abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149300353
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:25 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

O ja OH dat had je me gevraagd, ik denk dat het niet volledig uit te sluiten is maar het is ook niet het eerste dat in me op zou komen.
Ik vind orgaanroof door aaseters dan aannemelijker :X
OR met aansluitend OH is ook bij mij niet als eerste opgekomen maar doordat het voor mij zo’n mysterieus gebeuren is geweest, ben ik ook aan die mogelijkheid gaan denken.
pi_149300539
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:18 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Mijn reactie op haar droomscenario is dat het makkelijk scoren is en verder onzin.
Dat is toch ook gewoon een reactie of niet dan.

Als iemand hier met een ander onzin scenario komt zonder fatsoenlijke onderbouwing zou ik ook zo reageren.
Zie het dus gewoon als mijn reactie, waarom heb je daar moeite mee?

Ik heb er nu wel genoeg energie aan verspilt vind ik zelf dus verder laat ik het hierbij.
Ik heb er moeite mee, dat het er naar uit ziet dat bepaalde dingen niet beschreven mogen worden, dat Mientje (of Pietje, Klaasje) gaat uitmaken wat Jantje (of Willemien) niet mag schrijven.omdat Mientje ( of Pietje, Klaasje) daar niet van houdt/onzin vindt/enz.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149300666
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:38 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik heb er moeite mee, dat het er naar uit ziet dat bepaalde dingen niet beschreven mogen worden, dat Mientje (of Pietje, Klaasje) gaat uitmaken wat Jantje (of Willemien) niet mag schrijven.omdat Mientje ( of Pietje, Klaasje) daar niet van houdt/onzin vindt/enz.
Compleet mee eens, en dan gaan zitten wachten tot er voldoende "gelijkgestemden" op het topic zijn, om vervolgens gezamenlijk te gaan hakken op een user en dit pagina's lang te blijven volhouden... :N
pi_149300734
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:38 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Vervelend voor je maar ik ben toch niet van plan om mijn mening voor me te houden.
Probeer er over heen te lezen dan, zoals je mij ook aanraadde?
pi_149300765
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:44 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Vervelend voor je maar ik ben toch niet van plan om mijn mening voor me te houden.
Je had het over een negeerknop eergisteren, kun je me vertellen waar ik deze kan vinden?
pi_149300790
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je had het over een negeerknop eergisteren, kun je me vertellen waar ik deze kan vinden?
Uh nee daar heb ik het niet over gehad
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 16:47:33 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_149300815
Zullen we een beetje lief zijn voor elkaar?
pi_149300843
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
ok
pi_149300912
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:44 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

^O^ Ik zeg gewoon dat je onzin schrijft en makkelijk wilt scoren.
pi_149301007
quote:
Zoals dit? Het is al erg genoeg zonder er van alles bij te fantaseren onder het mom van dromen.
pi_149301088
quote:
Ja hoor, ben ik meestal ook.

quote:
Het gaat hier over Kris en Lisanne; er zijn zoveel invalshoeken. Elke hoek hoeft toch niet op een apart subtopic?
Laat nou iedereen gewoon zijn/haar eigen idee daarover vertellen, waar dat ook op gebaseerd is/uit voorkomt.
pi_149301149
Dat laat de Nederlandse Ingrid Lommers, lerares bij de taalschool waar de meisjes lessen volgden, weten. Voor de rest van de week hadden Lisanne en Kris wel allerlei tours geboekt. ,,Het was al laat toen de twee vertrokken, maar het zijn hele slimme en voorzichtige meiden. Zij hebben andere studenten zelfs aangeraden om niet zonder gids op pad te gaan.”
De wandelroute waarnaar de dames hebben gezocht loopt door tropisch woud, waar bijzondere dieren als jaguars, poema’s en tapirs lopen.
Lommers laat weten dat zij de Pianista Trail zelf veelvuldig loopt. ,,Er zijn niet veel afslagen, maar je moet wel oppassen.”
Er wordt met man en macht naar de twee vriendinnen gezocht. Gidsen lopen allerlei tochten, helikopters vliegen over het bosrijke gebied en Lommers heeft zaterdag een oproep uitgezonden via de Indianenradiozender, die veel beluisterd wordt door de bosbewoners. De Spaanse lerares looft een beloning uit voor de gouden tip.
Toch heeft de lerares ook haar twijfels over de zoektocht. ,,Er is gisteren gezocht bij de warmwaterbronnen. De zoektocht duurde maar een paar uur, ik vraag me af of dat genoeg is. Als je verdwaald bent ben je misschien veel verder weg beland.”
De vrouwen zijn kort voor hun verdwijning nog op camerabeelden in het centrum van Boquete vastgelegd, nabij een supermarkt, stelt Lommers. Zij heeft dit vandaag gehoord van de lokale politie.
Omdat de politie nog geen idee heeft wat er gebeurd kan zijn, blijven hulptroepen de komende tijd massaal zoeken

Stukje uit de krant van 5 april, de dik gedrukte zinnen bezorgen me vraagtekens:
1 Dan gaan ze zelf toch niet zover wandelen zonder gids, of kunnen ze gedacht hebben zo bij de watervallen te kunnen komen? Daar wilde ze toch zo graag naar toe?
2 op zaterdag heeft ze een oproep gedaan aan de bosbewoners, die waren al in een vroeg stadium op de hoogte van de vermissing, dus vanuit de andere kant is ook naar ze uitgekeken. Buiten de gidsen om en sinapoc is een derde partij, die daar wonen bekend met het feit dat die meiden daar vermist zijn. Vrij snel en niemand daar wat gehoort of gezien bij de hutten.
3 Dit is ondertussen toch weerlegd van die camerabeelden? Het was toch van de apotheek?
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 16:57:48 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_149301184
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:52 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Zoals dit? Het is al erg genoeg zonder er van alles bij te fantaseren onder het mom van dromen.
Ja bijvoorbeeld. Niet op de persoon maar een algemene tip.
pi_149301700
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand hier enig idee of de plaatselijke ondernemers in Boquete lijden onder deze zaak? Jaarcijfers zijn bekend bij bedrijven en zou er er een daling in het aantal boekingen bij bijvoorbeeld te taalschool te zien zijn?

Of is het daar zo toeristisch dat de boekingen wel blijven komen?
Mij lijkt dat het aantal boekingen bij de taalschool wel teruggelopen zal zijn.

Zo’n ernstig incident als dat van K en L moet wel impact hebben.
pi_149301810
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja bijvoorbeeld. Niet op de persoon maar een algemene tip.
Ah, dat verduidelijkt veel, ik had het gelezen alsof het door jou op de persoon @doorgaan was gespeeld.
Alsof je bedoelde: @Doorgaan je hebt niet echt gedroomd, maar dat gebruik je als 'excuus'om er op los te fantaseren'.
Maar uit bovenstaande reactie begrijp ik dat het niet zo gelezen moet worden.
Oké.
pi_149302017
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat laat de Nederlandse Ingrid Lommers, lerares bij de taalschool waar de meisjes lessen volgden, weten. Voor de rest van de week hadden Lisanne en Kris wel allerlei tours geboekt. ,,Het was al laat toen de twee vertrokken, maar het zijn hele slimme en voorzichtige meiden. Zij hebben andere studenten zelfs aangeraden om niet zonder gids op pad te gaan.”
De wandelroute waarnaar de dames hebben gezocht loopt door tropisch woud, waar bijzondere dieren als jaguars, poema’s en tapirs lopen.
Lommers laat weten dat zij de Pianista Trail zelf veelvuldig loopt. ,,Er zijn niet veel afslagen, maar je moet wel oppassen.”
Er wordt met man en macht naar de twee vriendinnen gezocht. Gidsen lopen allerlei tochten, helikopters vliegen over het bosrijke gebied en Lommers heeft zaterdag een oproep uitgezonden via de Indianenradiozender, die veel beluisterd wordt door de bosbewoners. De Spaanse lerares looft een beloning uit voor de gouden tip.
Toch heeft de lerares ook haar twijfels over de zoektocht. ,,Er is gisteren gezocht bij de warmwaterbronnen. De zoektocht duurde maar een paar uur, ik vraag me af of dat genoeg is. Als je verdwaald bent ben je misschien veel verder weg beland.”
De vrouwen zijn kort voor hun verdwijning nog op camerabeelden in het centrum van Boquete vastgelegd, nabij een supermarkt, stelt Lommers. Zij heeft dit vandaag gehoord van de lokale politie.
Omdat de politie nog geen idee heeft wat er gebeurd kan zijn, blijven hulptroepen de komende tijd massaal zoeken

Stukje uit de krant van 5 april, de dik gedrukte zinnen bezorgen me vraagtekens:
1 Dan gaan ze zelf toch niet zover wandelen zonder gids, of kunnen ze gedacht hebben zo bij de watervallen te kunnen komen? Daar wilde ze toch zo graag naar toe?
Je vraag gaat over wat (anderen) voor de hand liggend lijkt. Daarover zijn al maanden geleden stellingen betrokken door verschillende deelnemers.
Wat Ingrid L. daar zegt, was op 5 april. K&L zouden andere gasten afgeraden hebben zonder gids te gaan. Over wat voor trip dat ging, staat er niet bij, net zo min als mogelijke andere redenen om het die mede-gasten af te raden. Misschien waren die wel iets compleet onverantwoords van plan.
quote:
2 op zaterdag heeft ze een oproep gedaan aan de bosbewoners, die waren al in een vroeg stadium op de hoogte van de vermissing, dus vanuit de andere kant is ook naar ze uitgekeken. Buiten de gidsen om en sinapoc is een derde partij, die daar wonen bekend met het feit dat die meiden daar vermist zijn. Vrij snel en niemand daar wat gehoort of gezien bij de hutten.
Zaten daar dan bosbewoners, die de boodschap van L. gehoord hadden?
quote:
3 Dit is ondertussen toch weerlegd van die camerabeelden? Het was toch van de apotheek?
Kweenie.
pi_149303555
Wat Ingrid L. daar zegt, was op 5 april. K&L zouden andere gasten afgeraden hebben zonder gids te gaan. Over wat voor trip dat ging, staat er niet bij, net zo min als mogelijke andere redenen om het die mede-gasten af te raden.

Waarom zouden K&L dat andere gasten afraden? Ze hadden toen toch nog niet eens zelf die trip gedaan? Vreemd.
  maandag 2 februari 2015 @ 18:37:39 #168
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149303707
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef schuschuho het volgende:
Wat Ingrid L. daar zegt, was op 5 april. K&L zouden andere gasten afgeraden hebben zonder gids te gaan. Over wat voor trip dat ging, staat er niet bij, net zo min als mogelijke andere redenen om het die mede-gasten af te raden.

Waarom zouden K&L dat andere gasten afraden? Ze hadden toen toch nog niet eens zelf die trip gedaan? Vreemd.
Dat ging dan over trips als die naar de vulkaan en naar de watervallen.
Niet over de Pianista, die volgens sommige literaire bronnen zelfs geschikt was om met de kinderen te lopen.
Wie dit leest is gek
pi_149303793
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef schuschuho het volgende:

Er staat dat ze andere studenten hadden afgeraden om zonder gids op pad te gaan.
Toen K en L in Boquete waren was Ingrid in Costa Rica.
Zij heeft ze in Boquete niet gesproken dacht ik? Ik ging er toen (begin april) van uit dat het om een uitspraak ging die in Bocas del Toro (Spanish by the Sea) gedaan was, waar ze eerder waren voordat ze naar Boquete gingen.
pi_149303914
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:41 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Er staat dat ze andere studenten hadden afgeraden om zonder gids op pad te gaan.
Zij heeft ze in Boquete niet gesproken dacht ik? Ik ging er toen (begin april) van uit dat het om een uitspraak ging die in Bocas del Toro (Spanish by the Sea) gedaan was, waar ze eerder waren voordat ze naar Boquete gingen.
Daar had ze ze toch zelf ook niet gesproken? Ze was daar toch druk met haar eigen groep?
pi_149303986
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar had ze ze toch zelf ook niet gesproken? Ze was daar toch druk met haar eigen groep?
Ik weet niet of ze ze daar gesproken heeft, wel dat ze ze in Boquete niet gesproken heeft.
Daarom vraag ik me af waar ze dat gezegd zouden hebben.
pi_149304091
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:41 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat ze studenten in haar pension bedoelde. En het daar gehoord had. Aanname van mij. Op grond van de vraag: hoe weet zij anders dat het studenten waren?

quote:
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze ze daar gesproken heeft, wel dat ze ze in Boquete niet gesproken heeft.
Daarom vraag ik me af waar ze dat gezegd zouden hebben.
Ingrid L. kan die andere studenten gesproken hebben. Ligt zelfs voor de hand, dat er zoiets gezegd wordt, n.a.v. hun vermissing. Hearsay, in dat geval. Maar dat kan het sowieso wel zijn. Er staat nergens dat ze het K&L zelf heeft horen zeggen.
pi_149304143
[..]

Kweenie.
[/quote]

Camerabeelden apotheek zouden gecheckt worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elden-apotheek.dhtml
pi_149304368
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:53 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat ze studenten in haar pension bedoelde. En het daar gehoord had. Aanname van mij. Op grond van de vraag: hoe weet zij anders dat het studenten waren?

[..]

[..]

Ingrid L. kan die andere studenten gesproken hebben. Hearsay, in dat geval. Maar dat kan het sowieso wel zijn. Er staat nergens dat ze het K&L zelf heeft horen zeggen.
Ja idd horen van lijkt het te zijn. Omdat ze het over studenten had, nam ik aan dat het op de taalsschool gezegd was. Ik denk wel dat ze zoiets gezegd hebben maar dat hoeft geen betrekking te hebben op Boquete.

Het blijft wel vreemd dat ze de Pianista dan alleen zijn gaan lopen en ook nog verder zijn gegaan na de mirador.

Maar ja dan beginnen we weer van voren af aan, was het onderschatting, onbekendheid met het gebied, overmoed of waren ze niet alleen :?

Ze hadden een kaart bestudeerd maar welke? En wie was de kaartlezer van de twee?
Stel dat die door een ongeluk niet meer aanspreekbaar was, wist de ander dan ook hoe de route liep?
pi_149304482
SENAFRONT Dismantles Illegal Mining Camp In The Darien

Wednesday, December 17 2014 @ 09:29 AM EST

Contributed by: Don Winner

Views: 489
Gold & MiningThe State Border Service (SENAFRONT) dismantled a criminal organization called 'Bacrin' operating in the province of Darien, specifically in Cerro Tacarcuna of Pinogana.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')