Wil je je haar verven voor de reacties van anderen of voor jezelf? Doe niet zo raar volg je impulsen en verf het.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch 100 reacties om mij heen 'je wou je haar niet meer verven de komende tijd' en dan denk ik ook wel ja shit dat klopt nu ben ik weer een jaar verder voor ik weer blond ben. Ik moet doorzetten
Hopelijk verkracht je ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik snapje. Ik heb ook nog geen vikingsboot, woon niet in een woud, plunder geen dorpen, en heb zelfs niet eens een zwaard of bijl....
Ik twijfel nog!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wil je je haar verven voor de reacties van anderen of voor jezelf? Doe niet zo raar volg je impulsen en verf het.
Ach dan ben ik een blondinequote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja Ama straks ben je er te oud voor
Kop of munt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik twijfel nog!Ga het toch niet doen denk ik. Mede omdat ik weer lang haar wil en dat groeit het mooist en gezondst als je het niet verft tussendoor
Omg dat ben ik over 45 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde een plaatje zoeken van oude vrouwen met fout gekleurd haar en toen kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Awesome
Sorry meneer de viking manquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Anders help je even een besluit te maken voor haar.
Welke film?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk in mn eentje een enge film, maar ben dus gaan fokken omdat eng en ik ben alleen thuis. En nu heb ik gemist waar het over gaat en vind ik het een kutfilm
Ik lijk heel stoer en zo, maar ik kan dat ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk in mn eentje een enge film, maar ben dus gaan fokken omdat eng en ik ben alleen thuis. En nu heb ik gemist waar het over gaat en vind ik het een kutfilm
Watjes in stukjes knippen remover erop, alufolie met stukje watje om vinger vouwen, even laten intrekken en je veegt t er zo af!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Glitter nagellak.. leuk. Tot je het eraf moet halen
The Taking (2014) - IMDbquote:
Ik kijk zelden enge films vind het ook niet prettig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik lijk heel stoer en zo, maar ik kan dat ook niet.
Ik doe altijd mn hand voor mn ogen en dan lees ik tussen mn vingers door de ondertiteling alleenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik lijk heel stoer en zo, maar ik kan dat ook niet.
Ik haat van die schrik momenten. Je kent ze.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk zelden enge films vind het ook niet prettig.
Na die uhh.. Paranormal activity was ik steeds bang dat mijn deur dicht ging klappenlol
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe altijd mn hand voor mn ogen en dan lees ik tussen mn vingers door de ondertiteling alleen
Toen ik die in de bios had gezien met vrienden moest ik alleen naar huis rijden. Over een weg zonder verlichting, ik durfde niet in mn achteruitkijkspiegel te kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk zelden enge films vind het ook niet prettig.
Na die uhh.. Paranormal activity was ik steeds bang dat mijn deur dicht ging klappenlol
Gewoon lekker strak voor je uit blijven kijken dan kan er hoogstwaarschijnlijk niks engs gebeuren onderwegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik die in de bios had gezien met vrienden moest ik alleen naar huis rijden. Over een weg zonder verlichting, ik durfde niet in mn achteruitkijkspiegel te kijken
Stel je voor dat dan iemand op de achterbank zat en je liet schrikken, had je meteen PTSSquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik die in de bios had gezien met vrienden moest ik alleen naar huis rijden. Over een weg zonder verlichting, ik durfde niet in mn achteruitkijkspiegel te kijken
Ja en een boom geknuffeld met 80km/h.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel je voor dat dan iemand op de achterbank zat en je liet schrikken, had je meteen PTSS
Ja hartslag skyhighquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gewoon lekker strak voor je uit blijven kijken dan kan er hoogstwaarschijnlijk niks engs gebeuren onderweg.
Als je mij hard laat schrikken, echt hard, dan geef ik het leven gewoon opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel je voor dat dan iemand op de achterbank zat en je liet schrikken, had je meteen PTSS
Ik sla in paniek voor 2 seconden, trek een ongelooflijk lelijk gezicht, en praat het komende uur niet met je.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je mij hard laat schrikken, echt hard, dan geef ik het leven gewoon opIk loop gewoon weg
of ik ga slaan
I know maar is alsnog meer werk dan normaalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Watjes in stukjes knippen remover erop, alufolie met stukje watje om vinger vouwen, even laten intrekken en je veegt t er zo af!
Terwijl ik echt zwaar in mn broek pies als andere mensen schrikkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik sla in paniek voor 2 seconden, trek een ongelooflijk lelijk gezicht, en praat het komende uur niet met je.
Ik trek t er altijd af onder de douchequote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I know maar is alsnog meer werk dan normaal
Ik vind het ook geniaal om andere mensen aan het schrikken te maken, ben er ook goed in ook. Maar o wee als het bij gebeurdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Terwijl ik echt zwaar in mn broek pies als andere mensen schrikken
Ooooh kak. Dat moest ik nog doenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Net bed verschoond, ben ineens super moe
Preciesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik vind het ook geniaal om andere mensen aan het schrikken te maken, ben er ook goed in ook. Maar o wee als het bij gebeurd![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ooooh kak. Dat moest ik nog doenAh well, morgen maar.
Whahahahquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies
Waar ik echt een hekel aan heb is wanneer iemand pal voor de wcdeur gaat staan en dat je m dan opendoet en dan direct zo'n hoofd zietholy crap.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Whahahah. Misschien heb ik daarom zo weinig succes in relaties, misschien moet ik dat eens stoppen
.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Whahahah. Misschien heb ik daarom zo weinig succes in relaties, misschien moet ik dat eens stoppen
.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had laatst een prank gezien, die was echt té sick. Jongen ging met pillen om zich heen op de badkamervloer liggen doen alsof hij dood was. Zn vriendin helemaal over de rooie en huilen enzo.
Was een revenge actie omdat zij had gedaan alsof ze vroeger een man was.
Dat 2e is ook echt niet grappig ..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had laatst een prank gezien, die was echt té sick. Jongen ging met pillen om zich heen op de badkamervloer liggen doen alsof hij dood was. Zn vriendin helemaal over de rooie en huilen enzo.
Dat gaat mij te ver. Wel eens iemand met OCD iets in haar huis verplaatst, en zij zoeken joh..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die was serieus grappigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat 2e is ook echt niet grappig ..
Zou dan ook boos zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die was serieus grappig![]()
hij eerst helemaal understanding: 'You can tell me babe, i love you.'
Toen ze het had gezegd:
'You need to leave now.'
Begrijpelijk hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja ik ben niet meer alleen dus dan gaat FOK op een laag pitje
Ben aan chatten met vrouw ondertussen dus 30- 70 FOK!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk constant video's maar wel 50/50 met FOK
Beetje MMA en fotografie videos, om 1 uur de weigh ins voor het event van morgen, al ga ik die denk ik niet live kjken.. begint pas om 04.00 (de main card)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben aan chatten met vrouw ondertussen dus 30- 70 FOK!
Wat voor event is er morgen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje MMA en fotografie videos, om 1 uur de weigh ins voor het event van morgen, al ga ik die denk ik niet live kjken.. begint pas om 04.00 (de main card)
Zeg ik ben niet achterlijk ik weet heus wel wat MMA isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MMA (mixed martial arts, vechten). Zeg maar soort van al die gifjes die ik deed spammen
Mijn oma (rip) zei altijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik nog cola, maar ik drink water, wil straks nog slapen
quote:Water is voor de vissen hier heb je bier.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mijn oma (rip) zei altijd.
[..]
Thanks, jij ook veel plezier met het voetbal en something elsequote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:17 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga slapen kerel welterusten morgen en veel plezier tegen Stillem 2.
Danke!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks, jij ook veel plezier met het voetbal en something else![]()
Moet ook nog vanaf het begin zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja, Legend of Korra nog even afkijken, op de een of andere manier ben ik gestopt na seizoen 1. Geen idee waarom eigenlijk.
Dat uiteraard. Al een stuk of 4 keer.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Avatar: Last Airbender al gezien?
Mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat uiteraard. Al een stuk of 4 keer.
Helemaal van de kaart die jongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Haha, gezellige avond gehad dus?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, beetje brak. Vanavond lekker nuchter blijven.
Met jou?
Ja was wel gezellig vannacht.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, gezellige avond gehad dus?
Mwah, rustig aan doen vandaag ook.
Ah ja, nu je het zegt klinkt het wel logischquote:
Ik wil een echtequote:
Toch netjesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah ja, nu je het zegt klinkt het wel logisch
Joah, ik doe mee met de 7.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Heb een tijdje geprobeerd, samen met andere FOK!kers, om hem op andere gedachtes te brengen maar boeit hem allemaal geen kut joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het echt bizar dat iemand zo kan ontsporen
Gewoon elk kwartier wat drugs nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het echt bizar dat iemand zo kan ontsporen
Ach aan de andere kant als hij zijn leven zo wil leven. Het is alleen een beetje jammer dat er waarschijnlijk belastinggeld naar hem toe gaatquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb een tijdje geprobeerd, samen met andere FOK!kers, om hem op andere gedachtes te brengen maar boeit hem allemaal geen kut joh.
Die van de foto heb ik, is plasticquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een echteEr is nu een Nederlandse webshop met de originele glazen, is niet eens heel duur.
Nee hoor, want hij woont dus in spanjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach aan de andere kant als hij zijn leven zo wil leven. Het is alleen een beetje jammer dat er waarschijnlijk belastinggeld naar hem toe gaat
Zegt die.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij woont dus in spanje
Nou ja, voor hij in Spanje woonde dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij woont dus in spanje
Schijnt ook echt zo te zijn, was laatst nog een user die hem ook op facebook had,en die zei dat.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schijnt ook echt zo te zijn, was laatst nog een user die hem ook op facebook had,en die zei dat.
Mooi wegblijven uit NLquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:00 schreef Ro-ald het volgende:
Hij zegt dat hij als vermist staat in Nederland.
Dan heb ik oprecht medelijden met die gozer van de NOS. Die zag er nog best intelligent en goed uitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:01 schreef Fokker89 het volgende:
Straks zien we hem nog de RTL studio binnen hoppen
bahquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:03 schreef Flippiee het volgende:
Ama, wat vind je van deze sneakers?
http://www.sneakers.nl/adidas-racer-lite-dusty-pink-12868.html
Ga jij nou maar je frikandellen opeten, want je heet geen amaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je frikandellen opeten, want je heet geen amaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten nu in de frituur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf dat evenement bizar vinden, maar dan meer van de marketing kant.quote:
Oh goh verrassendquote:
Whut, wat dan? Niks van meegekregen? o.óquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar was wat mee volgens mij
even poepen
Nubcake.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen interesse in.
Enlighten us.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik blijf dat evenement bizar vinden, maar dan meer van de marketing kant.
Ik dacht dat dit jaar een reclamespotje van 30 seconde 3 miljoen dollar (of euro?) kosttequote:
Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jaar een reclamespotje van 30 seconde 3 miljoen dollar (of euro?) kostteen dan kan je spotje je merk nog 'maken' of 'breken'. Als in hoe goed je spotje is, is echt bepalend voor je merk.
Kijken tig miljoen mensen, grootste evenement van het jaar wdb, daar betaal je voor uiteraard.quote:
True, maar dat maakt het bedrag nog steeds niet 'normaal'.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kijken tig miljoen mensen, grootste evenement van het jaar wdb, daar betaal je voor uiteraard.
Dat 1 team onrechtmatig in de finale staat ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Whut, wat dan? Niks van meegekregen? o.ó
Eens, maar we krijgen wel Katy Perry!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, maar dat maakt het bedrag nog steeds niet 'normaal'.
Ach, de Seahawks winnen toch wel, en daar gaat 'm om.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat 1 team onrechtmatig in de finale staat ofzo
Oeh nice.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een echteEr is nu een Nederlandse webshop met de originele glazen, is niet eens heel duur.
Platsic? Dacht dat 'ie an glas was.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die van de foto heb ik, is plastic
DAN ZIJN ALLE VROUWEN OP AARDE EIGENLIJK DINO'Squote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben dino's geen peners.
Momenteel niet, volgende week weer. Maar jij kan natuurlijk ook gaan draaien (A)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fokker! Is er nog iemand live op de radio?
Ik kan op zich wel draaien maar niet meer met Sam broadcaster. Kan wel met Vdj op zich.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Momenteel niet, volgende week weer. Maar jij kan natuurlijk ook gaan draaien (A)
RBL stream doet het trouwens ook nog steeds
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan op zich wel draaien maar niet meer met Sam broadcaster. Kan wel met Vdj op zich.
DM maar wat gegevens naar me dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zeg doen`Met jou is altijd feest,
en ik heb immers voldoende bier in huis.
Gutter of bendeleider?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DM maar wat gegevens naar me dan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gutter. Geen tiroler vanavond. Tenzij ik dronken word.
DAT VERKLAART DE SCHUBBEN !!!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAN ZIJN ALLE VROUWEN OP AARDE EIGENLIJK DINO'S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fapje gemachtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
Monopoly is nu live :
http://37.59.7.51:9856/listen.pls
En dan het verrotte oude topic er in zetten, doe dan de nieuwequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:55 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #69 Uccie-Godin :#2
Mensen die niet Mono
Toen ik postte bestond ie toch nog niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan het verrotte oude topic er in zetten, doe dan de nieuwe
waren nog maar 2 posts te gaan, had je nou niet even kunnen wachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik postte bestond ie toch nog niet?
Te stoned om dat soort dingen door te hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waren nog maar 2 posts te gaan, had je nou niet even kunnen wachten
Die zijn wel leukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:03 schreef Flippiee het volgende:
Ama, wat vind je van deze sneakers?
http://www.sneakers.nl/adidas-racer-lite-dusty-pink-12868.html
dat was zo geweldig, mijn pa belde me op om te zeggen dat ik het weg moest halenquote:
Belde ook echtquote:Op zondag 1 februari 2015 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat was zo geweldig, mijn pa belde me op om te zeggen dat ik het weg moest halen
lolnope
Giel
Mijn facebook is hermetisch afgesloten. En als ik het voor een werkgever open moet maken wil ik daar niet werkenquote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Belde ook echt
En je oom ofzo, met zijn sollicitatie
Dit jaquote:Op zondag 1 februari 2015 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn facebook is hermetisch afgesloten. En als ik het voor een werkgever open moet maken wil ik daar niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit maar in een spoiler gezet, want je weet maar nooit![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Dit is vet genant.
Nee, maar in duitsland is muziek downloaden al verboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit maar in een spoiler gezet, want je weet maar nooit
in NL mag je gewoon naar Don en Ad kijkenen eventueel mee doen.
True, maar dan kun je dus als Nederlander ook geen boete verwachten, toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 02:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar in duitsland is muziek downloaden al verboden.
in NL mag je gewoon naar Don en Ad kijkenen eventueel mee doen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 februari 2015 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
Nou het viel eigenlijk tegen, ik hoopte op iemand die zin had.
Kusjes![]()
Voor pornokijkers wel jaquote:Op zondag 1 februari 2015 02:28 schreef richolio het volgende:
Porno kijken mag niet in Duitsland?Lijkt me vreselijk
In Duitsland mag je in principe best amateur porno bekijken, maar alles waar copyright op zit zijn ze behoorlijk streng, en ze zitten je daar ook echt achterna als je download.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:28 schreef richolio het volgende:
Porno kijken mag niet in Duitsland?Lijkt me vreselijk
Waar gaat het heenquote:Op zondag 1 februari 2015 02:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In Duitsland mag je in principe best amateur porno bekijken, maar alles waar copyright op zit zijn ze behoorlijk streng, en ze zitten je daar ook echt achterna als je download.
Al denk ik dat dit in NL ook niet lang meer duurt
En terecht.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn facebook is hermetisch afgesloten. En als ik het voor een werkgever open moet maken wil ik daar niet werken
quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Dit is vet genant.
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit maar in een spoiler gezet, want je weet maar nooit
Nah. Duitsers krijgen wel een boete als ze dingen illegaal downloaden![]()
Hmmm. En is streamen dan anders dan downloaden?quote:Op zondag 1 februari 2015 02:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Wat
Nah. Duitsers krijgen wel een boete als ze dingen illegaal downloaden
Dat wel, maar bijvoorbeeld niet via Popcorn Time. Dan zijn die bedrijven ook mensen die die torrent uploaden, en dan zien ze zo wie het downloadtquote:Op zondag 1 februari 2015 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm. En is streamen dan anders dan downloaden?
Maar Popcorn time maakt toch gebruik van torrents?quote:Op zondag 1 februari 2015 02:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar bijvoorbeeld niet via Popcorn Time. Dan zijn die bedrijven ook mensen die die torrent uploaden, en dan zien ze zo wie het downloadt
Geen zorgen flips je kan gewoon je porno kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor pornokijkers wel jaAl schijnen bedrijven daar via malware achter te komen of zo
Fijnquote:Op zondag 1 februari 2015 02:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen zorgen flips je kan gewoon je porno kijken.
Ja, maar dan zien die bedrijven je IP en krijg je een schikkingsvoorstelquote:Op zondag 1 februari 2015 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar Popcorn time maakt toch gebruik van torrents?
ho wacht we bedoelen hetzelfde.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, maar dan zien die bedrijven je IP en krijg je een schikkingsvoorstel
Gelukkig woon je niet in Duitsland.
Grens maakt niet echt uit. Nederland is Nederland.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ho wacht we bedoelen hetzelfde.
En inderdaad, en ook niet aan de grens van. Je weet maar nooit of er moeilijk wordt gedaan
True.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Grens maakt niet echt uit. Nederland is Nederland.
Wat voor pr0n kijk je dan?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 1 februari 2015 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True.
Nu niets, ik was gewoon al een tijdje nieuwsgierig hoe het nou zat.Zou gezien het feit dat ik thuis woon nogal ongemakkelijk zijn als er gedoe zou ontstaan
Oud genoegquote:Op zondag 1 februari 2015 02:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
"FLIPSELS WAT IS DEZEN DE DUITSERS ZEGGEN DAT JE PORNO KIJKT"
E-he-hen kilomeeeters spoooor schieten onder mij door. Ik ben op weg naar jou, want ik ben weg van jouquote:Op zondag 1 februari 2015 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oud genoeg
En de Duitsers zitten fout, ik heb Guus Meeuwis op youtube aanstaan
Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem, nooit beleven zou, maar vannacht beleef ik hem met jouuuu ooooohooohooohquote:Op zondag 1 februari 2015 02:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
E-he-hen kilomeeeters spoooor schieten onder mij door. Ik ben op weg naar jou, want ik ben weg van jou
hahahaquote:Op zondag 1 februari 2015 02:58 schreef DrNick het volgende:
Vanochtend vroeg vertrokken in de luwte van de nacht, en tien minuten op de trein gewacht. Want die had wat vertraging en mijn god daar baal ik van, omdat ik nu 10 minuten minder bij je blijven kan.
Zelfs toen kon de NS niet op tijd rijden
Romantiesquote:Op zondag 1 februari 2015 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem, nooit beleven zou, maar vannacht beleef ik hem met jouuuu ooooohooohoooh
Neehoor. Je gezelligheid is gewenst.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ja omg omg.
Wil je mij soms weg hebben?
Fijn om te horenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neehoor. Je gezelligheid is gewenst.
Jajaquote:
En Zanger Bob dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 03:13 schreef FL_Freak het volgende:
Voor de rest is nederlandstalige muziek gewoon vreselijk.
Ik kan Blof stiekem ook wel waarderenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:13 schreef FL_Freak het volgende:
Voor de rest is nederlandstalige muziek gewoon vreselijk.
Holiday in Spain is wel tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan Blof stiekem ook wel waarderen
Die had vroeger een leuk liedje maar weet niet meer hoe die heet.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan Blof stiekem ook wel waarderen
Harder dan ik hebben kan, liefs uit londen, aan de kast, dansen aan zeequote:Op zondag 1 februari 2015 03:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die had vroeger een leuk liedje maar weet niet meer hoe die heet.
leifs uit londen ja diequote:Op zondag 1 februari 2015 03:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Harder dan ik hebben kan, liefs uit londen, aan de kast, dansen aan zee
Goede vraag. Misschien gewoon omdat ondaks dat haar liedjes over 'liefde' en 'exen' gaan, het toch anders is dan de rest. Ze niet zoals Ariane Grande een stoeipoes wordt door liedjes te maken aka love me harder, en het geen keiharde janknummers zijnquote:
Die ook ja. Heb volgens deze en ieder eerder genoemde ook op mijn iPod staan.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
leifs uit londen ja die
maar deze ook wel.
je bent mij er eentje.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ook ja. Heb volgens deze en ieder eerder genoemde ook op mijn iPod staan.![]()
Maar goed de Spice Girls staan er ook op /care
ze heeft gewoon leuke nummers idd gewoon.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede vraag. Misschien gewoon omdat ondaks dat haar liedjes over 'liefde' en 'exen' gaan, het toch anders is dan de rest. Ze niet zoals Ariane Grande een stoeipoes wordt door liedjes te maken aka love me harder, en het geen keiharde janknummers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |