Sowieso, daarom is het ook onvermijdelijk dat het een keer mis gaat hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij wilde zelf op de buis komen.. lijkt me niet dat hij dan onherkenbaar wil blijven. Vind het wel sneu allemaal eigenlijk.. ze zullen ook wel de kosten van alle gedoe op hem willen verhalen. Wel een goede wake up call.. zijn actie maakt duidelijk dat iemand met kwade bedoelingen weinig in de weg wordt gelegd.
Heb ik iets gemisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme jongen, je hebt het er maar moeilijk mee dat ik je zo voor lul heb gezet in het Feyenoord topic.
Gewoon blijven proberen me terug te pakken met dit soort stoere opmerkingen, het lukt vanzelf!!
Het is al duidelijk dat zijn ouders gewoon in leven zijn, Egyptische vader en Nederlandse moeder. Wel gescheiden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Psychologische hulp heeft -ie zeker nodig. Als inderdaad blijkt dat zijn beide ouders vorige week zijn overleden (zoals het gerucht luidt), dan is het een bijzonder trieste zaak.
Mongool. Volkomen terechte wet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Meen je toch niet? Zo zie je maar hoe ontiegelijk fucked up onze maatschappij is.
Hoorde je echt doodsangst ja? Vond hem nog vrij dapper. Ook toen de jongen zei: 'o daar is de politie'. Hij: 'ja ik hoop het, dan kan ik eindelijk naar huis'quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je de doodsangst van de gegijzelde, duidelijk te horen in de gepubliceerde video, ontkennen?
volgens mij is hij niet toerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij wilde zelf op de buis komen.. lijkt me niet dat hij dan onherkenbaar wil blijven. Vind het wel sneu allemaal eigenlijk.. ze zullen ook wel de kosten van alle gedoe op hem willen verhalen. Wel een goede wake up call.. zijn actie maakt duidelijk dat iemand met kwade bedoelingen weinig in de weg wordt gelegd.
gelukkig was de portier zo heldhaftig en moedig om hem binnen te latenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat hij z'n neppistool had gebruikt om iemand dood te slaan.
Beetje moeite je in te leven in anderen Isaac?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was hartstikke kalm joh, hij behandelde hem ook nog heel goed.
niks te zeuren die gegijzelde.
Oh jezus waarom brengen mensen zoiets dan in de wereld..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al duidelijk dat zijn ouders gewoon in leven zijn, Egyptische vader en Nederlandse moeder. Wel gescheiden.
Wie is dat wel dan? We zijn allemaal maar slaven van ons zieke brein.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef isax het volgende:
[..]
volgens mij is hij niet toerekeningsvatbaar.
Hij wou vertellen dat de NOS niet objectief bericht. En dat is een keiharde waarheid die de meeste mensen nog niet weten of geloven helaas. Dus alleen maar prima motieven.quote:
Jij weet nu al hoe jouw kinderen gaan zijn? Knapquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh jezus waarom brengen mensen zoiets dan in de wereld..
jij in ieder geval nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is dat wel dan? We zijn allemaal maar slaven van ons zieke brein.
Oké... - we zullen wel horen waar het allemaal mis is gegaan bij deze jongen. Ben trouwens benieuwd of -ie ook wel eens op FOK! kwam.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al duidelijk dat zijn ouders gewoon in leven zijn, Egyptische vader en Nederlandse moeder. Wel gescheiden.
Ja, zoals iemand hiervoor al zei maar wat ik te laat had gelezen: als iedere flapdrol zomaar binnen kan komen wandelen op de redactie van de NOS dan is dat nogal verontrustend..quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wow, heb je nog meer van dit soort schokkende anekdotes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Tweek het volgende:
Zelfs na Pim Fortuyn was de beveiliging triest bij het media park. Ik moest er heen voor een solicitatie en kreeg te horen dat ik gewoon aan iemand moest vragen om me binnen te laten bij het poortje, anders moest ik omlopen. De eerste persoon die naar buiten ging, liet me binnen met ze pasje.
Hij had een goede reden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, zoals iemand hiervoor al zei maar wat ik te laat had gelezen: als iedere flapdrol zomaar binnen kan komen wandelen op de redactie van de NOS dan is dat nogal verontrustend..
Er ging iets rond over het werk van Tarik tegen het financiele systeem, en ik dacht gelijk aan jou, maar jij bent er nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij wou vertellen dat de NOS niet objectief bericht. En dat is een keiharde waarheid die de meeste mensen nog niet weten of geloven helaas. Dus alleen maar prima motieven.
Welnee, er werd niet op de Dam geschreeuwd en ook niet met waxinelichthouders gegooid. O, en er waren geen leden van onze nationale operette het koninklijk huis bij betrokken. Geen van de drie hoofdzonden dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik gok op tbs als hij dat niet krijgt dan 5 jaar gevangenis.
De grimeur stond buiten, anders had die snel nog een balkje kunnen schminken.quote:Aanklachten vallen wel mee en gezien het tonen van de man zonder balkje op nationale tv is het erg waarschijnlijk dat dat zal meewegen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, heb je nog meer van dit soort schokkende anekdotes.
Jij niet? Ik ben te lui om het uit te schrijven maar het blijkt vrij duidelijk uit de houding die hij aanneemt. Hij wist niet of hij vanavond nog thuis zou komen. Hoeveel letterlijker wil je 't hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoorde je echt doodsangst ja? Vond hem nog vrij dapper. Ook toen de jongen zei: 'o daar is de politie'. Hij: 'ja ik hoop het, dan kan ik eindelijk naar huis'
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij wou vertellen dat de NOS niet objectief bericht. En dat is een keiharde waarheid die de meeste mensen nog niet weten of geloven helaas. Dus alleen maar prima motieven.
En net was het nog een Algerijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmmm, nu ben ik nieuwsgierig. Doe eens een link.quote:
jij hebt het wiel ook niet bepaald uitgevonden he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee is de enigste, maar het laat zien dat ook de medewerkers geen zin hadden in al dat gedoe qua beveiliging.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, heb je nog meer van dit soort schokkende anekdotes.
Dat is toch bij elk bedrijfquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Tweek het volgende:
Zelfs na Pim Fortuyn was de beveiliging triest bij het media park. Ik moest er heen voor een solicitatie en kreeg te horen dat ik gewoon aan iemand moest vragen om me binnen te laten bij het poortje, anders moest ik omlopen. De eerste persoon die naar buiten ging, liet me binnen met ze pasje.
LOL. Denk je echt dat ik de enige bent die tegen ons financiele systeem strijdt? Het zijn er duizenden, zoniet nog meer en worden er meer met de dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er ging iets rond over het werk van Tarik tegen het financiele systeem, en ik dacht gelijk aan jou, maar jij bent er nog.
Bovendien heet je Japie en geen Tarik.
Dat is geen doodsangst vermoeiende debiel die je bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij niet? Ik ben te lui om het uit te schrijven maar het blijkt vrij duidelijk uit de houding die hij aanneemt. Hij wist niet of hij vanavond nog thuis zou komen. Hoeveel letterlijker wil je 't hebben?
Al die beveiliging is toch sowieso een wassen neus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee is de enigste, maar het laat zien dat ook de medewerkers geen zin hadden in al dat gedoe qua beveiliging.
Prima, dan had ik het net iets anders moeten formuleren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat is geen doodsangst vermoeiende debiel die je bent.
Met doodsangst weet je niet of je ooit nog thuis zult komen uiteraard
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
LOL. Denk je echt dat ik de enige bent die tegen ons financiele systeem strijdt? Het zijn er duizenden, zoniet nog meer en worden er meer met de dag.
Maar bedankt voor je bezorgdheid.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Welnee, er werd niet op de Dam geschreeuwd en ook niet met waxinelichthouders gegooid. O, en er waren geen leden van onze nationale operette het koninklijk huis bij betrokken. Geen van de drie hoofdzonden dus.
[..]
De grimeur stond buiten, anders had die snel nog een balkje kunnen schminken.
Niet? Ik kan je zo al tig stichtingen en websites en auteurs etc opnoemen. En er zijn nu al meer als 90000 handtekeningen opgehaald voor het burgerinitiatief geldcreatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Zo ben ik.
Arme Tarik is toch niet bespuugd he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Goh mensen. Wat een drama en overdreven gedoe.
De meeste voetballiefhebbers weten wel dat de NOS een joods bolwerk isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Daarom maar goed dat we in Nederland leven. Dit is het beste voor iedereen lijkt me.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef tralalala het volgende:
Hij neemt nog best risico door het wapen eerst op te tillen voordat hij hem laat vallen.
Had hij niet in Amerika moeten doen denk ik.
zou pas wat zijn als hij schoot en er confetti uitkwam o.i.d en dan neergeknald werd door de popoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef tralalala het volgende:
Hij neemt nog best risico door het wapen eerst op te tillen voordat hij hem laat vallen.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kom wat vaker op BNW, genoeg te vinden.
Klopt, het is allemaal onzin. Niemand zit er op te wachten, want als iemand het wil komt ie toch wel binnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die beveiliging is toch sowieso een wassen neus.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste voetballiefhebbers weten wel dat de NOS een joods bolwerk is
En hoe vaak door dezelfde personen? Dat zegt namelijk niet zoveel..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet? Ik kan je zo al tig stichtingen en websites en auteurs etc opnoemen. En er zijn nu al meer als 90000 handtekeningen opgehaald voor het burgerinitiatief geldcreatie.
Ik denk niet dat je de enige bent, Japie....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet? Ik kan je zo al tig stichtingen en websites en auteurs etc opnoemen. En er zijn nu al meer als 90000 handtekeningen opgehaald voor het burgerinitiatief geldcreatie.
Waarheidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef eight het volgende:
[..]
NL>VSquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef tralalala het volgende:
Ja, bij Hapoel Tel Aviv-Excelsior is men steevast voor het volk van Juda?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat die doos die dat twitterde gewoon een aandachtshoer is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen die aan de TU studeren hebben vaak wel aparte naar autisme neigende trekjes.. dus in die zin valt die knul niet uit de toon, behalve dan dat hij uitzonderlijk goed gekleed is voor een nerd. Hij zal ook wel bovengemiddeld intelligent zijn en een belevingswereld hebben die niet erg doorsnee is. Kennelijk ontstaat er in zo'n brein dan een kronkel die tot deze actie heeft geleid.
Ik weet nog dat de NOS bij de Winterspelen ook opgenomen beelden als live uit durfde te zenden. Ik vertrouw ze er niet mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zou pas wat zijn als hij schoot en er confetti uitkwam o.i.d en dan neergeknald werd door de popo
live on televisie
Geheime supertruc ontdektquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun/mag je afbeeldingen in je signature zetten hier?![]()
Hoezo "kronkel"? Het is eerder een kronkel deze daad op voorhand weg te zetten als gevolg van een "kronkel".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen die aan de TU studeren hebben vaak wel aparte naar autisme neigende trekjes.. dus in die zin valt die knul niet uit de toon, behalve dan dat hij uitzonderlijk goed gekleed is voor een nerd. Hij zal ook wel bovengemiddeld intelligent zijn en een belevingswereld hebben die niet erg doorsnee is. Kennelijk ontstaat er in zo'n brein dan een kronkel die tot deze actie heeft geleid.
Ik had altijd het idee dat als je in Leiden studeerde je een psychologisch probleem had en dan maar daar heen ging om er achter te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog iemand op facebook postte hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die doos die dat twitterde gewoon een aandachtshoer is.
Net als degene die zich voor het huis liet interviewen, hem zogenaamd goed kende, maar dan doet alsof hij misschien geadopteerd zou zijn. Dan ken je hem dus helemaal niet.
Nee dank je. Weinig behoefte om het allemaal precies voor je uit te gaan tekenen. En dat jij op jouw beurt weer meld dat het een onbetrouwbare bron is of een ander excuus. Te vermoeiend. Het belangrijkste is dat jezelf de nieuwschierigheid op gaat brengen om te kijken of er misschien toch iets waar is van bepaalde BNW onderwerpen die steeds vaker door meer en meer mensen genoemd worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja gezellig![]()
Jij doet een nogal vreemde bewering, maak dan ook eens hard. En dan niet met links naar vage Amerikaanse sites maar gewoon goed onderbouwd
Zo niet kun je lekker terug naar je vriendjes in BNW
Ik ook wel, alleen als het moet hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
No offence hé, maar ik zou Jinek best geven.
Boobies.
Nieuwsquote:
Boobies lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
No offence hé, maar ik zou Jinek best geven.
Boobies.
Matige troll 1/10quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Deckard het volgende:
BNW creeert dit soort mensen dus.
Kan dat onderdeel niet verwijdert worden?
*verwijderdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Deckard het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dank je. Weinig behoefte om het allemaal precies voor je uit te gaan tekenen. En dat jij op jouw beurt weer meld dat het een onbetrouwbare bron is of een ander excuus. Te vermoeiend. Het belangrijkste is dat jezelf de nieuwschierigheid op gaat brengen om te kijken of er misschien toch iets waar is van bepaalde BNW onderwerpen die steeds vaker door meer en meer mensen genoemd worden.
Zo zo, jij bent ook maar 2 stappen verwijderd van een mediaparkterrorist.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zou haar anus penetreren met een lange houten stok.
doe niet zo domquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Deckard het volgende:
Ninja edit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg fijn dat jij dit voor ons bijhoud.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe niet zo dom
dat er mensen zijn die verder proberen te kijken dan wat de media je vertelt is geheel terecht
Te snel, niet leesbaarquote:
Misschien is dat waar, aangezien het meestal werkelozen zijn die zich daar huisvesten en dus alle tijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe niet zo dom
dat er mensen zijn die verder proberen te kijken dan wat de media je vertelt is geheel terecht
"Probeerd". Je kwam al niet erg intelligent over, maar nu zeker niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:31 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ah de eerste BNW-er al die zijn verzinsels weer eens probeerd te verdedigen
Kan je die tekst nu eindelijk zelf gebruiken bij een ander. Moet toch goed voelen lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Probeerd". Je kwam al niet erg intelligent over, maar nu zeker niet.
Erg logisch is zijn daad niet dus het lijkt me dat die voortkomt uit een hersenspinsel. Zoiets als bij Breivik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo "kronkel"? Het is eerder een kronkel deze daad op voorhand weg te zetten als gevolg van een "kronkel".
http://www.tudelft.nl/stu(...)lied-earth-sciences/quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Psychologie van de aspergegrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |