lijnen zijn hetzelfde als op voet. Bloemen zijn anders.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:11 schreef Moppert het volgende:
De lijnen zien er goed uit! Is het in dezelfde stijl als die op je voet?
als ik dit zie krijg ik ook weer meer tatoeage kriebels. Het is alleen zo enorm duur
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef Moppert het volgende:
En ben je nu klaar of komt er nog meer bij?
Ik kan echt uren bedenken over wat ik allemaal wil, en dan als ik een geldboom heb gevonden ga ik los.
uhhhhh ik denk niet dat ik klaar ben.. maar eerst mar weer sparenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:23 schreef Moppert het volgende:
En ben je nu klaar of komt er nog meer bij?
Ik kan echt uren bedenken over wat ik allemaal wil, en dan als ik een geldboom heb gevonden ga ik los.
Ik denk dat dit echt wel de max is qua vrouwelijk....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhhhh ik denk niet dat ik klaar ben.. maar eerst mar weer sparen
Vogel op mn schouder.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:17 schreef pinquit het volgende:
strak vicky! Mooi gezet zeg, je ziet niks meer van de littekens!
Tattookriebelsall the time
Maar ik wacht nog even.
Wat heb jij Tico, waar je de laser overheen wil laten gaan?
Wat waren de eerste twee?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
oke, altijd gaat alles in drievoud stuk. dus wat wordt het derde?
ik ben er ondertussen al achter dat ik al aan de drie zitquote:Op zondag 1 februari 2015 13:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat waren de eerste twee?
random gok; je wasmachine wordt de derde en je koelkast en televisie waren de eerste twee.
nee ik moet een nieuwequote:Op zondag 1 februari 2015 14:41 schreef livelink het volgende:
Dat is inderdaad balen, Lady (zacht uitgedrukt). Combiketel maar snel naar laten kijken. Heb je een onderhoudsabonnement?
Goede boeken?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef Nijna het volgende:
Hij gaat ze denk ik wel zelf lezen, maar er ligt hier op de kast ook nog een hele serie waar hij nog niet eens in begonnen is. En hij bewaart ze ook allemaal... Tijd voor een groter huis... of een aanbouw voor zn boekenverzameling ofzo. We wilden de garage al gaan isoleren komende zomer, dan kan hij ze mooi daar neerzetten wat mij betreft hahaha.
Ja, maar dan wel echt als aparte kamer.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:28 schreef Ynske het volgende:
Ik zou best wel zo'n kamer willen hebben, met een comfy stoel.
[ afbeelding ]
voorlopig was dat niet de bedoeling nee.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe ga je dat regelen dan? Staat het huis al te koop of is dat voorlopig nog niet de bedoeling?
Dat heb ik zelfs in m'n droomhuis getekend...quote:Op zondag 1 februari 2015 16:28 schreef Ynske het volgende:
Ik zou best wel zo'n kamer willen hebben, met een comfy stoel.
[ afbeelding ]
niet echt nee.quote:
Niet mijn genre (SF), maar goed...quote:Op zondag 1 februari 2015 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goede boeken?
Laat m lezen en stuur ze dan op
geef je haar een dikke knuffel?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:58 schreef Sjeen het volgende:
Een bibliotheek met luie stoel... Ik heb nog een kamer over en veel boekenMaar ik zit te graag samen met vriend en kind. Dus nu samen aan de keukentafel, hij achter zijn Mac aan het werk en ik met mijn neus in psychologieboek
Isa ligt zieligjes in ons bed met 39,7
Zo sneu vind ik dat, als je kind ziek is.
doe ikquote:
Isa krijgt als ze ziek is heel snel heel hoge koorts, maar zolang ze niet boven de 40 komt kan het weinig kwaad volgens de huisarts. De eerste keer (keren) schrok ik er ook wel van trouwens. Nu is het vooral een kwestie van in de gaten houden dat ze voldoende drinkt en alert blijftquote:Op zondag 1 februari 2015 19:48 schreef livelink het volgende:
Beterschap voor Isa. Eng vind ik dat altijd, die hoge koorts. Ik hoop dat ze zich snel wat beter voelt.
Isaquote:Op zondag 1 februari 2015 18:58 schreef Sjeen het volgende:
Een bibliotheek met luie stoel... Ik heb nog een kamer over en veel boekenMaar ik zit te graag samen met vriend en kind. Dus nu samen aan de keukentafel, hij achter zijn Mac aan het werk en ik met mijn neus in psychologieboek
Isa ligt zieligjes in ons bed met 39,7
Zo sneu vind ik dat, als je kind ziek is.
Ik zou dan naar Tivoli gaan.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Twee dagen Kopenhagen! Iemand nog tips? Is Legoland te doen, of is dat te ver?
Ja, ik ben er inmiddels achter dat het 260 km is naar Legoland. Dus dat doen we maar niet.quote:
Ik heb vanmorgen nog 2 meiden en mezelf gedaan met de krultang...quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:51 schreef lily het volgende:
Geen tips.
Ik heb laatst gepoogd om in het prachtige lange haar van mijn dochter krullen te zetten. Krultang ooit gekocht maar nooit gebruikt. Niet gezien dat er een draaiknop op zat om de hitte in te stellen.
Sjjjjjjjjjjjj....aaargh, brandlucht.
Nu heeft ze 1 korte lok in haar lange pony.
Ik laat mooi alles door professionals doen.
230 graden die dingen...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:35 schreef pinquit het volgende:
Ik vind t sowieso wel apart dat er een stand op die krultang staat die haar verbrandtZo heet is toch voor niemands haar goed?
Dit!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:35 schreef pinquit het volgende:
Ik vind t sowieso wel apart dat er een stand op die krultang staat die haar verbrandtZo heet is toch voor niemands haar goed?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef trui het volgende:
weten jullie dat filmpje nog, van die 'hair tutorial gone wrong'?![]()
Oh wat vreselijk! Arm meisje!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef trui het volgende:
weten jullie dat filmpje nog, van die 'hair tutorial gone wrong'?![]()
Hebben ze daar geduld voor? S vindt het vaak al te lang duren om het uit te borstelen en een staart te makenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog 2 meiden en mezelf gedaan met de krultang...
Dat ook nog eens. Mijn dochter heeft blijkbaar ook mijn geduldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou best eens wat willen prutsen met haar haar, maar ik krijg er niet echt de kans voor.
Wat lekker! Welke film hebben jullie gezien?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef lily het volgende:
Ik kom trouwens net uit de bioscoop. Echt luxe![]()
Normaliter werk ik de hele week maar de kinderen hadden toevallig allemaal wat dus heb ik verlof gepakt en zaten manlief en ik om 13.00 uur in de bios.
eens in de zoveel tijd een nieuwe tondeuze, dat klinkt veel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een jaar kapperschool gedaan. Daar heb ik wat opgestoken. Ik zou een cursus doen zoals buuf ook zegt, daar heb je levenslang plezier van. Ik knip/scheer het volk hier thuis al 15 jaar zelf. Koop eens in de zoveel tijd een nieuwe goede tondeuze en heb een echte kapperschaar, dat is wel een must
Michiel de Ruyterquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:27 schreef miss_sly het volgende:
Wat lekker! Welke film hebben jullie gezien?
O, hoe was die?quote:
6/7 jaar ofzo. Dan zijn de koolborstels op en moeten de scheerbladen geslepen en is soms het voordeliger een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef Elleska het volgende:
[..]
eens in de zoveel tijd een nieuwe tondeuze, dat klinkt veel?
hier is het enkel af en toe de messen laten slijpen en dan zijn we weer voor een hele tijd klaar. (tondeuse gaat nog maar 3jaar mee, dus nog geen idee hoe dat over 15jaar is)
dat valt nog wel mee. dat kan makkelijk uit als je het vergelijkt met een kappersbezoekquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
6/7 jaar ofzo. Dan zijn de koolborstels op en moeten de scheerbladen geslepen en is soms het voordeliger een nieuwe te kopen
Maar dat hangt ook wel af van de kwaliteit die je koopt, moet ik zeggen
Duurt bij de oudste ongeveer 10 minuten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hebben ze daar geduld voor? S vindt het vaak al te lang duren om het uit te borstelen en een staart te maken
Ik zou best eens wat willen prutsen met haar haar, maar ik krijg er niet echt de kans voor.
L zit voor de tv als ik dr haar doe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Duurt bij de oudste ongeveer 10 minuten.
bij ons gaat het ondertussen zonder tv.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
L zit voor de tv als ik dr haar doe.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan vanavond naar Henry van Loon in de Kleine Komedie. Ik ken hem eigenlijk niet, dus ben heel benieuwd.
Heel erg leuk! Ik had nog nooit iets van hem gezien, maar wat een heerlijk absurdistische voorstelling zette hij neer. Ik heb erg gelachen en genoten!quote:
Ja ze zijn er erg blij meequote:Op zondag 8 februari 2015 14:37 schreef Moonah het volgende:
Wat leuk Saffier dat jij de ringen hebt gemaakt! Waren ze tevreden?
Of je panty...quote:Op maandag 9 februari 2015 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi saffier! Ik zou alleen continue met dat uitstekende puntje in m`n haar blijven hangen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |