niets anders meer.
goede schoenen kosten gewoon goed geld, en zeker als ik lees dat je er 7 dagen per week op loopt, lijkt me dat een nuttige investering.
En dat om 2 adapters mee vast te draaien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:34 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een fatsoenlijke inbus sleutel
Heb altijd dure van grisport. Alleen zijn E keer nat geworden en geen tot om te drogen omdat ik 7 dpw werk. Heb nog 2 paar die heel smerig waren. Nu weer schoon.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |