quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die anthems worden met jaar slechter
Wat voor mij echt een lichtpuntje is op hardstyle gebied is Wasted Penguinz. Luisterde toevallig paar dagen terug setje van Reverze en nummers als: wait for you, crea sorrow, bitterness en i love you doen mij denken aan de goede oude hardstyle tijd. Om over hun oude klappers nog maar te zwijgen.
Nee Fylax, neequote:
Rt. Eerst Masters (niet voor de hardstyle natuurlijk)quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:28 schreef Fylax het volgende:
MUZ / New genre: Christelijke Hardstyle
Harde plaat. EZG en Steen hebben wel alweer een nieuwe plaat die ook hard is hoor!quote:
http://www.ad.nl/ad/m/nl/(...)ld-na-conflict.dhtmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef robuust89 het volgende:
Lang niet zo goed als de hardstyle bitches
quote:Het wordt gewoon niet geaccepteerd dat wij zo snel naar de top stijgen.
Jolanda van den Berg
E-LIFE ECKTUH!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:56 schreef Taexon het volgende:
Toch wel weer een mooi anthem al zeg ik het zelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:19 schreef mstx het volgende:
Niet de kwaliteit die ik van Max Enforcer gewend ben.En weer domme teksten zoals tegenwoordig de norm lijkt te zijn.
Al die anthem teksten lijken inderdaad ook wel erg op elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:53 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/m/nl/(...)ld-na-conflict.dhtml
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |