Heel cryptisch heb ik daar wat voorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als ik zeg: Oranje Lippenstift onder een Groen Tafellaken dat je nog met iets komt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heel cryptisch heb ik daar wat voor
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor mij een inkopper voor gevonden… weet niet of iedereen deze zal kennen
Laura Jansen - Use Somebody?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heel cryptisch heb ik daar wat voor
Agent Orange…quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als ik zeg: Oranje Lippenstift onder een Groen Tafellaken dat je nog met iets komt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Agent Orange…
Orange spreekt voor zich
Agent Orange was een chemisch wapen wat voort kwam uit onkruidverdelging (groene velden en werd als een tafellaken over de mensheid gespoten.
En mensen werden o.a. met gekke lippen geboren
echt jij wintquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Agent Orange…
Orange spreekt voor zich
Agent Orange was een chemisch wapen wat voort kwam uit onkruidverdelging (groene velden en werd als een tafellaken over de mensheid gespoten.
En mensen werden o.a. met gekke lippen geboren
Vrij letterlijk liedje gekozen voor deze, maar toch voor velen denk ik onverwacht om te horenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:53 schreef ToT het volgende:
Onderwerp: nucleair / atoombom / radioactief
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet bij broertje onder een plu gaan staan
Moeten we er draken bij verzinnen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrij letterlijk liedje gekozen voor deze, maar toch voor velen denk ik onverwacht om te horen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet bij broertje onder een plu gaan staan
Toen ik oranje las, moest ik gelijk aan Agent Orange denken, maar moest hem nog even geheel invullenquote:
Zolang het maar geen Atomic Kitten is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrij letterlijk liedje gekozen voor deze, maar toch voor velen denk ik onverwacht om te horen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Atomic Kitten is.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Atomic Kitten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |