die dingen vallen onder de Wet Wapens en Munitie. in principe niet verboden om te hebben in nederland, maar je moet wel aan een hoop voorwaarden voldoen. op straat moet je hem in een afgesloten tas of koffer hebben... daar wordt ie nu dus op gepakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
Hoe is het mogelijk dat die man wapenbezit ten laste wordt gelegd terwijl het een nepwapen was
Wat een rare en wereldvreemde conclusiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat er op deze wijze is aangetoond dat de extra beveiligingsmaatregelen die genomen zijn totaal nutteloos zijn.
Dreigen met en nepwapen, geeft mensen het idee dat het een echte is en ze kunnen worden doodgeschoten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
Hoe is het mogelijk dat die man wapenbezit ten laste wordt gelegd terwijl het een nepwapen was
Je bent zelf waardeloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
Dit is echt een waardeloos forum. Echt niet zo geschikt waar het voor bedoeld is.
Prima geschikt hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
Dit is echt een waardeloos forum. Echt niet zo geschikt waar het voor bedoeld is.
nope. is legaal onder bepaalde voorwaardenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nepwapens zijn ook illegaal in Nederland.
Echte wapens ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
nope. is legaal onder bepaalde voorwaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag deze foto in de OP?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Goed van jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zei al 2 uur geleden dat het wapen nep was.
Meen je toch niet? Zo zie je maar hoe ontiegelijk fucked up onze maatschappij is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dreigen met en nepwapen, geeft mensen het idee dat het een echte is en ze kunnen worden doodgeschoten.
de straf is net zo hoog als een echt wapen waarmee niet geschoten is.
Arme jongen, je hebt het er maar moeilijk mee dat ik je zo voor lul heb gezet in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een rare en wereldvreemde conclusie
False flag, dit hele gebeuren. Inside job, om kijkers van de commerciële zenders terug te winnen. Helaas, want nu zullen zij ook zoiets in scène moeten zetten.quote:
Vuurwapens zijn ook legaal onder bepaalde voorwaarden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
nope. is legaal onder bepaalde voorwaarden
Je moet je ook in de topics bevinden waar je je thuisvoeltquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
Zit je zelf toevallig ook in een psychose? If so verzoek je moeder even echt lijkende nepwapens bij de politie in te leveren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
Kan goed zijn eerlijk gezegd ik hoop dat hij psychische hulp krijgt en gewoon rehabiliteert.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk nog een veel mindere straf. Hij had geen echt wapen en er is uiteindelijk niets gebeurd. Hij zal het ook niet helemaal op een rijtje hebben dus dat speelt ook mee.
Misschien is ie gaan flippen omdat z'n eerste semester heel beroerd is verlopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maandag begint het nieuwe semester toch? Kan ie weer vakjes volgen
Wie zit er nog meer in een psychose dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zit je zelf toevallig ook in een psychose? If so verzoek je moeder even echt lijkende nepwapens bij de politie in te leveren.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef Bombvis het volgende:
Hahaha wat leuk! Wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag deze foto in de OP?
Muah je doet een overall aan en huurt een wit busje en niemand die je zal aanspreken als je in een open veld ff wat zwaar illegaal vuurwerk aan die poten plaktquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb je meer voor nodig dan 3 bewapende matties. Die voorbereidingen vallen wél op.
Hij wilde zelf op de buis komen.. lijkt me niet dat hij dan onherkenbaar wil blijven. Vind het wel sneu allemaal eigenlijk.. ze zullen ook wel de kosten van alle gedoe op hem willen verhalen. Wel een goede wake up call.. zijn actie maakt duidelijk dat iemand met kwade bedoelingen weinig in de weg wordt gelegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef isax het volgende:
waarom maken ze dat mannetje niet onkenbaar?
Waarom zou hij psychische hulp nodig hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan goed zijn eerlijk gezegd ik hoop dat hij psychische hulp krijgt en gewoon rehabiliteert.
Eigenlijk achteraf ook een soort van dienst bewezen tuurlijk het is erg dat iedereen geschokkeerd is maar we weten nu tenminste dat de beveiliging van de nos niet in orde is.
Praat het zeker niet goed maar deze jongen is blijkbaar geen terrorist dus dan moet je hem ook niet zo behandelen.
Hans Bezembinder natuurlijkquote:
Dat je het niet mag bezitten is logisch, het is alleen merkwaardig dat de straf gelijk is aan het bezit van een echt wapen. Het is imo toch een wezenlijk verschilquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
k
Een nepwapen wordt als wapen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |