SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
De kwaliteit daarvan is echt dramatisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
ooit gehoord van muziek downloaden vanaf youtube? Kan zo in een keer hele playlist downloaden en op je mobiel zetten ofzo
Meh, ik wacht de reviews ed. wel even af, ben niet zo'n fan van die industriële Londen setting en de gameplay vind ik niet soepel genoeg uitzien om het echt tof te vinden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Nog maar eens dan
Wie kijkt nog meer uit naar Bloodborne?
[ afbeelding ]
Ja dat kan, maar mocht je DLC willen kopen dan moet je dat ook in de US Store doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef l0lownkill het volgende:
Heb al een paar topics gemist, weet niet of ik nu in de herhaling val maar in de US store is nu de EA publisher sale: ik zal voor 12 dollar even bf4 scorenDan kan ik als het goed is gewoon met mijn NL account spelen toch?
Dat lijkt me wel logisch ja. Zal even wat geld toevoegenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar mocht je DLC willen kopen dan moet je dat ook in de US Store doen.
Heb nog nooit van die ps4 spellen gehoord, ken jij ze en zo ja wat zijn het voor soort spellen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
4. Februar: Apotheon (PS4)
4. Februar: Transistor (PS4)
4. Februar: Thief (PS3)
4. Februar: Yakuza 4 (PS3)
4. Februar: Rogue Legacy (PS4, PS3, PS Vita Cross Buy)
4. Februar: Kick and Fennick (PS Vita)
Zo te zien moet ik volgende week de ps3 maar weer eens uit het stof halen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
meuk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die ps4 spellen gehoord, ken jij ze en zo ja wat zijn het voor soort spellen?
Transistor heb ik, is een soort turn-based action RPG, erg stijlvol en wel tof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die ps4 spellen gehoord, ken jij ze en zo ja wat zijn het voor soort spellen?
Niet de games waar ik een ps4 voor heb aangeschaftquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Transistor heb ik, is een soort turn-based action RPG, erg stijlvol en wel tof.
Apotheon heb ik een filmpje van geplaatst in de 1e reactie in dit topic.
Rogue Legacy:
US prepaid kaartje kopen via offgamers, vele malen handigerquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:03 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ben nu bezig geld op mijn US account te zetten, hoe doen jullie dit?
Op dit moment heb ik een US paypal gemaakt, dan stuur ik daar eerst het geld heen alvorens het naar PSN gaat (je moet een amerikaans PP account hebben).
Alleen moet ik een SSN nummer invullen, kan ik ook gewoon zonder dit te doen geld erheen sturen om vervolgens naar PSN te betalen?
Natuurlijk zijn PSN cards ook een optie, maar hier betaal je meer voor.
Je hoeft ze niet te downloaden...quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Niet de games waar ik een ps4 voor heb aangeschaft
O ,dacht dat het verplicht wasquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te downloaden...
Dat is wel het makkelijkst ja, maar dan zit ik met het volgende probleem:quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
US prepaid kaartje kopen via offgamers, vele malen handiger
Ps3 krijgt alle toffe gamesquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Lol de ps4 line-up >>>> ps3 line-up deze maand. Hands fucking down.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ps3 krijgt alle toffe games
Wij krijgen gare pauper indie games
(Al was binding of isaac rebirth toevallig wél baas)
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kak, Transistor en Rogue Legacy heb ik al
Yes, harde game.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:26 schreef Cikx het volgende:
Is Transistor die game waarbij je zwaard tegen je praat?
Yup. De battlemechanics zijn super diep en nodigen uit tot experimenteren. Rogue is ook een flinke uitdaging, nog wel moeilijker dan Boi IMHO.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:26 schreef Cikx het volgende:
Is Transistor die game waarbij je zwaard tegen je praat?
Ik wil ook Yakuza.
quote:
Tof, ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. De battlemechanics zijn super diep en nodigen uit tot experimenteren. Rogue is ook een flinke uitdaging, nog wel moeilijker dan Boi IMHO.
Ik heb nog nooit een Yakuza game gedaan dus zal hem wel een kans geven denk. Ooit als ik tijd heb.
PS4 mensen zijn verplicht aan de PS+quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ps3 krijgt alle toffe games
Wij krijgen gare pauper indie games
(Al was binding of isaac rebirth toevallig wél baas)
't is meer dat PS3 een veel grotere catalogus heeft dan PS4.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PS4 mensen zijn verplicht aan de PS+
PS3 mensen moeten overgehaald worden
Thief is er ook gewoon voor PS4 hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:14 schreef videonatic het volgende:
[..]
't is meer dat PS3 een veel grotere catalogus heeft dan PS4.
Thief is echt reteslecht, mis je weinig aan als je geen ps3 hebtquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima maand, al was Thief PS4 beter geweest dan PS3, maar soit.
Zeker!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Retarded het volgende:
2 van de betere indies op PS4 worden weggegeven, en het is nog niet goedNederlanders....
ik heb liever deze twee games dan een game als Thief of Knack.
Eensch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Retarded het volgende:
2 van de betere indies op PS4 worden weggegeven, en het is nog niet goedNederlanders....
Hoezo nou weer Nederlanders. Racist.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Retarded het volgende:
Jouw verwachtingen zijn wel erg hoog zijn als je PS5 games verwacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo nou weer Nederlanders. Racist.
Ik wacht niet op een thief. Maar die gratis games zijn allemaal van die indie games die ik vroeger ook op mijn pentium II kon spelen.
Wanneer krijg ik op de PS4 wat next gen games ipv remakes en puzzelspelletjes?!
Slechte troll Roy, zeer slecht. 2/10quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoop wel dat er nog een keer een goede racegame wordt weggegeven voor PS4!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slechte troll Roy, zeer slecht. 2/10
Dan gaat dat nog heeeel lang duren voordat je ermee ophoudtquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het wordt gewoon lachwekkend hoe lang het duurt, ik hou 'm er in totdat Driveclub beschikbaar is voor PS+.
Heb alleen de eerste paar uur van FF 13 gespeeld, te tergend vond ik dat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef Jiang153 het volgende:
Final Fantasy XV staat bij mij zeer hoog op de lijst![]()
Ik bedoel Kingdom Hearts gameplay met de story van Final Fantasy
Iemand die mij kan vertellen wie dat meisje in de witte jurk is?
Goede argumenten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
Al die skere ps plus spellen speel ik nog niet eens op m'n mobiel, laat staan op m'n playstation. Sony is gewoon te skeer voor woorden. En voor de mensen die gaan zeiken dat die indies ook goed zijn: waarom heb je dan een ps4 als deze spelletjes ook op je mobiel kunnen.
Niet vergelijkbaar met dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste paar uur van FF 13 gespeeld, te tergend vond ik dat.
Je bent echt te dom om te poepen, of niet? Echt, hier ga ik niet eens moeite in stoppen zo mongolide.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
Al die skere ps plus spellen speel ik nog niet eens op m'n mobiel, laat staan op m'n playstation. Sony is gewoon te skeer voor woorden. En voor de mensen die gaan zeiken dat die indies ook goed zijn: waarom heb je dan een ps4 als deze spelletjes ook op je mobiel kunnen.
Als het geen 20 uur duurt voordat het spel daadwerkelijk ''begint'' dan ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar met dit.
Moet wel toegeven de eerste paar uren van 13 waren idd kut. Veelste linair
13-2 ging wel, nooit afgemaakt.
13-3 kon ik niet betalen, maar afgaande van de demo was het wel leuk. Vond het alleen best jammer dat je alleen maar in je eentje zit heel de tijd.
Jesus zegquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
swekquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
Zeg dan je PS+ op. En je FOK! account dan ook maar gelijk aub.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
Gast doe ff normaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:33 schreef Nober het volgende:
Ik heb al die vette indie games bijna uitgespeeld echt super! Mijn batterij van de telefoon gaat ook langer mee. Dit is nou echt waar je een PS4 voor in huis haalt, helemaal top!
Al lang bezig dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
jezus tering christus... mag wel een week uittrekken om gta 5 te installeren.
dinsdag begonnen en nu op 80%quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
dinsdag begonnen en nu op 80%
Je router werkt op 14k4?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
jezus tering christus... mag wel een week uittrekken om gta 5 te installeren.
Dan verkoop je de PS4, koop je een mobieltje en ga je ze daar op spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
Hell yeah, even wachten op het filmpjequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ermac in MKX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee ik speel ze nog niet eens op mn mobiel. Zo dom zijn die spelletjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 06:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan verkoop je de PS4, koop je een mobieltje en ga je ze daar op spelen.
DIT zijn spellen waar ik een ps4 voor heb gekochtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 06:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell yeah, even wachten op het filmpje
Deze game gaat zo op ons werk in de pauze gespeeld worden, dat wordt lachen voor de nog niet ingewijden die voor het eerst een fatality zien
gezien er tig mensen hier Binding of Isaac spelen zullen ze het oneens zijn met je. Maar ja, gewoon lekker klagen en zeiken over games die je niet eens een kans geeft, lijkt me een erg optimistische insteekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
nee ik speel ze nog niet eens op mn mobiel. Zo dom zijn die spelletjes
waar haal je dit nou weer vandaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien er tig mensen hier Binding of Isaac spelen zullen ze het oneens zijn met je. Maar ja, gewoon lekker klagen en zeiken over games die je niet eens een kans geeft, lijkt me een erg optimistische insteek
Oh de neger die er alleen maar zit om geen boete te krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Mortal Kombat X bij Conan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja is hij dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Oh de neger die er alleen maar zit om geen boete te krijgen.
Dumpert: Marshawn Lynch wil geen boete - http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_geen_boete.html
Wat een grote kleuter.
Hij lijkt er als 2 druppels op water iig, zelfde petje ook volgens mij. Triest figuur.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja is hij dat?
Triest inderdaad, voor het salaris wat ie krijgt mag je best wel even een normaal interview geven..
Bring it onquote:The imagery features a pair of Rebels, a woman with a standard blaster, and a man with a scoped rifle, flanking a pair of Stormtroopers – one with his rifle at the ready, the other priming a Thermal Detonator – as the forest moon of Endor burns in the background.
In the distance, behind the Empire’s AT-ST, we get a glimpse of Ewok villages in the trees, hopefully indicating verticality in DICE’s map design. A defeated AT-ST sits smoking in the woods. Perhaps this suggests destroyed vehicles remain on Star Wars Battlefront’s battlefields.
“The scale of our maps and modes offer a great variety” depending on the location, Fegraeus explained. Hoth, where the Rebel Alliance fought off invading AT-ATs in snowy plains, will differ in size than the dense woodland of Endor.
“We have actually made the decision to specifically tailor certain maps to certain game modes,” Fegraeus continued, “and what we get from that is not only incredibly varied scales, but also gameplay that will allow players to live out some of their most memorable Star Wars battle fantasies.”
DICE’s Frostbite Engine brings that to life by way of the studio’s “internally developed photogrammetry systems.” With photogrammetry, developers can use photographed images to achieve an incredible level of detail – we saw this in The Vanishing of Ethan Carter, which IGN nominated for Best Graphics in the 2014 Best of Technology category.
“We’ve been showing the game to some close partners and one of the things we hear is that it doesn’t feel like other shooters and that it’s fully born from Star Wars. That really strikes a chord with me and the team as that is exactly the emotion and feeling we are going for and we can’t wait to show the world more this spring.”
Al bekend wanneer dit uit moet komen? Aangezien Hardline ruk wordt(als in geen Battlefield) lijkt me dit de beste kandidaat om bf4 op te volgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Star Wars Battlefront concept art
[ afbeelding ]
Klein beetje info:
[..]
Bring it on
Eind van het jaar, ze willen rondom de nieuwe Star Wars film gaan releasen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:26 schreef budvar het volgende:
[..]
Al bekend wanneer dit uit moet komen? Aangezien Hardline ruk word(als in geen Battlefield) lijkt me dit de beste kandidaat om bf4 op te volgen.
Oke dat valt nog mee(al zat deze game al jaren in de planning volgens mij), kan denk ik wel leuk zijn SW settings in bf4 formaat maps.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eind van het jaar, ze willen rondom de nieuwe Star Wars film gaan releasen.
...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:45 schreef Pheno het volgende:
BOI was ook PSN Plus free, daar haal ik dat vandaan. Transistor is ook tof, maar he, pak de hooivorken maar alvast.
Oh wacht, graphics zijn natuurlijk de graadmeter tegenwoordig, stom van me.
bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ach, het gros van de zeikerts hier gaat een game als rogue legacy niet eens trekken... De verwijderen de game huilend na 2 sessies spelen. Beetje uitdaging is al snel teveel gevraagd tegenwoordig.
Het AAA volluk wil graag matige games met mooie graphics, "want daar heb ik mijn ps4 nou eenmaal voor gekocht. De sbs6 kijkers, neen, het proletariaat, neen de kanker onder de gamers.... Bah.
En voor BoI en No man's sky maken ze dan wél een uitzondering, hypocriet ook nog.
Deze reactie geeft wel aan dat je ze niet eens probeertquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
...
Je snapt mn punt niet, het zijn (bijna) allemaal dezelfde soort games en een beetje variatie is ook wel leuk voor de mensen zonder autisme hier.
De autisme-kaart.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
...
Je snapt mn punt niet, het zijn (bijna) allemaal dezelfde soort games en een beetje variatie is ook wel leuk voor de mensen zonder autisme hier.
He wat? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Vond zelf de PS3-pookjes te glad. Het rubber van de huidige pookjes scheurt snel, maar voelt wel beter aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:33 schreef Akilla het volgende:
Ik ben wel blij met de gratis games. Yakuza 4 lijkt me super en de ps4 games moet ik maar even proberen of het wat is..
Ik heb m nu een maand, maar vind de pookjes van de ps3 controller zoveel fijner en ze zijn ook iets groter lijkt het, jammer dat ze die niet hebben doorgevoerd..
ja dat klopt wel, maar doordat de rand daar een beetje bol liep, lag mn duim er veel lekkerder op. Ik merkte het vooral met gta tijdens die triathlon. Op de ps4 kreeg ik pijn in mn duim en kon m niet lekker verplaatsen, daar had ik op de ps3 geen last van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He wat? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Vond zelf de PS3-pookjes te glad. Het rubber van de huidige pookjes scheurt snel, maar voelt wel beter aan.
dat vraag ik me juist af bij de mensen waarvan de pookjes scheurenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh, hoe heb jij die pookjes vast?
Ik zet ongeveer het midden van het kootje tegen de rand van de linker pook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huh, hoe heb jij die pookjes vast?
Gast je bent echt een kneus. Je weet niet eens welke games plus zijn volgende maand. Je hebt het over platformers nou die zitten er niet tusse . En ik weet niet op welke telefoon jij rogue legacy en transistor zit te spelen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
waar haal je dit nou weer vandaanik geef ze allemaal een kans hoor.. En BOI vind ik ook heel leuk. (Die kan je niet op je mobiel
) maar als je heel vaak van die 2d platformers hebt zoals steamworld en die 2 nu, zit er ook weinig variatie in...
Omdat Thief voor de ps4 een extreem matige game is, schenkt Sony je komende maand tenminste 2 toptitels voor je ps4.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:01 schreef zamory het volgende:
Ik bekijk net even dat lijstje voor PS Plus voor komende maand maar ''thief'' staat er voor PS3, waarom nou niet even voor de PS4. Erg flauw weer hoor.
jij bent zeker zo'n kkranddebiel die vindt dat zijn mening iedereens mening moet zijn. Ga ons lekker uitschelden voor se mening die we hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast je bent echt een kneus. Je weet niet eens welke games plus zijn volgende maand. Je hebt het over platformers nou die zitten er niet tusse . En ik weet niet op welke telefoon jij rogue legacy en transistor zit te spelen?
Jackson is er blijkbaar nog zo een. Idd het kk onder de gamers die sbs 6 rakkers.
Ehh nee maar jij bent blijkbaar wel iemand die vindt dat alle games DIKKE GRAPHIKS EN EKKSPLOSIES moeten hebben anderes zijn het "skeerr" gamesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n kkranddebiel die vindt dat zijn mening iedereens mening moet zijn. Ga ons lekker uitschelden voor se mening die we hebben
nou quote me waar dat uit blijkt, heb het namelijk nooit gezegd. Leer goed lezen en reageer dan pasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee maar jij bent blijkbaar wel iemand die vindt dat alle games DIKKE GRAPHIKS EN EKKSPLOSIES moeten hebben anderes zijn het "skeerr" games. Grow the f up
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben bezig met een maandelijkse Playstation plus line-up bingo, welke mis ik nog?
[ afbeelding ]
Wat was er mis met The Swapper? Vond het best een leuke puzzelgame met een hele goede sfeer. Life is strange lijkt me best leuk, als liefhebber van Telltale -en Quantic Dream games.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien is Rogue Legacy wel leuk. De rest laat ik maar voor wat het is.
Sowieso beter dan The Swapper van vorige maand![]()
Het gaat niet om je mening maar dat je gewoon keihard zit te liegen. Je zegt dat je ze allemaal uitprobeert, en je zegt dat ze allemaal hetzelfde zijn. Daar kom je gewoon nogal... dom door over. (Net als door je taalgebruik overigens, dit is niet het schoolpleinquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n kkranddebiel die vindt dat zijn mening iedereens mening moet zijn. Ga ons lekker uitschelden voor se mening die we hebben
Niet gedownload omdat het mij gewoon niks leek. Net zoals de aankomende PS+ games maarja zo gaat het standaard hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat was er mis met The Swapper? Vond het best een leuke puzzelgame met een hele goede sfeer.
"simpele mobiel spelletjes"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben bezig met een maandelijkse Playstation plus line-up bingo, welke mis ik nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet gedownload omdat het mij gewoon niks leek. Net zoals de aankomende PS+ games maarja zo gaat het standaard he
nicequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Matig dit hoor.
Net voor 30 euro samen de season passes van GoT en Tales of the Borderlands gekocht.
YES NIEUWE SIMSquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceLaat maar weten of het wat is
Moet die van GoT ook nog steeds halen
quote:
Dat komt denk ik wel goed... ben een groot borderlands & Telltale games liefhebber + de reviews zijn goed. Ik ga wel wachten tot alles binnen is zodat ik lekker kan bingenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Yup. Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Life is Strange is ook met losse chapters toch?
Tales from the Borderlands is echt lachen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat komt denk ik wel goed... ben een groot borderlands & Telltale games liefhebber + de reviews zijn. Ik ga wel wachten tot alles binnen is zodat ik lekker kan bingen
Life is strange wil ik ook maar ik wacht even totdat hij wat cheaper is dan 20 euro.
Klopt, maar het was ook pas de eerste episode, hopelijk hebben je keuzes dit keer wel veel invloed op de volgende episodes. Heb er wel vertrouwen in dat het tof wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond zelf game of thrones erg saai vergeleken met The Walking Dead en Wolf among us. Wolf was echt tof by the way.
ok. Het is ook geen tweede kamer ofzo dus wat maakt taalgebruik uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Het gaat niet om je mening maar dat je gewoon keihard zit te liegen. Je zegt dat je ze allemaal uitprobeert, en je zegt dat ze allemaal hetzelfde zijn. Daar kom je gewoon nogal... dom door over. (Net als door je taalgebruik overigens, dit is niet het schoolplein)
Het gaat meer om t feit dat je zit te kakken op games die je niet probeertquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
ok. Het is ook geen tweede kamer ofzo dus wat maakt taalgebruik uit.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
Jackson is er blijkbaar nog zo een. Idd het kk onder de gamers die sbs 6 rakkers.
Als ze dan maar niet gaan quickscopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:17 schreef Cikx het volgende:
[..]de emoties lopen steeds hoger op telkens als deze discussie gevoerd wordt, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het met vuurwapens wordt uitgevochten.
Hoop dat die Life is strange trailer van een ps3 is opgenomen, ziet er echt crappy uit qua graphics(jaja daar gaat niet alleen om maar kom op...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lijkt me een leuken game om op mijn mobiel te spelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef budvar het volgende:
[..]
Hoop dat die Life is strange trailer van een ps3 is opgenomen, ziet er echt crappy uit qua graphics(jaja daar gaat niet alleen om maar kom op...) Tombraider op de ps3 zag er stukken beter uit.
doe niet zo skeerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Lijkt me een leuken game om op mijn mobiel te spelen.
Ik heb die met mijn domme kop voor 55e ofzo gekocht bij de releasequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Matig dit hoor.
Net voor 30 euro samen de season passes van GoT en Tales of the Borderlands gekocht.
Als GoT fan vond ik GoT beter dan WD en WAU.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond zelf game of thrones erg saai vergeleken met The Walking Dead en Wolf among us. Wolf was echt tof by the way.
Als Got fan vondt ik em extreem saai. Veels te weinig interactie tov andere TT games :p.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:03 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Als GoT fan vond ik GoT beter dan WD en WAU.
omdat hett een crappy game is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:47 schreef DustPuppy het volgende:
Voor 30 euro de Special Edition van Watch Dogs gehaald.
Had 30% korting op de Ubishop, dus waarom niet?
Dat zien we dan wel weer. Voor 30 euro vind ik dat niet zo boeiend.quote:
Verleden tijd met een T erachter. Veel gekker gaat het niet worden ouwequote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Och jee een dt fout bel de spellingspolitie.. Doe ff normaal man
Het is ook verre van een crappy game.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Voor 30 euro vind ik dat niet zo boeiend.
Zolang het verhaal maar beter dan Unity is, want dat was echt verspilde moeite.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is ook verre van een crappy game.
De hype vooraf was ZO hoog dat ie alleen maar tegen kon vallen, maar haal je die hype weg heb je echt nog wel een aardige open world game hoor.
Verhaal was niet al te boeiend voor zover ik mij herinner.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zolang het verhaal maar beter dan Unity is, want dat was echt verspilde moeite.
Ja dat had ik bij TWD ook... de wachttijd tussen episodes door is vaak zo lang dat je er helemaal uit bent, daarom ga ik ook mooi wachten tot alles uit is. Maar vond 31,50 ofzo wel een prima deal voor 2 season passes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heb The Walking Dead gewoon aan een stuk door kunnen spelen op de Vita, dat was echt nice
Bij je US en EU account je ps4 als primary instellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:05 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb vandaag bf4 gekocht in de us store. Op mijn us account gedownload, maar nu krijg ik als ik hem wil launchen op mijn eu account 'cannot use the content. Only the following users who hold a licence can use it. If you want to use the content, purchase it from ps store'
Hoe krijg ik het precies werkend op mijn eu account? Ik kan namrlijk eu games wel op mijn us account spelen.
Alsnog dank! Was er zelf ook al achter gekomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij je US en EU account je ps4 als primary instellen.
[ afbeelding ]
- De budgetgamer: Ik vis de game later wel uit de budgetbak!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
Gare indiespellen, rekenmachine-games voor 12-jarigen. Elke maand AAA toch..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
.quote:
zoals ik al zei: ik probeer ze allemaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat meer om t feit dat je zit te kakken op games die je niet probeert
ja omg zo domquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:44 schreef kikoooooo het volgende:
RRubenSpotify vergelijken met youtube
stop met dit telkens zeggen, ik voel me zo noob nu met cave 2 als bestequote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:06 schreef Cikx het volgende:
Heb nu de polaroid unlocked door 5 keer Isaac te verslaan.
Zie het als extra motivatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
stop met dit telkens zeggen, ik voel me zo noob nu met cave 2 als beste
Dan weet je toch dat de games qua gameplay allemaal erg verschillend zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
zoals ik al zei: ik probeer ze allemaal.
Mensen...hou toch op aub.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan weet je toch dat de games qua gameplay allemaal erg verschillend zijn?
nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan weet je toch dat de games qua gameplay allemaal erg verschillend zijn?
Dan speel je niet langer dan 10 seconden, of je bent extreem kortzichtig en geeft de games geen eerlijke kans.quote:
quote:
Niet dubbelposten a.u.b.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan speel je niet langer dan 10 seconden, of je bent extreem kortzichtig en geeft de games geen eerlijke kans.
kquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan speel je niet langer dan 10 seconden, of je bent extreem kortzichtig en geeft de games geen eerlijke kans.
Dat komt mede omdat PS+ voorheen voor de PS3 en Vita geweldig was. Het laatste jaar helaas een stuk minder.quote:
Je krijgt Yakuza joh, nu en het komende halfjaar mag je niet meer klagenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat komt mede omdat PS+ voorheen voor de PS3 en Vita geweldig was. Het laatste jaar helaas een stuk minder.
Ik vind dit ook weer een zwakkere maand, qua titels. Als je dan voor PS4 geen geweldige games erin gooit, ok, kan ik op zich nog begrijpen, maar gooi er dan voor de PS3 iets leuks in.
Nu krijgen we Thief, wat ontzettend matig is ontvangen.
Transistor lijkt me trouwens wel leuk, in ieder geval om het uit te proberen, maar voor de rest is er weinig om enthousiast van te raken.
Gezien hoe Rogue Legacy is ontvangen? Heeft een dikke 8,5 op metacritic voor de ps4 dus snap niet zo goed waar je dat oordeel op baseert.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat komt mede omdat PS+ voorheen voor de PS3 en Vita geweldig was. Het laatste jaar helaas een stuk minder.
Ik vind dit ook weer een zwakkere maand, qua titels. Als je dan voor PS4 geen geweldige games erin gooit, ok, kan ik op zich nog begrijpen, maar gooi er dan voor de PS3 iets leuks in.
Nu krijgen we Thief, wat ontzettend matig is ontvangen.
Transistor lijkt me trouwens wel leuk, in ieder geval om het uit te proberen, maar voor de rest is er weinig om enthousiast van te raken.
Jamaar indie, snap je toch!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gezien hoe Rogue Legacy is ontvangen? Heeft een dikke 8,5 op metacritic voor de ps4 dus snap niet zo goed waar je dat oordeel op baseert.
Nee, nog niet gezien hoe Rogue Legacy was ontvangen, en had ook nog niet van die game gehoord, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gezien hoe Rogue Legacy is ontvangen? Heeft een dikke 8,5 op metacritic voor de ps4 dus snap niet zo goed waar je dat oordeel op baseert.
Ik heb Yakuza 4 al, maar je hebt gelijk, die was ik even vergeten (waarschijnlijk omdat ik die dus al heb), en dat is idd een meer dan uitstekende game, dus op zich voor PS3 een prima maandquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je krijgt Yakuza joh, nu en het komende halfjaar mag je niet meer klagen
Ik heb juist absoluut GEEN hekel aan indies. Als je kijkt naar mijn favoriete games van last-gen bestaat dat voor een groot deel aan 'indies' (Super Meat Boy, ilomilo, Journey, Trials, etc etc...)quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:33 schreef Koopsie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die indies ook niet echt de kans geefAls ik dan eindelijk tijd heb om te gamen gaat meestal Fifa,GTA,Far Cry aan.
Dan kan ik je nu al vertellen dat je veel plezier gaat beleven aan Rogue Legacyquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb juist absoluut GEEN hekel aan indies. Als je kijkt naar mijn favoriete games van last-gen bestaat dat voor een groot deel aan 'indies' (Super Meat Boy, ilomilo, Journey, Trials, etc etc...)
Ooh, maar dan heb je dus ook geen tijd voor al die FANTASTISCHE AAA titels waar men hier altijd smachtend op aan het wachten is. Eingelijk heb jij dus sowieso niks aan de gratis PS+ titels.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:33 schreef Koopsie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die indies ook niet echt de kans geefAls ik dan eindelijk tijd heb om te gamen gaat meestal Fifa,GTA,Far Cry aan.
Money = power met $99... fijne runquote:
Was vrij toevallig, kreeg vlak voor Isaac de dollar bill uit een gokautomaat en toen ging ik naar de chest waar ik ook nog money = power kreeg en allemaal andere handige items.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Money = power met $99... fijne run
Ja echt super. Laatst had ik brimstone ook weer met Azazel... zo nice.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Was vrij toevallig, kreeg vlak voor Isaac de dollar bill uit een gokautomaat en toen ging ik naar de chest waar ik ook nog money = power kreeg en allemaal andere handige items.Daarvoor one-shotte ik al elke baas met die tearburst van Tammy's Head, die is echt sterk op Azazel.
Dat klopt. Deze nieuwe sims is echt van hoog niveau net een film.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:39 schreef speknek het volgende:
Life is strange. Duurt even voordat je erin komt maar dat einde is echt super. Hopelijk zijn ze sneller dan Telltale.
Dialogen zijn wel een beetje
[ afbeelding ]
Absoluut, maar ach ook wel eens leuk op z'n tijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb met die game echt het gevoel dat het meer een vrouwengame is![]()
Mocht je nog willen co-open vanavond, ik ben ook bezigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:58 schreef janrad het volgende:
Net met Dying light begonnen, op het eerste gezicht prima game maar het ontbreekt een beetje aan kleur en afwisseling qua zombies. Speelt wel lekker soepel verder.
Die bugs wat betreft trophies kunnen inderdaad echt niet.. Had hem anders erg graag platinum willen halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:26 schreef Mystikvm het volgende:
10e Mom's Heart kill, geen trophy. Godver.
Life is Strange pak ik wel mee als alle episodes uit zijn. Ik speel liever achter elkaar door.
moet meezitten idd, en je keuzes bepalen een hoopquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:05 schreef RRuben het volgende:
Gister trouwens mn eerste mom kill gehadBOI lijkt nu wel veel om geluk te draaien, want ik kreeg echt alleen maar goeie items, health en geld en versla dan gelijk mom.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:05 schreef RRuben het volgende:
Gister trouwens mn eerste mom kill gehadBOI lijkt nu wel veel om geluk te draaien, want ik kreeg echt alleen maar goeie items, health en geld en versla dan gelijk mom.
Nouja het zit hem ook heel erg in oefening, trucjes herkennen en toepassen en weten wat items doen. 90% van mijn runs zijn nu mom's heart kills. Dus het heeft kennelijk niet alleen maar met geluk te maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet meezitten idd, en je keuzes bepalen een hoop
ja klopt, het is niet puur geluk, maar geluk speelt zeker een grote rol. Bij mij dan iigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Nouja het zit hem ook heel erg in oefening, trucjes herkennen en toepassen en weten wat items doen. 90% van mijn runs zijn nu mom's heart kills. Dus het heeft kennelijk niet alleen maar met geluk te maken.
je bent toch niet stiekem Rob Geus??quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Man man man wat blijft die Dragon Age verslavend zeg![]()
Ook al wil ik eigenlijk de nutteloze side quests laten liggen. Toch doe ik ze automatisch weer en zo ben je weer uren verderEigenlijk wil ik me nu puur gaan richten op de Main Quests, Circle Quests en de meer belangrijkere side quests, maar toch wil je alles weer gaan doen
dit dusquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die bugs wat betreft trophies kunnen inderdaad echt niet.. Had hem anders erg graag platinum willen halen.
t lijkt wel of dat steeds minder wordt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:05 schreef RRuben het volgende:
Wolfenstein <3quote:Op zondag 1 februari 2015 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, Wolfenstein is intens. Dat is wel ff andere koek dan ik normaal speel
Heb um ook gespeeld, hij is best leuk inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg m btw volgende week voor mn verjaardag :pquote:Op zondag 1 februari 2015 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm heb even wat video's gekeken en wat reacties gezien. Zijn toch een boel mensen die dit tof vinden en zelf vind ik het er eigenlijk ook wel tof uit zien. Ik hou ook wel echt van verhalende games, maar het is zo jammer dat het steeds episodic isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Absoluut, maar ach ook wel eens leuk op z'n tijd.
Daarom heb ik nu ook voor cheap die season passes gekocht en wacht ik gewoon tot alles uit is om lekker te kunnen bingen.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm heb even wat video's gekeken en wat reacties gezien. Zijn toch een boel mensen die dit tof vinden en zelf vind ik het er eigenlijk ook wel tof uit zien. Ik hou ook wel echt van verhalende games, maar het is zo jammer dat het steeds episodic isDe volgende episode is waarschijnlijk pas in maart. Eigenlijk wil ik wachten tot alles er is zodat je meteen alles achter elkaar kan spelen, maar dat gaat nog wel een jaar duren ben ik bang. Bij die Telltale Games is dat ook steeds het geval geweest
Hmm dat kan natuurlijk ook gewoonquote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu ook voor cheap die season passes gekocht en wacht ik gewoon tot alles uit is om lekker te kunnen bingen.
Gisteren rare shit in GTA online hier
[ afbeelding ]
benieuwd of er nog toffe lvls in komenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes... 100 nieuwe items in de BoI DLC.
Had ik ook beter kunnen doen, wist niet goed in welk tempo die dingen zouden verschijnen. Een per 2 maanden is mij te traag en ik speel het idd wel verder als het hele seizoen er isquote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu ook voor cheap die season passes gekocht en wacht ik gewoon tot alles uit is om lekker te kunnen bingen.
Gisteren rare shit in GTA online hier
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes... 100 nieuwe items in de BoI DLC.
Kan gewoon met gastaccountquote:Op maandag 2 februari 2015 00:12 schreef terrorsjaak het volgende:
Iemand die COD AW split screen online gedaan heeft? Heb je dan twee ps+ accounts nodig?
Die valt wel mee, de volgende baas vond ik vervelenderquote:Op maandag 2 februari 2015 01:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, die enorme robot in Londen is wel kut om te verslaan![]()
Gelukkig nadert het einde (althans, daar lijkt het op)
Je gaat er snel doorheen.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, die enorme robot in Londen is wel kut om te verslaan![]()
Gelukkig nadert het einde (althans, daar lijkt het op)
Dat hou je helaas in elke racegamequote:Op maandag 2 februari 2015 09:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff zaterdag wat online gespeeld met GTA. Paar races gedaan. Raak alleen maar gefrustreerd door al die lompe mensen die het leuker vinden om tegen anderenj aan te rijden dan om normaal proberen te winnen.
Helaas wel idd....missies zijn op zich wel leuk, maar ik mis dan de drang om actief mee te doen. Haal wat auto's terug. Okay we zijn met 4 en het gaat om 2 auto's. Dus als ik blijf stilstaan, en die anderen pakken de auto's, dan winnen we....en hoef ik niks te doen of kan ik gaan kloten.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hou je helaas in elke racegame
Mèn ik heb zo'n zin in Project CARS en F1 2015
De game is niet zo lang en ik denk steeds 'nog ff een stukkie spelen'.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Je gaat er snel doorheen.![]()
London Monitor was erg cool. Eindbaas was irritant, althans de ruimte waar hij zich bevindt. Maar er is gelukkig een exploit.
+1quote:
Ben al weer gestopt met Far Cry 4, maar hoor er nou niet heel veel goede verhalen over. Het is best een lui DLC pakket van wat ik gehoord heb. Je start ergens op een plek wat al in Far Cry 4 zit en je hebt 30 minuten de tijd om de eindbestemming te halen. Je kan bepaalde dingen doen om wat tijd extra re krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:59 schreef jackson het volgende:
Hebben mensen hier de reeds beschikbare DLC voor Far Cry 4? Ervaringen hoor ik graag
Dank... Dat klinkt inderdaad kut. Dan pak ik hem niet mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben al weer gestopt met Far Cry 4, maar hoor er nou niet heel veel goede verhalen over. Het is best een lui DLC pakket van wat ik gehoord heb. Je start ergens op een plek wat al in Far Cry 4 zit en je hebt 30 minuten de tijd om de eindbestemming te halen. Je kan bepaalde dingen doen om wat tijd extra re krijgen.
Zelf vind ik zulke dingen echt 10x niks. Ik wil gewoon op mijn gemak dingen doen en niet met tijd.
Die eerste DLC van Farcry 4 is echt waardeloos, maar er komt nog meer zoals "the Valley off the Yeti" ofzo. Daar verwacht ik meer van.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben al weer gestopt met Far Cry 4, maar hoor er nou niet heel veel goede verhalen over. Het is best een lui DLC pakket van wat ik gehoord heb. Je start ergens op een plek wat al in Far Cry 4 zit en je hebt 30 minuten de tijd om de eindbestemming te halen. Je kan bepaalde dingen doen om wat tijd extra re krijgen.
Zelf vind ik zulke dingen echt 10x niks. Ik wil gewoon op mijn gemak dingen doen en niet met tijd.
Vind ik ook jammer ja, ben nog niet helemaal klaar met het spel (iets van 20 missies gehad, >60%) en ga ook niet voor de volle 100% denk ik, maar ik ga die DLC wel ff proberen nog natuurlijk. Alleen ik ben zoals jij ook van de rustige aanpak. Ik ben gerust een half uur bezig om een fort in de nemen, door 1 voor 1 de mannetjes af te knallen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja welke game heeft er geen bugs of glitches bij de release? Al zijn zulke bugs wel heel zuur natuurlijk maar dit zal wel een corrupte savegame zijn denk ik(ps4 gecrasht ofzo).quote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn leuke game bug dit:
Begint op 3:10
Nou ik vind dit wel even een hele andere bug dan bijvoorbeeld een vliegend lichaam of een gun die in de lucht vliegt. Dit zou voor mij echt een game breaking bug zijn. Ik zou er echt meteen klaar mee zijn. Ben je lekker bezig en ineens bam alles wegquote:Op maandag 2 februari 2015 14:55 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja welke game heeft er geen bugs of glitches bij de release? Al zijn zulke bugs wel heel zuur natuurlijk maar dit zal wel een corrupte savegame zijn denk ik(ps4 gecrasht ofzo).
Maar dit gaat mij niet stoppen om vanaf donderdag ook zombies te killen.
bindong of isaacquote:Op maandag 2 februari 2015 15:52 schreef speknek het volgende:
Stel dat The Order 1886 blijkt tegen te vallen, wat raden jullie me dan aan als backlog? Alien Isolation of Wolfenstein (of Dankey Kang, Toad of Shovel Knight).
Die bugs heb je ook wel eens bij jouw geliefde spelletjes.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou ik vind dit wel even een hele andere bug dan bijvoorbeeld een vliegend lichaam of een gun die in de lucht vliegt. Dit zou voor mij echt een game breaking bug zijn. Ik zou er echt meteen klaar mee zijn. Ben je lekker bezig en ineens bam alles weg
Welke spelletjes?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die bugs heb je ook wel eens bij jouw geliefde spelletjes.
Nou ja ik heb hem al besteld en er zal vast snel een fix voor zijn(niet dat dat je savegame terugbrengt gok ik), ik ga er iig gewoon voor en hoop dat mijn ps4 niet crashed.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou ik vind dit wel even een hele andere bug dan bijvoorbeeld een vliegend lichaam of een gun die in de lucht vliegt. Dit zou voor mij echt een game breaking bug zijn. Ik zou er echt meteen klaar mee zijn. Ben je lekker bezig en ineens bam alles weg
Nou dan heb ik blijkbaar geluk gehad want ik heb nog nooit zo'n soort gelijke bug gehad in die games. Bethesda games staan er inderdaad bekend om dat ze aardig wat bugs hebben, maar ik heb nooit een game breaking bug zoals die van Dying Light in die games meegemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dragon Age, Skyrim en Fallout 3 hebben daar ook last van (gehad).
Mensen in Dyling Light ook amper, maar het komt wel eens voor. Ik bedoel meer dat je jezelf niet tegen moet laten houden door zo'n bug.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou dan heb ik blijkbaar geluk gehad want ik heb nog nooit zo'n soort gelijke bug gehad in die games. Bethesda games staan er inderdaad bekend om dat ze aardig wat bugs hebben, maar ik heb nooit een game breaking bug zoals die van Dying Light in die games meegemaakt.
Maarja nogmaals ik kan daarmee geluk hebben gehad en andere helaas weer niet
Nou zo'n bugquote:Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen in Dyling Light ook amper, maar het komt wel eens voor. Ik bedoel meer dat je jezelf niet tegen moet laten houden door zo'n bug.
Youtube?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:24 schreef n8n het volgende:
Gameplay van de witcher zag er wel strak uit, weet iemand waar het verhaal van deel 1–2 een beetje beknopt te achterhalen is, liefst in de vorm van video?
Meh heb alleen een PS4 en vind de voorgaande delen eerlijk gezegd ook flink gedateerd overkomenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Youtube?
Ik zou beide games gewoon nog effe spelen.
The Witcher 2 is heeft toch een monster-pc/mac nodig? Waar draai je dat op? Ik zit met een HD3000quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook net The witcher 2 weer geinstalleerd, daar was ik op PC nooit aan toegekomen, nu maar even op de Mac spelen voor deel 3.
Dual Xeon 2,53 Ghz 8 cores, 32GB DDR3, GTX 770.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:41 schreef n8n het volgende:
[..]
The Witcher 2 is heeft toch een monster-pc/mac nodig? Waar draai je dat op? Ik zit met een HD3000
Deeltje 1 schijnt nogal gedateerd te zijn ja, heb ze beide ooit eens in een steam sale gekocht en zijn nog ongespeeld. Als ik zin heb eens aan beginnen en dan kan ik tegen de tijd dat ik er klaar mee ben deeltej 3 goedkoop oppikken.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Meh heb alleen een PS4 en vind de voorgaande delen eerlijk gezegd ook flink gedateerd overkomen
Ja preciesquote:Op maandag 2 februari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dual Xeon 2,53 Ghz, 32GB DDR3, GTX 770.
Zelfde met Dragon Age 1 en 2. Die voelen ook te verouderd aan voor mij. Zeker nu ik Dragon Age 3 gewend ben. Wel jammer wat had graag het volledige verhaal willen meemaken, maar ZO erg pakt de game me ook weer niet in tegenstelling tot de andere gameserie (Mass Effect) van ze. Daar was Mass Effect 1 ook aardig verouderd, maar die pakte me meteen omdat dat sfeertje en het verhaal zo tof wasquote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Meh heb alleen een PS4 en vind de voorgaande delen eerlijk gezegd ook flink gedateerd overkomen
Meeste Mac's zijn ook niet om mee te gamenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja preciesIk was al blij dat Gone home redelijk draaide
ME moet ik deel 1 nog van spelen, en eigenlijk de laatste 20% van deel 3 maar dat vond ik tequote:Op maandag 2 februari 2015 16:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zelfde met Dragon Age 1 en 2. Die voelen ook te verouderd aan voor mij. Zeker nu ik Dragon Age 3 gewend ben. Wel jammer wat had graag het volledige verhaal willen meemaken, maar ZO erg pakt de game me ook weer niet in tegenstelling tot de andere gameserie (Mass Effect) van ze. Daar was Mass Effect 1 ook aardig verouderd, maar die pakte me meteen omdat dat sfeertje en het verhaal zo tof was![]()
Ik hoop nog steeds dat ze heel die serie nog een keer naar de PS4 brengen. Lijkt me echt tof om die serie te doorlopen vlak voor Mass Effect 4
In deel 3 is alles gewoon van een niveau dat je qua animatie/cinematografie mag verwachten in zo’n verhalend epos. Op die dooie NPC’s met 1 gezichtsuitdrukking en geforceerde dialogen ben ik heel snel uitgekeken.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meeste Mac's zijn ook niet om mee te gamen. Deze opzich eerst ook niet, tot ik erachter kwam dat je er dus ook gewoon een "PC videokaart" in kon stoppen zonder problemen.
Maar goed, offtopic. Ik heb hem even aangezet, maar voelde idd wel redelijk gedateerd aan, maar even kijken of ik me daar overheen kan zetten of dat ik hem toch maar oversla.
WTFquote:Op maandag 2 februari 2015 16:46 schreef n8n het volgende:
[..]
ME moet ik deel 1 nog van spelen, en eigenlijk de laatste 20% van deel 3 maar dat vond ik teworden, zit zo 200 uur in zo’n spel en had deel 2 al net gedaan. Had een huisgenote, die wilde perse Skyrim spelen, computer trok het eigenlijk niet dus heeft ze het hele spel uitgespeeld met 12fps
12 was nog de max volgens mij, echt niet te doen neequote:Op maandag 2 februari 2015 16:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF![]()
Vind dat altijd wel knap hoor dat er mensen zijn die dan ook echt doorzetten en zo willen spelen. Dat speelt toch totaal niet lekker met 12 fps haha![]()
Ik hoef geen 60 fps perse te hebben, maar toch wel minimaal 30 fps om een beetje normaal te kunnen spelen. Kijk Fallout of Skyrim heeft geen 60 fps nodig vind ik, maar 12 fps is toch wel ietsje te weinig
Dat vind ik niet zo heel erg, als er maar genoeg te doen is qua sidemissies en dat ze niet te saai zijn etc. Dat het een beetje houterig is maakt me niet zoveel uit, ik kom uit de tijd dat Loom state of the art wasquote:Op maandag 2 februari 2015 16:48 schreef n8n het volgende:
[..]
In deel 3 is alles gewoon van een niveau dat je qua animatie/cinematografie mag verwachten in zo’n verhalend epos. Op die dooie NPC’s met 1 gezichtsuitdrukking en geforceerde dialogen ben ik heel snel uitgekeken.
Edit: NVIDIA GeForce GT 650M 512MB (on 1440x900, medium), ATI Radeon HD 5770 1GB (on 1440x900, low) with 512 MB of Video Memory
Nevermind!
Een beetje houterig prima maar deel 1 is echt om te huilen, single players speel ik met name voor het verhaal (of rechtaan gameplay). Als de presentatie dan meh is kan ik het geduld niet opbrengen. Deel 3 is wel echt hard, niveau BioWare/Naughty Dog/Quantic Dream.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel erg, als er maar genoeg te doen is qua sidemissies en dat ze niet te saai zijn etc. Dat het een beetje houterig is maakt me niet zoveel uit, ik kom uit de tijd dat Loom state of the art was.
1 heb ik nooit gespeeld oid.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Een beetje houterig prima maar deel 1 is echt om te huilen, single players speel ik met name voor het verhaal (of rechtaan gameplay). Als de presentatie dan meh is kan ik het geduld niet opbrengen. Deel 3 is wel echt hard, niveau BioWare/Naughty Dog/Quantic Dream.
Schaam je!quote:Op maandag 2 februari 2015 16:46 schreef n8n het volgende:
[..]
ME moet ik deel 1 nog van spelen, en eigenlijk de laatste 20% van deel 3 maar dat vond ik teworden, zit zo 200 uur in zo’n spel en had deel 2 al net gedaan. Had een huisgenote, die wilde perse Skyrim spelen, computer trok het eigenlijk niet dus heeft ze het hele spel uitgespeeld met 12fps
nieuw is ie 150+ import,quote:
jij met je dongquote:
Da's mij ff teveel voor iets dat waarschijnlijk ook weer de kast in gaatquote:Op maandag 2 februari 2015 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nieuw is ie 150+ import,
zou zeggen 125 gezien ie gloednieuw is
Deel 2 is een heel stuk beter dan 1 en goed te doenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 heb ik nooit gespeeld oid.
Opzich denk ik ook niet dat ik heel ver ga komen in 2 hoor, er is nog genoeg te spelen, maar ik kwam hem toevallig tegen gisteren en heb hem dus even geinstalleerd, vandaar mijn reactie.
pffff iddquote:Op maandag 2 februari 2015 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme Sega doe er Engelse vertaling bij
Of we mogen weer wachten tot 2017 ofzo als dit weer lang en breed verouderd isquote:
Grappig, had precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zelfde met Dragon Age 1 en 2. Die voelen ook te verouderd aan voor mij. Zeker nu ik Dragon Age 3 gewend ben. Wel jammer wat had graag het volledige verhaal willen meemaken, maar ZO erg pakt de game me ook weer niet in tegenstelling tot de andere gameserie (Mass Effect) van ze. Daar was Mass Effect 1 ook aardig verouderd, maar die pakte me meteen omdat dat sfeertje en het verhaal zo tof was![]()
Ik hoop nog steeds dat ze heel die serie nog een keer naar de PS4 brengen. Lijkt me echt tof om die serie te doorlopen vlak voor Mass Effect 4
idd echt genaaid ja, ook pas over een paar maanden deel 5 en dan niet eens voor de ps4quote:Op maandag 2 februari 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of we mogen weer wachten tot 2017 ofzo als dit weer lang en breed verouderd is
Dacht dat het ook ps4 was ?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd echt genaaid ja, ook pas over een paar maanden deel 5 en dan niet eens voor de ps4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |