Victor Reiner, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wie is die rechter man eigenlijk?
likker eens op met die hamburgers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
TWAN IS OOK DOL OP DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Pleur op, idiootquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef NoNickOne het volgende:
TWAN IS OOK DOL OP DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
kk op man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat je niet zo snel laat vallen?
DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Nou, de grap is er wel af hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Ok ik ben overtuigdquote:
Zijn genoeg belangrijke zaken waarover de Nederlandse media zwijgt... ik vraag me alleen af welke hij wilde aankaarten... ik ga er echter vanuit dat het een fantasie betreft (icm inception)quote:
anders gaat WIDM niet door ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef brtausi het volgende:
Hij wil daar echt niet langer staan he
"wanneer kunnen jullie nou de uitzending hervattuuhh??!!"
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Voor een wapen met demper maakt het nog best wat geluid als het op grond dondert.
Krijg spontaan zin in frietquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Voor een wapen met demper maakt het nog best wat geluid als het op de grond dondert.
quote:
Zo leuk dat jullie happenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je schrikte ja?
Is Tariq familie, of ben je gewoon niet zo goed in taal?
Hij wilt gewoon naar huis, begrijpelijk het blijft een ambtenaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef brtausi het volgende:
Hij wil daar echt niet langer staan he
"wanneer kunnen jullie nou de uitzending hervattuuhh??!!"
Doet hij toch? Fysiek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Oliver23 het volgende:
Als hij lid is van een hackersgroepering, waarom hack je dan niet de uitzending?
http://news.sky.com/story(...)on-dutch-broadcasterquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
JAAAAA we hebben Bild.de gehaald!![]()
![]()
http://www.bild.de/news/a(...)o-39558754.bild.html
Ik werk voor de grootste geheimen inlichtendiensten en ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat hij VI niet uitgekozen heeft voor zijn actie.
Ah bedankt.quote:
Met MaJo?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wie is die rechter man eigenlijk?
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef luckass het volgende:
Ze weten niet wie hij is. Lees gewoon even dit topic kutjournalisten
Ja, men is nu het graf aan het zoeken om ze op te gravenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef richolio het volgende:
Zijn ouders zijn trouwens vorige week beide overleden, weet niet of dat bekend was.
Bedankt poster #4354quote:
Dat is Skyquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)on-dutch-broadcaster
Nee dat tweede stukje is voor de nieuwslezer, die zegt dan dus gegijzeld te zijn. Niet deze jongen zelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef 10minuteman het volgende:
Hij liet ook gelijk z'n wapen vallen.. Waarom? In brief stond dat hij gegijzeld was.
Een echte terrorist zou schieten. Waarom deze man niet? Zou het waar zijn op z'n briefje?
Of een nep pistool. Op de manier hoe hij het wapen liet vallen.
"Mafkees! Dorpsidioot"quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werk voor de grootste geheimen inlichtendiensten en ...
Ah joh moet je een koek, pleur toch.
Wat een plaag dat blaag.
HAHAHAHA heb je die gezien met zijn balletjespistool HAHAHAHAHA, zelfs Vincent Bijlo had hem nog kunnen oppakken
Ok dan ga ik het ook nog een keer op youtube bekijken.quote:
Hoezoquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het maar een triest optreden van de politie.Ongeorganiseerd en klungelig.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.
5 windows 98 hackers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef cherrycoke het volgende:
waarom 98 hackers 100 waren er te veel dus dan maar -2?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens zijn FB is hij fan van wie is de mol. Dat heeft hij dan lekker verknoeid vanavond.
Ja awhhh, wat zielig, en hij had toevallig een pistoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef vencodark het volgende:
Toch triest natuurlijk als het een doodgewone gast is in een gigantische psychose of whatever.
Het klinkt allemaal zo vaag wat hij zegt.
Beste grap van de avond 9/10 zou opnieuw lachenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:57 schreef Jovatov het volgende:
Voor een wapen met demper maakt het nog best wat geluid als het op de grond dondert.
Wel zo lekker jaquote:
Dat tweede stuk tekst moest de nieuwslezer voorlezen volgens mij. Die zou dan gegijzeld zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef 10minuteman het volgende:
Hij liet ook gelijk z'n wapen vallen.. Waarom? In brief stond dat hij gegijzeld was.
Een echte terrorist zou schieten. Waarom deze man niet? Zou het waar zijn op z'n briefje?
Of een nep pistool. Op de manier hoe hij het wapen liet vallen.
Fylax erbijquote:
Ah oke. Dacht zelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat tweede stukje is voor de nieuwslezer, die zegt dan dus gegijzeld te zijn. Niet deze jongen zelf.
Voor de late kijkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik het ook nog een keer op youtube bekijken.
LAAT JE WAPEN VALLENquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het maar een triest optreden van de politie.Ongeorganiseerd en klungelig.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga even bij ze langs joh. Schijnt niet moeilijk te zijn.
Geen bontkraagje dus dat telt niet.quote:
quote:Dekker: ‘Verwarde man geen taak Publieke Omroep’
Staatssecretaris wil zendtijd voor gekken overlaten aan commerciëlen
Een podium bieden aan een verwarde man, is geen taak voor de Publieke Omroep. Dat heeft staatssecretaris Sander Dekker gezegd in reactie op de ontruiming van het NOS-gebouw. Dekker: “Zendtijd geven aan verwarde gekken: dat is bij uitstek iets waar de commerciëlen veel beter in zijn.”
Ik vind het heel aannemelijk dat het om een psychotische man gaat hoor. Waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja awhhh, wat zielig, en hij had toevallig een pistool
Laat me raden, jij stemt SP?
Nou voor een potentieel gevaarlijke situatie gaan ze er maar vreemd naar toe. Of ze moesten natuurlijk al meer informatie hebben over de dader.quote:
Ik geef hem zo een poffert op zijn neus ja.quote:
Zullen we snel een radio uitzending over maken dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en zie dit.
Ben boos. Wat een gekken op de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |