Deed high rep range dropsets, totdat ik tering misselijk werd bij een van mn laatste sets, set niet afgemaakt, stang achterover gepleurd en gekotsts op de vloerquote:
Wel zo netjes geweest om het zelf op te ruimen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deed high rep range dropsets, totdat ik tering misselijk werd bij een van mn laatste sets, set niet afgemaakt, stang achterover gepleurd en gekotsts op de vloer
Ja, er kwam niet heel veel uit en het was geen rubberen vloer gelukkigquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel zo netjes geweest om het zelf op te ruimen?
Eén van de OP's quoten waar het wel goed in staat, dat deel eruit knippen en in jouw OP plakken. Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef seto het volgende:
weet iemand hoe ik weer snel alle geupdate UI's terug in de OP kan krijgen? :s
kk weissman
haal die gore gymchick met nep bollen eruitquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef seto het volgende:
en nu een reactie van iemand die niet retarded is
Ok mijn idee werkt, maar alleen als je modrechten hebtquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef seto het volgende:
Eén van de OP's quoten waar het wel goed in staat, dat deel eruit knippen en in jouw OP plakken. Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef seto het volgende:
die is oudquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:58 schreef G.R.S. het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/De_GYM
?
Nee dan doen je tagjes moeilijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Eén van de OP's quoten waar het wel goed in staat, dat deel eruit knippen en in jouw OP plakken. Graag gedaan.
Morgen rouwstoet van het mediapark naar de dam.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wat een nerdje daar bij de NOSreferenties naar Frankrijk terwijl we hier 1 battie met een revolver hebben. Daar meerdere getrainde gasten met grof geschut.
Gewoon met find and replace functie van notepad wijzigen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dan doen je tagjes moeilijk
mij niet, ik stop met FOK. Wil echt niet op een forum met mensen die de zelfde afkomst hebben als Tariqquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:59 schreef seto het volgende:
[..]
die is oud
ik doe het wel handmatig gvd
je vergat de je hoeft niet te pm'en of dm'enquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mij niet, ik stop met FOK. Wil echt niet op een forum met mensen die de zelfde afkomst hebben als Tariq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |