Marlijn zit ook op Margriet toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Volgens mij zaten ze alle 3 op Margriet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Nee, Margriet is de Mol. Chris zat op Margriet, Rik zit op Margriet en Marlijn zit op Margriet. De kandidaten hebben het door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
Of zijn ze ergens te downloaden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of zijn ze ergens te downloaden?
Ben seizoen 10 aan het downloadenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.
Rik is de mol.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:21 schreef byah het volgende:
Margriet is de mol, Marlijn en Rik werken samen, dus het zal eromhangen wie van die 2 afvalt.
Ik heb alle seizoenen op mijn pc staan. Mocht je nog wat zoeken laat maar weten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
Dus de mol kan geen geld binnenharken? Soms moet je iets opofferen om jezelf minder verdacht te maken. Ik denk dat Margriet wel in de gaten had dat zij door de meesten als hoofverdachte werd beschouwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Blik het volgende:
Als Margriet het is, waarom zou je dan geld verdienen bij die foto-opdracht van de vorige aflevering. Dat is toch compleet onlogisch...
Waarom zou Rik dat niet doen? Het is een mooie manier om twijfel te zaaien in (een deel van) de groep. Hij schiet er dus wel degelijk iets mee op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef snivoos het volgende:
Margriet is de mol.
Rik de mol? Denk eens na....
Rik heeft Marlijn enorm voorgetrokken met het geven van jokers. Zou een mol dat doen? Zou een mol dat zelfs mogen doen van de programmaleiding? Dat zou toch ontzettend oneerlijk zijn tegenover de andere kandidaten en als mol schiet je er geen ene reet mee op. Alleen Marlijn wist hiervan toch?
Winnaar: Rik, simpelweg omdat hij aangaf al heel lang op Margriet te zitten terwijl Marlijn af en toe twijfels heeft over Rik.
Rik stond de laatste opdracht in het midden. Slimme poging om Marlijn alsnog aan het twijfelen te brengen en de overwinning binnen te slepen. Voor Margriet was de buit al binnen, en bij de laatste opdracht gaan mollen zou wel erg obvious zijn.
Wist de groep ervan of alleen Marlijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou Rik dat niet doen? Het is een mooie manier om twijfel te zaaien in (een deel van) de groep. Hij schiet er dus wel degelijk iets mee op.
Dit. Rik wist al lang dat hij door ging omdat hij de Mol is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Margriet ook erg oprecht zenuwachtig bij de laatste executie toen Chris naar huis ging, terwijl Rik een soort ongemakkelijke hand op de schouder van Chris legde en eigenlijk helemaal niet gespannen was.
Of Rik was zeker van Margriet en wist dat Chris geen jokers meer had en hij wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit. Rik wist al lang dat hij door ging omdat hij de Mol is.
Wie pakte er zinloos jokers om ze daarna weg te gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef snivoos het volgende:
[..]
De aflevering was "Zinloos" . Bij wie ontbrak er een zin?
Maar die lage pot komt niet door haar zelf, maar door hoe het programma dit jaar in elkaar zat. Er kwamen wel erg veel mogelijkheden voorbij om uit de pot te stelen in ruil voor jokers of een vrijstelling.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef snivoos het volgende:
[..]
Dus de mol kan geen geld binnenharken? Soms moet je iets opofferen om jezelf minder verdacht te maken. Ik denk dat Margriet wel in de gaten had dat zij door de meesten als hoofverdachte werd beschouwd.
Bovendien gaat ze al de boeken in als de mol met de laagste pot ooit
Hij heeft als penningmeester meer geld gekost dan Margriet, niet bepaald kandidatengedragquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef snivoos het volgende:
Of Rik
Rik zit al heel lang op Margriet. Dat verklaart bij mij nu ook waarom hij zo gebrand was op het ontnemen van het penningmeesterschap van Margriet.
Leuk dat gissen
Wie is de mol site of op youtube De Mol Gemistquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |