Is het nergens anders te bestellen? LITB/MITB zijn soms vrij duur tov andere shops...quote:Op zondag 1 februari 2015 16:11 schreef lalajade12 het volgende:
Hee allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb een site gevonden genaamd light in the box en ik zou hier graag een paar dingen willen bestellen. Alleen ik ben bang dat ik invoerrechten/inklaringskosten moet gaan betalen omdat deze artikelen uit China komen. Heeft iemand ervaring met deze site? en moet je altijd deze kosten betalen?
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:31 schreef richolio het volgende:
Een of andere google cardboard besteldZin in! Wel met hoofdband trouwens, dat is iets wat ik wel belangrijk vond.
Tof spul man, heb er ook een en het werkt nog aardig goedquote:Op zondag 1 februari 2015 16:31 schreef richolio het volgende:
Een of andere google cardboard besteldZin in! Wel met hoofdband trouwens, dat is iets wat ik wel belangrijk vond.
Jup, klopt helemaal.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
- De nieuwe, dunne 5000mAh., eenmaal 2.1A output.
- 5200mAh., eenmaal 1.5A output.
- 10.400mAh., eenmaal 2.1A output.
- 16.000mAh., eenmaal 2.1A of tweemaal 3.6A totaal output.
Wij kennen elkaar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Verder, het wordt mijn eerste "open" phone. Zal proberen het ding te reviewen als ie binnen is, maar qua vergelijkingsmateriaal heb ik verder zelf geen open phones. Enige wat ik als vergelijkingsmateriaal heb, zijn Sennheisers hd600 en 650's, Philips X1's en Grado's. Allemaal bij anderen beluisterd. Waarbij de laatst, de Grado's, echt de "sweet spot" zijn wat mij betreft - kon de takstars voor deze prijs alleen niet laten liggen na wat ik er over gelezen heb.
Deze kende ik nog niet, thanks! Die lijkt me erg tofquote:Op zondag 1 februari 2015 18:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] https://play.google.com/s(...)view.mccartney&hl=nl
[ afbeelding ]
Vet! Ik heb er zin in inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 18:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tof spul man, heb er ook een en het werkt nog aardig goed
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2015-01-29 14:42 CAN, 荷兰 - NL, 交航 2015-01-18 12:46 广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包互封开拆, Opening 2015-01-18 08:40 广州国际, 荷兰 - NL, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange 2015-01-17 19:55 佛山函集局, 荷兰 - NL, 收寄局收寄, Collection |
Zoek nog een goede kabelstripper voor elektradraad. Tips?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Nog 2 coax strippers gekocht. Ik zag ze bij Hornbach liggen onder de Hirschman naam voor 26 euro. Exact dezelfde of kopieën? Ze werken in ieder geval goed! ¤1,50.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/25(...)id=p3984.m1439.l2649
ik heb zo'n bijzondere met een mechanisme dat eerst "knipt" en het er dan af haalt. Geen idee hoe dat heet maar het werkt perfectquote:Op zondag 1 februari 2015 23:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoek nog een goede kabelstripper voor elektradraad. Tips?
Uit china?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik heb zo'n bijzondere met een mechanisme dat eerst "knipt" en het er dan af haalt. Geen idee hoe dat heet maar het werkt perfect
Zijn meestal van zwaar metaal en daardoor goedkoper in Nederland.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoek nog een goede kabelstripper voor elektradraad. Tips?
Budget niet, goed wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn meestal van zwaar metaal en daardoor goedkoper in Nederland.
Zo'n automatische werkt inderdaad het beste.
Als het budget moet dan vind ik dit ook wel prima voor <2 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef Dennis_H het volgende:
De xiaomi Mi band is nu bij gearbest.com te bestellen voor ¤13.17 met de onderstaande coupon code. Volgens mij de goedkoopste tot nu toe. Inclusief originele doos.
Dus, als je er nog geen heb, Is dit misschien het moment om hem te kopen.
Link: http://m.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html
Coupon code: MibandXH
wat moet ik met een vibratie armband met lampjes?quote:Op maandag 2 februari 2015 09:19 schreef Dennis_H het volgende:
De xiaomi Mi band is nu bij gearbest.com te bestellen voor ¤13.17 met de onderstaande coupon code. Volgens mij de goedkoopste tot nu toe. Inclusief originele doos.
Dus, als je er nog geen heb, Is dit misschien het moment om hem te kopen.
Link: http://m.gearbest.com/smart-watches/pp_126026.html
Coupon code: MibandXH
Oh das gek. Ik heb er ¤13.17 voor betaald. Heb je op gearbest euro geselecteerd in plaats van USD? Dat kan ook nog wel eens iets schelen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]Nu moet ik hem toch bestellen ook al weet ik dat ik er niets mee ga doen... Jullie schuld!
Totaal bedrag dat ik moet afrekenen is 13,70 euro.
Ja zou kunnen... Nou maken die paar centen mij niet uit, maar vind het wel apart.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:23 schreef Dennis_H het volgende:
[..]
Oh das gek. Ik heb er ¤13.17 voor betaald. Heb je op gearbest euro geselecteerd in plaats van USD? Dat kan ook nog wel eens iets schelen.
Zoiets. Je hebt verschillende modellen die hetzelfde doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Budget niet, goed wel.
Heb je een afbeelding van de automatische?
graagquote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef Magneet het volgende:
Ik heb de Mi Band al een paar dagen om, hopelijk vanavond de review afschrijven
GMTA vriend, GMTA.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |