Peter R gaat zo nog even stokenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ik ga de boel nu afzetten want anders blijf ik deze shit volgen tot diep in de nacht en er gaat toch niets boeiends meer gebeuren
Mijn woorden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ik ga de boel nu afzetten want anders blijf ik deze shit volgen tot diep in de nacht en er gaat toch niets boeiends meer gebeuren
Zou ik ook moeten doen. Doeiquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Neequote:
Dit wel inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, maar helaas stikt het hier van de mensen die het willen goedpraten
jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Sosa het volgende:
Hoe zit dat met dat briefje Is die echt?
Dag schatquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen. Doei
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ze is m beetje mannelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat voorhoofd man, is toch niet normaal. Smerig wijf srs zou niet aan mn stok rijgen.
Zou je mij morgenochtend om 8 uur een samenvatting willen sturen van alles wat er gebeurd vanaf nu tot morgenochtend?quote:
Dit is toch heerlijk kneuterigquote:
Wat was er met vuurwerk en FC twente danquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat stelde inderdaad weinig voor ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |