SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 31-01-2015 14:26:26 ]Ja doei.![]()
Maar, de zin komt wel weer Zwab! Heus, en soms mag 't gewoon even niet zinnig zijn. 't Lijkt dit topic wel.
Ja doei.![]()
Percies!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, de zin komt wel weer Zwab! Heus, en soms mag 't gewoon even niet zinnig zijn. 't Lijkt dit topic wel.
Zin om zaterdag samen een wedstrijdje te lopen, Zwab?![]()
Vandaag was het ook weer weer! Lekker bikkelen met 6x1500 met tegenwind, tegenregen en tegenhagel. Dat was wel even goed pittig. Gelukkig had ik ook 3x meewind, dat scheelde dan weer. Vooral na de behoorlijk harde hagelbui had ik het even best koud, aan mijn benen. Wel blij met lange dunne tight, dun ondershirtje, normaal shirt en mijn Salomon waterdichte jasje. Die werkt echt heel goed, bovenlichaam was afgezien van wat zweet helemaal droog
.
Nog maar anderhalve maand voor de 75km Sallandtrail![]()
![]()
Welke wedstrijd en waar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Percies!
Zin om zaterdag samen een wedstrijdje te lopen, Zwab?![]()
Dat weet ik nog niet, maar het wordt de eerste wedstrijd in mijn 12-provinciesproject, dus een lift zou mooi meegenomen zijnquote:![]()
![]()
Mijn 12-provinciesproject komt alweer in het gedrangMaar laat ik daar niet te krampachtig over doen.
Zwabber en even geen zin? Ik ga even teruglezen. Dat kán toch niet.
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor. Met pijll meegaan zaterdag klinkt als een goed plan![]()
![]()
![]()
vanuit de horrorfile des doods
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij had als extra regel om iedere maand een provincie te doen, toch? Tja, dan zit er niets anders op: dan moet jij met mij mee. (Zwabber heeft zich afgemeld.)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Mijn 12-provinciesproject komt alweer in het gedrangMaar laat ik daar niet te krampachtig over doen.
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor. Met pijll meegaan zaterdag klinkt als een goed plan![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Jij had als extra regel om iedere maand een provincie te doen, toch? Tja, dan zit er niets anders op: dan moet jij met mij mee. (Zwabber heeft zich afgemeld.)
Ik zit zaterdagmiddag bij Ome Rob Peetoom. HelaasIk laat mezelf aerodynamische wenkbrauwen aanmeten.
![]()
Ik heb deze maand toch nog 117 km gelopen, al snap ik niet zo goed waar die vandaan gekomen zijn. Misschien komt er zaterdag nog iets bij. Zondag de start van februari. Als ik me goed genoeg voel dan ga ik of richting de Puinduinen en omgeving, of naar de berg in het Hoge Bergsche Bos (want die gaat een halfjaar dicht), of weet ik veel waar naartoe. Gewoon planloos lopen. Geen schema's niks. En dan op 8 maart 2015 zonder plan de CPC lopen. Uitlopen zou al beter zijn dan vorig jaar ;-)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor.
Overigens wil ik ook in de Hedwigepolder lopen voordat ze die ontpolderen. Dan heb ik een GPS-logje die nooit meer gelopen kan worden. Zo autistisch ben ik dan weer wel.![]()
En dat terwijl iedereen honderden euro's uitgeeft aan winterbanden in ons nagenoeg vlakke landje.quote:![]()
Ofwel Drenthe (Hunebedloop in Havelte), ofwel Zeeland (Rammekensloop in Ritthem).quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit zaterdagmiddag bij Ome Rob Peetoom. HelaasIk laat mezelf aerodynamische wenkbrauwen aanmeten.
![]()
Ik sta al sinds 18:00 uur stilquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok! staat er niet tussen, dus vooruitBalen!
have mercy...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is op loopafstand van mij, die rammekensloopquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Ofwel Drenthe (Hunebedloop in Havelte), ofwel Zeeland (Rammekensloop in Ritthem).![]()
![]()
Ha! Ik heb geen winterbanden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen honderden euro's uitgeeft aan winterbanden in ons nagenoeg vlakke landje.
Misschien tot zaterdag!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:23 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
dat is op loopafstand van mij, die rammekensloop![]()
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:15 schreef thelaudprince het volgende:
ik heb een 5 provincie beleid dit jaar
En anders minder HMs, minder snel en/of kortere afstanden.
Hoofddoel = hardlopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.
En anders minder HMs, minder snel en/of kortere afstanden.
Hoofddoel = hardlopen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: