Zou top zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:29 schreef DaMart het volgende:
Misschien volgende week een dubbele aflevering of zo?
of gewoon alleen op zaterdagavond NPO 3, 21:35quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:29 schreef DaMart het volgende:
Zou prima zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:29 schreef DaMart het volgende:
Nee liever andere dag nu. Ga zo te bed en wil niet weten van andere dingen wie eruit isquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:27 schreef Moira. het volgende:
Nou, ik zit eindelijk thuis achter de laptop. Niks gemist dus.
Op de WIDM Facebook zeggen ze dat de hele uitzending niet doorgaat vanavond...
Beter toch wel gewoon om 22:30 ofzo
Dat lijkt me sterk. Niet gunstig ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of gewoon alleen op zaterdagavond NPO 3, 21:35
Dat zou weleens leuk zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Niet gunstig ook.
Dubbele uitzending lijkt me veel gunstiger.
Maar, ik heb een week nodig om over de uitzending na te denken enzoquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan twee weken gehad na de vorige uitzending, dat compenseert weerquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar, ik heb een week nodig om over de uitzending na te denken enzo
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ja maar je hebt dan twee weken gehad na de vorige uitzending,
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan twee weken gehad na de vorige uitzending, dat compenseert weer.
Jij deed ook JUICHEN voor de Sjink.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Olympische Spelen trauma's all over again
En dan tijdens de reclame de tweede Prono invullen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, anders was het trauma van zoveel weken tussen 2 WIDM afleveringen helemaal niet te overzien geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij deed ook JUICHEN voor de Sjink.
Als het inderdaad die gast is ja..quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Donaldo het volgende:
het meest komische is dat hij Wie is de mol heeft geliked op facebook...
Dubbele uitzending is ook weer lullig voor Floortjequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Floortje moet maar accepteren dat er prioriteiten moeten worden gesteldquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dubbele uitzending is ook weer lullig voor Floortje
Als fan-van-het-allerlaatste-uur heb ik vorig jaar diverse eerdere seizoenen teruggekeken en dat duurde gemiddeld iets van een week per seizoen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar, ik heb een week nodig om over de uitzending na te denken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |