Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze ken je niet denk ik
de artiesten wel
Graag gedraaid Karzaiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef Karzai het volgende:
het is tijd om te gaan, hangen tv kijken, later peoples bedankt voor de muziek spezz
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef Karzai het volgende:
het is tijd om te gaan, hangen tv kijken, later peoples bedankt voor de muziek spezz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Alcohol: Pittige Tijden - Lalalalalaura
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
Dank trouwens aan degene die mijn show steeds een stukje verlengd
Altijd groener gras…. tja.. dan krijg je het volgende liedje…. (hierna)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Onderwerp: Het gras zal altijd groener zijn....
Holloways… leuk bandje… scherpe teksten… helaas na 2 albums weer gestoptquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:22 schreef Symphonic het volgende:
en weer zo'n avond dat je nummers echt voor het eerst hoort
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.Denk ik nog even 2 tellen over naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er meerdere
Dit account is niet meer in gebruik.
Komt hiernaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
Onderwerp: drugs (LSD, wiet, cocaïne, of drugs in het algemeen)
blijft een fijn nrquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
Diamond Dogs uiteraard voor het onderwerp "Duur" van ToT
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
Diamond Dogs uiteraard voor het onderwerp "Duur" van ToT
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.Komt hierna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Daar heb ik wat inkoppertjes voor… eens kijken of ik nog creatief iets kan vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Oke, ontopic onderwerp: ontdekkingstocht
Heb ik een hele mooie voor gevonden…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Oke, ontopic onderwerp: ontdekkingstocht
Geweldig nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Dee heb ik echt al zoooo lang niet meer gehoord
Van het album In Natura… staan meerdere geweldige (onbekende) nummers opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:49 schreef ToT het volgende:
Zegt me werkelijk helemaal niks, deze, maar blijkbaar heb ik echt wel iets gemist, want deze is echt gaaf!
echt heel tof ditquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet telkens wel onverwachte nummers uit te kiezen he!
Voor mij een inkopper voor gevonden… weet niet of iedereen deze zal kennenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:49 schreef Symphonic het volgende:
en toch ga ik hem inkoppen...
Onderwerp: Boeien
Jan Smit - Yolanthe ik kijk dwars door je heen trutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:53 schreef ToT het volgende:
Onderwerp: nucleair / atoombom / radioactief
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Smit - Yolanthe ik kijk dwars door je heen trut
Dat is wel een beetje de bedoeling… Heel veel onderwerpen die genoemd worden kan je heel veel inkoppers voor vinden… Die probeer ik te vermijden en soms beetje creatief puzzelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet telkens wel onverwachte nummers uit te kiezen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
WTFquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel cryptisch heb ik daar wat voorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als ik zeg: Oranje Lippenstift onder een Groen Tafellaken dat je nog met iets komt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heel cryptisch heb ik daar wat voor
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor mij een inkopper voor gevonden… weet niet of iedereen deze zal kennen
Laura Jansen - Use Somebody?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heel cryptisch heb ik daar wat voor
Agent Orange…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als ik zeg: Oranje Lippenstift onder een Groen Tafellaken dat je nog met iets komt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Agent Orange…
Orange spreekt voor zich
Agent Orange was een chemisch wapen wat voort kwam uit onkruidverdelging (groene velden en werd als een tafellaken over de mensheid gespoten.
En mensen werden o.a. met gekke lippen geboren
echt jij wintquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Agent Orange…
Orange spreekt voor zich
Agent Orange was een chemisch wapen wat voort kwam uit onkruidverdelging (groene velden en werd als een tafellaken over de mensheid gespoten.
En mensen werden o.a. met gekke lippen geboren
Vrij letterlijk liedje gekozen voor deze, maar toch voor velen denk ik onverwacht om te horenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:53 schreef ToT het volgende:
Onderwerp: nucleair / atoombom / radioactief
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet bij broertje onder een plu gaan staan
Moeten we er draken bij verzinnen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrij letterlijk liedje gekozen voor deze, maar toch voor velen denk ik onverwacht om te horen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet bij broertje onder een plu gaan staan
Toen ik oranje las, moest ik gelijk aan Agent Orange denken, maar moest hem nog even geheel invullenquote:
Zolang het maar geen Atomic Kitten is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrij letterlijk liedje gekozen voor deze, maar toch voor velen denk ik onverwacht om te horen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Atomic Kitten is.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Atomic Kitten is.
doe maarquote:
quote:
Oh ik heb 'm zelf hier thuis ook af en toe nog gedraaid, maar de laatste tijd niet meer.quote:
Nou vooruitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:32 schreef EggsTC het volgende:
ALles goed allen? Ik ga niet iedereen apart quoten hoor, maar bedoel wel iedereen
ja hoor eggiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:32 schreef EggsTC het volgende:
ALles goed allen? Ik ga niet iedereen apart quoten hoor, maar bedoel wel iedereen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:32 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn hond is zwanger, mijn dochter heeft een soa, mijn dealer ligt in het ziekenhuis, maar verder alles flex
Geen van allen is JOUW probleem dan toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn hond is zwanger, mijn dochter heeft een soa, mijn dealer ligt in het ziekenhuis, maar verder alles flex
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen van allen is JOUW probleem dan toch?![]()
Nou, vooral dat laatste zal killing zijn hehquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |