Ik zou niet over de Arena vliegen als ik de piloot van die Ufo was... wordt ie zo neergeschoten door een bazookaquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Tot vanavond!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omg ik ben zo zenuwachtig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zou niet over de Arena vliegen als ik de piloot van die Ufo was... wordt ie zo neergeschoten door een bazooka![]()
Veel plezier!!![]()
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Tot vanavond!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omg ik ben zo zenuwachtig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewellllquote:
Ik ben al onderweg!!! Jij ookquote:
Neequote:Op dinsdag 2 december 2025 16:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dankjewellll![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben al onderweg!!! Jij ook![]()
Ja. LAnger dan Soestdijk maar alsnog veel te kort!!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:34 schreef Gehenna het volgende:
Wat een concert manecht alles is iconisch.
Het vloog ook voorbij, ik dacht dat ik er net 45 min. stond, begon Boing Boom Tschack al
Hoe was de Kraftwerk mix?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:15 schreef Paul het volgende:
Ben ook bijna thuis was nog naar de afterparty gegaan boven met de Kraftwerk mix 😎
Ja dit idd. Alleen al om die reden zou ze ik nog wel een keer in Duitsland willen zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:48 schreef PimD het volgende:
Het was goed! Ik blijf het vreemd vinden dat ze het grootste deel in het Engels doen, terwijl voor mij de Duitse versies nog steeds "het origineel" zijn.
Ik heb er paar jaar geleden ook flink wat moeite voor moeten doen om de Duitse versies te krijgen van die serie gekleurd vinyl. Blijf het ook echt bizar vinden dat er nog steeds geen officiele releases zijn van de eerste 3 albums, of een mooie best-of compilatie met de originele single edits e.d.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dit idd. Alleen al om die reden zou ze ik nog wel een keer in Duitsland willen zien.
Het is ook best zoeken naar de duitse versies van de albums. De nieuwe persingen zijn toch vaak de engelse vernam ik. Ik heb ze ooit maar online ergens besteld
Oh de visuals vond ik vrij fenomenaal eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2025 08:52 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik heb er paar jaar geleden ook flink wat moeite voor moeten doen om de Duitse versies te krijgen van die serie gekleurd vinyl. Blijf het ook echt bizar vinden dat er nog steeds geen officiele releases zijn van de eerste 3 albums, of een mooie best-of compilatie met de originele single edits e.d.
Wat ik wel echt schrijnend vond was de kwaliteit van de visuals op sommige plekken (met name bij het Electric Cafe materiaal). Ik snap dat het waarschijnlijk beeldmateriaal van bijna 40 jaar oud is, maar je zou zeggen dat het relatief simpel is om het met de technieken van tegenwoordig te remasteren of opnieuw te renderen zonder al te veel moeite.
Wel lagge Zat naast Chinees meisje bij concert. Heb haar insta 🤩quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |