quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dat doe ik inderdaad. Hem adoreren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga Immers pijpen met je blinde adoratie.
Nieuw-Zeelandse buitenspeler volgens mij, zie de link met Vilhena iig zelf niet zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:06 schreef Happel het volgende:
Wie is dat?twitter:pjotr26 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 14:37:19@MikosGouka spannend.....wie komt er voor terug! Ryan Thomas van Zwolle word gefluisterd! reageer retweet
Daarom!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad. Hem adoreren.
Nee, maar daar heb ik het ook niet overquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het zijn schuld dat Vilhena weg wil? Nee toch?
Jawel, hij kan vrijwillig z'n contract inleveren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:26 schreef Typisch het volgende:
Immers kan er niks aan doen dat de coaches het wel in hem zien zitten.
Ok. Dan slaat je TT al helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik het ook niet over
Hihi nou hé.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, hij kan vrijwillig z'n contract inleveren.
Jawel, want Immers kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dan slaat je TT al helemaal nergens op.
Blijkbaar meer dan Vilhenaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, want Immers kan er geen klote van.
Speelt meestal op de linkerflank als AML in het Ron Jans(dans)systeem. 4-2-3-1quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nieuw-Zeelandse buitenspeler volgens mij, zie de link met Vilhena iig zelf niet zo
Edit: Oh, volgens Wikipedia () een middenvelder, dus zal wel verkeerd zitten
Ja, duidelijkheid geven om je onderhandelingspositie te verzwakken. Meesterzet zou dat zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:29 schreef jaykop het volgende:
Als Van Geel nou gewoon even duidelijkheid geeft. Over Kuyt, maar ook hierover. Heeft hij hier überhaupt al iets over gezegd? Alleen Fred heb ik nog gehoord
AML?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt meestal op de linkerflank als AML in het Ron Jans(dans)systeem. 4-2-3-1
Heb je ook gelijk in, maar je kan toch enigszins duidelijk maken hoe het zit. Dat er inderdaad interesse is ofzo, weet niet of hij er over ondervraagd is verder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, duidelijkheid geven om je onderhandelingspositie te verzwakken. Meesterzet zou dat zijn.
Na de deadline zal hij vast openheid van zaken geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:34 schreef jaykop het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in, maar je kan toch enigszins duidelijk maken hoe het zit. Dat er inderdaad interesse is ofzo, weet niet of hij er over ondervraagd is verder.
Het gaat me er meer om dat het altijd maar gissen blijft voor supporters
Haha laten we het hopenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na de deadline zal hij vast openheid van zaken geven.
Haha, Feyenoord en een spits halen. We hebben toch al twee topspitsen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Liever Uth als dat haalbaar is.
Alsof Heerenveen Uth laat gaan.........................quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Liever Uth als dat haalbaar is.
Wordt gewoon ingevuld met jeugd. Speelde Karsdorp niet op dezelfde positie?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:02 schreef yvette1982 het volgende:
Spannend wie de vervanger van vilhena gast worden
Nee, klopt, is een betere speler dan Sinkgraven inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen Uth laat gaan.........................
Ja, dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Of tenminste, dat hoop ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Wordt gewoon ingevuld met jeugd. Speelde Karsdorp niet op dezelfde positie?
Ik ben daar stiekem ook wel enthousiast over. Op de een of andere manier heeft hij wel iets. Denk dat een verhuurperiode van een jaar of twee hem veel goed zou doen. En dat hij bij die club op het middenveld speelt waar hij thuishoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik eigenlijk ook wel. Of tenminste, dat hoop ik.
Ik zie het echt in die Karsdorp zitten. Durft de bal hard in te spelen, loopt goede lijnen. Jammer dat hij als back is gebruikt. Maar nu blijkbaar Boulah en Wilkshire om de backpositie strijden, is het prima om hem naar het middenveld te zetten.
Lijkt mij ook niet meer dan normaal maar blijkbaar heeft Fredsj op de persco van vrijdag gezegd dat er wel een vervanger gehaald moet worden als Vilhena vertrekt. Dat terwijl je talentvolle middenvelders hebt die eraan zitten te komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Wordt gewoon ingevuld met jeugd. Speelde Karsdorp niet op dezelfde positie?
Heeft wat meer power dan een Sleegers bijvoorbeeld. Sleegers zie ik het ook wel in zitten, al heb ik daar maar een wedstrijdje of 5 van gezien bij Eindhoven. Hebben beide wel wat.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben daar stiekem ook wel enthousiast over. Op de een of andere manier heeft hij wel iets. Denk dat een verhuurperiode van een jaar of twee hem veel goed zou doen. En dat hij bij die club op het middenveld speelt waar hij thuishoort.
En bovendien haal je dan een bankzitter. Want niemand gaat El-Ahmadi eruit spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet meer dan normaal maar blijkbaar heeft Fredsj op de persco van vrijdag gezegd dat er wel een vervanger gehaald moet worden als Vilhena vertrekt. Dat terwijl je talentvolle middenvelders hebt die eraan zitten te komen.
Rutten mag dat best.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Rutten moet Vilhena nu niet gaan dwarsbomen als hij weg wil.
Ten eerste omdat hij zelden gebruik van hem maakt en ten tweede omdat we toch niet meer meedoen om de titel.
Ik snap Vilhena wel dat hij graag de Premier League in wil.
Dat hoeft ook niet, er moet alleen iemand Immers eruit spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:26 schreef Muto het volgende:
[..]
En bovendien haal je dan een bankzitter. Want niemand gaat El-Ahmadi eruit spelen.
Rutten heeft slechte ervaringen met spelers die in de winterstop vertrekken (Lazovic, Affelay) en doet daarom zo moeilijk denk ik..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Rutten moet Vilhena nu niet gaan dwarsbomen als hij weg wil.
Ten eerste omdat hij zelden gebruik van hem maakt en ten tweede omdat we toch niet meer meedoen om de titel.
Ik snap Vilhena wel dat hij graag de Premier League in wil.
Dan had ie 'm eens op moeten stellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rutten heeft slechte ervaringen met spelers die in de winterstop vertrekken (Lazovic, Affelay) en doet daarom zo moeilijk denk ik..
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:50 schreef eight het volgende:
[..]
Jij hoort hier thuis: VBL / AFC AJAX #2445 Met nieuwe aanwinst
Jongens, waar is de hand in hand kameraden sfeer?quote:
Hij had meer speeltijd kunnen krijgen maar er komen vast nog blessures en schorsingen en als je dan geen vervanger hebt voor Vilhena..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ie 'm eens op moeten stellen.
Ik denk dat deze opmerking niet helemaal goed gaat vallen, daarom post ik alvast het volgende filmpje.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Verdwenen nu dat blijkt dat Scrummie een Ajax tattoo heeft
Je kan ook te ver gaan he, mafklapperendejosti.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Verdwenen nu dat blijkt dat Scrummie een Ajax tattoo heeft
Goede postquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat deze opmerking niet helemaal goed gaat vallen, daarom post ik alvast het volgende filmpje.
Scrummie laat je tattoo zien, Scrummie laat je tattoo zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan he, mafklapperendejosti.
Godverdomme nou! Vooral die laconieke reactie toen ie m de aRENa uitpeerdequote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik moet bij Lex Immers altijd nog aan die penalty tegen Ajax denken. Heb dat echt nooit begrepen
Ja daar doelde ik ook op. Alsof hij dacht dat het een penaltyserie was, echt bizarquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Godverdomme nou! Vooral die laconieke reactie toen ie m de aRENa uitpeerde
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef Caland het volgende:
Ik moet bij Lex Immers altijd nog aan die penalty tegen Ajax denken. Heb dat echt nooit begrepen
Misschien moet Drizzt dit topic even op slot gooien.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jongens, waar is de hand in hand kameraden sfeer?
Daar had het alles van weg jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:29 schreef Caland het volgende:
Alsof hij dacht dat het een penaltyserie was, echt bizar
Oh, dan zat ik er toch niet heel ver naast dat ik dacht dat het een vleugelspits was. Dan alsnog snap ik de logica niet met de vergelijking / opvolger Tonny, want hij zou bij Feyenoord wel als buitenspeler gebruikt worden (gok ik dan)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt meestal op de linkerflank als AML in het Ron Jans(dans)systeem. 4-2-3-1
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, hij kan vrijwillig z'n contract inleveren.
Gewoon drie kwartier laten warmlopen en hem dan niet inbrengen, zoals hij ook altijd met Te Vrede doet.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk laat Fred Vilhena warmlopen.
Als Fred dat nodig vindt is daar niks mis mee. Ze krijgen er genoeg voor betaald.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon drie kwartier laten warmlopen en hem dan niet inbrengen, zoals hij ook altijd met Te Vrede doet.
Dat sowieso. Wij staan voor en zijn club speelt pas om half 3quote:
Idd.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel netjes afgemaakt door Derijck.
Dat was ik na het sluiten van de transfermarkt in de zomer al met je eensquote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe rechtsback kopen zou wenselijk zijn.
Boetius mag mee, soort 2 voor 1 actie desnoods.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:07 schreef RvLaak het volgende:
Kan Feyenoord Vilhena niet ruilen voor een goede spits? Iemand die kan scoren bijvoorbeeld?
Misschien wil Southampton hem wel ruilen voor Pellequote:Op zondag 1 februari 2015 13:07 schreef RvLaak het volgende:
Kan Feyenoord Vilhena niet ruilen voor een goede spits? Iemand die kan scoren bijvoorbeeld?
Lol, als dat zou kunnenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Misschien wil Southampton hem wel ruilen voor Pelle
Ondertussen ben ik van mening "liever een kutwedstrijd en 3 punten, dan fantastisch spelen en 1/0 punt(en)".quote:Op zondag 1 februari 2015 13:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus christus, wat een saaie wedstrijd.
Boetius is ook echt eenn bagger aanspeelspunt. En heeft hij de bal kan hij er echt helemaal niks mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:12 schreef eight het volgende:
Toornstra durft de bal niet eens meer aan Kazim te geven. Zegt al genoeg
Die jongen heeft al 3 wedstrijden geen fatsoenlijk balcontact gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Boetius is ook echt eenn bagger aanspeelspunt. En heeft hij de bal kan hij er echt helemaal niks mee.
Heel het seizoen nog niet volgens mij. Alleen tegen Sevilla haalde hij z'n niveau van vorig jaarquote:Op zondag 1 februari 2015 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Die jongen heeft al 3 wedstrijden geen fatsoenlijk balcontact gehad.
Ik mis Manutelli .quote:Op zondag 1 februari 2015 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Die jongen heeft al 3 wedstrijden geen fatsoenlijk balcontact gehad.
En het IQquote:Op zondag 1 februari 2015 13:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ronald de Boer heeft 't pak van Anton Geesink aan.
had je anders verwacht danquote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mogen we toch nog billenknijpen.
Is dat niet een synoniem voor Feyenoord?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mogen we toch nog billenknijpen.
Helaas, gewoon een typisch Feyenoord wedstrijdverloopquote:Op zondag 1 februari 2015 13:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Om te janken dit. Slechte instelling gewoon.
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerst 2-2 en daarna 3-2 ergens in de laatste paar minuten.
Bilal voor Boetius?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:53 schreef RvLaak het volgende:
Wat zit er eigenlijk nog op de bank wat het niveau enigszins omhoog kan trekken?
Hij kan er echt he-le-maal niets van.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, hij heeft het niet beter gedaan dan Boëtius
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2015 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een ongelofelijke pauperwedstrijd.
Jep, toch moeten billenknijpen voor niks. Maar goed, dit had ik een beetje verwacht na die lakse houding van Feyenoord :/.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een ongelofelijke pauperwedstrijd.
Beter 3 punten met een kutwedstrijd, dan tegen de neuzen goed spelen en niet alle punten halenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
3 punten, nu snel helemaal klemzuipen zodat je niet meer weet hoe we die behaald hebben.
Dat altijd maar hier word je ook echt gek van.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Beter 3 punten met een kutwedstrijd, dan tegen de neuzen goed spelen en niet alle punten halen
Het is maar hoe je het interpreteert..quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Beter 3 punten met een kutwedstrijd, dan tegen de neuzen goed spelen en niet alle punten halen
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 01-02-2015 om 14:22:37Mooi eerbetoon van Feyenoord aan de Chinese eigenaar van ADO om de hele tweede helft als een draak te spelen. Pffff. #feyado reageer retweet
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 01-02-2015 om 14:22:37Mooi eerbetoon van Feyenoord aan de Chinese eigenaar van ADO om de hele tweede helft als een draak te spelen. Pffff. #feyado reageer retweet
Kan niet begrijpen dat Feyenoord zoveel geld voor Bilal heeft betaald.. hij krijgt niet veel speeltijd maar in de tijd die hij krijgt zie ik niet het talent dat zo'n hoge transfersom rechtvaardigt.. deze gaat in de 'categorie Cisse' vallen denk ik: dure miskopenquote:
Cisse had tenminste nog zijn momentenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan niet begrijpen dat Feyenoord zoveel geld voor Bilal heeft betaald.. hij krijgt niet veel speeltijd maar in de tijd die hij krijgt zie ik niet het talent dat zo'n hoge transfersom rechtvaardigt.. deze gaat in de 'categorie Cisse' vallen denk ik: dure miskopen
Die kan er inderdaad helemaal niets vanquote:Op zondag 1 februari 2015 14:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De tering, wat heb ik me lopen ergeren aan Kazim. Waardeloos, waardeloos, waardeloos. Weg ermee.
Hij is een aanspeelpunt wordt dan als smoes gebruiktquote:Op zondag 1 februari 2015 14:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De tering, wat heb ik me lopen ergeren aan Kazim. Waardeloos, waardeloos, waardeloos. Weg ermee.
quote:]Schaken: 'Heel veel verdriet gehad'
Van onze Telesportredactie
Ruben Schaken verliet vorige maand Feyenoord en tekende in Azerbeidzjan bij Inter Bakoe. Het liefst had de aanvaller helemaal niet weg gegaan. "Ik heb er heel veel verdriet van gehad", aldus Schaken.
"Ik ben keihard blijven trainen en heb geknokt voor mijn kans", zei Schaken bij FOX Sports over zijn laatste maanden in Rotterdam. Onder trainer Fred Rutten zat de 7-voudig international doorgaans niet eens bij de wedstrijdselectie.
"Uiteindelijk was het vechten met de beer en kwam ik er gewoon niet meer tussen", besefte Schaken. "Ik heb de trainer niet om uitleg gevraagd, maar ben gewoon keihard blijven werken."
"Uiteindelijk mocht ik nog een keer invallen en daar was ik heel blij mee. Ik scoorde en maakte acties. Dat was mijn laatste wedstrijd in De Kuip. Daarom ging ik toch nog met een mooi gevoel weg, want je bent zo goed als je laatste wedstrijd."
ik denk dat hij het nog meent ookquote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef Caland het volgende:
Op de vraag of en hoe hij de verjaardag van ADO viert, zegt Lex Immers: vanavond bakkie Chinees halen. #feyado
Immersgod
Hopen op nog meer matigheid van de concurrenten. Maar zeker PSV gaat voorlopig niet ver terug vallen, ook volgend(e) seizoen(en) niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef De_Pel het volgende:
Tyfusseizoen mag wel weer klaar zijn.
Oh, en als clasie vertrekt het volgende seizoen ook.
Ik heb werkelijk geen idee op basis waarvan wij ooit nog die laatste stap gaan maken.
Noem je ook die andere 13 spelers die vandaag meededen? Wat een droevenis vandaag. Maar laten we allemaal gaan janken op Bilal en Immers.quote:
Nieuwe TD, betere scoutingquote:[b]Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/393053]
Ik heb werkelijk geen idee op basis waarvan wij ooit nog die laatste stap gaan maken.
Op basis van het feit dat Feyenoord steeds meer en meer geld overhoudt voor aankopen. Zodra je gerichte aankopen doet als aanvulling van de jeugd maak je de laatste stap.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:12 schreef De_Pel het volgende:
Tyfusseizoen mag wel weer klaar zijn.
Oh, en als clasie vertrekt het volgende seizoen ook.
Psv stroomt na dit seizoen leeg, maar in plaats vam die zaadkutbedragjes die wij pakken, gaan die gewoon zeker 50 miljoen ophalen, waarvan ze minimaal de helft gelijk weer uit gaan geven.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hopen op nog meer matigheid van de concurrenten. Maar zeker PSV gaat voorlopig niet ver terug vallen, ook volgend(e) seizoen(en) niet.
Daar hebben we een nieuwe TD voor nodig dus.. betere scouting misschien ook. Van Geel heeft wel enkele goede aankopen gedaan, maar nooit eens een speler gescout die niet uit een netwerk van hemzelf of de trainer kwam..quote:Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Zodra je gerichte aankopen doet als aanvulling van de jeugd maak je de laatste stap.
Van Geel hoort ook niet te scouten. Het scoutingsapparaat bij Feyenoord is ruk of er wordt nooit naar geluisterd.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar hebben we een nieuwe TD voor nodig dus.. betere scouting misschien ook. Van Geel heeft wel enkele goede aankopen gedaan, maar nooit eens een speler gescout die niet uit een netwerk van hemzelf of de trainer kwam..
Kuytquote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Psv stroomt na dit seizoen leeg, maar in plaats vam die zaadkutbedragjes die wij pakken, gaan die gewoon zeker 50 miljoen ophalen, waarvan ze minimaal de helft gelijk weer uit gaan geven.
Ajax heeft de afgelopen jaren 298 jeugdspelers tussen de 12 en 16 gehaald dus die zijn voorlopig ook wel voorziwn, en hebben de goudstaven klaarliggen als er nog ergens een gaatje valt.
Je had in 1 van de afgelopen 3 jaar kampioen moeten worden, toen de concurrentie het keihard liet afweten. De cl, plus de ervarimg, aantrekkingskracht, tickstverkoop, merchandise en hogere transfersommen haddwn je zo 30 miljoen op kunnen leveren, dan had je eindelijk weer wat kunnen betekenen. Nu vertrekt in de zomer clasie qeer voor 12 miljoen, en mag er 8 van in de bodemloze put, en wordt het weer niets. Blijft hij, dan heb je volgend jaar weer geen spits want geel laat kuyt lopen.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat een nieuwe td je wel veel verder gaat helpen.quote:
Herrmann.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar hebben we een nieuwe TD voor nodig dus.. betere scouting misschien ook. Van Geel heeft wel enkele goede aankopen gedaan, maar nooit eens een speler gescout die niet uit een netwerk van hemzelf of de trainer kwam..
Ja dat bedoel ik eigenlijk.. begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij het uitgeven van 3,5 miljoen voor Bilal terwijl je een fatsoenlijke spits had moeten halen.. die werden aangeboden bij Feyenoord maar op de een of andere manier durft hij het niet aan om geld uit te geven voor zulke spelersquote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Van Geel hoort ook niet te scouten. Het scoutingsapparaat bij Feyenoord is ruk of er wordt nooit naar geluisterd.
Oh ja?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk.. begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij het uitgeven van 3,5 miljoen voor Bilal terwijl je een fatsoenlijke spits had moeten halen.. die werden aangeboden bij Feyenoord maar op de een of andere manier durft hij het niet aan om geld uit te geven voor zulke spelers
Gister die Kramaric bekeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sakho en Kramaric zijn aangeboden bij Feyenoord..
Klopt. Breng jij ze even 6 miljoen..? Als je even leest dan zie je dat ik over Kuyt praat in een context van geen geld. Daarbij kennen we de Scouting van feyenoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
KuytWeer zo'n halve oplossing van met geluk een heel jaar. Heb je geen kut aan.
Bron?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kramaric speelt nu de sterren van hemel onderin de PL en Sakho heeft waarschijnlijk een salaris waar je de hik van krijgt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. spelen bij een Engelse degradatiekandidaat is denk ik alleen iets anders dan spelen in een ploeg die meestal de bovenliggende partij isquote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister die Kramaric bekeken.
Die kan er niets van he.
Hey, oké man.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Breng jij ze even 6 miljoen..? Als je even leest dan zie je dat ik over Kuyt praat in een context van geen geld. Daarbij kennen we de Scouting van feyenoord.
Ik durf te wedden dat er deze zomer maar 2 namen op het spitsenlijstje staan: kuyt (die ondertussen dan al elders heeft getekend) en bassie dost.
Ongeveer even makkelijk als niets geloven :-)quote:Op zondag 1 februari 2015 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kramaric speelt nu de sterren van hemel onderin de PL en Sakho heeft waarschijnlijk een salaris waar je de hik van krijgt.
Het is lekker makkelijk om al die geruchten te geloven en die als argumenten te gebruiken.
Daar is alles mis mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef Sloggi het volgende:
Kuyt voor een jaar met een optie voor nog een seizoen tegen een salaris van een ton of zeven, acht. Niks mis mee.
o.a. dit..quote:
quote:Feyenoord heeft afgelopen zomer de kans laten liggen om de Senegalees Diafra Sakho (25) van FC Metz over te nemen. Dat zegt Jan Everse, oud-speler van Feyenoord. De spits staat inmiddels onder contract bij West Ham United, waar hij een regelrechte sensatie is.
Nog voordat Feyenoord Colin Kazim-Richards vastlegde, werd Sakho aangeboden bij de Rotterdamse club. "Ik heb die mail zelf gezien", aldus Everse tegen VoetbalPrimeur. "Maar daar wordt dan niets mee gedaan. Het ging niet om een topbedrag. Hij was in ieder geval goedkoper dan Bilal Basaçikoglu."
-------------------------------------------------------Vermeerquote:
Dat klopt, wie gelooft er niets dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ongeveer even makkelijk als niets geloven :-)
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
-------------------------------------------------------Vermeer
--------------------------------------------------------Immers
Bellemie - Driedettie - Dost - Kalou - Kuyt - Kramer - Kramariets - Kazim - Boëtius
Dat is natuurlijk geen gok verder, een Afrikaanse spits weg halen bij het altijd goed voetballende Metz. Dan had je ook weer wat te zeiken.quote:
Ah. Everse (?) die iets aan voetbalprimeur (?) meldt. Ok man.quote:
Zit lekker op het bankie.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:36 schreef Typisch het volgende:
Guidetti moest ook gehaald worden toch? Gaat ook uitstekend daar in Schotland met die vent.
Een speler van 19 halen voor 3,5 miljoen die niet eens een heel seizoen ervaring heeft in de eredivisie is geen gok?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen gok verder, een Afrikaanse spits weg halen bij het altijd goed voetballende Metz. Dan had je ook weer wat te zeiken.
Jawel.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een speler van 19 halen voor 3,5 miljoen die niet eens een heel seizoen ervaring heeft in de eredivisie is geen gok?
Van Geel heeft dat wel duidelijk uitgelegd.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen Kazim halen maken ze zichzelf totaal belachelijk mee.
Had dan in ieder geval een speler gehaald die daadwerkelijk een spits is.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Geel heeft dat wel duidelijk uitgelegd.
Ze gingen voor de categorie De Jong en Dost. De Jong werd gekaapt door PSV en Dost wilde niet. Zapata mocht niet weg.
Dan kun je of zoals Pleuntje graag ziet alsnog geld neersmijten voor een spits waarvan je maar moet hopen dat het was is (want ja, je hebt er een mailtje over gehad die Everse gelezen heeft!!) of een aankoop doen met minder financieel risico. Dat is Kazim geworden.
Dat ben ik met je eens, maar die moeten er dan wel zijn. Beschikbaar zijn voor een verhuur, oren hebben naar Feyenoord e.d.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had dan in ieder geval een speler gehaald die daadwerkelijk een spits is.
Ik had inderdaad liever gezien dat Feyenoord risico had genomen bij het aantrekken van een spits i.p.v. het risico van 3,5 miljoen voor een onervaren buitenspeler die alles nog moet bewijzen. Waarom wel financieel risico nemen voor Bilal en niet voor een spits?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je of zoals Pleuntje graag ziet alsnog geld neersmijten voor een spits waarvan je maar moet hopen dat het was is (want ja, je hebt er een mailtje over gehad die Everse gelezen heeft!!) of een aankoop doen met minder financieel risico. Dat is Kazim geworden.
Lees anders mijn andere posts nog eens en probeer dan nog eens te reageren in plaats van constant het zelfde aan te dragen. Bedankt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad liever gezien dat Feyenoord risico had genomen bij het aantrekken van een spits i.p.v. het risico van 3,5 miljoen voor een onervaren buitenspeler die alles nog moet bewijzen. Waarom wel financieel risico nemen voor Bilal en niet voor een spits?
Vandaag gingen er weer een aantal Guidetti toezingen. Vervolgens waren het dezelfde gasten die Vilhena uitjoelden. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:36 schreef Typisch het volgende:
Guidetti moest ook gehaald worden toch? Gaat ook uitstekend daar in Schotland met die vent.
Ik hoorde daarentegen ook Vermeer toegezongen worden vanaf Y.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Vandaag gingen er weer een aantal Guidetti toezingen. Vervolgens waren het dezelfde gasten die Vilhena uitjoelden. Plaatsvervangende schaamte.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Vandaag gingen er weer een aantal Guidetti toezingen. Vervolgens waren het dezelfde gasten die Vilhena uitjoelden. Plaatsvervangende schaamte.
Topsfeer! Volgende week weer zo'n kanjerwedstrijd tegen Cambuur.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Schuld van Immers. Je weet zelf.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Topsfeer! Volgende week weer zo'n kanjerwedstrijd tegen Cambuur.
Ik heb je post gelezen en ben het niet eens met die uitleg.. die ook de uitleg van Van Geel is. Met Zapata heeft hij pech gehad, maar waarom staar je je blind op een stuk of 3 namen die nagenoeg onhaalbaar zijn en kijk je niet breder.. Tussen een spits uit de categorie Dost en Kazim zit nogal een groot zwart gat.. in de categorie daartussen had je toch ook kunnen zoeken?quote:Op zondag 1 februari 2015 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees anders mijn andere posts nog eens en probeer dan nog eens te reageren in plaats van constant het zelfde aan te dragen. Bedankt.
Cambuur is een ploeg die leuk kan en wil voetballen.. mogelijk wordt het daarom een leukere wedstrijd dan vandaag. Begrijp nog steeds niet zo goed waar ik vanmiddag naar heb zitten kijken. Lijkt een beetje of ze spelen om de 3e plek niet zo serieus nemen, terwijl als je niet oppast je gewoon 4e of 5e wordt en play-offs mag spelenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Topsfeer! Volgende week weer zo'n kanjerwedstrijd tegen Cambuur.
Wel mee eens, een Necid of een Uth zou bij ons niet misstaan hebben denk ik. Je moet gewoon iemand hebben die godverredomme die bal erin knalt.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen en ben het niet eens met die uitleg.. die ook de uitleg van Van Geel is. Met Zapata heeft hij pech gehad, maar waarom staar je je blind op een stuk of 3 namen die nagenoeg onhaalbaar zijn en kijk je niet breder.. Tussen een spits uit de categorie Dost en Kazim zit nogal een groot zwart gat.. in de categorie daartussen had je toch ook kunnen zoeken?
Tsja, het is geen spits he! Vraag me overigens af wat het dan wel is, want hij is ook nog eens zo traag als dikke stront.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef Vasion het volgende:
Wat was Kazim weer dramatisch slecht.
Hij is sterk in de duels en geeft af en toe een balletje goed, maar daar blijft het dan bij..
Oh en bluffen kan hij ook heel sterk. Voordat hij naar Feyenoord kwam blufte hij al dat hij nooit zoveel scoorde omdat ze hem niet als spits gebruikte.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tsja, het is geen spits he! Vraag me overigens af wat het dan wel is, want hij is ook nog eens zo traag als dikke stront.
Hij zou er toch wel even 20 gaan maken dit seizoen..:')quote:Op zondag 1 februari 2015 16:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh en bluffen kan hij ook heel sterk. Voordat hij naar Feyenoord kwam blufte hij al dat hij nooit zoveel scoorde omdat ze hem niet als spits gebruikte.
Ha-Ha-Ha
Vitesse kan blijkbaar wel scoren...quote:
Nee, Van Geel hoort niet te scouten, maar de man is juist wél verantwoordelijk voor het rukke (of niet naar geluisterde) scoutingsapparaat. Ik vind het altijd wat makkelijk om een TD af te rekenen of op te hemelen op basis van mislukte respectievelijk geslaagde aankopen. Dat zijn slechts de uitkomsten van beleid en dat beleid is gewoon onder de maat. Van Geel werkt daar overigens zelf wel aan mee, door Guidetti en Pellè maar te blijven claimen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Van Geel hoort ook niet te scouten. Het scoutingsapparaat bij Feyenoord is ruk of er wordt nooit naar geluisterd.
Domme dramaqueenquote:
Ik moest ook even huilen jaquote:
Geluk moet je ook hebben om kampioen te worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef Merkie het volgende:
Bizar ook dat PSV zo ver voorstaat eigenlijk. Die hebben ook bepaald geen wereldelftal.
Triest idd. Zit nu naar Celtic te kijken en hij speelt best goed. Zojuist maakte hij nog een mooie omhaal die maar net naast gingquote:Op zondag 1 februari 2015 15:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Vitesse had ook alle moeite met scoren.quote:
De vraag is eerder of Ajax het nog wel gaat halen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:23 schreef JanCees het volgende:
Fey gaat CL halen ja of nee
zeg het maar
Voorrondes ja, CL nee.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:23 schreef JanCees het volgende:
Fey gaat CL halen ja of nee
zeg het maar
Nah, ik vond hem niet eens zo goed.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef eight het volgende:
[..]
Triest idd. Zit nu naar Celtic te kijken en hij speelt best goed. Zojuist maakte hij nog een mooie omhaal die maar net naast ging
Ze hebben imo de beste selectie in Nederlandquote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik moest ook even huilen ja.
Bizar ook dat PSV zo ver voorstaat eigenlijk. Die hebben ook bepaald geen wereldelftal.
Ja, maar hoe vaak behalen ze nou een verdiende klinkende overwinning? Ook vrij weinig. Vind het gewoon opvallend dat het zo lang goed gaat. Je kan makkelijk 10 wedstrijden opnoemen waarbij het dubbeltje ook de verkeerde had kunnen vallen, maar dat gebeurde niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:23 schreef eight het volgende:
[..]
Ze hebben imo de beste selectie in Nederland
Enige versterking die ik wil zien is een spitsquote:Op zondag 1 februari 2015 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Wilkshire weer geblesseerd en Boulahrouz kan eigenlijk niet meer. Hoeveel zou Van Anholt moeten kosten?
Je hebt vertrouwen in Boulahrouz?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:28 schreef eight het volgende:
[..]
Enige versterking die ik wil zien is een spits
Hij presteert iig ruim boven verwachting. Zoveel doelpunten als dit seizoen heeft hij nog nooit gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tsja, het is geen spits he! Vraag me overigens af wat het dan wel is, want hij is ook nog eens zo traag als dikke stront.
Voor eredivisie is het voldoende. Ik wil gewoon dat de juiste prioriteiten worden gesteld en dat is op dit moment een goalenmakerquote:
Hij is gewoon niet van het niveau dat Feyenoord na zou moeten streven.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:31 schreef eight het volgende:
[..]
Hij presteert iig ruim boven verwachting. Zoveel doelpunten als dit seizoen heeft hij nog nooit gemaakt.
Dat was echt geniaal ja, naast die 2-0 niet zo hard gelachen vanmiddagquote:Op zondag 1 februari 2015 15:50 schreef Muto het volgende:
Dat zoontje van Immers. Zijn lievelingsspeler naast Immers is Te Vrede
Ik vind het wat weinig eerlijk gezegd, had toch op minimaal 8 miljoen ingezetquote:Op zondag 1 februari 2015 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Yellow wil bijna 7 miljoen voor Vilhena.
The game is on.
Ik heb de indruk dat die uiteindelijk transfervrij zal weggaanquote:Op zondag 1 februari 2015 16:13 schreef Dekatria het volgende:
Yellow wil bijna 7 miljoen voor Vilhena.
The game is on.
En wat voor type spits denk jij dan aan? Want dit Feyenoord lijkt wel een type spits nodig te hebben die zich actief mengt in het spel en geen pure afmaker. De vraag is of een combinatie van die twee haalbaar is.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Voor eredivisie is het voldoende. Ik wil gewoon dat de juiste prioriteiten worden gesteld en dat is op dit moment een goalenmaker
No way dat ze 8 miljoen voor vilhena gaan betalen. Pellè is veel beter en die ging voor niet veel meer dan 8 miljoen weg. Als Vilhena bij Ajax voetbalde, dan begrijp ik je reactie, maar voor nu is 8 miljoen helaas te hoogquote:Op zondag 1 februari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
Ik vind het wat weinig eerlijk gezegd, had toch op minimaal 8 miljoen ingezet
Daar kwam toch ook een corner uit voor ADO?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:37 schreef Gert het volgende:
Zo door de ondergrens zakken is beschamend.
Wedstrijd om nog eens aan terug te denken wanneer je op doelsaldo 3e wordt ipv 2e
Dieptepunt was het mislukte tijdrekken bij de cornervlag. In eigen huis, tegen de nummer 15 godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |