Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg niet die indruk, ik doel op het moment dat de verdachte zijn pistool liet vallen tot aan het moment dat hij zijn tweede instructie kreeg op de knieen te gaan. wat maar zeer kort was, enkele seconden. Ik had gedacht dat de voorste agent "wapen neer" zou communiceren tegen zijn arrestatie team zodat het voor iedereen duidelijk was.
mijn punt is dat het gestrest overkwam, waar zomaar een fatale fout gemaakt kon worden, iets waarvan je hoopt dat het niet zal gebeuren, nu we achteraf weten dat het een nep pistool betreft.quote:
mwah vond ik niet. ik vond ze juist gecontroleerd overkomen. Aggresiviteit =/= nerveusheid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wellicht een hyper nerveuze agent? Maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen, als het Amerikanen waren geweest waren we allemaal getuige geweest van een live executie op tv.
Wapen klettert op de grondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:19 schreef MakkieR het volgende:
Wat mij trouwens opviel was wel hoe gestrest de politie in deze de indruk gaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:46 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wapen klettert op de grond
'GOOI JE WAPEN NEER!!!'
'ja dat heb ik net gedaan meneer...'
'GOOI NU DAT WAPEN NEER!!'
'eeuhm?'
Dat dat schreeuwen bij de intimidatie hoort, oké, maar schreeuw dan wel iets intelligents. Live. Op TV. De onvoorbereide kijken zou kunnen denken in een Jiskefet-uitzending te zijn terecht gekomen.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Zit je ook raar te kijken als het een bekende isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan is daar nog onduidelijkheid over
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-was-een-loner.dhtml
Blijkbaar verwacht hij dat de agent zo professioneel zijn, dat ze ook live op de TV wel iets moeten zeggen wat overeen komt met Baantjerquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:46 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wapen klettert op de grond
'GOOI JE WAPEN NEER!!!'
'ja dat heb ik net gedaan meneer...'
'GOOI NU DAT WAPEN NEER!!'
'eeuhm?'
Dat dat schreeuwen bij de intimidatie hoort, oké, maar schreeuw dan wel iets intelligents. Live. Op TV. De onvoorbereide kijken zou kunnen denken in een Jiskefet-uitzending te zijn terecht gekomen.Doe 't maar eens beter in eenzelfde situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doe 't maar eens beter in eenzelfde situatie.
Natuurlijk! Massahysterie! We zijn allemaal weer doodsbang! laten we een securityroom in ieder huis bouwen! Net als in Amerika!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 01:37:36Journalisten willen direct overleg met NCTV http://t.co/Mi10nLDQWa reageer retweet
Er zal eerst wel een psychologisch onderzoek plaatsvinden en afhankelijk daarvan zou er TBS kunnen volgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:00 schreef Trebo het volgende:
Deze jongen zat gewoon in een psychose. Gevalletje TBS dit.
Bij dit soort berichten vreet ik mn handen op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:06 schreef Grunge. het volgende:
Wat belachelijk eigenlijk om de beelden al zo snel uit te zenden, ongeblurred. Alles wees er meteen al op dat dit niet om één of andere jihadist ging maar op een soort conspiracy denker, een 'aluhoedje', een labiele jongen zonder werkelijk kwaad in de zin. Dat bleek al meteen toen hij het over kapitalisme had, over 'grote wereldzaken' voor de 'gewone burger' en zegt ingehuurd te zijn door de inlichtendienst... textbook psychose. En dat de NOS met een studiegenoot sprak. Stelletje gieren eigenlijk. Ik heb medelijden met Tarik en ik hoop dat hij goede hulp krijgt en geen straf. Stel dat deze jongen psychotisch is, en die kans lijkt me aanzienlijk, verdient hij dan straf?
Daar heb je wel een punt. Dit wordt een lastige zaak voor het OM vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zal eerst wel een psychologisch onderzoek plaatsvinden en afhankelijk daarvan zou er TBS kunnen volgen.
Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want hij heeft niemand ook maar iets fysieks aangedaan.
Zit wel een kern van waarheid in vind ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten vreet ik mn handen op.
Och wat een zielige jongen is hij toch
Waarom zou het geen zielige jongen zijn? Jij denkt serieus dat iemand met een voorheen vrij normaal leven zoiets doet? Overtuigd van het belangrijke grote wereldnieuws dat hij móet melden? Ik kan alleen maar medelijden hebben met zo iemand.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel Klaas, als hij echt in een 'textbook psychose' zit heeft ze wel gelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
professionaliteit verwacht ik zeker het zijn beroepsagenten die vele uren trainen op dit soort hachelijke situaties en zeker geen acteurs.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht hij dat de agent zo professioneel zijn, dat ze ook live op de TV wel iets moeten zeggen wat overeen komt met Baantjer
Spanning horen ze niet te hebben joh
ja, maar het feit dat je met zo een wapen loopt (nep dan, maar niet even een simpel plastic ding) zeg al wel dat hij dit niet even in een opwelling heeft gedaan lijkt me .quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:11 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in vind ik.
Ja, dat had ik even weggehaald omdat ik het daarmee bijna een feit maak. Laat ik het erop houden dat ik in ieder geval denk dat hij in een bepaalde roes verkeerde, dat er iets 'geknapt' is. Dat overkomt meer mensen maar die komen vervolgens niet met hun kop op televisie en internet, met alles erop en eraan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wel Klaas, als hij echt in een 'textbook psychose' zit heeft ze wel gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |