Waarschijnlijk omdat wij dan allemaal heel erg MAD worden, daarom lacht hij nu stiekem in zijn vuistje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:46 schreef Moira. het volgende:
Nou anticlimax.. Ik heel hoopvol topicje geopend
Van alle dagen dat je het mediapark kunt binnenvallen kies je fucking. donderdag. avond. WAAROM?!?!!?![]()
Wat een eikel. Waarom vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:41 schreef Martialis het volgende:
De persoon die genoemd wordt als dader, Tarik Zahzah, heeft "Wie is de mol" wel geliked op facebook, de verrader!
Hij is ook WIDM fan, en hij had vast Ajouad als mol en nu kon hij het allemaal niet meer aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:46 schreef Moira. het volgende:
Van alle dagen dat je het mediapark kunt binnenvallen kies je fucking. donderdag. avond. WAAROM?!?!!?![]()
Terroristen willen paniek zaaien... en dat is dus gelukt bij de vele Nederlanders die WIDM wilden zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:46 schreef Moira. het volgende:
Dat kunnen ze echt niet makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:49 schreef texelonia het volgende:
Punten inzetten in de app kan nog 6 dagen, 23 uur, 20 minuten, etc. Dus ik vrees toch pas volgende week de nieuwe aflevering
hele vondelpark live happening een week verzettenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef BobW het volgende:
Finale is dit jaar live en datum staat al vast. Die week daarna staat waarschijnlijk al een nieuwe programma gepland. Ik heb daarom hoop dat ze het eerder dan donderdag gaan uitzenden.
Ondanks dat ik denk dat het een false flag is, is het evident dat dit belangrijker is dan een spelshow.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Nou heeft die gast uit Den Haag het erover dat iedereen Nieuwsuur wilt om 10 uur 'want dat zijn we gewend'
Ja flikker op. Als ze om 22u weer kunnen uitzenden moeten ze eerst WIDM doen
isaxquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
hele vondelpark live happening een week verzetten
Nee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik denk dat het een false flag is, is het evident dat dit belangrijker is dan een spelshow.
jij komt ook wel eens buiten UTO?quote:
Nieuwsuur is toch altijd op npo2? Kan dus gewoon allebei!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:58 schreef Moira. het volgende:
Nou heeft die gast uit Den Haag het erover dat iedereen Nieuwsuur wilt om 10 uur 'want dat zijn we gewend'
Ja flikker op. Als ze om 22u weer kunnen uitzenden moeten ze eerst WIDM doen
buiten de uto sc bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij komt ook wel eens buiten UTO?
ohja, de UTO SC is geen COS he. Dat moet ik niet vergeten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
buiten de uto sc bedoel je?
jawel hoor! maar moet nu ook weer niet overdrijven.
Oh gelukkigquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nieuwsuur is toch altijd op npo2? Kan dus gewoon allebei!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja, de UTO SC is geen COS he. Dat moet ik niet vergeten.
Maar bij zo'n happening ontstaat er nu eenmaal een hoop verbroedering
Nog steeds?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:21 schreef isax het volgende:
[..]nah man in utopia niet. dikke haat naar elkaar
nee nu houden de mods ons gewoon strik gescheidenquote:
Ik zal binnenkort eens langswippen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:23 schreef isax het volgende:
[..]
nee nu houden de mods ons gewoon strik gescheiden
kom maar weer keer langs ofzo. niet de cos, de sc.
neuh, kan ik moeilijk zijn als halve buitenlanderquote:
alsof je als halve buitenlander geen racist kan zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, kan ik moeilijk zijn als halve buitenlander
maar de naam klinkt niet echt Nederlands, that's all.
Bovendien heeft de term moslim weinig met racisme te maken, zijn ook autochtone moslims
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Moira. het volgende:
Persconferentie zonder beeld en geluid?
dan zou ik hooguit moslimhater zijn en geen racist, racist slaat op ras en niet op geloof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof je als halve buitenlander geen racist kan zijn
racist
praat jezelf maar weer goed, ondertussen ben je toch zo'n vuile Wilders stemmerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou ik hooguit moslimhater zijn en geen racist, racist slaat op ras en niet op geloof.
maar ik vind het prima
hij lijkt een beetje vermomd, die bril oogt een beetje foutquote:
niemand had geen exit voorspeld?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:57 schreef DaMart het volgende:
Niemand heeft de prono goed voorspeld deze week zo te zien.
Ik voorspelde dat het niet door zou gaan door iets bij de nosquote:
dat is mijn idee ook, mja 21:35 op NPO3 is niet echt primetimequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:16 schreef TLC het volgende:
Lijkt me dat de herhaling van a.s. zaterdag nu automatisch de nieuwe aflevering van vanavond gaat worden ?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik voorspelde dat het niet door zou gaan door iets bij de nos
Zijn wel dubbele punten mag ik hopen?quote:
wat worden de lotto cijfers dit weekend?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zijn wel dubbele punten mag ik hopen?
Ik zie het:quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik voorspelde dat het niet door zou gaan door iets bij de nos
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef AF_ het volgende:
De Mol: Rik
De Winnaar : Chris
De Verliezer : Marlijn
De Afvaller: Victor
6 getallen tussen de 1 en 45quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat worden de lotto cijfers dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |