picsquote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me er net in laten lullen yoga te doen. Wat een drama is dat joh
Down dog positie geoefend?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Komt omdat LTKVD een matige noob is.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je Liesje nou niet kennen? Kom je nooit in UTO ofzo?
Je moet ook geen yoga doen joh, gewoon karatequote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
What's up, dog?quote:
Nee joh, als ik dan toch een vechtsport ga doen, wordt het sumoworstelenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet ook geen yoga doen joh, gewoon karate
Het lijkt wel een algemene tendens om FOK! relaties geheim te houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat we onze relatie geheim gingen houden
Zie LTVDK en yasminaquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt wel een algemene tendens om FOK! relaties geheim te houden.
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, als ik dan toch een vechtsport ga doen, wordt het sumoworstelen
Deze hele SC hangt van herenliefde aan elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.
Niet jaloers zijn, er is genoeg tim voor iedereenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.
Ik heb nooit een MED topic gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef timmmmm het volgende:
MED / LTVDK, Inolvidable, AlwaysHappy en Etcetera gaan FP-en
Beter laat dan nooit onze LTVDK MED-en he
Ja, dat is waarquote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef timmmmm het volgende:
En jij hebt de bijnaam mr miyoki gekregen, en dat is eigenlijk veel beter
Heb je ook een eigen mat?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel trouwens nu mijn benen al behoorlijk van de driekwartiertjes yoga
Ja, zo ben ik. als ik iets een keertje uitprobeer, koop ik er wel meteen álles voor. Als ik rijk was geweest had ik trouwens wel zo geweest trouwensquote:
Waarom zou ik daar vrijwillig komen?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je Liesje nou niet kennen? Kom je nooit in UTO ofzo?
Its about timequote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef timmmmm het volgende:
MED / LTVDK, Inolvidable, AlwaysHappy en Etcetera gaan FP-en
Beter laat dan nooit onze LTVDK MED-en he
Ik weet niet of ze aardig is. Verder heb ik nog nooit Utopia gekeken, dat zal niet gewaardeerd worden.quote:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op zondag 01-02-2015 om 17:52:14BREAKING NEWS: Smoke rising from Burj Khalifa in Dubai, witnesses see fire engines staging. (@L0gg0l) http://t.co/XinhqgaJ3T reageer retweet
Het was gewoon mistquote:Op zondag 1 februari 2015 17:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NewsOnTheMin twitterde op zondag 01-02-2015 om 17:52:14BREAKING NEWS: Smoke rising from Burj Khalifa in Dubai, witnesses see fire engines staging. (@L0gg0l) http://t.co/XinhqgaJ3T reageer retweet
En ze is al weken een link met een reis naar Dubai aan het posten...quote:Op zondag 1 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
Fatima heeft hier al even niet gepost.
Ik ga ook pasta maken, toevallig.quote:
quote:
Wij hadden spaghetti.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga ook pasta maken, toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |