http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.htmlquote:Een man is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.
De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.
"In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.
Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.
Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.
Tot dat ze weer de controle hebben over de zender.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef Ketchupcurry het volgende:
Tot hoe lang zou deze extra uitzending duren, ergens middernacht?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Check.
Die moedervlek.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht even dat ze waren opgeblazen
Mooi jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wel mooi dat de politie gewoon zelf naar binnen is gegaan. Niet wachten, gewoon gaan en actie.
Hoeveel guns wil je hebben? Je kunt ze overal krijgen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef Strani het volgende:
Als dat van die ouders waar is dan is dat wel heel triest, maar ook dan kom je toch normaal niet zo snel aan een pistool met demper, lijkt me? Zit wel meer voorbereiding achter dan slechts een moment van totale gekte.
twitter:Knuuuf twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:51:16Op uitzending gemist kun je het hele 8 uur journaal nog even terugzien.... http://t.co/k0V0OQEk85
reageer retweet
Juist!!!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wel mooi dat de politie gewoon zelf naar binnen is gegaan. Niet wachten, gewoon gaan en actie.
Als Herman de Schermman maar ongedeerd is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij kijken ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef nattermann het volgende:
Beeld doet het weer 14.gif
mijn tv ging stand by
Als je weet hoe, ja. Ik zou zelf geen idee hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoeveel guns wil je hebben? Je kunt ze overal krijgen hoor
Alsnog bron vermelden hè bijgoochem. VERDAMMT.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twitter bestaat ook.
#degrotemensenwereld
Ja, alles is al gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef donald_dick het volgende:
was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Ik vond de nacht van Haren leukerquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had me toch een prachtavond opgeleverd
Die ving alleen wat rook op met zijn telefoonquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Herman de Schermman maar ongedeerd is.
Hoop wel dat Brugklas hierdoor geinspireerd raakt, jij ook niet Tim? Het was zo stom vaakquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi ja
Tot volgende keer de halve NOSredactie en die agenten neergemaaid worden omdat ze geen idee hebben hoe hiermee om te gaan
Jammer, studio Neus gaat dus gewoon doorquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is ook altijd een standaard artikel tegenwoordig, bij elke scheet vragen wat BN'ers er van vinden. En je kunt eigenlijk altijd hetzelfde artikel gebruiken ongeacht wat de aanleiding isquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef nattermann het volgende:
twitter:JoramKaat twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:50:48#telegraafje “@Mediacourant: BN'ers geschokt door gijzeling bij NOS - http://t.co/DMjVnWr98C” reageer retweet
Zwarte markten bijvquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je weet hoe, ja. Ik zou zelf geen idee hebben.
Schriktequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef DjinN het volgende:
Oh. Ik schrikte even! Dacht bijna dat er weer een mevrouw met kort haar, een bril, en een maatpak in beeld zou verschijnen
Oh wauwquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef donald_dick het volgende:
was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Je schrikte ja?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef DjinN het volgende:
Oh. Ik schrikte even! Dacht bijna dat er weer een mevrouw met kort haar, een bril, en een maatpak in beeld zou verschijnen
studio neus?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer, toch studio Neus gaat dus gewoon door
Dat ging nergens over.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik vond de nacht van Haren leuker
Eerst al Herman, nu Twan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ron is not amused met Twan, die de hele uitzending overneemt.
Dan zijn we alweer 4 topics verder.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef yvonne het volgende:
Grrrrr topic dicht. even nwe chocomelk maken.
Hij heeft de interruptiemicrofoon.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef MaJo het volgende:
Ron die elke keer mensen in de rede valt![]()
Misschien kunnen ze Arno eens gijzelenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer, studio Neus gaat dus gewoon door
Wie is die rechter man eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier staat hij met de opdrachtgever:
[ afbeelding ]
4434556 x pasquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef donald_dick het volgende:
was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Daar stond je tussenin, dit is wat verder weg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik vond de nacht van Haren leuker
Ja dom gelul altijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En mensen zijn weer 'geschokt;
Vooral BN-ers
Victor Reiner, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wie is die rechter man eigenlijk?
likker eens op met die hamburgers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
TWAN IS OOK DOL OP DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Pleur op, idiootquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
TWAN IS OOK DOL OP DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
kk op man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat je niet zo snel laat vallen?
DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Nou, de grap is er wel af hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Ok ik ben overtuigdquote:
Zijn genoeg belangrijke zaken waarover de Nederlandse media zwijgt... ik vraag me alleen af welke hij wilde aankaarten... ik ga er echter vanuit dat het een fantasie betreft (icm inception)quote:
anders gaat WIDM niet door ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef brtausi het volgende:
Hij wil daar echt niet langer staan he
"wanneer kunnen jullie nou de uitzending hervattuuhh??!!"
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Voor een wapen met demper maakt het nog best wat geluid als het op grond dondert.
Krijg spontaan zin in frietquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Voor een wapen met demper maakt het nog best wat geluid als het op de grond dondert.
quote:
Zo leuk dat jullie happenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je schrikte ja?
Is Tariq familie, of ben je gewoon niet zo goed in taal?
Hij wilt gewoon naar huis, begrijpelijk het blijft een ambtenaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef brtausi het volgende:
Hij wil daar echt niet langer staan he
"wanneer kunnen jullie nou de uitzending hervattuuhh??!!"
Doet hij toch? Fysiek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Oliver23 het volgende:
Als hij lid is van een hackersgroepering, waarom hack je dan niet de uitzending?
http://news.sky.com/story(...)on-dutch-broadcasterquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
JAAAAA we hebben Bild.de gehaald!![]()
![]()
http://www.bild.de/news/a(...)o-39558754.bild.html
Ik werk voor de grootste geheimen inlichtendiensten en ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat hij VI niet uitgekozen heeft voor zijn actie.
Ah bedankt.quote:
Met MaJo?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wie is die rechter man eigenlijk?
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef luckass het volgende:
Ze weten niet wie hij is. Lees gewoon even dit topic kutjournalisten
Ja, men is nu het graf aan het zoeken om ze op te gravenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef richolio het volgende:
Zijn ouders zijn trouwens vorige week beide overleden, weet niet of dat bekend was.
Bedankt poster #4354quote:
Dat is Skyquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)on-dutch-broadcaster
Nee dat tweede stukje is voor de nieuwslezer, die zegt dan dus gegijzeld te zijn. Niet deze jongen zelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef 10minuteman het volgende:
Hij liet ook gelijk z'n wapen vallen.. Waarom? In brief stond dat hij gegijzeld was.
Een echte terrorist zou schieten. Waarom deze man niet? Zou het waar zijn op z'n briefje?
Of een nep pistool. Op de manier hoe hij het wapen liet vallen.
"Mafkees! Dorpsidioot"quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werk voor de grootste geheimen inlichtendiensten en ...
Ah joh moet je een koek, pleur toch.
Wat een plaag dat blaag.
HAHAHAHA heb je die gezien met zijn balletjespistool HAHAHAHAHA, zelfs Vincent Bijlo had hem nog kunnen oppakken
Ok dan ga ik het ook nog een keer op youtube bekijken.quote:
Hoezoquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het maar een triest optreden van de politie.Ongeorganiseerd en klungelig.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.
5 windows 98 hackers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef cherrycoke het volgende:
waarom 98 hackers 100 waren er te veel dus dan maar -2?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens zijn FB is hij fan van wie is de mol. Dat heeft hij dan lekker verknoeid vanavond.
Ja awhhh, wat zielig, en hij had toevallig een pistoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef vencodark het volgende:
Toch triest natuurlijk als het een doodgewone gast is in een gigantische psychose of whatever.
Het klinkt allemaal zo vaag wat hij zegt.
Beste grap van de avond 9/10 zou opnieuw lachenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Voor een wapen met demper maakt het nog best wat geluid als het op de grond dondert.
Wel zo lekker jaquote:
Dat tweede stuk tekst moest de nieuwslezer voorlezen volgens mij. Die zou dan gegijzeld zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef 10minuteman het volgende:
Hij liet ook gelijk z'n wapen vallen.. Waarom? In brief stond dat hij gegijzeld was.
Een echte terrorist zou schieten. Waarom deze man niet? Zou het waar zijn op z'n briefje?
Of een nep pistool. Op de manier hoe hij het wapen liet vallen.
Fylax erbijquote:
Ah oke. Dacht zelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat tweede stukje is voor de nieuwslezer, die zegt dan dus gegijzeld te zijn. Niet deze jongen zelf.
Voor de late kijkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik het ook nog een keer op youtube bekijken.
LAAT JE WAPEN VALLENquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het maar een triest optreden van de politie.Ongeorganiseerd en klungelig.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.
Geen bontkraagje dus dat telt niet.quote:
quote:Dekker: ‘Verwarde man geen taak Publieke Omroep’
Staatssecretaris wil zendtijd voor gekken overlaten aan commerciëlen
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Ik vind het heel aannemelijk dat het om een psychotische man gaat hoor. Waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja awhhh, wat zielig, en hij had toevallig een pistool
Laat me raden, jij stemt SP?
Nou voor een potentieel gevaarlijke situatie gaan ze er maar vreemd naar toe. Of ze moesten natuurlijk al meer informatie hebben over de dader.quote:
Ik geef hem zo een poffert op zijn neus ja.quote:
Zullen we snel een radio uitzending over maken dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en zie dit.
Ben boos. Wat een gekken op de wereld.
Jij denkt dat dit niet in scene gezet is?quote:
Geef hem dan een bloksnorretje.quote:
Bohh een jonge Angelina Jolie in die filmquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef ems. het volgende:
Ik vrees dat het dit kaliber hackers zijn![]()
[ afbeelding ]
>BNWquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet in scene gezet is?
Aahwquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef El_jefe07 het volgende:
http://www.speld.nl/2015/(...)aak-publieke-omroep/
[..]
Dat balkje, heel Nederland heeft het al gezienquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
LAAT JE WAPEN VALLEN
- kleng
LAAT VALLEN
- Ik heb 'm al laten vallen
LAAT JE WAPEN VALLEN, LAAT VALLEN
Ik heb al een verzoek gestuurd maar hij accepteert maar niet.quote:
Hier boos om zijn :")quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee man ik zou het snel naar ze opsturen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ringo het volgende:
Zijn deze beelden vanuit andere hoek al op NPO uitgezonden?
Als je een beweging maakt SCHIETEN we je KAPOTquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
LAAT JE WAPEN VALLEN
- kleng
LAAT VALLEN
Ja daar ben ik op dit moment meer thuis, ik denk echt dat dit een false flag isquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoek gestuurd maar hij accepteert maar niet.
Even op TV en nu al sterallures![]()
![]()
"Hou het even vast, we gaan eerst naar de reclame"quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef hem zo een poffert op zijn neus ja.
Farak doe nou niet zo boos joh, doe nou rustig joh. Je mag zo zendtijd, maar eerst naar het Gilette Pro Klassement
NUquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ringo het volgende:
Check de statistieken van de amsix voor je antwoord. Het is betrekkelijk rustig op internet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er al sites plat? zijn er al bommen afgegaan?
allemaal BS
Ja, nuquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ringo het volgende:
IK HEB ZIN IN EEN TASY CHICKENquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen DE BIG TASTY CHICKEN??
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ringo het volgende:
Hahaha naja hij had ze jas nie aan hequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen bontkraagje dus dat telt niet.
xDquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef donald_dick het volgende:
ondertussen voel ik mij ook zo
[ afbeelding ]
Kan best, maar als je een pistool, met notabene een geluidsdemper hebt, dan ben je niet helemaal zuiver. em dat koop je niet even snel onder je psychose.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik vind het heel aannemelijk dat het om een psychotische man gaat hoor. Waarom niet?
Mij ook al!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[ afbeelding ]
Jij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoek gestuurd maar hij accepteert maar niet.
Even op TV en nu al sterallures![]()
![]()
Dit. Hoop dat deze man lang achter de tralies blijft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan best, maar als je een pistool, met notabene een geluidsdemper hebt, dan ben je niet helemaal zuiver. em dat koop je niet even snel onder je psychose.
[..]
Deze beelden had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=791_1422562161
Stel je niet aan, man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja awhhh, wat zielig, en hij had toevallig een pistool
Laat me raden, jij stemt SP?
Is geen mocro denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Monsieursander het volgende:
Dus we hebben Marokkaanse Moslimterroristen maar nu ook Marokkaanse Aluhoedjeshackerscollectieven?
Dionne slaapt elke dag tussen 21 en 3 heb ik gehoord bij Koffietijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Max23 het volgende:
Dionne was aan het schranzen in de kantine dus
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Check de statistieken van de amsix voor je antwoord. Het is betrekkelijk rustig op internet.
Klopt, maar het kan net zo goed een nepwapen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan best, maar als je een pistool, met notabene een geluidsdemper hebt, dan ben je niet helemaal zuiver. em dat koop je niet even snel onder je psychose.
hebben ze hem expres toegestuurd Hans.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL verkeerde studio ')
Hahaha nicequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Dan gaan we nu naar de kantineheld Farak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
"Hou het even vast, we gaan eerst naar de reclame"
Natuurlijk wel en vanaf morgen wordt iedereen op internet bekeken door Ivo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet in scene gezet is?
Het valt ook zeker niet goed te praten maar als iemand beide ouders net heeft verloren schetst dat toch wel een heel ander beeld en inzicht om wat de rede zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen iPhone 7 ultra hebbenquote:
Ben ik nu verdacht?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEEEEEEERRRDDD
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we nu naar de kantineheld Farak.
Farak kijk eens dom, ja ho maar
Hoewel ik dat erg graag hoop, klinkt Tarik Zahzah wel als een marokkaan man..quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is geen mocro denk ik
Is voor de SBS kijker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ben wel blij dat ze elke 2 minuten alles herhalen. Je zou bijna vergeten waar het om ging.
Niet afhankelijk van de overheid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef AF_ het volgende:
Waarom heeft RTL nu nog beter nieuws dan de NOS
Verwarring maakt het juist beter voor de politie want hij weet niet wat hij kan doen.... Dat doen ze expres net als dat ze in sommige landen meteen autoruiten kapotslaan als ze iemand uit de auto moeten vissen. Behalve amerika want die gooit en gewoon een cobra 6 naast de autoquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
LAAT JE WAPEN VALLEN
- kleng
LAAT VALLEN
Mallerd, die politieagent, het pakje klopt niet eens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een beweging maakt SCHIETEN we je KAPOT
quote:Tarik deed Gymnasium aan het Novum Voorburg. Een rustige jongen die vooral met computers bezig was, volgens oude klasgenoot. @RTLNieuwsnl
De NOS had wel de primeur op dit nieuws.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef AF_ het volgende:
Omdat iedereen van de NOS in de sneeuw staat en RTL binnen zit op hun eigen redactiequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef AF_ het volgende:
Nog geen week geleden, en in die tijd kom je nog niet een een (nep)pistool.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het valt ook zeker niet goed te praten maar als iemand beide ouders net heeft verloren schetst dat toch wel een heel ander beeld en inzicht om wat de rede zou kunnen zijn.
Sommige mensen zijn zoooooo dom...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef AF_ het volgende:
Omdat daar de redactie gewoon aan het werk is ipv geëvacueerd wellicht?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef AF_ het volgende:
Ook dit niet. RTL had het eerder op tvquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De NOS had wel de primeur op dit nieuws.
[..]
Je noemt me dom? Man de nos faalt altijd. Dit was gewoon een sarcastische opmerking daaroverquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zoooooo dom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |