Pics.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
DANSEN MENSEN DANSEN !!!!!!
OP DEZE PLAAT HEB IK MIJN VRIENDIN VAN 13 LEREN KENNEN
barst, een hele goede van hem gemist zie ikquote:
en ditquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Elk uur Queen, dat mag best een dag in de week. Gewoon standaard.
quote:
een dagmerrie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef ChatGirl het volgende:
Damn. Nu is het definitief: ontslagbrief op de mat![]()
quote:
quote:
Tot ze met Coldplay oid aan komen zetten...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:29 schreef Bronson het volgende:
Uitermate goed initiatief dat band van dag.
Ook Coldplay heeft goede nummers gemaakt. Op album 1 & 2 staan pareltjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tot ze met Coldplay oid aan komen zetten...
Helemaal mee eens, en af en toe maken ze nog steeds zomaar opeens een mooi klein liedjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ook Coldplay heeft goede nummers gemaakt. Op album 1 & 2 staan pareltjes.
Kensingtonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tot ze met Coldplay oid aan komen zetten...
onze zoon Marc wordt altijd Marky Mark genoemdquote:
en deze heeft hij al zo vaak gedraaid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die leuke stukjes van Gerard worden ook steeds vervelender....
Terecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze zoon Marc wordt altijd Marky Mark genoemd
Rustig aan! Ik moet vanmiddag nog wat aan de studie doen!quote:
Dan stuur 'm maar even hierheen totdat je klaar bent met studeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rustig aan! Ik moet vanmiddag nog wat aan de studie doen!
Veel plezier met Benedictquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan stuur 'm maar even hierheen totdat je klaar bent met studeren.
Wat zeg jij nouquote:
ik dacht: laat ik dat nou eens niet zeggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
"Een jingle uit de oude doos!" ? Een Jingle van de oude doos zullen ze wel bedoelen
#lowlifequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze! Rubberen wijnglazen! Kunnen nooit kapot vallen
Je drinkt zeker ook wijn uit pakquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Ik laat de wijnvaten direct aan huis bezorgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je drinkt zeker ook wijn uit pak
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenschquote:
White Stripes - Icky Thumpquote:
Dikke liefde tussen die 2quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Adele als je liedje hebben voor je relatie
Heerlijke plaat is dat inderdaadquote:
laat dat maar aan Stenders overquote:
Of het nou GBTTZ is of niet, die EP is vet.quote:
wijn uit rubber drinken....... lijkt me verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
dat geeft hele rare ideeen met jouw nickname.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wijn uit rubber drinken....... lijkt me verschrikkelijk
Rubber is alleen geschikt om "drinken" tegen te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan meer dan alleen dat hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rubber is alleen geschikt om "drinken" tegen te houden.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat geeft hele rare ideeen met jouw nickname.
Je hebt er ook maar 1 nodig:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik streep de wijnglazen wel van mijn Wish-list af.
Wel onhandig drinken en deze past niet onder de kraan die uit het wijnvat komt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt er ook maar 1 nodig:
[ afbeelding ]
Uitermate goed dansje van Fatboy Slim ook in die clip.quote:
clip kan ik mij niet voor de geest halen, was dat niet versneld afgespeeld ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uitermate goed dansje van Fatboy Slim ook in die clip.
En nee, niet bepaald...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
clip kan ik mij niet voor de geest halen, was dat niet versneld afgespeeld ofzo?
Maar dat hier Fatboy Slim uit voort zou komen verwachtte je destijds niet
Dat is toch Paul zijn item.twitter:RTLLateNight twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 14:33:32Al dan niet bewust plagiaat plegen in liedjes, het gebeurt regelmatig. @gerardekdom noemt voorbeelden in #rtlln! http://t.co/pxrhVrABEN reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand mij de keuze voor deze MH uitleggen?
bier?quote:
Net twee kratten Brand gehaald, Vind je vast wel lekkerquote:
ik zei niet rubbereend hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan meer dan alleen dat hoor
Het was net laatste uitzending van Vrij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef Qunix het volgende:
Is Timur op een andere tijd en gestopt met Vrij!?
Dacht ivm band die wel heel luid aan het oefenen was, meestal is het dan 'EN NU IS HET AFGELOPEN'quote:
Ahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Dacht ivm band die wel heel luid aan het oefenen was, meestal is het dan 'EN NU IS HET AFGELOPEN'
Fred wordt nooit boos,beetje geprikkeldquote:
Ik heb wijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:07 schreef Qunix het volgende:
Ik heb borrelnootjes en toastjes, iemand?
Gaarne bier zelf pakken.
Weekend!
Geen idee. Was toch vorig jaar februari of zo oorspronkelijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef ddx het volgende:
Freek nou al eens z'n uitzending gedaan of gaan we daar nooit meer wat van horen ?
Een tegenpoolquote:
Als er niets is waarom dan een inval doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
Inval hier dus van de politie, dus ik vraag: wat is er allemaal aan de hand...
Agent: niks
Verdommekan ik toch niks mee
Ze mogen gewoon niks zeggenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er niets is waarom dan een inval doen?
Falers vind ik het!quote:
Dat had ik liever geweten voordat ze het hadden opgerold xDquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Falers vind ik het!
Je mag toch wel weten of de buurman een meth lab heeft in zijn huis ofzo?
Dan had je nu ook meth die problemen gelopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik liever geweten voordat ze het hadden opgerold xD
XDquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan had je nu ook meth die problemen gelopen.
xd
Altijd pRijswijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
XD
Hoor via een buurman dat ze op zoek waren naar wapensRijswijk is gewoon minder saai dan de Bijlmer!
quote:3FM is bij de International Music Industry Awards genomineerd voor 'Best Radio Station in The World'. De publieke radiozender neemt het op tegen de radiostations BBC1 uit Groot-Brittannië, SiriusXM uit de Verenigde Staten en TripleJ uit Australië.
De vier genomineerden zijn geselecteerd door duizenden muzikale professionals over de gehele wereld. Op 29 april 2015 wordt bekend of 3FM de prijs daadwerkelijk wint. Stemmen op 3FM kan via deze link.
ik fax welquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:53 schreef Evertjan het volgende:
allemaal even stemmen mensen!!!!
http://www.radiofreak.nl/(...)tation-in-the-World/
[..]
SIRIUSXMquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:53 schreef Evertjan het volgende:
allemaal even stemmen mensen!!!!
http://www.radiofreak.nl/(...)tation-in-the-World/
[..]
sfeertjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
zo, eergisteren was ik bij Korn, morgenavond ga ik naar Slipknot
*plop*quote:
Hallo pandaquote:
Ik ook alleen dat nummer.quote:
Eensquote:
Heerlijk.quote:
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedere eerste maandag van de week iets van ze draaien.
Eensquote:
Noem eens een leuk item met Gerard?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Die wisseling van de wacht is zo'n niet-leuk item eigenlijk
wat ging er allemaal fout vandaag PIETERTJEquote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem eens een leuk item met Gerard?
Meen je dit nu!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Die wisseling van de wacht is zo'n niet-leuk item eigenlijk
Reclame? Nieuws?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dr. Requestquote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dr. Pop heet dat en ook dat is niet leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dr. Request
Vooral als iemand uit het topic weer een verkapte request instuurt
Je meent'tquote:Op maandag 2 februari 2015 12:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dr. Pop heet dat en ook dat is niet leuk.
quote:
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitterquote:Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, die samen een dagelijkse middagshow maken op 3FM, zouden een overstap naar het commerciële Radio 538 overwegen. Dat vertellen ‘ingewijden’ vandaag aan De Telegraaf. De krant stelt dat er flink wat te gebeuren staat in radioland. “Volgens ingewijden komen Coen en Sander dan op de plek van het middagprogramma van Ruud de Wild. Wat er met De Wild gebeurt, is nog niet bekend“, schrijft de krant, die later meer informatie brengt.
De Coen en Sander Show trekt ‘s middags vooral veel jonge luisteraars naar 3FM. Dat spreekt het commerciële Radio 538 aan.
Swijnenberg en Lantinga zijn twee van de meest betaalde presentatoren bij de Publieke Omroep.
Zou toch jammer zijn. Een van de meest gewaagde programma's qua items en qua muziekkeuze (dat merk je vooral in requestweken)quote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef borisz het volgende:
Uit de wandelgangen....
[..]
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Maar ik snap het wel. Toch even flink cashen. En Ruud de Wild is gewoon passéquote:Op maandag 2 februari 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn. Een van de meest gewaagde programma's qua items en qua muziekkeuze (dat merk je vooral in requestweken)
Ja dan krijgen ze nog minder vrijheidquote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel. Toch even flink cashen. En Ruud de Wild is gewoon passélaat die maar lekker naar Radio Veronica gaan ofzo
Maar qua muziek die C&S dan gaan draaien wordt het niet beter.
Timur & Ramon in de middagspits
Inderdaad. Blijft een uniek duo, en vooral de muziekkeuzes van Sander zijn toch wel heel prettig.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn. Een van de meest gewaagde programma's qua items en qua muziekkeuze (dat merk je vooral in requestweken)
Het is 1 van de betere middagshowsquote:Op maandag 2 februari 2015 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Beetje doorstroom is niet erg, en ik was toch al geen fan van C&S
Er zijn geen betere middagshows.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is 1 van de betere middagshows
Maar die Paultje Pils moet echt weg w.m.b.
eensquote:
Het zou goed zijn. Ook voor de begroting van 3FM, want dik 2 ton de man voor die twee ongeïnspireerde lieden vind ik echt overdreven.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:41 schreef borisz het volgende:
Uit de wandelgangen....
[..]
http://www.mediacourant.n(...)d&utm_medium=twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |