Denk niet dat ie het zo negatief bedoelt. Weet je moeder dat je hier bent?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Krijg lekker de tering. Beetje mijn familie erbij halen.
wees wel voorzichtig he? als je zo alleen bent daar kun je geripped worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eigen huis. Het is lekker weer. Ik vermaak mij hier wel.
Ja MN ma weet het en is blij voor mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk niet dat ie het zo negatief bedoelt. Weet je moeder dat je hier bent?
Ik hoop voor je dat je in Spanje beter op je plekje bent dan in NL.
Je kunt je niet voorstellen dat je familie ongerust over je is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Krijg lekker de tering. Beetje mijn familie erbij halen.
Mwah ben niet zo para. Dat kan in Nederland net zo goed en daar loop ik ook gewoon overal alleen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:43 schreef Biekuh het volgende:
[..]
wees wel voorzichtig he? als je zo alleen bent daar kun je geripped worden.
Waarom werd je daar slecht behandeld dan? Goed van je dat je ma het weet, fijn. Doe wel voorzichtig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja MN ma weet het en is blij voor mij.
Dank je. Ben hier zeker beter op mijn plek dan in delta.
Daar had de begeleiding het over dat ik ging ontsnappen diezelfde dag waar ik vlak bij stond en ze lieten mij gewoon naar buiten gaan en gaven MN wiet nog mee ook.
Die wilden dat ik zou ontsnappen omdat ik daar niet thuis hoor en slecht behandeld werd.
Jawel. Maar of dat terecht is is een tweede. Ik zorg wel voor mijzelf. En genoeg vrienden die weten dat ik niet gek ben en er zelf bij zijn als van die rare dingen gebeuren en dat dus ook geloven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dat je familie ongerust over je is?
Binnenkomen met depressieve beginnende suicidale gedachten. Ze hebben mij niks geholpen terwijl ik alleen maar op bed lag. Op de gebruik s afdeling zonder toestemming lekker gaan feesten zonder toestemming wat mij er helemaal bovenop hielp en toen waren ze pissed dat ik niet luister en vroegen ze een RM aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom werd je daar slecht behandeld dan? Goed van je dat je ma het weet, fijn. Doe wel voorzichtig.
Ik heb sinds ik hier ben geeneens drugs op joh. En daarvoor alleen wiet al een tijd plus ook helemaal niks.quote:
Dan ben je gewoon dringend hulp nodig. Maar goed dat is allang duidelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik hier ben geeneens drugs op joh. En daarvoor alleen wiet al een tijd plus ook helemaal niks.
Jij kent mij niet eens irl. Als politie in Duitsland mij gewoon laat gaan en begeleiding in delta die wisten dat ik ging ontsnappen lieten mij ook gewoon gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dringend hulp nodig. Maar goed dat is allang duidelijk.
Omdat er toch niks meer te redden valt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij kent mij niet eens irl. Als politie in Duitsland mij gewoon laat gaan en begeleiding in delta die wisten dat ik ging ontsnappen lieten mij ook gewoon gaan.
Als ik echt hulp nodig had hadden ze mij wel opgesloten zonder vrijheden gehouden. Begeleiding heeft mij toen ik nog vrijwillig was.meerdere malen aangeraden zo snel.mogelijk weg te wezen daar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat er toch niks meer te redden valt?
Mensen die drugs troep noemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Bob, ik draai er maar niet omheen en ben keihard: ik keek naar je fotoboek. Je helpt jezelf naar de gallemiezen jongen, met die troep.
Echt, je moet niet gaan rommelen met je geest als je geest al ziek is.
Dat je ziek bent, is niet erg. Overkomt de beste. Maar nu maak je het erger.
Als je serieus denkt dat er een stalker je huis binnen is gekomen: ja, dan moet je antipsychotica nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen die drugs troep noemen.. Neem ik al niet meer serieus. Moet ik zeker die antipsychotica nemen die.mij afvlakt, depressief maakt en mij spierpijnen geeft als ik alleen maar boodschappen ga doen. Terwijl ik normaal van vrijdag tot zondag kan feesten zonder slaap en geen spierpijn heb erna. Hier loop ik dansend door de straten met een rugtas vol zware boodschappen en heb nergens last van, ook al slaap ik meerdere nachten maar een paar uurtjes.
Bob, je klinkt als een Vluchter. Iemand die stelselmatig Vlucht voor z'n gevoelens. Dat gaat een keer fout.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen die drugs troep noemen.. Neem ik al niet meer serieus. Moet ik zeker die antipsychotica nemen die.mij afvlakt, depressief maakt en mij spierpijnen geeft als ik alleen maar boodschappen ga doen. Terwijl ik normaal van vrijdag tot zondag kan feesten zonder slaap en geen spierpijn heb erna. Hier loop ik dansend door de straten met een rugtas vol zware boodschappen en heb nergens last van, ook al slaap ik meerdere nachten maar een paar uurtjes.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat er een stalker je huis binnen is gekomen: ja, dan moet je antipsychotica nemen.
Klopt, jij door erover heen te rollen in je slaap.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Dat hart heeft zichzelf niet gevouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |