dat klopt, zeker omdat ajax toen nog niet eens zo financieel sterk ervoor stond als nu en de sterkere competitie/hogere prijzen is dat een sterkere vergelijking dat dit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel zo, maar daar ging het mij niet om.. al is een investering door Feyenoord van 3,5 miljoen in Bilal een groter risico dan voor Ajax. Misschien kan je dan beter die 16,5 miljoen van Suleijmani vergelijken met Bilal.. 16,5 miljoen was wel een flinke tegenvaller voor Ajax achteraf, denk ik. Dat was ook een investering in een jonge speler die nog maar 1 jaartje leuke dingen had laten zien.
ik zie ze niet, slechts provincieclub > topclub en miljoenenbedragquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al meerdere overeenkomsten benoemd.
Ik had het over het feit dat ze allebei talenten zijn, wat automatisch leeftijd inhoudt (althans, die link mag je toch wel leggen) en in dit topic is ook al genoemd dat er hier geen garantie is dat ze er zullen staan zo snel. Genoeg overeenkomsten, of wil je het nou nog niet zien?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze niet, slechts provincieclub > topclub en miljoenenbedrag
een talent aantrekken is geen zekerheid tot succes? sorry dat ik die open deur niet wil bestrijden. geniaalquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het over het feit dat ze allebei talenten zijn, wat automatisch leeftijd inhoudt (althans, die link mag je toch wel leggen) en in dit topic is ook al genoemd dat er hier geen garantie is dat ze er zullen staan zo snel. Genoeg overeenkomsten, of wil je het nou nog niet zien?
Het gaat er toch niet om of het te bestrijden is, het gaat het er mij om dat dit het geval is i.c.m. de andere factoren. Er zijn dermate veel dingen die overeenkomen met de transfer van Bilal dat ik dat benoemde. Of ontken je dit nog steeds?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:31 schreef Adames het volgende:
[..]
een talent aantrekken is geen zekerheid tot succes? sorry dat ik die open deur niet wil bestrijden. geniaal
Dat maak jij ervanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:36 schreef Tyron het volgende:
laten we nooit meer een talent uit de eredivisie kopen want het kan zomaar de nieuwe bilal zijn
oke
ok het is een jonge speler die voor veel geld van een subtopper komt en waarbij het geen absolute zekerheid is dat hij de vedette van ajax wordt. eens, dat is een redelijke open deurquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of het te bestrijden is, het gaat het er mij om dat dit het geval is i.c.m. de andere factoren. Er zijn dermate veel dingen die overeenkomen met de transfer van Bilal dat ik dat benoemde. Of ontken je dit nog steeds?
Als we nu de naam 'Cruijff' weglaten en het bij de rest houden dan zijn we al een heel eind.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verstandige Cruijff die ver gaat komen
Roep dit maar niet te hard, straks faalt ie ookquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:44 schreef Tyron het volgende:
maher en bilal zijn niet met sinkgraven te vergelijken, andere persoonlijkheden ook, maher en bilal zijn arrogant en met name de eerste dacht dat hij er al was
Denk dat ze best vertrouwen hebben in Andersen maar die is (niet zo gek) nog erg wisselvallig en fysiek nog niet top. Een volwaardige middenvelder erbij is hard nodig aangezien er altijd wel eentje ziek, zwak of misselijk is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roep dit maar niet te hard, straks faalt ie ook
Wat ik overigens apart vind is dat ze bij Ajax of geen vertrouwen in Andersen hebben of denken dat Klaassen weggaat. Maar in dat laatste geval: Waarom nu al kopen?
Omdat de spoeling op het middenveld wel erg dun is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roep dit maar niet te hard, straks faalt ie ook
Wat ik overigens apart vind is dat ze bij Ajax of geen vertrouwen in Andersen hebben of denken dat Klaassen weggaat. Maar in dat laatste geval: Waarom nu al kopen?
Serero, Andersen, Klaassen, Schone, Zimling, Bazoer...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat de spoeling op het middenveld wel erg dun is.
Schone rechtsbuiten, Zimling te slecht, Bazoer nog erg onervaren (Sinkgraven natuurlijk ook). Dan houd je alleen de 3 basiskrachten over.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serero, Andersen, Klaassen, Schone, Zimling, Bazoer...
Zimling noemenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schöne speelt vaak op de flank en Zimling kan er niks van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blij dat we die weg hebben gedaan, die kan er helemaal geen klote van!quote:
Ik vraag me wel oprecht af waarom Frank niet durft om met Ghazi en Kishna op de flanken te spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schöne speelt vaak op de flank en Zimling kan er niks van.
Is wel eens gebeurd, maar dat ging niet zo goed geloof ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me wel oprecht af waarom Frank niet durft om met Ghazi en Kishna op de flanken te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |