Ik had het over Bafloquote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gehucht
Prachtige stad
Kun je bij mij Holger komen klappen
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gehucht
Prachtige stad
Kun je bij mij Holger komen klappen
Tuurlijk, allemaal boeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Yreal het volgende:
Nee in groningen hebben ze veel kekke brommers te koop staan
Wtf doen jullie daar allemaal met fokkers. Ik vind het engquote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Y, ik zou niet te lang op Pax's kamer bier klappen, is net een sauna daar
Johannes kan dit bevestigen
Correctquote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, allemaal boeren.
Het is natuurlijk stoer om te kross'n
Allemaal gejat, deze stad is een broedplaats van criminaliteitquote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Yreal het volgende:
Nee in groningen hebben ze veel kekke brommers te koop staan
Ben je bang voor mensen van het internet?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wtf doen jullie daar allemaal met fokkers. Ik vind het eng![]()
De dorpen ook?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Allemaal gejat, deze stad is een broedplaats van criminaliteit
Pax is een warmbloedige bierklapper.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Y, ik zou niet te lang op Pax's kamer bier klappen, is net een sauna daar
Johannes kan dit bevestigen
Chillenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wtf doen jullie daar allemaal met fokkers. Ik vind het eng![]()
Ja, zeker fokkers.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je bang voor mensen van het internet?
Ryon lijkt me wel tofquote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef Yreal het volgende:
Ik heb wel eens met ryon biertjes staan klappen in de kroeg. Nadat we allebei gratis bier hadden geregeld
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, zeker fokkers.
Johannes is ook niet helemaal honderd bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |