Ik heb die film volgens mij lang geleden gezien. Leg even uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:41 schreef Robophatt het volgende:
Ik voorzie een fight club situatie.
Je moet wat als je een rechterlijke machtiging aan je broek hebtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In deze zin is het letterlijk het geval.
Dat stuk aan de onderkant is die achterkant van de pijl. Met zo'n groter stuk aan het einde wat je altijd ziet als een hart met pijl getekend is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:40 schreef b4kl4p het volgende:
Wat de fuck is dit dan.
Weet je zeker dat je niet gewoon op dat ding hebt gelegen en dat hij in die vorm is beland?
Ik vind het echt een mega smerig idee.
Het lijkt ook niet echt op een hart trouwens.
waarom ben je in spanje gaan wonen? zat de ggd achter je aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat stuk aan de onderkant is die achterkant van de pijl. Met zo'n groter stuk aan het einde wat je altijd ziet als een hart met pijl getekend is.
De rest is gewoon de vorm van een hart. 2 boogjes en 2 lijnen die ze verbinden.
Duh. Je denkt toch niet echt dat hij een stalker heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:40 schreef b4kl4p het volgende:
Wat de fuck is dit dan.
Weet je zeker dat je niet gewoon op dat ding hebt gelegen en dat hij in die vorm is beland?
Ik vind het echt een mega smerig idee.
Het lijkt ook niet echt op een hart trouwens.
Jup. RM.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:06 schreef Biekuh het volgende:
[..]
waarom ben je in spanje gaan wonen? zat de ggd achter je aan?
Rechterlijke machtiging. Maar onderweg in Duitsland 2 keer aangehouden door de polizei die mij gewoon weer verder lieten gaan ook al sta ik als vermist opgegeven in Nederland haha.quote:
zit je in een hotelkamer daar dan, of wat?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Rechterlijke machtiging. Maar onderweg in Duitsland 2 keer aangehouden door de polizei die mij gewoon weer verder lieten gaan ook al sta ik als vermist opgegeven in Nederland haha.
Zat jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
dacht ook dat hij in een inrichting zat...
Eigen huis. Het is lekker weer. Ik vermaak mij hier wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:11 schreef Biekuh het volgende:
[..]
zit je in een hotelkamer daar dan, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |