http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Een man is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.
De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.
"In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.
Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.
Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.
Staan al in het vorige topicquote:
Hij wilde ook dat de uitzending in eerste instantie door zou gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef Jason22 het volgende:
Hij had toch kunnen weten dat ze in de grote studio uitzenden?
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Onnoman het volgende:
maar wel fijn dat het een niet al te radicaal persoon is.. gvd .. wat een geklungel soms zeg
quote:
Niet gewoon Nederland 2 blijven zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef KingRoland het volgende:
JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2
Nee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef KingRoland het volgende:
JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2 JINEK OP NPO 2
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
De algemeen directeur van de NOS heet J. de Jong.
Ik heb het gewoon altijd al geweten.
Moet je je voorstellen dat brammetje daarop heeft gestuiterd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een kapot geil wijf is die Jinek toch ook.
Ja want is toch niet in beeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
Off camera dragen lui van NOS gekke kleding?
LOlquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
De algemeen directeur van de NOS heet J. de Jong.
Ik heb het gewoon altijd al geweten.
Net teletubbies hahaquote:
Gepromoveerdquote:
3Docquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:02 schreef DKUp het volgende:
Hier gaan ze een documentaire over maken.
ksstquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
ONZ / [Adoratietopic] Bedankt Hans
Screenshot? Ben te lui om te zappen naar NL2, wil dit niet missenquote:
Die is heel erg dominant in bed denk ik zoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een kapot geil wijf is die Jinek toch ook.
Met z'n slangetjequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat brammetje daarop heeft gestuiterd.
Ok dat maakt het allemaal goedquote:
Het maakte hem daarom ook redelijk zenuwachtig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hans had vanochtend ook niet durven dromen dat hij op TV kwam.
Ongelofelijk.. hij is 20?!!quote:
Kratje per dagquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes zou Hans wegslurpen op de gemiddelde werkdag?
Is het best wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Ze doen inmiddels wel een beetje alsof het allemaal vreselijk spectaculair was
HAHA echt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver..... Peter R. de Vries zit ook bij Jinek met zijn mening en analyse...
We krijgen hoop ik wel verslag van die 2 ½ uur wachten hè.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"En toen moest je 2,5 uur wachten" "Verder nog ander goed nieuws?"
Deels wel eens met de schrijver. Alleen, je komt met een pistool een TV zender binnen gelopen. Wat verwacht jequote:
Waar houd je je mee bezig man. Dit is een doodserieuze zaak van leven of dood bij NoS en jullie gaan het hebben over Eva Jinek haar seksuele gedrag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is heel erg dominant in bed denk ik zo
En een filmpje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We krijgen hoop ik wel verslag van die 2 ½ uur wachten hè.
Die ruikt natuurlijk centen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver..... Peter R. de Vries zit ook bij Jinek met zijn mening en analyse...
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Jinek ziet er echt lekker uit zeg![]()
![]()
![]()
Bron : Omroep Westquote:Bevestigd: Journaaldreiger is 19-jarige man uit Pijnacker
PIJNACKER - De man die de NOS donderdagavond bedreigde is een 19-jarige man uit Pijnacker, maakte de politie in Hilversum bekend tijdens een persconferentie.
Het pand van de NOS op het Mediapark in Hilversum is donderdagavond weer vrijgegeven. Eerder op de avond was het ontruimd nadat een gewapende man zendtijd opeiste in het Journaal. Die man is snel door de politie opgepakt.
Te weinig want hij heeft een baan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes zou Hans wegslurpen op de gemiddelde werkdag?
Loonsverhoging!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Je eigen baas interviewen, stel kutvragen Herman!
Dan zouden wij jou voor gek verklaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef NaturalScience het volgende:
Als ik om half 8 toch eens zou hebben gezegd dat we om 11 uur bij topic 17 van een nog niet bestaande topic reeks zouden zijn.....
3uur in de visagie gezeten. Logisch toch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Jinek ziet er echt lekker uit zeg![]()
![]()
![]()
Dit is een ramp van nationale proporties ja!quote:
We weten alleen nog steeds niet wat die wilquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft inderdaad geen 10 minuten zendtijd gekregen. Al ruim 3 uur.... and counting
Je loopt al even achterquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef ACT-F het volgende:
De paints zijn alweer begonnen![]()
[ afbeelding ]
is al gepost, probeer het nog een keer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Meesteres Evaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waar houd je je mee bezig man. Dit is een doodserieuze zaak van leven of dood bij NoS en jullie gaan het hebben over Eva Jinek haar seksuele gedrag.
Journaaldreiger, woord van het jaar 2015, gaan we nog vaker te horen krijgen.quote:
Bedankt Hans,quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Zonder pasje kom je er niet in"
Of je neemt een brief en een gun mee.. schijnt ook verbazend interessante resultaten te hebben..
Ook een 'zwaar' neppistool is lastig om aan te komen zonder connecties. ik hoorde in elk geval geen plastic vallen toen hij het pistool moest weggleggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een pistool, of een nepding, heb je niet zomaar even bij je in een psychose.
Bezembinderquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef Fylax het volgende:
Wat is de achternaam van Hans ookalweer?
Maar ze is zo fucking geylquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waar houd je je mee bezig man. Dit is een doodserieuze zaak van leven of dood bij NoS en jullie gaan het hebben over Eva Jinek haar seksuele gedrag.
Anders.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef Fylax het volgende:
Wat is de achternaam van Hans ookalweer?
quote:
Pieter Broertjes is er qua uiterlijk wel op vooruit gegaanquote:
Ja je kan er ook een fort van makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef TLC het volgende:
"zonder pasje kom je er echt niet in"
uhuh
Hihiquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pieter Broertjes is er qua uiterlijk wel op vooruit gegaan
Daarom, maar helaas stikt het hier van de mensen die het willen goedpratenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ook een 'zwaar' neppistool is lastig om aan te komen zonder connecties. ik hoorde in elk geval geen plastic vallen toen hij het pistool moest weggleggen
Laat Drizzt dit niet lezen, joh.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Bij Jinek doen ze ook al alsof het een nationale ramp is.
Dit is nog treuriger dan dat bedrijfsongevalletje bij FC Twente.
Dat dak of dat vuurwerk?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Het is wachten op een zielige persco van Joop.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Nope... Huilen om veiligheid ditdat. Niemand schijnt ene neuk te geven om de eventuele boodschap.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef Beathoven het volgende:
Maakt er zich niemand hier zorgen over dat briefje? Ik volg t uit turkije en die dader kan me gestolen worden maar of dat memootje een achtergrond heeft vraag ik me wel af. Het nieuws op nu gaat hoofdzakelijk over de vraag hoe 't op t mediapark heeft kunnen gebeuren. De BBC schijnt nog niet veel meer te hebben volgens een turkse collega.
hij weer?quote:
Dat stelde inderdaad weinig voor jaquote:
ging via de cloudquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
de backup duurde anders wel erg lang voor het werkte.
Is gewoon een beetje een aandachtshoerquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij weer?
gvd.. geeft zijn vrouw hem te weinig aandacht of wat?
Peter R gaat zo nog even stokenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ik ga de boel nu afzetten want anders blijf ik deze shit volgen tot diep in de nacht en er gaat toch niets boeiends meer gebeuren
Mijn woorden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ik ga de boel nu afzetten want anders blijf ik deze shit volgen tot diep in de nacht en er gaat toch niets boeiends meer gebeuren
Zou ik ook moeten doen. Doeiquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Neequote:
Dit wel inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, maar helaas stikt het hier van de mensen die het willen goedpraten
jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Sosa het volgende:
Hoe zit dat met dat briefje Is die echt?
Dag schatquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen. Doei
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ze is m beetje mannelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat voorhoofd man, is toch niet normaal. Smerig wijf srs zou niet aan mn stok rijgen.
Zou je mij morgenochtend om 8 uur een samenvatting willen sturen van alles wat er gebeurd vanaf nu tot morgenochtend?quote:
Dit is toch heerlijk kneuterigquote:
Wat was er met vuurwerk en FC twente danquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat stelde inderdaad weinig voor ja
totdat mensen uit je tv lopen... dan piep je wel andersquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Jongens flikker eens op met dat 'het komt dichtbij.'
Het was de eerste keer al niet lollig.
Ik ben op skivakantie in Tsjechië geweest, daar kon je ze gewoon kopen. Meerdere winkels. dus zo moeilijk is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ook een 'zwaar' neppistool is lastig om aan te komen zonder connecties. ik hoorde in elk geval geen plastic vallen toen hij het pistool moest weggleggen
Mwah, dat was niet specifiek FC Twente natuurlijk.. Maar verder wist ik niks te verzinnen wat daar ooit gebeurd wasquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat was er met vuurwerk en FC twente dan
Bij de NOS is men altijd wel in voor een avondje zelfobsessie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Dunnoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat was er met vuurwerk en FC twente dan
Kneuterig is hét woord van vandaagquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:09 schreef Fylax het volgende:
https://www.facebook.com/hans.bezembinder.3?ref=ts&fref=ts
HANSGOD
Dat alleen al is lofwaardig.quote:
Nou als je dat zou willen doenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zou je mij morgenochtend om 8 uur een samenvatting willen sturen van alles wat er gebeurd vanaf nu tot morgenochtend?
Ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
In Pijnacker wonen is op zich ook wel een reden om psychotisch te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |