abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149224597
quote:
Ajax haalt Daley Sinkgraven Telegraaf
Ajax heeft de gewenste winterversterking binnen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars bereikte vrijdag overeenstemming met sc Heerenveen over een transfer van middenvelder Daley Sinkgraven. Het 19-jarige talent tekent in Amsterdam een contract voor 5,5 jaar. Ajax betaalt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor Sinkgraven.
Ajax-trainer Frank de Boer wilde deze winter boven alles geen paniekaankopen doen, zo vertelde hij vrijdag al. "Dan heb ik liever dat jonge spelers ervaring opdoen. Dan wil ik wel accepteren dat het af en toe eens mis gaat."

Uiteindelijk viel de keuze op Sinkgraven. Hetgeen in de lijn van het transferbeleid van Ajax past. De geboren Assenaar is een jong talent met meerwaarde, zowel op als naast het veld.

De door De Boer gewenste routinier komt deze transferperiode naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar Amsterdam. "De kans is niet groot dat we zo'n speler in de winter nog halen. Het is ook lastig om zo'n speler te vinden."
quote:
Wikipedia

Daley Sinkgraven (Assen, 4 juli 1995)

sc Heerenveen
Sinkgraven begon met voetbal bij MVV Alcides uit Meppel; vanaf de D-jeugd speelde Sinkgraven in de jeugdacademie van sc Heerenveen. Op 18 januari 2014 debuteerde hij in de Eredivisie tegen Roda JC. Hij kwam in de extra tijd in het veld als vervanger voor Hakim Ziyech. Eén week later mocht hij opnieuw invallen, ditmaal in de uitwedstrijd tegen SC Cambuur. Op 28 maart 2014 werd zijn contract met twee seizoenen verlengd, waardoor hij nu tot 2017 vastligt.

AFC Ajax
Nadat Ajax tevergeefs tijdens de zomertransferperiode Sinkgraven probeerde over te nemen van sc Heerenveen maakte hij een half jaar later wel de overstap naar Ajax. Op 30 januari 2015 werd bekend gemaakt dat Ajax een overeenstemming met sc Heerenveen over een transfer van Sinkgraven had bereikt. Sinkgraven tekent in Amsterdam een contract voor 5,5 jaar. Ajax betaalt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor Sinkgraven.

pi_149224657
ahahahahaha
pi_149224675
6 miljoen voor een talent als Sinkgraven vind ik net zo'n groot risico als 3,5 miljoen voor Bilal uitgeven..
pi_149224676
Nog een nieuwe Cruijff?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 22:57:29 ]
pi_149224681
6,5 miljoen voor een door de media gehypte speler :')

Ik, als sc Heerenveen supporter, zeg: grote strik eromheen en opsturen naar Amsterdam. Zijn laatste goede wedstrijd voor sc Heerenveen kan ik mij al niet meer herinneren. Nee, dit wordt gewoon een 'Sulejmanitje'. Bovendien heeft zijn vervanger zich reeds aangediend bij ons in de persoon van Thern, bij wie ik meer potentie zie dan bij Sinkgraven.

:W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149224879
:')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_149224895
Nog een groter talent dan het supermegawereldtalent Andersen uiteraard.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 23:07:32 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_149224960
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:56 schreef Doublepain het volgende:
ahahahahaha
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_149224984
Al die jelly mensen hier loeren als een jood naar de bankrekening van Marc netto
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:10:10 #11
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149225034
Sinkgraven gaat Ajax vast kampioen maken
pi_149225157
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
Sinkgraven gaat Jong Ajax vast kampioen maken
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149225792
Zijn naam in het Engels klinkt zooo vaag :{
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 00:21:26 #14
35723 crew  GGMM
pi_149226811
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
6 miljoen voor een talent als Sinkgraven vind ik net zo'n groot risico als 3,5 miljoen voor Bilal uitgeven..
Oke en nu?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149227557
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
natuurlijk niet
pi_149227699
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oke en nu?
Niks.. het interesseert me niet zo.. vind Marc Netto wel geinig
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 01:06:58 #17
35723 crew  GGMM
pi_149227759
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niks.. het interesseert me niet zo.. vind Marc Netto wel geinig
Uh..

Oke.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 01:07:49 #18
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149227774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:58 schreef Adames het volgende:

[..]

natuurlijk niet
Het is een praktisch vergelijkbare situatie
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 01:08:58 #19
35723 crew  GGMM
pi_149227802
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:07 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Al is het ook echt totaal niet relevant.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149227913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh..

Oke.
Je doet onnozeler dan je bent maar ik wil het wel uitleggen hoor.. doorgaans is Marc Netto nogal zuinig dus dan vind ik het grappig dat hij opeens met 6 miljoen over de brug komt voor een speler van wie je nog maar moet afwachten hoe goed hij wordt.. dat geldt ook voor Bilal, die voor Feyenoord nog niet echt een meerwaarde is gebleken. Het kan allemaal goed uitpakken, maar grote bedragen uitgeven is wat minder risicovol als het voor een speler is die direct een meerwaarde is.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 01:20:26 #21
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228050
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je doet onnozeler dan je bent maar ik wil het wel uitleggen hoor.. doorgaans is Marc Netto nogal zuinig dus dan vind ik het grappig dat hij opeens met 6 miljoen over de brug komt voor een speler van wie je nog maar moet afwachten hoe goed hij wordt.. dat geldt ook voor Bilal, die voor Feyenoord nog niet echt een meerwaarde is gebleken. Het kan allemaal goed uitpakken, maar grote bedragen uitgeven is wat minder risicovol als het voor een speler is die direct een meerwaarde is.
Ongelofelijk dat je erop ingaat :')
pi_149228062
Als Ajax slim is laten ze hem 1 wedstrijd in Jong Ajax spelen alvorens hem in het eerste te laten debuteren, dan telt ie als eigen jeugd. :)
pi_149228077
Haha, wist wel dat er meteen een ruktopic geopend zou worden voor Miralem II. En nu mogen de andere talenten banken of gaat Sinkie samen met Zivko jong Ajax versterken? Duurste jong Ajax ooit?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 01:22:26 #24
35723 crew  GGMM
pi_149228084
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Juist. Het verschil is echter dat "Marc Netto" dit geld heel makkelijk kan missen daar waar het voor Feyenoord nogal een groot bedrag was.Dat maakt de vergelijking een beetje scheef. Tuurlijk is er de risico van het geld dat je mogelijk verliest, maar voor Ajax is dat risico niet zo boeiend in de huidige financiële situatie. "Marc Netto" hoeft niet de overweging te maken het geld niet uit te geven zodat ze er financieel gezonder voorstaan.
Al snap ik nog steeds niet in hoeverre deze vergelijking nou relevant is.

Ajax heeft dit overigens in het huidige beleid al vaker gedaan met Van der Hoorn en in mindere mate (minder geld) Zivkovic. Het is niet zo raar dat we talenten die in de Eredivisie spelen proberen te halen.
Ben het wel met je eens dat ze (zeker in de huidige situatie) beter een speler kunnen halen die er direct staat, maar die zijn meestal al wat ouder en wat moeilijker vindbaar. Denk niet dat we een aankoop kunnen doen van een jonge speler die er direct staat. Als je dan een soortgelijk bedrag voor een wat oudere speler betaalt is het risico nog veel groter, want als die niet slaagt kan je hem ook niet meer kwijt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 01:23:01 #25
35723 crew  GGMM
pi_149228095
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:20 schreef Sked het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat je erop ingaat :')
Ergens inhoudelijk op ingaan zou jij niet zo snel doen inderdaad.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149228109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Nog een groter talent dan het supermegawereldtalent Andersen uiteraard.
Nog groter als Depay zelfs.
pi_149228234
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Juist. Het verschil is echter dat "Marc Netto" dit geld heel makkelijk kan missen daar waar het voor Feyenoord nogal een groot bedrag was.Dat maakt de vergelijking een beetje scheef. Tuurlijk is er de risico van het geld dat je mogelijk verliest, maar voor Ajax is dat risico niet zo boeiend in de huidige financiële situatie. "Marc Netto" hoeft niet de overweging te maken het geld niet uit te geven zodat ze er financieel gezonder voorstaan.
Het klopt dat Ajax het geld makkelijker kan missen, daarom begreep ik de overdreven zuinigheid van Marc Netto ook nooit.

quote:
Al snap ik nog steeds niet in hoeverre deze vergelijking nou relevant is.
De overeenkomst met Bilal is dat je voor veel geld een speler haalt die er niet direct staat, al moeten we dat bij Sinkgraven even afwachten. Toornstra kostte bijvoorbeeld 3,5 miljoen maar maakt een elftal meteen beter.. die spelers zijn er dus wel. Vind zelf 6 miljoen wat aan de hoge kant voor Sinkgraven.. zoveel bijzonders kan ik me van deze speler niet voor de geest halen eigenlijk. Maar ben ook geen Heerenveen-watcher.

quote:
Ajax heeft dit overigens in het huidige beleid al vaker gedaan met Van der Hoorn en in mindere mate (minder geld) Zivkovic. Het is niet zo raar dat we talenten die in de Eredivisie spelen proberen te halen.
Dat is ook niet raar, al is het van Zivkovic weer zonde dat zo'n speler bij Ajax in het 2e belandt.. hij zal er ongetwijfeld wel komen maar van spelen in de eredivisie had hij zich meer kunnen ontwikkelen

quote:
Ben het wel met je eens dat ze (zeker in de huidige situatie) beter een speler kunnen halen die er direct staat, maar die zijn meestal al wat ouder en wat moeilijker vindbaar. Denk niet dat we een aankoop kunnen doen van een jonge speler die er direct staat. Als je dan een soortgelijk bedrag voor een wat oudere speler betaalt is het risico nog veel groter, want als die niet slaagt kan je hem ook niet meer kwijt.
Ik noemde het voorbeeld van Toornstra.. die spelers zijn er wel. In de eredivisie alleen niet erg veel meer, dat is wel zo. Veel middelmaat
pi_149228288
Ajax mist gewoon een type van Bommel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_149228335
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax mist gewoon een type van Bommel.
Idd.. of type Clasie
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 01:40:00 #30
35723 crew  GGMM
pi_149228337
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Het klopt dat Ajax het geld makkelijker kan missen, daarom begreep ik de overdreven zuinigheid van Marc Netto ook nooit.
Zo overdreven vond ik het nooit. Er werden altijd wel wát spelers aangetrokken, alleen meestal talenten. die staan er nou eenmaal niet direct. Maar dat zeg ik; spelers halen die er wel direct staan en van het niveau Ajax zijn die zijn erg lastig aan te trekken, zeker omdat die meestal genoeg andere opties hebben.

quote:
De overeenkomst met Bilal is dat je voor veel geld een speler haalt die er niet direct staat, al moeten we dat bij Sinkgraven even afwachten. Toornstra kostte bijvoorbeeld 3,5 miljoen maar maakt een elftal meteen beter.. die spelers zijn er dus wel. Vind zelf 6 miljoen wat aan de hoge kant voor Sinkgraven.. zoveel bijzonders kan ik me van deze speler niet voor de geest halen eigenlijk. Maar ben ook geen Heerenveen-watcher.
Ik snap wel wat de overeenkomsten zijn, maar waarom het boeiend is of het risico net zo groot is, minder groot is of groter is dat ontgaat me even.

quote:
Dat is ook niet raar, al is het van Zivkovic weer zonde dat zo'n speler bij Ajax in het 2e belandt.. hij zal er ongetwijfeld wel komen maar van spelen in de eredivisie had hij zich meer kunnen ontwikkelen
Ja, gedeeltelijk mee eens wel. Snap de aankoop wel en we hebben hem voor een relatief laag bedrag kunnen oppikken, maar snap dat het raar oogt als hij voornamelijk in het 2e speelt.
Wat overigens niet wegneemt dat hij zich daar niet kan ontwikkelen. Spelers als Andersen, Klaassen en Kisha speelde vorig seizoen of het seizoen daarvoor ook constant in het 2e.

Als hij echt goed is redt hij het wel.

quote:
Ik noemde het voorbeeld van Toornstra.. die spelers zijn er wel. In de eredivisie alleen niet erg veel meer, dat is wel zo. Veel middelmaat
Toornstra is een goed voorbeeld, inderdaad.Ik verbaas me er ook wel over dat hij al direct zo goed meedoet trouwens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149228425
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zo overdreven vond ik het nooit. Er werden altijd wel wát spelers aangetrokken, alleen meestal talenten. die staan er nou eenmaal niet direct. Maar dat zeg ik; spelers halen die er wel direct staan en van het niveau Ajax zijn die zijn erg lastig aan te trekken, zeker omdat die meestal genoeg andere opties hebben.
Ajax koopt de laatste jaren vaak spelers als Duarte.. Van der Hoorn.. Viergever.. dat zijn allemaal gokjes die miljoenen kosten en waar je uiteindelijk niet wijzer van wordt. In het verleden was het voor Ajax volgens mij niet zo moeilijk om spelers van het gewenste niveau te halen.. het rijtje aankopen dat direct een meerwaarde was is eindeloos. Een club als Twente deed het ook een tijdje goed.. Tadic, Ruiz, etc. Dat kan Ajax toch ook? De laatste speler waarvan ik dacht dat het een goeie aankoop was geweest is Van Ginkel.. maar ja, die wou niet. Misschien is het salarisplafond iets te laag
pi_149228545
quote:

[..]

feyenoord had 4 miljoen te besteden en geeft 3,5 miljoen aan een buitenspeler, juist een type waar geen gebrek aan was.
ajax heeft 100 miljoen te besteden geeft er 6 uit aan een type speler die ze missen

hoe is dit vergelijkbaar
pi_149228564
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ajax koopt de laatste jaren vaak spelers als Duarte.. Van der Hoorn.. Viergever.. dat zijn allemaal gokjes die miljoenen kosten en waar je uiteindelijk niet wijzer van wordt. In het verleden was het voor Ajax volgens mij niet zo moeilijk om spelers van het gewenste niveau te halen.. het rijtje aankopen dat direct een meerwaarde was is eindeloos. Een club als Twente deed het ook een tijdje goed.. Tadic, Ruiz, etc. Dat kan Ajax toch ook? De laatste speler waarvan ik dacht dat het een goeie aankoop was geweest is Van Ginkel.. maar ja, die wou niet. Misschien is het salarisplafond iets te laag
leuk dat je twente noemt, maar die zijn juist niet echt gelukkig met hun aankopen van onder andere zwolle. daarbij lag het niet aan van ginkel, maar aan vitesse - chelsea.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:15:12 #34
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228712
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:59 schreef Adames het volgende:

[..]

feyenoord had 4 miljoen te besteden en geeft 3,5 miljoen aan een buitenspeler, juist een type waar geen gebrek aan was.
ajax heeft 100 miljoen te besteden geeft er 6 uit aan een type speler die ze missen

hoe is dit vergelijkbaar
Het is een leuk talent die van een provincieclub naar een topclub verhuist. De kans dat Sinkgraven slaagt is in principe even groot als dat Bilal slaagt. Het enige verschil is Ajax en Feyenoord en hun financiën. Het is dus heel goed vergelijkbaar.
pi_149228724
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:15 schreef Sked het volgende:

[..]

Het is een leuk talent die van een provincieclub naar een topclub verhuist. De kans dat Sinkgraven slaagt is in principe even groot als dat Bilal slaagt. Het enige verschil is Ajax en Feyenoord en hun financiën. Het is dus heel goed vergelijkbaar.
dus het feit dat ze van een provincieclub kopen is de enige overeenkomst. en dat zou dan praktisch vergelijkbaar moeten zijn? duidelijk
pi_149228725
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:01 schreef Adames het volgende:

[..]

leuk dat je twente noemt, maar die zijn juist niet echt gelukkig met hun aankopen van onder andere zwolle. daarbij lag het niet aan van ginkel, maar aan vitesse - chelsea.
Ik heb het over de goede periode van Twente.. toen haalden ze vaak goede spelers die weliswaar niet goedkoop waren maar wel direct een meerwaarde waren.. dat soort spelers zou Ajax ook kunnen halen lijkt me.
pi_149228731
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik heb het over de goede periode van Twente.. toen haalden ze vaak goede spelers die weliswaar niet goedkoop waren maar wel direct een meerwaarde waren.. dat soort spelers zou Ajax ook kunnen halen lijkt me.
ondertussen ook weer 5 jaar geleden, blijkbaar is het dan toch niet zo makkelijk
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:17:40 #38
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228740
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:16 schreef Adames het volgende:

[..]

dus het feit dat ze van een provincieclub kopen is de enige overeenkomst. en dat zou dan praktisch vergelijkbaar moeten zijn? duidelijk
We hebben het over een jonge speler die bij een provincieclub vandaan komt. Ze zouden allebei over redelijk wat talent beschikken en moeten enkele miljoenen kosten. Allemaal toch vrij belangrijke overeenkomsten.
pi_149228742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:16 schreef Adames het volgende:

[..]

Het gaat niet om hoeveel geld die Ajax en Feyenoord te besteden hebben.. het gaat om het forse bedrag dat je betaalt voor een speler die alles nog moet bewijzen
pi_149228766
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:17 schreef Adames het volgende:

[..]

ondertussen ook weer 5 jaar geleden, blijkbaar is het dan toch niet zo makkelijk
De eredivisie is uitgehold ja.. minder spelers die erbovenuit steken. Vorig jaar vond ik Kostic een goeie.. in vroeger tijden was zo'n speler naar Ajax, Feyenoord of PSV gegaan.
pi_149228775
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:17 schreef Sked het volgende:

[..]

We hebben het over een jonge speler die bij een provincieclub vandaan komt. Ze zouden allebei over redelijk wat talent beschikken en moeten enkele miljoenen kosten. Allemaal toch vrij belangrijke overeenkomsten.
als je de rest weg laat wel ja. wat een overeenkomst zeg. een speler die van een subtopper naar een topclub in nederland gaat
pi_149228785
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het gaat niet om hoeveel geld die Ajax en Feyenoord te besteden hebben.. het gaat om het forse bedrag dat je betaalt voor een speler die alles nog moet bewijzen
heeft er wel degelijk mee te maken. bij feyenoord was duidelijk, als bilal komt kan er geen spits meer bij komen vanwege financiële middelen. dat is een keuze die je maakt
bij ajax speelt die keuze simpelweg niet.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:22:38 #43
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228792
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:21 schreef Adames het volgende:

[..]

als je de rest weg laat wel ja. wat een overeenkomst zeg. een speler die van een subtopper naar een topclub in nederland gaat
Je bagatelliseert het nu wel heel leuk, maar het is precies hetzelfde als wat er met Bilal gebeurt en dat is het hele punt.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:22:56 #44
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228795
quote:

[..]

heeft er wel degelijk mee te maken. bij feyenoord was duidelijk, als bilal komt kan er geen spits meer bij komen vanwege financiële middelen. dat is een keuze die je maakt
Het gaat niet om de clubs, het gaat om de spelers.
pi_149228803
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:22 schreef Sked het volgende:

[..]

Je bagatelliseert het nu wel heel leuk, maar het is precies hetzelfde als wat er met Bilal gebeurt en dat is het hele punt.
dat is niet het hele punt, maar slechts jouw incomplete punt die je graag als absolute waarheid ziet.
pi_149228804
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:22 schreef Sked het volgende:

[..]

Het gaat niet om de clubs, het gaat om de spelers.
heb je er nog een voor een tegeltje?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:24:29 #47
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228811
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:23 schreef Adames het volgende:

[..]

dat is niet het hele punt, maar slechts jouw incomplete punt die je graag als absolute waarheid ziet.
Dat is het punt wat ik maakte en waar jij over in discussie ging. Dat er andere dingen meespelen ontken ik niet, maar daar is niet waar de discussie over begon.
pi_149228821
quote:

[..]

Dat is allemaal wel zo, maar daar ging het mij niet om.. al is een investering door Feyenoord van 3,5 miljoen in Bilal een groter risico dan voor Ajax. Misschien kan je dan beter die 16,5 miljoen van Suleijmani vergelijken met Bilal.. 16,5 miljoen was wel een flinke tegenvaller voor Ajax achteraf, denk ik. Dat was ook een investering in een jonge speler die nog maar 1 jaartje leuke dingen had laten zien.
pi_149228827
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:24 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat is het punt wat ik maakte en waar jij over in discussie ging. Dat er andere dingen meespelen ontken ik niet, maar daar is niet waar de discussie over begon.
even ter herinnering: je zei dit

quote:

[..]

dat geldt dus alleen voor het feit dat ze van een subtopper naar een topclub gaan voor een miljoenenbedrag. de rest van de omstandigheden negeer je hierbij omdat die simpelweg niet te vergelijken zijn.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:27:15 #50
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228839
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:25 schreef Adames het volgende:

[..]

even ter herinnering: je zei dit

[..]

dat geldt dus alleen voor het feit dat ze van een subtopper naar een topclub gaan voor een miljoenenbedrag. de rest van de omstandigheden negeer je hierbij omdat die simpelweg niet te vergelijken zijn.
Volgens mij heb ik al meerdere overeenkomsten benoemd.
pi_149228841
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is allemaal wel zo, maar daar ging het mij niet om.. al is een investering door Feyenoord van 3,5 miljoen in Bilal een groter risico dan voor Ajax. Misschien kan je dan beter die 16,5 miljoen van Suleijmani vergelijken met Bilal.. 16,5 miljoen was wel een flinke tegenvaller voor Ajax achteraf, denk ik. Dat was ook een investering in een jonge speler die nog maar 1 jaartje leuke dingen had laten zien.
dat klopt, zeker omdat ajax toen nog niet eens zo financieel sterk ervoor stond als nu en de sterkere competitie/hogere prijzen is dat een sterkere vergelijking dat dit.
pi_149228849
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:27 schreef Sked het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al meerdere overeenkomsten benoemd.
ik zie ze niet, slechts provincieclub > topclub en miljoenenbedrag
pi_149228854
Goed gedaan van Heerenveen, beetje inspelen op de paniek die er heerst bij Ajax..

6,5 miljoen _O-
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:30:12 #54
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228870
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:28 schreef Adames het volgende:

[..]

ik zie ze niet, slechts provincieclub > topclub en miljoenenbedrag
Ik had het over het feit dat ze allebei talenten zijn, wat automatisch leeftijd inhoudt (althans, die link mag je toch wel leggen) en in dit topic is ook al genoemd dat er hier geen garantie is dat ze er zullen staan zo snel. Genoeg overeenkomsten, of wil je het nou nog niet zien?
pi_149228885
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik had het over het feit dat ze allebei talenten zijn, wat automatisch leeftijd inhoudt (althans, die link mag je toch wel leggen) en in dit topic is ook al genoemd dat er hier geen garantie is dat ze er zullen staan zo snel. Genoeg overeenkomsten, of wil je het nou nog niet zien?
een talent aantrekken is geen zekerheid tot succes? sorry dat ik die open deur niet wil bestrijden. geniaal
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:34:16 #56
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228917
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:31 schreef Adames het volgende:

[..]

een talent aantrekken is geen zekerheid tot succes? sorry dat ik die open deur niet wil bestrijden. geniaal
Het gaat er toch niet om of het te bestrijden is, het gaat het er mij om dat dit het geval is i.c.m. de andere factoren. Er zijn dermate veel dingen die overeenkomen met de transfer van Bilal dat ik dat benoemde. Of ontken je dit nog steeds?
pi_149228945
laten we nooit meer een talent uit de eredivisie kopen want het kan zomaar de nieuwe bilal zijn

oke
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:36:58 #58
436595 Sked
Zonnestraal
pi_149228951
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:36 schreef Tyron het volgende:
laten we nooit meer een talent uit de eredivisie kopen want het kan zomaar de nieuwe bilal zijn

oke
Dat maak jij ervan ;)
pi_149228994
Het kan een kwestie van smaak zijn maar bij de ene speler waarvoor fors wordt betaald denk je meteen: ja, dat is een goeie zet, maar bij een ander denk je.. wat? zoveel geld voor die speler? PSV kocht Strootman voor veel geld en daarbij dacht je meteen: ja, goeie transfer. Maar Maher kostte dacht ik 7 miljoen en dat vind ik hem nog steeds niet waard. Dat Ajax hem niet nam vond ik logisch. Vorig jaar had ik dit ook bij Feyenoord.. Bij de transfer van Bilal was ik verbaasd dat we hem voor zo'n groot bedrag haalden, terwijl ik het bij Toornstra juist een koopje vond
pi_149229028
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:34 schreef Sked het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of het te bestrijden is, het gaat het er mij om dat dit het geval is i.c.m. de andere factoren. Er zijn dermate veel dingen die overeenkomen met de transfer van Bilal dat ik dat benoemde. Of ontken je dit nog steeds?
ok het is een jonge speler die voor veel geld van een subtopper komt en waarbij het geen absolute zekerheid is dat hij de vedette van ajax wordt. eens, dat is een redelijke open deur

de rest van de factoren die eerder genoemd zijn, zijn onvergelijkbaar met bilal. zoals positie waarvoor die is gehaald, namelijk het gemis bij ajax aan het type speler, daar waar de buitenspeler al compleet was bij feyenoord en het feit dat het financiële risico vele malen minder was omdat ajax hierdoor niet minder kan uitgeven aan een andere speler daar waar dit bij feyenoord wel duidelijk het geval was wegen dusdanig zwaar dat je ze simpelweg niet kan vergelijken

als je dat niet snapt, houdt het verder op.

we gaan het zien of hij het kan brengen, het is een leuke speler die nu constanter moet gaan spelen.
pi_149229031
maher en bilal zijn niet met sinkgraven te vergelijken, andere persoonlijkheden ook, maher en bilal zijn arrogant en met name de eerste dacht dat hij er al was
pi_149229735
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verstandige Cruijff die ver gaat komen
Als we nu de naam 'Cruijff' weglaten en het bij de rest houden dan zijn we al een heel eind. :{
pi_149231194
Gerucht gaat dat hij de jeugopleiding van Ajax op zich wil nemen.
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 11:38:33 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149232446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:44 schreef Tyron het volgende:
maher en bilal zijn niet met sinkgraven te vergelijken, andere persoonlijkheden ook, maher en bilal zijn arrogant en met name de eerste dacht dat hij er al was
Roep dit maar niet te hard, straks faalt ie ook :D

Wat ik overigens apart vind is dat ze bij Ajax of geen vertrouwen in Andersen hebben of denken dat Klaassen weggaat. Maar in dat laatste geval: Waarom nu al kopen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_149232527
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat ik overigens apart vind is dat ze bij Ajax of geen vertrouwen in Andersen hebben of denken dat Klaassen weggaat. Maar in dat laatste geval: Waarom nu al kopen?
Denk dat ze best vertrouwen hebben in Andersen maar die is (niet zo gek) nog erg wisselvallig en fysiek nog niet top. Een volwaardige middenvelder erbij is hard nodig aangezien er altijd wel eentje ziek, zwak of misselijk is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_149233061
De term paniekaankoop krijgt een geheel nieuwe betekenis.

Armoede, zeg.
Dit, dus.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:06:52 #67
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149233078
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Omdat de spoeling op het middenveld wel erg dun is.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 12:31:49 #68
pi_149233666
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:06 schreef Reemi het volgende:

[..]

Omdat de spoeling op het middenveld wel erg dun is.
Serero, Andersen, Klaassen, Schone, Zimling, Bazoer...
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:37:35 #69
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149233789
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Schone rechtsbuiten, Zimling te slecht, Bazoer nog erg onervaren (Sinkgraven natuurlijk ook). Dan houd je alleen de 3 basiskrachten over.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_149234476
quote:

[..]

Zimling noemen
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 14:20:12 #71
35723 crew  GGMM
pi_149236098
quote:

[..]

Schöne speelt vaak op de flank en Zimling kan er niks van.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149236137
Die Bazoer _O-
Dit, dus.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 14:28:25 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149236275
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Die Bazoer _O-
Blij dat we die weg hebben gedaan, die kan er helemaal geen klote van! :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 14:28:55 #74
pi_149236283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Schöne speelt vaak op de flank en Zimling kan er niks van.
Ik vraag me wel oprecht af waarom Frank niet durft om met Ghazi en Kishna op de flanken te spelen.
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 14:30:17 #75
35723 crew  GGMM
pi_149236317
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vraag me wel oprecht af waarom Frank niet durft om met Ghazi en Kishna op de flanken te spelen.
Is wel eens gebeurd, maar dat ging niet zo goed geloof ik.

Maar inderdaad; is wel een reële optie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149236365
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Omdat het voor geen meter werkte. Toen had het complete middenveld een vrije dag.
Dit, dus.
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 14:32:09 #77
pi_149236366
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is wel eens gebeurd, maar dat ging niet zo goed geloof ik.

Maar inderdaad; is wel een reële optie.
Desalniettemin vind ik het veel geld voor een breedteversterking.
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 14:33:09 #78
35723 crew  GGMM
pi_149236394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Desalniettemin vind ik het veel geld voor een breedteversterking.
Niet puur breedte, ook toekomst.

Maar idd; het is niet weinig.

Maar zolang je af en toe een groot transferbedrag uitgeeft maar wel binnen het salarisplafond blijft en zo financieel vooruitgang maakt dan heb ik wel vrede mee.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_149237576
Knappe deal van Heerenveen. ^O^
Moet het allemaal nog laten zien. Kan zomaar de volgende Duarte zijn. Vooral door de media heel erg omhoog gepraat.
pi_149237700
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Die Bazoer _O-
Wat heeft die er nou weer mee te maken
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 15:27:21 #81
pi_149237771
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:24 schreef Adames het volgende:

[..]

haha die ging van psv naar ajax, de verrader

en dan maar eigen jeugd noemen daar in amsterdam he, haha wat een rekels

:') :') :')
pi_149237842
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

haha die ging van psv naar ajax, de verrader

en dan maar eigen jeugd noemen daar in amsterdam he, haha wat een rekels

:') :') :')
opdoeken die club
pi_149238132
Daleysinkgraven twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:20:56 Volgens mij heeft ajax nog nooit zo'n slechte voorhoede gehad... reageer retweet
Daleysinkgraven twitterde op woensdag 18-09-2013 om 22:26:40 Ik weet waar die poulsen allemaal heeft gevoetbalt maar dit lijkt dus nergens op... reageer retweet
_O_
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 15:44:59 #84
pi_149238207
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Daleysinkgraven twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:20:56 Volgens mij heeft ajax nog nooit zo'n slechte voorhoede gehad... reageer retweet
Daleysinkgraven twitterde op woensdag 18-09-2013 om 22:26:40 Ik weet waar die poulsen allemaal heeft gevoetbalt maar dit lijkt dus nergens op... reageer retweet
_O_
:')
pi_149238389
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
_O_
Hij heeft er wel kijk op.
pi_149238399
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Geschiedenis herhaalt zich voor 'm. Samen met zn 14 zaakwaarnemers nieuwe club aan 't zoeken.
Dit, dus.
pi_149238529
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geschiedenis herhaalt zich voor 'm. Samen met zn 14 zaakwaarnemers nieuwe club aan 't zoeken.
bron?
pi_149238614
Daleysinkgraven twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 16:42:21 Jij spit vuur ik kunstenaar want ik Rembrandt reageer retweet
wat
pi_149238766
Verstandig persoon. Gaat ver komen.

Hopelijk eerst een half jaartje rijpen in de eigen jeugd.
pi_149239541
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:57 schreef Adames het volgende:

[..]

bron?
Gokje.
Dit, dus.
pi_149239560
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 16:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gokje.
het zit je diep
  Forum Admin zaterdag 31 januari 2015 @ 16:48:36 #92
35723 crew  GGMM
pi_149239579
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:57 schreef Adames het volgende:

[..]

bron?
Hij probeert wanhopig niet door te laten schemeren dat hij nogal gefrustreerd is dat spelers liever naar Ajax gaan ipv PSV.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154749510
Wat speelde hij weer goed, vandaag.

Ik was fan van het eerste uur, wist u dat?
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:13:01 #94
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159430645
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelde hij weer goed, vandaag.

Ik was fan van het eerste uur, wist u dat?
Gister was hij ook goed.
pi_159431125
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:57 schreef trolley het volgende:
6,5 miljoen voor een door de media gehypte speler :')

Ik, als sc Heerenveen supporter, zeg: grote strik eromheen en opsturen naar Amsterdam. Zijn laatste goede wedstrijd voor sc Heerenveen kan ik mij al niet meer herinneren. Nee, dit wordt gewoon een 'Sulejmanitje'. Bovendien heeft zijn vervanger zich reeds aangediend bij ons in de persoon van Thern, bij wie ik meer potentie zie dan bij Sinkgraven.

:W
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')