Heb zelf eerder naar die Broadlink gekeken maar ik weet niet zo goed of dat hier gaat werken.....twijfel twijfel twijfel....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat een awesome ding. Die Orvibo lijkt me wel wat, heeft ook een Engelse app beschikbaar namelijk zag ik op YouTube. Even kijken welke agent het nog goed doetPrijzen vallen reuzen mee, enige wat vrij duur is in aanschaf zijn al die switches. Maarja als je er misschien veel tegenlijk koopt dat het meevalt.
Maarja dat klote nieuwjaar zit er tussen
Edit:
Wauw. Je kunt zelfs airco en lichten ermee bedienen als je dat wiltIk ben fan. Dit MOET ik hebben.
Edit2:
Verschillende exemplaren op AE te koop, maarja, zijn dat wel weer originele?![]()
Nu bij Bangoood in de Unbeatable deals voor $17.99quote:Op zondag 1 februari 2015 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
e hebt nu toch deze verschillende Xiaomi power banks?
- De nieuwe, dunne 5000mAh., eenmaal 2.1A output.
- 5200mAh., eenmaal 1.5A output.
- 10.400mAh., eenmaal 2.1A output.
- 16.000mAh., eenmaal 2.1A of tweemaal 3.6A totaal output.
M'n broer leek het misschien wel interessant.
Kenzi had toch momenteel geen coupon lopen voor deze dingen?
Want dan stuur ik hem maar de Banggood links van #1, #3 en #4.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef davedavy het volgende:
Heb besloten dit basisstation te bestellen een aan de hand daarvan eventueel uit te breiden met switches en connecters
Ga ik maar even aanschaffen, na heel lang weerstand geboden te hebben tegen die powerbank om het niet te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu bij Bangoood in de Unbeatable deals voor $17.99
En bij Geekbuying voor $16.99 met coupon: VATQPRFC (icm de silicone case en de coupon voor $18.60)
Denk dat dat nu wel leuke goedkope opties zijn
Zou zeker ook een case bestellen (evt op Ebay als dat goedkoper is).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga ik maar even aanschaffen, na heel lang weerstand geboden te hebben tegen die powerbank om het niet te doen
Code werkt hier nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 04:31 schreef Kenzi het volgende:
pff vergeet gewoon helemaal dat we weer 1cent deals hebben :p
geen powerbank codes op dit moment
collega dacht wel lollig te zijn bij het maken van een code voor de Xiaomi router: mi16000mah
zat er 1tje te slapen :p ACCXQ55 is de goede code voor de routerquote:Op woensdag 4 februari 2015 06:55 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Code werkt hier niet
Hij is namelijk gewoon geldig voor de 16000mah power bank.
Je collega's waren toch serieuzer dan je dacht
En er gaat maar 1 dollar van af...
Ik heb er een van $5quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:38 schreef ridsel het volgende:
Gisteren terug coupon van €4 gekregen bij LITB. Straks even kijken waar we dit kunnen aan spenderen...
hoe zo de mail maar eens checken dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:38 schreef ridsel het volgende:
Gisteren terug coupon van €4 gekregen bij LITB. Straks even kijken waar we dit kunnen aan spenderen...
Nice!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef davedavy het volgende:
Heb besloten dit basisstation te bestellen een aan de hand daarvan eventueel uit te breiden met switches en connecters
Ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom kreeg ik maar 2 euro verdomme?![]()
€2 kreeg ik bij MITB.quote:
Ik wil (aangezien ik nu met 4 afstandsbedieningen zit, home cinema, Apple TV, TV en decoder) hem gebruiken voor de afstandsbedieningen, een daarnaast wil ik van die schakelaars nemen zodat ik de lichten kan bedienen. Daarnaast lijkt me zo'n schermpje waarmee je je lichten kan bedienen in je woning ook wel watquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Heb zelf eerder naar die Broadlink gekeken maar ik weet niet zo goed of dat hier gaat werken.....twijfel twijfel twijfel....
Cool apparaat trouwens! Wat ga jij er mee doen?
Er zijn ook nog steeds dingen met gratis verzending. Er zijn wat LED lampen naar me op weg die gewoon gratis verzonden wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef ridsel het volgende:
[..]
€2 kreeg ik bij MITB.
Maar de verzending bij LITB is wel veel duurder geworden precies?![]()
draait op windows?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie iMac-kloon (onda X240), iets te duur voor een gimmick (600) maar goeie kopie.
Zit geen OS op volgens mij, maar Windows kan wel denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
draait op windows?
vraag me af of zo iets nou echt zn geld waard is , ik kan het me niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |