Bel de politie en zeg je ze voortaan training komt geven in dit soort zaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hield Tarik nu de portier onder schot toen ze naar de studio liepen, of liep hij gewoon met het neppistool bungelend aan z'n arm? Iemand met een beetje verstand van zaken kan zien of zo iemand getraind is of niet en zo niet dan kun je hem toch wel eerder overmeesteren?
Wat heeft mijn modschap met jouw achterlijkheid te makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat komt uit de mond van een mod.
Hahaha spelfout in je post. Wij mots sein egt dom.quote:
Zover ik begrepen heb hield hij niemand onder schot en liet alleen iedereen een briefje lezen. Dan begin je toch te vermoeden dat je niet met een getraind persoon te maken hebt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij gaat iemand overmeesteren als hij met een pistool en dreigbrief heisa komt maken? Ik denk dat je dan wel anders piept.
LEAVE TARIK ALONE!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Scheelt iig weer een paar ton aan TBS-kosten.
Nee, ik vind het een beetje hypocriet als je zoveel moeite hebt met autoriteit om dan mod te worden.quote:
Dus als iets kan is het per definitie goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind internet wel een goede reden. Tijden veranderen en het is logisch dat er van alles rondgaat over de dader, want het kan gewoon.
ik vind jou geen autoriteit hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje hypocriet als je zoveel moeite hebt met autoriteit om dan mod te worden.
Ik denk dat je dan echt niet nadenkt over getraind of ongetraind, maar eerder hoe je het er levend vanaf brengt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb hield hij niemand onder schot en liet alleen iedereen een briefje lezen. Dan begin je toch te vermoeden dat je niet met een getraind persoon te maken hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toen het verhaal nog was dat hij kort geleden beide ouders verloren was, vond ik deze dader voor de verandering toch ook wel een beetje een slachtoffer, achteraf bezien (maar voor het echte verhaal rond de ouders bekend was) effectief misschien zelfs wel het grootste slachtoffer.
sinds wanneer ben jij autoriteit?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje hypocriet als je zoveel moeite hebt met autoriteit om dan mod te worden.
Je weet nooit wat er nog kan gebeuren op dat soort momenten. Nu weten we dat hij weerloos was maar dat kon hij niet weten uiteraard.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat Tarik toen al zijn wapen op de grond had gegooid, Tarik toen al op de grond lag en de agenten op dat moment hun wapens in terug in hun holsters hadden gedaan. Bovendien stonden er op dat moment 4 a 5 agenten heel dicht op Tarik en het zou zeer onverantwoord geweest zijn om op dat moment te schieten.
Kortom: het was dus gewoon een stoere macho-kreet tegen een weerloos jochie.
Nou en, je hoeft niet getraind te zijn om iemand neer te knallen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb hield hij niemand onder schot en liet alleen iedereen een briefje lezen. Dan begin je toch te vermoeden dat je niet met een getraind persoon te maken hebt.
Gewoon zo:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jonguh helemaal niet geschoten geen bloed geen doden geen rookbommen geen flashbommen t was gewoon fucking kut laffe kutpolitie hier
Ik zeg niet dat het goed is, behalve dat internet een goede reden is. En het is erg logisch. Het is 2015. Alles gaat rond; van onthoofdingsfilmpjes tot beelden van daders.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dus als iets kan is het per definitie goed?
Autoriteit op het gebied van internethelderij, dat dan weer wel.quote:
ja man zo had het gemoeten gewoon iedereen doodschieten beng beng beng beng beng gewoon iedereen alles helemaal dood en kapot niet wat die laffe kutpopo hier doetquote:
Hij kan net zo goed slachtoffer zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Iemand die zoiets als dit doet noem jij een slachtoffer?
Gebruik je hersencellen als je die nog hebt. Waarom onnodig risico nemen? Net zoals in de retail, bij gewapende overal: niet de held uithangen en gewoon mee werken. Als ik die portier was had ik hetzelfde gedaan. Je kan nooit weten of iets echt of nep is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als diegene net zijn ouders verloren heeft, ontzettende wartaal uitsluit en dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een psychose zit? Dit voor de camera's van een landelijk nieuwsmedium en er dus zonder twijfel voor de rest van zijn leven op aangekeken zal worden? Ja, zo iemand noem ik een slachtoffer. Van zichzelf en het lot, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Iemand die zoiets als dit doet noem jij een slachtoffer?
dus jij denkt dat die gozer nadat hij zijn wapen heeft weggegooid nog even live op tape 60 kogels door zijn kop jassen wel adequaat optreden is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is, behalve dat internet een goede reden is. En het is erg logisch. Het is 2015. Alles gaat rond; van onthoofdingsfilmpjes tot beelden van daders.
Ongetwijfeld had ie de loop van zijn pistool in de zij gedrukt van de portier, zodat hij niet kon zien of het een echt wapen betrof en zodat anderen en het ook niet konden zien. Tarik liep rustig naar binnen met de portier die een brief vasthield aldus Martijn Bink, hij kwam over alsof hij als nieuwe collega erbij hoorde aldus Bink. Daarna werd alles duidelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hield Tarik nu de portier onder schot toen ze naar de studio liepen, of liep hij gewoon met het neppistool bungelend aan z'n arm? Iemand met een beetje verstand van zaken kan zien of zo iemand getraind is of niet en zo niet dan kun je hem toch wel eerder overmeesteren?
Nou ja, let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is, behalve dat internet een goede reden is. En het is erg logisch. Het is 2015. Alles gaat rond; van onthoofdingsfilmpjes tot beelden van daders.
ik vond het voor telegraafbegrippen een redelijk normale pagina. Er staat maar één onderbuikkreet opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:49 schreef Forbry het volgende:
[..]Ik bedoelde met "wat niet" dat ik er álles erg aan vind. Meer toelichting ga ik echt niet geven.
Nee, hij is, tot zijn veroordeling, een verdachte. En hoe gek iemand ook is, hier is hij geen slachtoffer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij kan net zo goed slachtoffer zijn natuurlijk.
Ben je ook zo vergevingsgezind als mensen hier de regels overtreden?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Autoriteit op het gebied van internethelderij, dat dan weer wel.
Dat van z'n ouders klopte niet hè, die leven nog gewoon. Weliswaar gescheiden, maar gewoon in leven (althans, dat was vannacht nog het geval)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als diegene net zijn ouders verloren heeft, ontzettende wartaal uitsluit en dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een psychose zit? Dit voor de camera's van een landelijk nieuwsmedium en er dus zonder twijfel voor de rest van zijn leven op aangekeken zal worden? Ja, zo iemand noem ik een slachtoffer. Van zichzelf en het lot, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |