SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
'Jan in de Zak' is zonder rozijnen, wel een kleffe klodder in een linnen zak gekookt deeg, waarover je warme stroop giet...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is met rozijnen![]()
dit is meel, melk, stroop
oké, ik ken het alleen met rozijnenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Jan in de Zak' is zonder rozijnen, wel een kleffe klodder in een linnen zak gekookt deeg, waarover je warme stroop giet...
Ik zie nu ook recepten met rozijnen, maar mw. MM d'r oma deed dat dus nooit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
oké, ik ken het alleen met rozijnen
klinkt meer als postroquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie nu ook recepten met rozijnen, maar mw. MM d'r oma deed dat dus nooit.
Opgebakken vond ik het wel aardig, klef en zacht net gekookt was het een ware gruwel...
Kotsies?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
klinkt meer als postro![]()
als ik kotsies zou kunnen plaatsen zou ik het doen, postro ziet er niet uit![]()
maar ik vind het lekker
Dat ziet er zo ongelofelijk ranzig uit!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:52 schreef sacha het volgende:
postro eten, als ik helemaal alleen ben![]()
met dank aan mijn Beppe![]()
[ afbeelding ][/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
Vuns!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
pukkels knijpen bij mijzelf en anderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |