Veel succesquote:Op zondag 1 februari 2015 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, google maar. Maar ik ben naar mijn wedstrijdje, dagdag!
Succes!quote:Op zondag 1 februari 2015 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, google maar. Maar ik ben naar mijn wedstrijdje, dagdag!
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:35 schreef sandertjuh het volgende:
Q, is er nog wat van die taart over???
Weinig eiwittenquote:Op zondag 1 februari 2015 11:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh![]()
Mijn biertolerantie is weg![]()
Lijstje van vandaag:
- O: 4 happen cruesli, toen de bak weggeflikkerd want vond het eigenlijk niet lekker.
- L: iets met brood, kipfilet, kaas.
- T: Kwark, mandarijnen.
- D: Geen idee
- T: Kwark?
Ja die heb ik beide welquote:Op zondag 1 februari 2015 11:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en mudmasters, lijkt me wel erg vet, maar ik denk dat ik halverwege dood zou gaan. Tja geen idee, kracht en conditie lijkt me een vereiste...
Geen taart.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:47 schreef Artoo het volgende:
Vandaag toch een gezonde dag... Dude en ik zouden naar een verjaardag, maar hij kwam er gisteravond 20 minuten voor hij werd opgehaald achter dat hij moest werkenInmiddels is 'ie nog steeds niet terug dus ik denk dat ik geen taart ga eten vandaag
O ja. Die shake nog in de avond.quote:
Pretty muchquote:Op zondag 1 februari 2015 12:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja zo lullig als je met 1 schoen verder moet
Applecrumble, misschien, straks?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen taart.
Maak thuis iets wat lijkt op taart!
OMG, wat snelquote:Op zondag 1 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Hardloopwedstrijd ging boven verwachting goed, 4.46 per km over 16.1 km. Maar nu mag ik nog de vloerdelen eruit halen in de gang, houdt dit weekend ooit op?één voordeel, vanavond wel vreten voor het leven, als mijn maag tenminste weer bekomen is..
Geen crubmel?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:20 schreef Artoo het volgende:
Also lijstje!
O/L: 2 gekookte eieren en een banaan (helaas, beperkte keuze bij dude in huis)
B: Een half uur aan verschillende korte workout filmpjes, met focus op explosieve kracht in de benen
T: Smoothie van 3 handen verse spinazie, 1 peer, water en 1 tl honing
D: ? Dunno, @ the parents
T: APPLECRUMBLE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |