abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150088377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Marlijn zit ook op Margriet toch?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_150088808
quote:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Volgens mij zaten ze alle 3 op Margriet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_150088921
quote:
Nee, Margriet is de Mol. Chris zat op Margriet, Rik zit op Margriet en Marlijn zit op Margriet. De kandidaten hebben het door.

Lullig voor Chris, maar doordat hij geen joker had moest hij er dus uit waarschijnlijk.
pi_150088929
Ik begin toch te twijfelen. Martine, Chris, Marlijn en Rik zitten allemaal op Margriet. Misschien dat ze daarom dat geld pakte, ze werd door te veel kandidaten verdacht. Ik hoop dat het Rik is, want Margriet vind ik een slechte mol.
pi_150103147
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:07:11 #216
62913 Blik
The one and Only!
pi_150103226
Als Margriet het is, waarom zou je dan geld verdienen bij die foto-opdracht van de vorige aflevering. Dat is toch compleet onlogisch...
pi_150103237
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150103285
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.
Of zijn ze ergens te downloaden?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:10:42 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150103320
Fuck, ik had mijn punten ingestuurd (mol-app) maar toch heeft het deze niet geregistreerd, fuckers :{.

Gelukkig heeft mijn vriendin al haar punten op Chris gezet B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150103421
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Of zijn ze ergens te downloaden?
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150103653
Margriet is de mol, Marlijn en Rik werken samen, dus het zal eromhangen wie van die 2 afvalt.
pi_150103828
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.
Ben seizoen 10 aan het downloaden
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:32:00 #223
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150104049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:21 schreef byah het volgende:
Margriet is de mol, Marlijn en Rik werken samen, dus het zal eromhangen wie van die 2 afvalt.
Rik is de mol.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:40:26 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150104780
Margriet is de mol.

Rik de mol? Denk eens na....
Rik heeft Marlijn enorm voorgetrokken met het geven van jokers. Zou een mol dat doen? Zou een mol dat zelfs mogen doen van de programmaleiding? Dat zou toch ontzettend oneerlijk zijn tegenover de andere kandidaten en als mol schiet je er geen ene reet mee op. Alleen Marlijn wist hiervan toch?

Winnaar: Rik, simpelweg omdat hij aangaf al heel lang op Margriet te zitten terwijl Marlijn af en toe twijfels heeft over Rik.

Rik stond de laatste opdracht in het midden. Slimme poging om Marlijn alsnog aan het twijfelen te brengen en de overwinning binnen te slepen. Voor Margriet was de buit al binnen, en bij de laatste opdracht gaan mollen zou wel erg obvious zijn.
pi_150104831
quote:
Ik heb alle seizoenen op mijn pc staan. Mocht je nog wat zoeken laat maar weten.
pi_150104964
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Blik het volgende:
Als Margriet het is, waarom zou je dan geld verdienen bij die foto-opdracht van de vorige aflevering. Dat is toch compleet onlogisch...
Dus de mol kan geen geld binnenharken? Soms moet je iets opofferen om jezelf minder verdacht te maken. Ik denk dat Margriet wel in de gaten had dat zij door de meesten als hoofverdachte werd beschouwd.
Bovendien gaat ze al de boeken in als de mol met de laagste pot ooit
pi_150105089
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef snivoos het volgende:
Margriet is de mol.

Rik de mol? Denk eens na....
Rik heeft Marlijn enorm voorgetrokken met het geven van jokers. Zou een mol dat doen? Zou een mol dat zelfs mogen doen van de programmaleiding? Dat zou toch ontzettend oneerlijk zijn tegenover de andere kandidaten en als mol schiet je er geen ene reet mee op. Alleen Marlijn wist hiervan toch?

Winnaar: Rik, simpelweg omdat hij aangaf al heel lang op Margriet te zitten terwijl Marlijn af en toe twijfels heeft over Rik.

Rik stond de laatste opdracht in het midden. Slimme poging om Marlijn alsnog aan het twijfelen te brengen en de overwinning binnen te slepen. Voor Margriet was de buit al binnen, en bij de laatste opdracht gaan mollen zou wel erg obvious zijn.
Waarom zou Rik dat niet doen? Het is een mooie manier om twijfel te zaaien in (een deel van) de groep. Hij schiet er dus wel degelijk iets mee op.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_150105116
Ik vond Margriet ook erg oprecht zenuwachtig bij de laatste executie toen Chris naar huis ging, terwijl Rik een soort ongemakkelijke hand op de schouder van Chris legde en eigenlijk helemaal niet gespannen was.

Als Margriet de mol is is het een voortreffelijk actrice :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150105178
Ik was trouwens wel in shock dat Marlijn op Margriet zat bij de laatste test, terwijl ze vorige aflevering toch duidelijk een vraag richting Rik beantwoordde (als hoeveelste ging de mol naar binnen bij de foto-opdracht) en toen ook zei al vol voor een kandidaat te zijn gegaan... of het is een misleidende montage geweest
pi_150105242
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Waarom zou Rik dat niet doen? Het is een mooie manier om twijfel te zaaien in (een deel van) de groep. Hij schiet er dus wel degelijk iets mee op.
Wist de groep ervan of alleen Marlijn?
Volgens mij alleen Marlijn en dan schiet je er niks mee op als mol.
Maar wie weet heb ik het mis

De aflevering was "Zinloos" . Bij wie ontbrak er een zin?
pi_150105361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Margriet ook erg oprecht zenuwachtig bij de laatste executie toen Chris naar huis ging, terwijl Rik een soort ongemakkelijke hand op de schouder van Chris legde en eigenlijk helemaal niet gespannen was.
Dit. Rik wist al lang dat hij door ging omdat hij de Mol is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_150105530
Of Rik
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit. Rik wist al lang dat hij door ging omdat hij de Mol is.
Of Rik was zeker van Margriet en wist dat Chris geen jokers meer had en hij wel.
Ik vond Margriet nou niet bepaald geloofwaardig in haar reactie, bij geen enkele eliminatie.

Rik zit al heel lang op Margriet. Dat verklaart bij mij nu ook waarom hij zo gebrand was op het ontnemen van het penningmeesterschap van Margriet.

Leuk dat gissen ;)
pi_150105555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef snivoos het volgende:

[..]

De aflevering was "Zinloos" . Bij wie ontbrak er een zin?
Wie pakte er zinloos jokers om ze daarna weg te geven 8-)

Wat me ook nog opviel is dat Rik er van baalde dat Margriet er achter kwam dat hij extra geld uit de pot had gehaald door die joker te kopen en dat te verrekenen bij de vrijstelling.

Als Rik een kandidaat was zou hij dat juist niet erg moeten vinden, want als Margriet hem zou verdenken zou dat zijn kansen om wel de goeie mol te kiezen en te winnen juist vergroten. Als mol daarentegen werd hij daar definitief ontmaskerd

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 27-02-2015 11:49:24 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:22:28 #235
62913 Blik
The one and Only!
pi_150105591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef snivoos het volgende:

[..]

Dus de mol kan geen geld binnenharken? Soms moet je iets opofferen om jezelf minder verdacht te maken. Ik denk dat Margriet wel in de gaten had dat zij door de meesten als hoofverdachte werd beschouwd.
Bovendien gaat ze al de boeken in als de mol met de laagste pot ooit
Maar die lage pot komt niet door haar zelf, maar door hoe het programma dit jaar in elkaar zat. Er kwamen wel erg veel mogelijkheden voorbij om uit de pot te stelen in ruil voor jokers of een vrijstelling.

Het moet op zich nog wel kunnen dat een Mol een keer geld in de pot brengt, maar niet bij de meest makkelijk te Mollen opdracht ever (de foto-opdracht). Dan heeft Rik dat veel beter gedaan, toch een envelop ingeleverd, maar zonder geld erin.
pi_150105607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef snivoos het volgende:
Of Rik

Rik zit al heel lang op Margriet. Dat verklaart bij mij nu ook waarom hij zo gebrand was op het ontnemen van het penningmeesterschap van Margriet.

Leuk dat gissen ;)
Hij heeft als penningmeester meer geld gekost dan Margriet, niet bepaald kandidatengedrag
pi_150105813
Als je alleen naar het geld kijkt is Rik absoluut hoofdverdachte.
Zoals ik het bekijk gaan de laatste seizoenen kandidaten in de eerste plaats voor lijfsbehoud, de pot is inferieur.

Maar waarom zou de mol 1 kandidaat voortrekken tov de rest? Voor mij ieg ondenkbaar.

Ik blijf ieg bij mijn mening. Rik kan de mol niet zijn.

[ Bericht 68% gewijzigd door snivoos op 27-02-2015 11:49:54 ]
pi_150120080
Uitgaande van de opstelling met Rik naast Art, gaat Art straks tegen Rik zeggen dat hij niet de winnaar en ook niet de mol is en wordt op het eind aan Marlijn en Margriet de slotvraag "Wie is de mol?" gesteld. Waarna Margriet naar voren stapt en zegt: "Ik ben de mol".
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:22:23 #239
231633 Xummon
of toch niet?
pi_150120238
Magriet keek mij te verbaasd toe ze hoorde dat Rik 750¤ uit de pot had gehaald voor 2 jokers.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:26:24 #240
231633 Xummon
of toch niet?
pi_150120391
quote:
Wie is de mol site of op youtube De Mol Gemist
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')