Wat een vervelend nieuws zeg....goed om jezelf eens te verwennen met een kadootje....sterkte!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwast zeker
Laatste creatie van mij:
[ afbeelding ]
En verder ben ik beetje verdrietig. te horen gekregen dat ik ernstige artrose in m'n rug heb. Ben 34.. Heb het er moeilijk mee.
Straks maar ff kleuren ter afleiding. En misschien een troostcadeautje voor mezelf kopen.
Mijne is klaar maar ben niet echt tevreden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef mocha het volgende:
M'n taart voor gezamenlijke opdracht is bijna klaar \o/
Vooral een kwestie van wel een goede puntenslijper hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi hoor! Ik zou willen dat ik zo zou kunnen kleuren met goedkope potloden
Had ze gedaan, kom ik een oude kleurenkaart tegen dus nu dubbelquote:
Super!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef Biancavia het volgende:
Nou, deze is klaar.![]()
[ afbeelding ]
Nu met de taart begonnen. Die gaat een stuk sneller!
Mooi!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef Biancavia het volgende:
Nou, deze is klaar.![]()
[ afbeelding ]
Prachtig Biancava......geweldige kleurplaat!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef Biancavia het volgende:
Nou, deze is klaar.![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfelde over die punt tot punt. Hij is wel leuk, in ieder geval niet heel makkelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
En net nog bij action een van punt tot punt en een zoek de verschillen boek meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Via de site van letraset zelf, je kan met iDEAL betalen.
Oh die moet ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... 20% korting
http://www.letraset.com/p(...)ited-Edition-24-Set/
Heeft iemand die die set heeft een foto / plaatje van de kleuren op papier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |