De schermen van de oude en de nieuwe XL zijn gelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:44 schreef DjUntzUntz het volgende:
http://www.skinomi.com/sk(...)-skin-protector.html
Iemand een mening over deze protection? Als ik kijk in de beschrijving van het product hebben ze het over de 'nintendo 3ds XL/LL' en niet over de 'new' version. Al staat er in de titel, (overigens laat het plaatje ook een new nintendo 3ds xl zien) wel dat het om de new edition gaat. Ik vind de bescherming er wel zeer tof uit zien!
Lijkt iemand dat wat? Of heeft één van jullie al andere goede/toffe protection voor een new nintendo 3ds xl gezien?
Klopt. Daarvoor kan ik wel screenprotectors halen. Gaat mij ook echt om protection voor de 3ds XL zelf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De schermen van de oude en de nieuwe XL zijn gelijk.
haha, geweldigquote:
Ben je zo bang voor krasjes?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:03 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
haha, geweldig, ik wacht anders wel de NEW nintendo 3ds XL hori TPU protection
die schijnt er ook aan te komen
Nee dat niet zo zeer, ik ben wel altijd zeer voorzichtig met die apparaten, maar als ik er direct vanaf het begin een mooie protector omheen heb zitten bespaart me dat de eventuele probleempjesquote:
naja, snap ik ergens ook wel, maar ik m'n handen worden vrij gauw zweterig, zeker van zulke dingen vast houden. Als ik onnodige vlekken en krassen kan voorkomen dan doe ik dat lieverquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil het liefst niets op m'n apparaten. Geen screen protectors, geen plastic las, niets. Gewoon niet laten vallen, en niet in dezelfde zak als je sleutels doen.
ZE zouden zo'n ding als vroeger voor de Gameboy moeten maken:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
naja, snap ik ergens ook wel, maar ik m'n handen worden vrij gauw zweterig, zeker van zulke dingen vast houden. Als ik onnodige vlekken en krassen kan voorkomen dan doe ik dat lievermaar het is niet alsof ik er wakker van lig hoor ^^
haha, zoiets ja!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZE zouden zo'n ding als vroeger voor de Gameboy moeten maken:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, voelt niet fijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil het liefst niets op m'n apparaten.
Heb vroeger nooit een N64 gehad, dus ook geen nostalgische gevoelens erbij.. heb eigenlijk ook altijd een soort van 'afkeer' gehad van die 3D-graphics uit de beginperiode, dat heeft denk ik ook wel meegeteld dat ik weinig van die 'baanbrekende' games heb gespeeld. Mario 64 maar kort gespeeld, en Mario Kart 64 een beetje, en dat was het wel.. En idd, nu met mn grote tv zal het er niet veel mooier op maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:49 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik speelde voorheen nog wel regelmatig Zelda op mijn 64 maar dat ziet er tegenwoordig op een grote lcd wel wat lelijk uit. Het maakt de game niet minder maar als je een 3ds hebt en je wilt ze toch spelen zou ik het lekker daar op doen. Het is sowieso grafisch mooier plus je kan het overal spelen waar je wilt.
Veel plezier! Je gaat zo'n mooie tijd tegemoet als je ze voor het eerst gaat spelen! Weet nog hoe ik de eerste keer OoT ging spelen en Navi aan kwam vliegen. Zo tof! Alsof je als kind voor het eerst naar de Efteling gaat
App downloaden op beide systemen en de instructies volgenquote:Op zondag 8 februari 2015 09:17 schreef Borizzz het volgende:
Ik overweeg ook een new nintendo 3ds. Juist vanwege dit soort games. Maar ik heb een boel retro games op mijn 'oude' 3ds. Weet iemand of en (zo ja) hoe je die gegevens over kunt zetten naar de new 3ds?
Haha! Ja geduld heb ik wel. Gewoon een nachtje laten transferren!quote:Op zondag 8 februari 2015 09:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Een werkende internetverbinding en geduld
Hoeft niet. Je kunt ook via je SD kaarten en PC doen. Dat was ook een optiequote:Op zondag 8 februari 2015 09:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Een werkende internetverbinding en geduld
Je moet toch ook licenties overzetten die alleen meekomen met een system transfer? Volgens mij kun je niet alleen de SD overzetten of kopieren naar een nieuwe SD.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook via je SD kaarten en PC doen. Dat was ook een optie
Wat de games betreft wel, maar je ID en savefiles moeten via de systeemoverdracht overgezet worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook via je SD kaarten en PC doen. Dat was ook een optie
Ja dat bedoel ik. Als je veel digitale games hebt duurt het een eeuwigheid. Met SD swap is het veel snellerquote:Op zondag 8 februari 2015 12:00 schreef nomar83 het volgende:
Ik zou toch adviseren alleen je Nintendo Netwerk ID en savefiles te transferren en de games gewoon van SD-kaart te swoppen. Scheelt heel veel tijd en is veel veiliger. Als er tijdens de transfer namelijk iets mis gaat ben je alles kwijt.
[..]
Wat de games betreft wel, maar je ID en savefiles moeten via de systeemoverdracht overgezet worden.
Moet wel kunnen, van oude 3DS naar nieuwe gaat dat niet, gezien de oude SD had, en de nieuwe MicroSDquote:Op zondag 8 februari 2015 12:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Als je veel digitale games hebt duurt het een eeuwigheid. Met SD swap is het veel sneller
Via je PC kun je het overzetten naar een µSD kaartquote:Op zondag 8 februari 2015 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet wel kunnen, van oude 3DS naar nieuwe gaat dat niet, gezien de oude SD had, en de nieuwe MicroSD
klopt, maar dat noem ik niet swappenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Via je PC kun je het overzetten naar een µSD kaart
Het kan ook draadloos:quote:Op zondag 8 februari 2015 12:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Via je PC kun je het overzetten naar een µSD kaart
+1quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil het liefst niets op m'n apparaten. Geen screen protectors, geen plastic las, niets. Gewoon niet laten vallen, en niet in dezelfde zak als je sleutels doen.
Vind de Wii versie er eigenlijk beter uitzien..? Wellicht met 3d effect wordt de 3ds versie weer mooierquote:
3DS is ook op een kleiner scherm. Dus het zal idd wel wat meevallen denk ikquote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Vind de Wii versie er eigenlijk beter uitzien..? Wellicht met 3d effect wordt de 3ds versie weer mooier
Heel gek is dat niet, denk dat een Wii uiteindelijk ook gewoon krachtiger is.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Vind de Wii versie er eigenlijk beter uitzien..? Wellicht met 3d effect wordt de 3ds versie weer mooier
Dat overzetten doe je gewoon rustig thuis, alle tijdquote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef Leer2eK het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd hoe het gaat met data transfer bij inruil van een oude 3DS aangezien het nogal lang duurt om over te zetten
Oeh, dat is wel netjesquote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat overzetten doe je gewoon rustig thuis, alle tijd
[ afbeelding ]
ja XL versie heeft geen frontje maar ja mensen met een kleine scherm moeten toch een beetje tevreden gehouden worden anders koopt niemand dat kutding.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef CoExist het volgende:
Heb vorige week ergens dus ook maar ff een New 3DS XL besteld. Weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb nu eenmaal graag het nieuwste van het nieuwste enzo.
Maar nu lees ik ergens dat je bij de XL variant geen front en back plates kunt verwisselen.
WTF is dat nu weer voor belachelijk gedoe!?
Heb vanmiddag ff op de oude 3DS gespeeld maar ik prefereer toch echt het grotere scherm van mijn 3DS XL inmiddels.
What to do!?
Mja, ik twijfel ook hoor. Maar ik leef bij "bij twijfel altijd doen" principe. Dus dan doe je het gewoon. Ben bang dat ik anders iets mis ofzo. Geld is eigenlijk niet zo'n issue.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja XL versie heeft geen frontje maar ja mensen met een kleine scherm moeten toch een beetje tevreden gehouden worden anders koopt niemand dat kutding.
once you go XL you never go 3ds
om eerlijk te zijn zou ik zeggen koop geen new 3ds xl tot je er een game is dat enkel voor de new 3ds is waarvan je zegt: " die moet ik hebben"
maar i hear you. new and shiny
je kan nog altijd wachten op mooiere limited editions . maar als geld geen issue is wil ik wel een monster hunter 4quote:Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel ook hoor. Maar ik leef bij "bij twijfel altijd doen" principe. Dus dan doe je het gewoon. Ben bang dat ik anders iets mis ofzo. Geld is eigenlijk niet zo'n issue.
Qua games (nieuw en oud) heb ik echt geen idee welke de 2e analoge stick zullen ondersteunen.
Ik speel voornamelijk de Nintendo IP's zoals Mario, Zelda, DKC, etc. en veel Virtual Console games.
3D shooters ben ik geen liefhebber van. Op de PC, console en handheld al helemaal niet.
Heb Resident Evil: Revelations wel uitgespeeld (zonder circle pad pro) op de 3DS maar dat vond ik echt een crime om te doen. Het hielp ook niet echt dat het ook een slechte R.E. game was.
Games zoals Xenoblade of Monster Hunter waar ik users hier wel eens over hoor kunnen mij gestolen worden.
Ondersteunt de nieuwe The Legend Of Zelda: Majora's Mask de 2e analoge stick wel?
Ik ga vrijdag gewoon naar de winkel en zie dan wel wat ik doe.
Heb ook nog even gekeken naar de inruil actie van GameMania, maar die boeven proberen er helemaal een slaatje uit te slaan.
Baksteen sticker skinquote:Op maandag 9 februari 2015 02:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kan nog altijd wachten op mooiere limited editions . maar als geld geen issue is wil ik wel een monster hunter 4
Alles dat de Circle Pad Pro ondersteunt: http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DS#Circle_Pad_Proquote:Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef CoExist het volgende:
Qua games (nieuw en oud) heb ik echt geen idee welke de 2e analoge stick zullen ondersteunen.
Ik speel voornamelijk de Nintendo IP's zoals Mario, Zelda, DKC, etc. en veel Virtual Console games.
Ja, de camera (wat volgens sommige critics een groot verschil maakt.)quote:Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef CoExist het volgende:
Ondersteunt de nieuwe The Legend Of Zelda: Majora's Mask de 2e analoge stick wel?
Zoals nomar al zegt, daar kun je de camera mee bedienen. Al zou ik, als je dat perse wil, eerder een CirclePadPro kopen (die je daar ook voor kunt gebruiken) dan een New3DS, maar smaken verschillen.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:40 schreef CoExist het volgende:
Ik heb zo'n circlepad, maar die doet het maar in heel weinig spellen toch?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Zoals nomar al zegt, daar kun je de camera mee bedienen. Al zou ik, als je dat perse wil, eerder een CirclePadPro kopen (die je daar ook voor kunt gebruiken) dan een New3DS, maar smaken verschillen.
De new 3ds heeft grootere schermen dan het orginele 3dsquote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef CoExist het volgende:
Heb vorige week ergens dus ook maar ff een New 3DS XL besteld. Weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb nu eenmaal graag het nieuwste van het nieuwste enzo.
Maar nu lees ik ergens dat je bij de XL variant geen front en back plates kunt verwisselen.
WTF is dat nu weer voor belachelijk gedoe!?
Heb vanmiddag ff op de oude 3DS gespeeld maar ik prefereer toch echt het grotere scherm van mijn 3DS XL inmiddels.
What to do!?
Weinig spellen maken er gebruik van inderdaad. Mijn punt was dat je voor de extra feature in Majora's Mask (het besturen van de camera met de tweede analoge stick) niet perse een New3DS nodig hebt, maar dat dat ook kan met de CirclePadPro. Als je die al een hebt mis je dus in principe niets als je Zelda speelt, terwijl Xenoblade bijvoorbeeld echt alleen op de New3DS gespeeld kan worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zo'n circlepad, maar die doet het maar in heel weinig spellen toch?
Die inruilactie is toch wel interessant, denk dat ik dat maar ga doen.
Meeh, de hardware upgrades intern zorgt ook voor minder laadtijd enzo.quote:Op maandag 9 februari 2015 18:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Weinig spellen maken er gebruik van inderdaad. Mijn punt was dat je voor de extra feature in Majora's Mask (het besturen van de camera met de tweede analoge stick) niet perse een New3DS nodig hebt, maar dat dat ook kan met de CirclePadPro. Als je die al een hebt mis je dus in principe niets als je Zelda speelt, terwijl Xenoblade bijvoorbeeld echt alleen op de New3DS gespeeld kan worden.
Grootste ergernis is de wifi, een spel downloaden duurt langer dan het uitspelen ervanquote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Meeh, de hardware upgrades intern zorgt ook voor minder laadtijd enzo.
Ik neem aan dat de rechten van killer instinct bij microsoft liggenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk zorgt de nieuwe hw ook voor 100% emu voor de SNES op de 3DS. Ik zou echt blij zijn als ik eindelijk Killer Instinct en Donkey Kong Country portable heb.
Rechten heb ik schijt aan. Emuleren die hap alleen was KI en DKC te zwaar voor de 3DS emu's tot nu toe.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:34 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de rechten van killer instinct bij microsoft liggen
Straks een Windows 10 telefoon kopen, gamepad erop klikken en Zsnes spelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rechten heb ik schijt aan. Emuleren die hap alleen was KI en DKC te zwaar voor de 3DS emu's tot nu toe.
Wat zal jij dan blij worden in een noord Koreaanse gevangenis.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rechten heb ik schijt aan. Emuleren die hap alleen was KI en DKC te zwaar voor de 3DS emu's tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:36 schreef s0ul1991 het volgende:
Nog geen N3DS hebben
Jij hebt zeker die ambassador editie of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
Die is al jaren uit hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:57 schreef Goedzooi het volgende:
NRAARG! waarom duurt het zo lang tot de 3DS uitkomt ik wil hem nu!![]()
![]()
Hoe lang staat ie er al op?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:57 schreef Oebeda het volgende:
wehkamp heeft de speciale Majora's Mask 3ds editie nu ook.
Geen idee hoe lang nog of dat ze straks weer emails sturen dat het geannuleerd is zoals bij de LE editie van spel
Edit: ook de Monster Hunter versie kan je reserveren bij Wehkamp
Bart Smit fail! Wedden dat ze het niet doen? :-P Zou je ze daarvoor kunnen aanklagen ofzo? :-Pquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:58 schreef nomar83 het volgende:
De Majora's Mask LE nu te bestellen bij Wehkamp.
Bart Smit-site zegt dat ie op voorraad ligt, vandaag bestelt morgen in huis.
bel dan om te vragen ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Bart Smit fail! Wedden dat ze het niet doen? :-P Zou je ze daarvoor kunnen aanklagen ofzo? :-P
dat preorder zou verboden moeten worden.mensen zonder geld moeten niet zeggen van ik ga iets kopen en dan in 20 verschillende winkels hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heb voor de zekerheid hem nogmaals ge pre-orderd. Ben veel te bang voor een baksteen
Ik heb er gewoon netjes voor betaald hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat preorder zou verboden moeten worden.mensen zonder geld moeten niet zeggen van ik ga iets kopen en dan in 20 verschillende winkels hetzelfde doen.
hell ik kan nu naar de supermarkt gaan en zeggen ik preorder heel de winkel.
in geval van apocalypse
is die 2de brick voor mij? da's wel liefquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon netjes voor betaald hoor
Nja als ik ze beiden heb ben ik niet de ergste hoor. Als iemand hier hem niet heeft kunnen bemachtigen dan kan hij de 3DS van mij overnemen voor het aankoopbedrag + eventuele verzendkosten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
is die 2de brick voor mij? da's wel lief
met of zonder krijt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nja als ik ze beiden heb ben ik niet de ergste hoor. Als iemand hier hem niet heeft kunnen bemachtigen dan kan hij de 3DS van mij overnemen voor het aankoopbedrag + eventuele verzendkosten.
Ik heb dat sinds ik op die ocarina link klikte in dit sub forum. Elke advertentie gaat over zo'n zelda ocarina xDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:17 schreef Goedzooi het volgende:
Waarom krijg ik ineens allemaal reclames voor ocarina's op FOK?
Hahaha ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds ik op die ocarina link klikte in dit sub forum. Elke advertentie gaat over zo'n zelda ocarina xD
Das mijn schuld denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:17 schreef Goedzooi het volgende:
Waarom krijg ik ineens allemaal reclames voor ocarina's op FOK?
Gok genomen, 3-5 dagenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:06 schreef Oebeda het volgende:
Sinds vandaag. Gisteren stond die er nog niet op.
Kan altijd de gok nemen
Godsamme nu twijfel ik weer of ik hem ook zal bestellen, toen hij overal uitverkocht was was de keuze veel makkelijkerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:58 schreef nomar83 het volgende:
De Majora's Mask LE nu te bestellen bij Wehkamp.
Bart Smit-site zegt dat ie op voorraad ligt, vandaag bestelt morgen in huis.
Why not both.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Godsamme nu twijfel ik weer of ik hem ook zal bestellen, toen hij overal uitverkocht was was de keuze veel makkelijker
Klopt, ben 10 euro duurder uit ivh tot bol.com.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:48 schreef Goedzooi het volgende:
Wehkamp rekent er nog wel verzendkosten bij.
Ik ben 0,95 euro goedkoper uit als ik de new Xl en mh4u los van elkaar bestel bij game mania :-Pquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, ben 10 euro duurder uit ivh tot bol.com.
Maar dit gaat over de MM bundel öquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:52 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik ben 0,95 euro goedkoper uit als ik de new Xl en mh4u los van elkaar bestel bij game mania :-P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |