http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Een man is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.
De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.
"In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.
Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.
Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.
Ja ikk vind het j....jaaa ..uh en die pet ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mallerd, die politieagent, het pakje klopt niet eens.
Verdiep je eens in het fenomeen psychose stel ik voor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog geen week geleden, en in die tijd kom je nog niet een een (nep)pistool.
Komop mensen, zijn er nou echt mensen hier die het te doen hebben met deze arme jongen?
Hans.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Is dat met Carlo Boszhard en Irene Moors?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef maryen65 het volgende:
Gasten van NOS zitten in RTL kantine
de TV kantinequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef maryen65 het volgende:
En weer iemand die in de speld trapt. Noob.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
die is niet alleen van jouw, egoistquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Hopelijk laten ze mijn Super Bowl met rust.
De bron vergetenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
vast per ongelukquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:05 schreef Drolflap het volgende:
http://www.foxnews.com/wo(...)laimed-to-be-hacker/
USA
Eh? Hilversum ligt ten zuiden van Amsterdam, niet ten oostenquote:calls to NOS offices in Hilversum, about 12 miles east of Amsterdam
wat moet je dan zeggen, nee ik heb het niet begrepen kunt u dat laatste stukje herhalen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Politie schreeuwt tegen hem "HEB JE DAT BEGERPEREN?" En Tarik zegt gewoon droog ja
Geen idee hoe die ouders overleden zijn maar kan me best voorstellen dat je dan ff doordraait...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef nils7 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef donald_dick het volgende:
was dit al gepost?
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef brtausi het volgende:
"ik weet niet wie deze meneer is die daar staat".... Omg, die portier moet toch ergens naar toe
JOUW superbowl? Ik wil anders ook wel graag kijken..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Hopelijk laten ze mijn Super Bowl met rust.
lol, helaas heb ik daar genoeg ervaring meequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het fenomeen psychose stel ik voor.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En weer iemand die in de speld trapt. Noob.
Ik heb op het rechterartikel gekliktquote:
Alleen heeft anonymous helemaal geen vaste doelstellingen, allerhande ensen claimen de naam voor hun eigen belang. Wel met enige regelmaat conspiracy shit die onder die noemer worden gedaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof sterk dat hij idd banden heeft met groeperingen ala Anonymous. Het pak en dergelijke is exact wat hun in hun logo hebben.
Eindelijk goede koffie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef maryen65 het volgende:
Waarom is iedereen in beeld, ohja zijn acteurs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.html
Live updates: Terreurdreiging bij NOS
Video NOS: http://nos.nl/artikel/201(...)s-binnendringer.html
[ afbeelding ]
Brief die aan medewerkers is gegeven door man met pistool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[herhalen]quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat moet je dan zeggen, nee ik heb het niet begrepen kunt u dat laatste stukje herhalen?
Hilversum ligt in het IJsselmeerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
Eh? Hilversum ligt ten zuiden van Amsterdam, niet ten oosten
Vermeld je bron dan gewoon en probeer niet neppe info te verspreiden koekkert.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap heus wel dat dit nep is, Hans.
Lul niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap heus wel dat dit nep is, Hans.
Denk sterk dat hij niet doorgedraait is of iets dergelijks. Heeft banden met zoiets als Anonymous. Alles wijst daarnaar op dit moment.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe die ouders overleden zijn maar kan me best voorstellen dat je dan ff doordraait...
Aldus eindredactie games.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEEEEERRRDDD
Omdat ze erachter kwamen dat een hoax was? Die man deed geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Waarom was er geen AT? En vielen gewoon wat random politieagenten in bij een gijzeling.
Omdat ze perfect zicht hadden op de situatie door middel van de regiekamer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Waarom was er geen AT? En vielen gewoon wat random politieagenten in bij een gijzeling.
Dat is misschien wel het leukste aan De Speldquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En weer iemand die in de speld trapt. Noob.
Wie zegt dat het een echt pistool is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lol, helaas heb ik daar genoeg ervaring mee
Maar nee, dan heb je niet ineens een pistool. Als hij nou met een mes was gekomen, dan had ik het enigzins geloofd.
Die zijn er niet binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vermeld je bron dan gewoon en probeer niet neppe info te verspreiden koekkert.
Omdat anders iedereen hem unfriend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Taks999 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom zijn Facebook niet gepost mag worden?
Ehm? Kijk jij nog eens op een kaart... Meer ten oosten dan ten zuiden, maar laten we het op zuidoosten houdenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
misschien omdat het in een TV studio plaats vindquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen in beeld, ohja zijn acteurs.
Naja, ik neem aan dat je geen risico neemt en dat je het dichtstbijzijnde team erheen stuurt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Oke hansquote:
Hij heeft gezorgd voor weer een actief live topicquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze erachter kwamen dat een hoax was? Die man deed geen vlieg kwaad.
Die zit straks bij Jinek of RTL Late Nightquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wanneer komt de portier met zijn verhaal?
Ik vind dat maar vreemd... waarom zouden die zo iets als dit doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk sterk dat hij niet doorgedraait is of iets dergelijks. Heeft banden met zoiets als Anonymous. Alles wijst daarnaar op dit moment.
Kan toch een nepding zijn. Hoeveel sukkels hebben geen zwaarden en dat soort onzin in huis liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
lol, helaas heb ik daar genoeg ervaring mee
Maar nee, dan heb je niet ineens een pistool. Als hij nou met een mes was gekomen, dan had ik het enigzins geloofd.
Duurt veels te lang, dit was met 15 minuten afgelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
omdat er heel wat pussies op dit forum zittenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Taks999 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom zijn Facebook niet gepost mag worden?
dat had te lang geduurtquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Terechte klachtquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha persconferentie voor zo'n bnw gekkie
Homofiele mocro die vorige week zijn ouders heeft verloren wil 15 minutes of fame en laat zich vervolgens als een mak schaapje overmeesterenquote:
Alsnog is toch standaard bij een gijzeling?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die zijn er niet binnen 10 minuten.
http://www.nzherald.co.nz(...)=2&objectid=11394031quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef AF_ het volgende:
Over de hele wereld is gegaan? Duistland ja
nou nou nouquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef DieselTank het volgende:
KPN is ook echt een tering hoeren vieze kut bedrijf
Dat ITVonline werkt echt voor een ene kloot..... Kunnen ze nou echt niks bij dat gore kut bedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De overheid wil dat wij bepaalde zaken niet krijgen te zien/horen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom herhalen ze constant hetzelfde stuk terwijl hij 4 minuten aan het praten was
he je leert snelquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hopelijk gaan ze niet zoiets doen tijdens ONZE Super Bowl.
CNN nog niet zo te zienquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef bolker het volgende:
En NBC gehaald
http://www.nbcnews.com/ne(...)ing-air-time-n296331
Nee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef AF_ het volgende:
Oke ik neem mijn woorden terugquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://www.nzherald.co.nz(...)=2&objectid=11394031
nieuw zeeland
Puike januari maandquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Arcee het volgende:
De NWS-topics vliegen erdoor vanavond.
Whahaha --> Flevoland?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hilversum ligt in het IJsselmeer
De volgorde van de deelvragen is al ruk...quote:
Staat er los van, waarom zenden ze het daarna nog uit dan met ook politie vol in beeld?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
misschien omdat het in een TV studio plaats vind
leer eens topografiequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
ligt dat ook 12 mijl ten westen van Amsterdam?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef AF_ het volgende:
1 klacht, ok, maar 2. Neen, dat kan niet.quote:
Toch nog iets nuttigs geleerd deze avondquote:
Ja ik lekker betalen voor iets dat niet werktquote:
Delftquote:
Tjah, dat hebben journalisten natuurlijk zo in handen midden in een studio. En waar houden journalisten van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Staat er los van, waarom zenden ze het daarna nog uit dan met ook politie vol in beeld?
Denk sterk dat hij niet doorgedraait is of iets dergelijks. Heeft banden met zoiets als Anonymous. Alles wijst daarnaar op dit moment.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe die ouders overleden zijn maar kan me best voorstellen dat je dan ff doordraait...
Dat kan beterquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hopelijk gaan ze niet zoiets doen tijdens ONZE Super Bowl.
Z'n verhaal en tekst komen wel een beetje psychotisch over idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het fenomeen psychose stel ik voor.
AT duurt ff om op te trommelen en op locatie te krijgen. ik zie meerdere agenten met kogelwerende vesten, die een kans pakken om snel een potentieel gevaar uit te schakelen, iets waarvoor ze getraind zijn. Bij meerdere personen zou denk ik wel gewacht worden op het ATquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:07 schreef Collide het volgende:
Vast melding gemaakt bij AIVDquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef DieselTank het volgende:
KPN is ook echt een tering hoeren vieze kut bedrijf
Dat ITVonline werkt echt voor een ene kloot..... Kunnen ze nou echt niks bij dat gore kut bedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar niet. Ze hebben gewoon live kunnen zien wat er aan de hand was dus hebben blijkbaar een inschatting gemaakt dat dit handiger was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Collide het volgende:
[..]
Alsnog is toch standaard bij een gijzeling?
Wat wijst daar op dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Denk sterk dat hij niet doorgedraait is of iets dergelijks. Heeft banden met zoiets als Anonymous. Alles wijst daarnaar op dit moment.
Één voor allen, allen voor één!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef RustCohle het volgende:
Wie is de dader en hoe heet die? Wat was overigens zijn motto? Dit hele gebeuren was mij ontgaan..
Nou dat hoeft niet dat bedrijf is toch al rot van binnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Vast melding gemaakt bij AIVD
Kortsluiting in hoofd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef 10minuteman het volgende:
Ah zijn ouders verloren, maar dan nog. Waarom die brief met zulke rare beweringen zoals bommen enzo.
Iets voor de aandacht.
Plus de tegenmaatregelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hij is in ieder geval geen lijsttrekker hoor ik net.
Ik heb al van meerdere Delftenaren gehoord dat ie een master student is en ze hem kennen. Zij tweeten die shit alleen niet de wereld inquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Matcht helemaal niet met z'n facebook-account trouwens
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef donald_dick het volgende:
LITTLE GREEN BAGGGGG
[ afbeelding ]
MissingNogod.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Dat testbeeld leek op een glitch in Pokemon Blue.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef donald_dick het volgende:
LITTLE GREEN BAGGGGG
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb al van meerdere Delftenaren gehoord dat ie een master student is en ze hem kennen. Zij tweeten die shit alleen niet de wereld in
Ah ok.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
Beide ouders recent overleden, student aan TU Delft.
"armed guards"quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef bolker het volgende:
En NBC gehaald
http://www.nbcnews.com/ne(...)ing-air-time-n296331
En toch zijn er miljoenen aan het kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een tv dit, zend dan gewoon niks meer uit
Ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:12 schreef kibo het volgende:
Wel een beetje een domper dat ie door een paar bromsnorren werd overmeesterd ipv doorzo n kek arrestatieteam
Hij weet te veelquote:
Die doen het in Madden nog niet zo best met mij als QB.quote:
Dat krijg je als je in het hart van de mediawereld zit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef Collide het volgende:
Is trouwens ook niet vreemd dat er gewoon iemand achter de politie aanloopt die de aanhouding filmt ( met een telefoon) ?
Dit, die zijn veel leiper + weten hoe je anoniem moet blijven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jihadgangers checken
Niet het gevaar van BNW-gekken inzien
Ik ook. IK vrees een slechte studentengrap.quote:
Tweede nationale rouwdagquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef Martinello het volgende:
Volgende week een twee uur durende thema-uitzending nav deze gebeurtenis.
Jongen is ook moslim lijkt me.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Let maar op ze gaan de Islam de schuld geven!
Alsjeblieftquote:
bedankt spuit 1918219729quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Nystiq het volgende:
https://m.facebook.com/ta(...)tml&refid=9&_rdr#_=_
Helaas, de pagina kan niet worden geladen.quote:
Nee, nog steeds niks op Haaretz.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een Zionistisch complot!
Als z'n beide ouders recent overleden zijn is een psychose aannemelijker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook. IK vrees een slechte studentengrap.
Met 98 hackers kraak je elk systeem natuurlijkquote:
WHahahahahaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Nog steeds niemand het geluid harder gezet voor die vent
Daarvoor zit ie wel in het juiste landquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik hoop maar dat tarik snel weer vrijkomt
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=655quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef richolio het volgende:
Wtf![]()
[ afbeelding ]
Precies wat ik nodig heb, Twan die mijn kamer in staart
ik vond het correct overkomen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Odaiba het volgende:
Vond het optreden van die agenten maar knullig zeg...Ben blij dat de dader zo rustig is gebleven en geen intentie had om slachtoffers te maken van zijn gijzelaar als van hemzelf en zichzelf gelijk overgaf...
'de NOS lokte het eigenlijk wel uit'quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zit Peter R De Vries bij Humberto.
Een psychose ontstaat niet in 1 weekquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Als z'n beide ouders recent overleden zijn is een psychose aannemelijker.
White privilege.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef maryen65 het volgende:
Iedereen moet een pasje hebben om binnen te komen maar hij liep in een net pak en mocht zo doorlopen
agenten waren echt een stel paupers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Odaiba het volgende:
Vond het optreden van die agenten maar knullig zeg...Ben blij dat de dader zo rustig is gebleven en geen intentie had om slachtoffers te maken van zijn gijzelaar als van hemzelf en zichzelf gelijk overgaf...
Oh? Onderbouw dat eens met medisch bewijs? Het tegenovergestelde is waar namelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een psychose ontstaat niet in 1 week
het komt nu wel heel dichtbijquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw promoveert aan de TU Delft...
goh, vind je het gek, als je het opneemt tegen een gewapend persoon die een studio is binnengedrongen, en de historie van de afgelopen weken, dat de politie niet rustig is? Ik niet namelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Odaiba het volgende:
Die gozer mag blij zijn dat ze in NL niet snel schieten, in de USA had die man inmiddels met 15 gaten extra tussen 6 planken gelegen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef topdeck het volgende:
[..]
ik vond het correct overkomen hoor
Dit soort postsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
agenten waren echt een stel paupers.
beetje schreeuwen, terwijl hij zn wapen al had laten vallen
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw promoveert aan de TU Delft...
kan best wel hoor n.a.v een traumatische gebeurtenisquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
uh dat is normaalquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Het is goed afgelopen. Dus ik kan je moeilijk gaan tegenspreken nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef topdeck het volgende:
[..]
ik vond het correct overkomen hoor
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Zijn Facebook profiel is inmiddels offline gehaald ??
Volgens mij zit zijn boord te strakquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wordt ook flauw van zichzelf.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Die macro's worden zo opgevoedquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begin van de avond waren het er meer dan 450quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
441 VRIENDJES. Wat een zielige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |