Behalve dan dat dit baggerslecht isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:28 schreef mstx het volgende:
Ik hoor trouwens geen verschil met normale hardstyle
Was ik nog vergeten te typenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit baggerslecht is
Idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten te typen
En die zang er in is ook behoorlijk kut
Dat is sowieso alles wat in de buurt van hardstyle komt of iets in die richting.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit baggerslecht is
Niet waar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat is sowieso alles wat in de buurt van hardstyle komt of iets in die richting.
Dat je nadat je dit luistert na drie dagen uit coma ontwaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:28 schreef Fylax het volgende:
Wat een kut tracks, en wat heeft dit met Christelijk te maken?
Ik snap dat het anders is als je bent geboren in de tijd dat hardstyle al 10 jaar bestond en je niet anders weer. Maar voor de meeste mensen is het pure oor-aids.quote:
Om de speakers aan gort te slaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat je nadat je dit luistert na drie dagen uit coma ontwaakt
Goede redenatie, daar valt geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik snap dat het anders is als je bent geboren in de tijd dat hardstyle al 10 jaar bestond en je niet anders weer. Maar voor de meeste mensen is het pure oor-aids.
Dank.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Goede redenatie, daar valt geen speld tussen te krijgen
Ja, ik blijf het proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah, je probeert het nog maar een keer aan de man te brengen?
Available now at all major online stores. <<<quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:23 schreef Inverted_World het volgende:
" (Available now at all major download stores.) " Haha.
Dude, ik werk in de zorg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:27 schreef Kermit. het volgende:
God vindt je muziek bagger, Hij zegt dat je beter moet zorgen voor je naasten en niet de hele tijd op je zolder moet zitten.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:35 schreef gianni61 het volgende:
Maar de mensen in de jezus-leeft-bus zeggen altijd dat hardstyle duivelse muziek is.
"Het Lichaam van Christus" *snuif*quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:51 schreef GokHoogte het volgende:
Is er dan ook zo iets als heilig coke? WijXtc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |