En hij is fan van Wie is de Mol!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Perrin het volgende:
Zijn facebook zegt dat ie uit Pijnacker komt..
twitter:BeatrixPrinses twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:12:08Vervreemding is wat dit account drijft. Deze beelden blazen me echt van mijn sokken. Ik ben voorlopig even heel stil... #journaal reageer retweet
Die grap.... al is ie inmiddels al 6 miljoen keer gemaakt... hij blijft goed...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik kijk ook weleens het journaal, komt wel erg dichtbij nu allemaal.
Zelfde neus, zelfde mond, zelfde ogen, zelfde vorm gezicht.quote:
Graag gedaan!quote:
Sympathiek gewoon, geen gillende idioot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie jongen ja, zibde dat hij zijn leven zo heeft vergooid.
Buiten.quote:
Hoezo, is gewoon openbaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het schandalig dat mensen zomaar iemands fb opgooien.
quote:
Dan heeft die jongen ook nooit een eerlijke kans gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Perrin het volgende:
Zijn facebook zegt dat ie uit Pijnacker komt..
Glaasje melk erbij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ben ondertussen aan het derde pak chocoprinsen bezig.
Oh gottie wat erg!!! ga nu maar terug naar je holletjes beaquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef donald_dick het volgende:
twitter:BeatrixPrinses twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:12:08Vervreemding is wat dit account drijft. Deze beelden blazen me echt van mijn sokken. Ik ben voorlopig even heel stil... #journaal reageer retweet
Ze kunnen niet bij de regiekamer om een programma in te starten vriendquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
Echt waarom kijken we naar deze bullshit? Niemand weet iets en o o wat schokkend. Zend gewoon WIDM uit stelletje lamlullen.
je druk maken om spelletjes met zelfbenoemde BN'ersquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
Echt waarom kijken we naar deze bullshit? Niemand weet iets en o o wat schokkend. Zend gewoon WIDM uit stelletje lamlullen.
Toch geen echte fan dan, anders had hij wel een andere dag uitgekozen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En hij is fan van Wie is de Mol!
*Achterhaaltquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Prachtig hoe snel het internet hem achterhaald.
Dit dus.... welkom bij Social Media Investigationquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het schandalig dat mensen zomaar iemands fb opgooien.
Oma des Vaderlands doet niet aan twittah.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:34 schreef donald_dick het volgende:
Wolla, wat doe je dom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
Marokkanen.
En ja, ik heb een probleem.
De kracht van het collectiefquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Prachtig hoe snel het internet hem achterhaald.
Ze lezen mee met mijn Tindergesprekken?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk? Hij is ingehuurd door inlichtingsdiensten en hij heeft schokkend nieuws voor de hele samenleving.
En als het collectief het fout heeft?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Woont die niet bij pluk in de petteflat
en alle FOK!kers die hebben toegekekenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef DrMabuse het volgende:
Snel en effectief afgehandeld.
Complimenten voor bewaker.
En politie.
Politie waren echt mietjes, met zn allen op 1quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef DrMabuse het volgende:
En politie.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van zijn vrienden is de technisch directeur van Feyenoord!!!
Rot even op zegquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Jovatov het volgende:
Tarik Z lijkt hem inderdaad te zijn.
Foto van facebook
Pics van zijn dominante vriendinquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Toch triest dat de uitzendingen maar vanaf 1 plek aan of uitgezet kunnen wordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze kunnen niet bij de regiekamer om een programma in te starten vriend
INderdaad, in de films van Michael Bay gaat het heel anders altijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef MouzurX het volgende:
wtf hahah wanneer de politie binnenkomt lijkt het gewoon nep.
Ok dan kan hij nog lichtelijk moslim zijn, ik heb de hoop nog niet verloren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef topdeck het volgende:
hij heeft wel een licht accent hoor. Spreekt wel netjes abn
Verschrikkelijk ja, als die vent het niet is....quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus.... welkom bij Social Media Investigation
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je moeder maar lastigvallen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Politie waren echt mietjes, met zn allen op 1
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Naaaait93 het volgende:
Sinds wanneer worden er zo snel beelden vrijgegeven? En iedereen herkenbaar in beeld? En de arrestatie? Dacht even dat ik Flikken Maastricht aan het kijken was joh. Lijkt heel nep, en opgezet. Hoe komt RTL nieuws zo snel aan die beelden en die brief?
Ik vind het ook maar vreemd dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Naaaait93 het volgende:
Sinds wanneer worden er zo snel beelden vrijgegeven? En iedereen herkenbaar in beeld? En de arrestatie? Dacht even dat ik Flikken Maastricht aan het kijken was joh. Lijkt heel nep, en opgezet. Hoe komt RTL nieuws zo snel aan die beelden en die brief?
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze lezen mee met mijn Tindergesprekken?
Swekquote:
Hoezo een faalhaas?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een faalhaas dat hij gelijk zijn wapen laat vallen
wanneer gaan de 98 hackers aanvallen?
Verward wrs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poll: motief?
• geen motief
• alu-hoedje/conspiracy
• extreem rechts
• extreem links
• iets met Islam
• andere religie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je vergeet er 1 namelijk hackgroeperingen zoals Anonymous die ook in Nederland een aantal leden heeftquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
• geen motief
• alu-hoedje/conspiracy
• extreem rechts
• extreem links
• iets met Islam
• andere religie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zet m'n geld in op een acute psychische aandoening.
Ik heb ook Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Schuimbekkende Marokkaan gedetecteerd.
ok manquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan kan hij nog lichtelijk moslim zijn, ik heb de hoop nog niet verloren.
Geen suicide-by-cop op TV . jammer.quote:
ik zet mijn geld in op een doorgedraaide moslim die voorstander is van ISquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zet m'n geld in op een acute psychische aandoening.
Vooral die medewerker die 'm naar een andere studio heeft geleid en 'm aan de praat heeft gehouden, die verdient echt een bos bloemen van de baas.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef DrMabuse het volgende:
En politie.
Komen zo even langsquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Jivis het volgende:
Hij liket mijn Facebookpagina, ben ik nu medeplichtig?
Rot op manquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Psychose staat er niet bij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
• geen motief
• alu-hoedje/conspiracy
• extreem rechts
• extreem links
• iets met Islam
• andere religie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef MouzurX het volgende:
Toch wel knap dat zo'n persoon dus zonder gewonden/doden wordt aangehouden.
In de VS zou die dude 80 kogels in zijn harses hebben.
Ja echt net alsof het in een studio opgenomen was of zoquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Naaaait93 het volgende:
Oh jij wàs het dus niet, leek me nou echt wat voor jouquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Fylax het volgende:
Ik kom net thuis en zie dit
Wat een gekken op deze wereld.
Lekker met BACONquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
WIE HEEFT DE BIG TASTY CHICKEN AL GEPROEFD?
[ afbeelding ]
Faal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef donald_dick het volgende:
Verwarde man gearresteerd op nieuwsplein 1
[ [url=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |