Die muur (dus de achterste muur in slaapkamer en werkkamer) blijft ook in een kleur die erop lijkt, namelijk de bovenste van onderstaande kleuren (Early Dew). Ik wou eerst zelf die muren gaan verven, maar ze doen het voor ons. Wel zo makkelijk. Oh, volgens mij ligt de kleur van de tegels in de douche ook erg dicht tegen Early Dew aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:26 schreef Teslynd het volgende:
Mooi strak zeg! De kleur van de muur staat nog steeds prima.
Ja, tof hè?quote:
Oh dat is mooi strak zeg. Maar hoe kom je achter die schotten? Ik ben grote schuifdeuren gewend. Kun je achter de volle breedte komen zo?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, tof hè?
Ik ben er heel blij mee dat we ervoor hebben gekozen om alles te laten stuken, dus zowel de knieschotten als de schuine wanden. Staat veel mooier, want alles loopt door.
Hier kun je goed zien hoe de afwerking was:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Kruipen; zo deden we dat voorheen ook. In de praktijk pak je alleen alles wat in de buurt van de opening ligt en de rest is dus voor langetermijnopslag. Schuifdeuren zijn natuurlijk ideaal, maar daar hadden we nu niet genoeg ruimte voor. De luiken zijn wel nog iets kleiner geworden dan wat we hadden. Nou ja, het is niet anders. Er komen als het goed is wel mooiere deurtjes voor.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oh dat is mooi strak zeg. Maar hoe kom je achter die schotten? Ik ben grote schuifdeuren gewend. Kun je achter de volle breedte komen zo?
Je hebt er nu ook een vliering bij voor ruimtequote:Op maandag 23 februari 2015 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kruipen; zo deden we dat voorheen ook. In de praktijk pak je alleen alles wat in de buurt van de opening ligt en de rest is dus voor langetermijnopslag. Schuifdeuren zijn natuurlijk ideaal, maar daar hadden we nu niet genoeg ruimte voor. De luiken zijn wel nog iets kleiner geworden dan wat we hadden. Nou ja, het is niet anders. Er komen als het goed is wel mooiere deurtjes voor.
Hij ziet er heel slecht uit: door en door nat, helemaal groen geworden. Ik kan 'em wel gaan beitsen of zo, maar waarschijnlijk is het daar te laat voor?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:17 schreef Leandra het volgende:
Waarom weghalen en er niet gewoon zwart zand in (op een bedje van speelzand, dat scheelt mogelijk onkruid), en van de zandbak een moestuintje maken?
Zou het hout niet al te verrot zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:20 schreef Leandra het volgende:
Eerst een paar liter azijn er overheen tegen de groene aanslag?
Dat weet ik niet, maar voor 39 cent per liter zou ik het wel even proberen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou het hout niet al te verrot zijn?
True! En ik heb nog azijn in huis, want ik verwijder zo ook de aanslag van de tegels.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar voor 39 cent per liter zou ik het wel even proberen.
Desnoods eerst een stukje, op een paar zonnige dagen werkt het best, en daarna eventueel nog met een sopje.
Maar in eerste instantie gewoon wat azijn er overheen en een paar dagen kijken wat de zon er mee doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |