abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149213314
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef El_Matador het volgende:

Ik heb gezegd dat de BNW-kant bij dit unieke incident erg groot is
Waarom? Dit vraag ik al twee dagen en niemand antwoordt.
pi_149213331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Waarom? Dit vraag al twee dagen en niemand antwoord.
Omdat het niet gebeurde zoals ze in de films gewend zijn dus is het niet echt dus is het een complot.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:35:14 #153
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_149213349
quote:

[..]

Waarom? Dit vraag ik al twee dagen en niemand antwoord.
Dat komt doordat ''de BNW-kant'' niet gedefinieerd kan worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_149213373
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef Re het volgende:

[..]

iets met veiligheidsdiensten geloof ik, die jongen heeft zichzelf helemaal een waarheid aangeleerd waarschijnlijk
Het zijn zware tijden voor deze mensen.
pi_149213389
quote:

[..]

Waarom? Dit vraag al twee dagen en niemand antwoord.
Lees dit NWS-topic maar eens door voor reacties als "dit lijkt wel nep", "het lijkt wel geacteerd" en vergelijkbare commentaren.

Gewoon nuchtere observaties die gepost werden.

Ik hoef dit incident niet eens te kennen om te zien dat er dus meer aan de hand zou kunnen zijn dan het verhaal dat ons verteld wordt.

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia.

Prima als andere mensen "het officiele verhaal" willen geloven, maar het doet me deugd te zien dat er meer mensen wakker zijn dan ik had gedacht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:38:48 #156
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149213437
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lees dit NWS-topic maar eens door voor reacties als "dit lijkt wel nep", "het lijkt wel geacteerd" en vergelijkbare commentaren.

Ik hoef dit incident niet eens te kennen om te zien dat er dus meer aan de hand zou kunnen zijn dan het verhaal dat ons verteld wordt.

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia.

Prima als andere mensen "het officiele verhaal" willen geloven, maar het doet me deugd te zien dat er meer mensen wakker zijn dan ik had gedacht.
:')

Wacht nou maar eens gewoon af.
pi_149213468
quote:

[..]

Het meeste wat ik lees is dat de dader zo kalm leek en dat de politie niet Amerikaans genoeg was en dat we nog niet weten of Dionne Stax of mw. Jinek hotter is.
quote:
Dus jij gelooft wat anderen je vertellen? Goh, klinkt bekend :D
pi_149213476
quote:

[..]

Echt... wat de fuck :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:41:49 #159
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149213511
"Het ziet er nep uit".

Vergeleken met wat, het lijkt op films? Het lijkt niet op films? Het lijkt niet op al die andere gefilmde aanhoudingen? Het lijkt juist te veel op andere journaalbestormingsmomenten? Wat?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_149213515
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:40 schreef Inaithnir het volgende:
Dus jij gelooft wat anderen je vertellen? Goh, klinkt bekend :D
Het gaat niet om geloven. Ik observeer wat anderen zeggen. Hun eerste indrukken werden hier zo'n 20 pagina's lang gepost.

Hoe je dat verder vormgeeft, is jouw keuze. Ik neem dat mee in de beschouwing van wat er "nou allemaal aan de hand is in West-Europa" (Parijs, Verviers, "Hilversum").
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 30 januari 2015 @ 16:43:31 #161
235357 TitusPullo
pi_149213557
quote:

[..]

Gewoon nuchtere observaties die gepost werden

Maar als onbekenden iets schrijven op een Internetforum, dan word je achterdochtig.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_149213575
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om geloven. Ik observeer wat anderen zeggen. Hun eerste indrukken werden hier zo'n 20 pagina's lang gepost.
Nou, veruit de meeste indrukken kwamen overeen met dat er een verwarde man met onbekende bedoeling het gebouw van de NOS binnendrong en zendtijd eiste. Dat er hier en daar iemand riep "omg complot", tja.

En ik snap ook niet wat de NOS/overheid eraan zou hebben om dit in scene te zetten. Maar dat is wel een hele logische vraag, die zal ik jullie maar niet stellen, is vast te moeilijk.
pi_149213599
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar als onbekenden iets schrijven op een Internetforum, dan word je achterdochtig.
Achterdochtig? Als in een ziekelijke paranoia?

Welnee. Gezonde achterdocht lijkt me de sleutel voor een goed leven. Zeker buiten de comfort zone van de Nederlandse FOK!-zolderkamer. Goedgelovigen komen wereldwijd nogal eens in de problemen.

vrijdag 30 januari 2015 @ 16:45:25 #164
235357 TitusPullo
pi_149213608
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:41 schreef Rabieluh het volgende:
"Het ziet er nep uit".

Vergeleken met wat, het lijkt op films? Het lijkt niet op films? Het lijkt niet op al die andere gefilmde aanhoudingen? Het lijkt juist te veel op andere journaalbestormingsmomenten? Wat?
Het lijkt niet op de slachtpartijen, dan wel verdwaasde handelingen, die hij elke dag in Colombia waarneemt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_149213624
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:44 schreef Inaithnir het volgende:
En ik snap ook niet wat de NOS/overheid eraan zou hebben om dit in scene te zetten. Maar dat is wel een hele logische vraag, die zal ik jullie maar niet stellen, is vast te moeilijk.
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het bedenken van het hoe of wat en zeker het waarom achter acties die al dan niet door overheden met de media samen worden opgezet, is voor ons, eenvoudige stervelingen, een onmogelijke klus.

We kunnen wel de fouten in het verhaal van de MSM aantonen en zo ons ongeloof in hun beweringen ondersteunen.

Zie de waarheidsvinder als atheist, de religie verspreid door de Elites afwijzend. Maar dan hoef je nog geen quantumfysicus a la Hawking te zijn om te kunnen verklaren "hoe het dan wel allemaal zo'n beetje begon".

vrijdag 30 januari 2015 @ 16:46:30 #166
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149213637
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het opmerkelijk, zeer opmerkelijk zelfs, dat de beelden min of meer live in de Nederlandse huiskamers tot ons kwamen. Normaal gesproken wordt alles en iedereen geblurred etc maar nu niets. Gewoon hop op TV.

Die agenten ook gewoon duidelijk zichtbaar in beeld, geen AT maar gewoon de lokale bromsnor die s'middags nog bonnen stond te schrijven.

En dan tot slot dan die RTL4 kerel die achter die agenten aan mag en kan lopen en het hele gebeuren op camera opneemt terwijl het hele pand ontruimd zou zijn. Lijkt mij hoogst opmerkelijk dat zo'n omstander zo dicht "op de actie" kan zitten.
Lijkt net een toneelstuk toch? :Y
Feyenoord!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:46:31 #167
235357 TitusPullo
pi_149213638
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Achterdochtig? Als in een ziekelijke paranoia?

Welnee. Gezonde achterdocht lijkt me de sleutel voor een goed leven. Zeker buiten de comfort zone van de Nederlandse FOK!-zolderkamer. Goedgelovigen komen wereldwijd nogal eens in de problemen.
Achterdocht is geen ziekelijke paranoia, daar gaat het al mis.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:47:01 #168
235357 TitusPullo
pi_149213651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lijkt net een toneelstuk toch? :Y
Welk toneelstuk precies?
pi_149213669
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Oh goeie. "Kijk, een complot. We weten niet wat voor complot, maar er is er één! Kijk maar! Nog iets beter kijken! We weten niet wat je moet zoeken, maar het is er, heus!"
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:48:05 #170
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149213680
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Beetje dubbel. Iedereen wil weten wat hij te zeggen had. Maar als je dat gaat verkondigen, doe je precies wat hij wilde doen en we niet wilden dat hij deed.
Reken maar dat zijn verhaal naar buiten gaat komen. En dat hij zijn verhaal wilde vertellen is niks mis mee. Wel de manier waarop hij het deed. Het enige dat hij fout heeft gedaan is dat hij mensen doodsangsten heeft bezorgd en dat is erg vervelend. Maar het moet ook allemaal weer niet overdreven worden.
Feyenoord!
pi_149213688
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het lijkt niet op de slachtpartijen, dan wel verdwaasde handelingen, die hij elke dag in Colombia waarneemt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik kijk inderdaad ook geen Colombiaanse massamedia maar krijg het via via wel door.

De angst gecreeerd door de media in het Westen is niet anders dan hier. Op straat is het prima veilig, maar mensen worden bang gemaakt door mediabiasing. Colombianen zijn ook flink wat gelatener dan Mexicanen als het gaat om criminaliteit.

Het beeld dat massamedia scheppen, is het beeld dat veel teveel mensen als "wereldbeeld" hebben.

vrijdag 30 januari 2015 @ 16:48:48 #172
235357 TitusPullo
pi_149213695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Reken maar dat zijn verhaal naar buiten gaat komen. En dat hij zijn verhaal wilde vertellen is niks mis mee.
Wat is zijn verhaal dan?
pi_149213717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:47 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Oh goeie. "Kijk, geen complot. We weten niet wat voor complot, maar er is er géén! Kijk maar! Nog iets beter kijken! We weten niet wat je moet zoeken, maar het is er niet, heus!"
Je snapt dat je stroman recht in je gezicht terugslaat?

Wees vooral gelovig, ik verkies de atheismekant. Maar dan wel consequent en niet slechts gericht op religie.

vrijdag 30 januari 2015 @ 16:50:12 #174
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149213729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:47 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Welk toneelstuk precies?
Jij vond het niet bizar om het zo te zien? Hoe het in beeld werd gebracht? Hoe kalm die jongen was etc
Feyenoord!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:50:34 #175
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149213738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat is zijn verhaal dan?
Ja hoe moet ik dat weten?
Feyenoord!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:51:26 #176
235357 TitusPullo
pi_149213772
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kijk inderdaad ook geen Colombiaanse massamedia maar krijg het via via wel door.

De angst gecreeerd door de media in het Westen is niet anders dan hier. Op straat is het prima veilig, maar mensen worden bang gemaakt door mediabiasing. Colombianen zijn ook flink wat gelatener dan Mexicanen als het gaat om criminaliteit.

Het beeld dat massamedia scheppen, is het beeld dat veel teveel mensen als "wereldbeeld" hebben.
Je bekijkt dus niet het journaal, leest geen kranten en gaat niet op Internet (allemaal massamedia). Dan moet je inderdaad wel via via alles vernemen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:51:39 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149213779
dus wacht, dat een brigade er een gefoceerde bnw-agenda proberen van de maken is al complotwaardig eigenlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149213798
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je snapt dat je stroman recht in je gezicht terugslaat?

Wees vooral gelovig, ik verkies de atheismekant. Maar dan wel consequent en niet slechts gericht op religie.
Ik wilde zeggen: "Ik ga ervanuit dat de overheid en de NOS de waarheid verkondigen, want dat is op minder aannames gebaseerd dan het tegenovergestelde", maar dat zeg ik dan natuurlijk alleen omdat ik door die overheid gehersenspoeld ben, of niet?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:52:18 #179
235357 TitusPullo
pi_149213801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja hoe moet ik dat weten?
Waarom weet je dan zo zeker dat er niets mis is met het feit dat hij zijn verhaal wilde vertellen? Dat iemand ''zijn verhaal'' wil vertellen is niet bij voorbaat goed.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:53:51 #180
235357 TitusPullo
pi_149213841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij vond het niet bizar om het zo te zien? Hoe het in beeld werd gebracht? Hoe kalm die jongen was etc
Niet alles wat ik raar vind, of wat statistisch gezien onwaarschijnlijk is, is daarom ook een toneelstuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')