zou wel consequent zijn (al is dit een andere Soest)quote:Op zondag 13 juli 2025 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En LOL“wietdamp waait over Soestdijk” :’)
Wauw nice!!!! Je had echt een mooi plekje zo exact in het middenquote:Op zondag 13 juli 2025 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat plaatjes van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een lokale journalist die er inderdaad niks van snapt...en die niks gewend isquote:Op zondag 13 juli 2025 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geschreven door een boomer die er niks van begrepen heeft![]()
Ik stond volgens mij in de buurt van de “schaarsgeklede dames in trance”. Ze waren gewoon lekker vrolijk aan het dansen
Niemand hoefde afgevoerd te worden. De sfeer was juist super relaxed!
En LOL“wietdamp waait over Soestdijk” :’)
Klopte wel van de wietlucht. Rook ik ookquote:Op zondag 13 juli 2025 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lokale journalist die er inderdaad niks van snapt...en die niks gewend is![]()
Slaat idd nergens op dat het publiek high zou zijn... is ook nooit zo geweest...
En ook dat ie zo verbaasd is dat het publiek uit oude mannen bestaat....![]()
Dat is helemaal niet zo gek he met een band die 50 jaar bestaat....alhoewel Kraftwerk tijdloos is natuurlijk
Natuurlijk zou dat kunnen, maar "Wietdamp waait over Soestdijk" als titel is overdreven. Dat is ook niet het typische KW-publiek. Ik zou bijna zeggen: juist niet.quote:
Geweldig.............! Op de eerste rij veel blowende meiden.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
zou wel consequent zijn (al is dit een andere Soest)
Bekijk deze YouTube-video
Ja. Er werden wel jointjes geklapt hier en daar. Maar het komt echt over alsof het een soortvan koninklijke woodstock was ofzoquote:
Was het ook denk zo'n 500 mensen blowdequote:Op maandag 14 juli 2025 23:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Er werden wel jointjes geklapt hier en daar. Maar het komt echt over alsof het een soortvan koninklijke woodstock was ofzo![]()
Welnee, de maximale capaciteit van de Royal Park Live concerten is slechts 5.000 personen per concert. En net als jij zat ik op de tribune, waar ik niemand heb zien blowen.quote:
Als ik het goed zie, was dit concert in het engels. Mocht je nog een keer de kans krijgen, dan zou het mooi zijn als je naar een concert in het Duits zou kunnen gaan. Dat is nog nét iets meer in de sfeer van Kraftwerk hoe-het-ooit-wasquote:Op zondag 13 juli 2025 09:31 schreef Starhopper het volgende:
Wat een avondWat een geluid
Zo super cool om ze eindelijk eens live gezien te hebben
![]()
![]()
En robots als toegift
Ik was even bang dat ze hem vergeten waren
![]()
Kraftwerk in Düsseldorf zit ik zeker aan te denken! Want in het Duits is echt beter! Ätherwellenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als ik het goed zie, was dit concert in het engels. Mocht je nog een keer de kans krijgen, dan zou het mooi zijn als je naar een concert in het Duits zou kunnen gaan. Dat is nog nét iets meer in de sfeer van Kraftwerk hoe-het-ooit-was![]()
Deze is bijvoorbeeld interessant:
[ afbeelding ]
Kun je gelijk een bedevaart doen naar de plek waar het allemaal begon
Jaaa!!!! La Formequote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier nog de setlist:
[ afbeelding ]
(ook voor mezelf om ff te kijken hoe het was..)
Neonlicht is mooi!![]()
En La Forme![]()
Waar twijfel je dan aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kraftwerk in Düsseldorf zit ik zeker aan te denken! Want in het Duits is echt beter! ÄtherwellenEn ja, dan gelijk een bedevaart naar de oude Kling Klang studio
Maar ik twijfel nog wel een beetje
![]()
Ja, La Forme vind ik mooi en elegant. En zo voel je je ook als je als wielrenner in vorm bent, alles loopt soepelquote:Jaaa!!!! La FormeEn die mooie blauwe golflijnen op het scherm
Nooit echt goed naar geluisterd want dat tour de france album is niet echt mijn favoriet. Maar wat een heerlijk nummer ja!! En nu ik tour de france live heb gezien kan ik die ook wel wat meer waarderen
Ja. Je hebt ook eigenlijk gelijkquote:
Ja. Nu ik de tour de france een beetje live heb gevolgd voelt het allemaal veel anders jaquote:[..]
Ja, La Forme vind ik mooi en elegant. En zo voel je je ook als je als wielrenner in vorm bent, alles loopt soepel(stel ik mij zo voor, uit de verhalen van renners
)
En inderdaad kun je dat album veel beter waarderen als je wat van wielrennen begrijpt, en liefst ook de schoonheid/romantiek van het wielrennen aanvoelt. Het was immers een hobby-projectje van de wielerliefhebber Hutter dus ja..
Ikkequote:
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je hebt ook eigenlijk gelijkHotel geboekt van 14 t/m 16 december en ticket voor 15 december staat in mn google wallet
En hopelijk kan ik nog een kaartje scoren voor 14 december
[..]
Goed bezig hoor. En zo komt van het een het anderquote:Ja. Nu ik de tour de france een beetje live heb gevolgd voelt het allemaal veel anders jaNog steeds niet helemaal maar ik kan het wel beter waarderen/begrijpen
Ja, als ik er dan toch ben, waarom nietquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat leuk!! En je wilt gelijk ook 2x (logisch, maar toch)
Jetzt geht's los!
Ja spannendquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, als ik er dan toch ben, waarom nietLiever een extra avond Kraftwerk dan kerstmarkt
Elektronenklänge aus dem Radioland![]()
Ik bedenk me net dat in december het album radio-aktivität 50 jaar bestaatIk ben heel benieuwd of ze er nog subtiel naar verwijzen straks in Amsterdam en Düsseldorf
op youtube staat allesquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:45 schreef tong80 het volgende:
Zijn er opnamen of fragmenten van zaterdag ?
Ok, tnx. Zo eens kijken.quote:
Ja. Al is het iets kleins, dan vind ik het al gaafquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja spannendAls ze dat doen, zal dat zijn via een bijzonder nummer op de setlist van dat album of via een speciale visual of remix.
(en dus niet via een lange speech
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |