Mijn UD mag naar 24/8! Makkelijk te onthouden, want da's vriend's verjaardag!quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:00 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor wijzigingen / toevoegingen of iets in die geest. DM of Quote even
Voor het eerst pas? Ik heb even niet helemaal helder waar jij ongeveer woont maar wij hebben inmiddels voor de derde keer sneeuw deze winter.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:01 schreef Danaa het volgende:
Hier voor het eerst sneeuw te zien deze winter!
Faptist![]()
Gevalletje toch het kussen in huis! Top van je ouders![]()
Risu, goed dat de eerste verdiepingen die je leest een positief gevoel bij je los maken!
MM een goede echo, fijn! & een welkom voor Skoap!
Het lot van onder controle zijn bij de gyn is elke controle een echoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
McLaura, controle met echo? Want gewone controles vind ik altijd minder leuk dan die met een echo![]()
Ja dat is dan wel weer een voordeelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het lot van onder controle zijn bij de gyn is elke controle een echo![]()
En hopelijk met een baby die dit keer niet zijn haar of haar benen kruist
Succes met je OGTT, dat heb je straks maar weer achter de rug. Ik mag hem niet doen, maar heb het bij de oudste wel gedaan en vond het eigenlijk best meevallen.
Ik vind het inderdaad ook allemaal magisch. Mooie manier om het uit te drukken. Het blijft een wonder dat 2 mensen 1 nieuw mens kunnen maken dat in veel van de gevallen gezond en compleet is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer een voordeelIk zou iedere controle ook wel willen kijken. We mogen bij de vk wel iedere keer het hartje luisteren, dat vind ik al zo magisch.
Bij ons werd er niet eens verder gekeken dan de eettafel waar we aan zaten bij de intake... Ze heeft heel de kinderkamer niet gezien, de trap zonder leuning en de puinzooi die het boven en in de keuken was door de verbouwing...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Veel plezier met spieken Laura!
Nog maar 20 minuten Cactus en dan mag je weer eten! Succes!
Fijn dat de waardes van je suiker en die van je baby binnen de marges vallen Faptist.
Hier komt vanmiddag de kraamzorg voor de intake langs, de plinten zijn schoonen gelakt er moet alleen nog een ledikant, commode en kast in de kamer komen te staan
.
Kamerscherm ervoor zetten en klaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:00 schreef Cholula het volgende:
Het lijkt op het moment alsof onze woonkamer is ontploft omdat daar nu een commode en een linnenkast staat te drogen... Ik zal toch nog even aan de bak moeten vandaag.
Welkom! We zitten dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
Dag allemaal!
Ik denk ik kom me ook eens melden na een tijd meelezen, ben nu 37 week zwanger en op 18 februari uitgerekend. Het is een meisje en onze eerste. Na een week verlof nu helemaal niks meer te doen, dus afwachten! Er gebeurt nog niks, dus het zal vast nog even duren.
Haha, ja ik dacht ik wacht tot ik nr 1 benquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Welkom! We zitten dicht bij elkaar
Als je id OP wilt sta je bovenaan
Hoe komt het? Door je onzekerheid?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Ohh.. Vandaag merk ik pas echt dat mijn hormonen op hol slaan. Ik kan helemaal niets hebben van de kinderen op het werk. Tot 10 tellen helpt niet.
Ik ben echt niet leuk..... nog 5 uur te gaan!
Nee denk meer door de vermoeidheid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hoe komt het? Door je onzekerheid?
Vervelend is dat. Ik merk ook vaak dat hoe een dienst is erg afhankelijk kan zijn van met wie je werkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Moet ook wel zeggen dat het een behoorlijk druk clubje is, en vanmorgen niet echt een consequente collega naast me had staan.
Doe mij een klein beetje van die controlequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee denk meer door de vermoeidheid.
Moet ook wel zeggen dat het een behoorlijk druk clubje is, en vanmorgen niet echt een consequente collega naast me had staan.
Merk gewoon dat ik echt een korter lontje heb vandaag.
Zit nu even op de bank pauze te houden. En moet mijn ogen ook echt openhouden... anders ben ik zo weg!
Mijn onzekerheid heb ik wat meer onder controle gelukkig. Hopelijk hou ik dat vast
Hier hetzelfde vandaag. Ben kapot!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee denk meer door de vermoeidheid.
Merk gewoon dat ik echt een korter lontje heb vandaag.
Zit nu even op de bank pauze te houden. En moet mijn ogen ook echt openhouden... anders ben ik zo weg!
Mijn onzekerheid heb ik wat meer onder controle gelukkig. Hopelijk hou ik dat vast
Waarom denk je dat? Voorgevoel? Of waar komt het door?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:24 schreef gestreeptestoel het volgende:
Joycie nog ff en dan zit de dag erop! Dan vroeg onder de wol!
Malteser, het is ook spannend.
Ik denk de hele tijd dat ze vanavond niks ziet op de echo..
Geen idee.. Bij zoon heb ik me nooit zorgen gemaakt, ook niet bijde 20 weken echoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Voorgevoel? Of waar komt het door?
zo herkenbaar ditquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef gestreeptestoel het volgende:
Geen idee.. Bij zoon heb ik me nooit zorgen gemaakt, ook niet bijde 20 weken echo
Nee, dat is normaal. Je baarmoeder trekt dan samen geloof ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Even een vraagje met een hoog![]()
![]()
gehalte. Ik merk dat na het vrijen ik een heel harde buik krijg
. En soms voel ik dan ook alsof er iets omdraait. Is dat de baby? Want die heb ik tot nu toe nog niet gevoeld
. Maar ik maak me dus zorgen of het kwaad kan eigenlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
Er klopte een hartje!![]()
![]()
Ongeveer 7 weken nu. Over 2,5 week nog een keer terug voor termijn bepaling. Ergens half september uitgerekend
Jaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Ongeveer 7 weken nu. Over 2,5 week nog een keer terug voor termijn bepaling. Ergens half september uitgerekend
Jeeeeeej!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Gratisch tip: niet naar de tekenfilm Up gaan kijken. Same storyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef Krisvc het volgende:
Keihard huilen omdat er een personage in een serie dood gaat. En dan ook echt hard huilen. Met van die lange uithalen enzo. Zwanger en hormonaal? Nee joh.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Mooi is dat om te zien he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Wat fijn stoel!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
*like!*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Hoe bedoel je herkansing? Komen ze dan nog s?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef Cholula het volgende:
Klinkt bekend QB! Dat was mijn eerste kennismaking met het fenomeen harde buik.
voor het kloppende van babystoel!
Keihard huilen om stomme dingen? Check. Twee dagen terug nog om wat verf op de muur.en bij Up moest ik niet-zwangere staat al vreselijk janken.
We hebben vandaag de spullen in de babykamer gezet. Ik ben zo blij met hoe het er uit gaat zien.
Kraamzorgintake was vreselijk spannend, er lag wat stof op de deurpost en het ledikant was niet opgemaakt dus volgende week krijgen we een herkansing.
WTF?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef Cholula het volgende:
Klinkt bekend QB! Dat was mijn eerste kennismaking met het fenomeen harde buik.
voor het kloppende van babystoel!
Keihard huilen om stomme dingen? Check. Twee dagen terug nog om wat verf op de muur.en bij Up moest ik niet-zwangere staat al vreselijk janken.
We hebben vandaag de spullen in de babykamer gezet. Ik ben zo blij met hoe het er uit gaat zien.
Kraamzorgintake was vreselijk spannend, er lag wat stof op de deurpost en het ledikant was niet opgemaakt dus volgende week krijgen we een herkansing.
Wij hebben geen eens plintenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Cholula het volgende:
Ja als je huis niet tiptop in orde is, dan krijg je een herkansing. Gelukkig waren de plinten wel in orde, er zijn blijkbaar nogal wat huishoudens waar dat een probleem is.
Vandaar een ziekenhuisbevalling?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
Wij kregen een uitbrander dat de vloer eruit lag en ik mocht dus ook niet baren van ze voor die er weer in was gezet
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bedankt he... Ik heb mn kind wakker gelachen....
Zou ik doen ja. Ik let er wel op hoor bij mijn barenden. waarom denk je anders dat je bij een thuisbevalling 2 emmers en een rol vuilniszakken klaar moet hebben staan. Als het niet schoon genoeg is krijgen ze tot 6 cm de tijd om te poetsen en anders gaan we naar t ziekenhuisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:32 schreef Cholula het volgende:
Ow crap, ik wil toch wel graag thuis bevallen. Volgende week dan toch maar mijn moeder en schoonmoeder een middagje uitnodigen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zou ik doen ja. Ik let er wel op hoor bij mijn barenden. waarom denk je anders dat je bij een thuisbevalling 2 emmers en een rol vuilniszakken klaar moet hebben staan. Als het niet schoon genoeg is krijgen ze tot 6 cm de tijd om te poetsen en anders gaan we naar t ziekenhuis
en hij maar denken dat ie water moet koken voor de kruiken ♡quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:40 schreef Lijnloos het volgende:
Aha! Daarom wil mijn man niet dat ik thuis ga bevallen... Dan moet ie nog flink aan de bak voor de intake. Dat verklaart wel waarom ze de intake met skype wilden doen... Kan ze toch ff kijken en oordelen!
Dat dus, had ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen, de kraamzorg-intake-verzinsels, of degenen die ze serieus nemen(sorry... Je went er aan als je hier een tijdje meeleest
)
'Sorry mevrouw, uw kind is net zo vies als u bent en heeft als gevolg daarvan in het vruchtwater gepoept. We gaan naar het ziekenhuis.'quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zou ik doen ja. Ik let er wel op hoor bij mijn barenden. waarom denk je anders dat je bij een thuisbevalling 2 emmers en een rol vuilniszakken klaar moet hebben staan. Als het niet schoon genoeg is krijgen ze tot 6 cm de tijd om te poetsen en anders gaan we naar t ziekenhuis
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:43 schreef Cholula het volgende:
[..]
'Sorry mevrouw, uw kind is net zo vies als u bent en heeft als gevolg daarvan in het vruchtwater gepoept. We gaan naar het ziekenhuis.'
Ik zeker om dat laatste!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen, de kraamzorg-intake-verzinsels, of degenen die ze serieus nemen(sorry... Je went er aan als je hier een tijdje meeleest
)
Huh?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zeker om dat laatste!![]()
![]()
Bij mij mag er een jongetje achter mijn naam!
Wist ik al, had het een paar weken geleden 's nachts in de computer van de verloskundige al gezien!
Doe ik nóóitquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:55 schreef AwayTL het volgende:
I loled![]()
Doen jullie ff een seintje als er zwangerschapsbingo wordt gespeeld? Ik heb nog een speluitleg.
Waarschuwing: skittles speelt vals.
Nee, kon het gewoon zo zien op het scherm. Stonden ook de gegevens in wat de uiteindelijke exacte lengte en gewicht en bevaldatum wordt, maar helaas ben ik die vergeten. Het was tenslotte 's nachts en ik lag in bed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:59 schreef Cholula het volgende:
Heb je de computer van je vk gehackt Mariposas?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee, kon het gewoon zo zien op het scherm. Stonden ook de gegevens in wat de uiteindelijke exacte lengte en gewicht en bevaldatum wordt, maar helaas ben ik die vergeten. Het was tenslotte 's nachts en ik lag in bed.
Ah, dat klinkt al een stuk logischer!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee, kon het gewoon zo zien op het scherm. Stonden ook de gegevens in wat de uiteindelijke exacte lengte en gewicht en bevaldatum wordt, maar helaas ben ik die vergeten. Het was tenslotte 's nachts en ik lag in bed.
ja dit!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Phaidra het volgende:
Risu, als je op handen en knieën gaat zitten, heeft de baby het meeste ruimte om nog te draaien dacht ik!
Ja, ook dit zeiden ze bij mijn zw-yoga. Meen dat daar werd gezegd op de ellebogen en knieën. Wanneer een kindje in stuit ligt werd aangeraden dit regelmatig te doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Phaidra het volgende:
Risu, als je op handen en knieën gaat zitten, heeft de baby het meeste ruimte om nog te draaien dacht ik!
toch zoveel mogelijk eten en drinken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:02 schreef klumsy het volgende:
anders post je even in het verkeerde topic
Maar iemand ervaring/tips voor zwanger en buikgriep? Zelfs water hou ik niet binnen
En om het gezellig te houden kotste Lola vannacht ook nog eens ons hele bed onder...
lauwe cola zonder prik. AA-drink, drinkbouillon (tuinkruiden of kip), waterijsjes (of gewoon sabbelen op ijsklontjes)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:02 schreef klumsy het volgende:
anders post je even in het verkeerde topic
Maar iemand ervaring/tips voor zwanger en buikgriep? Zelfs water hou ik niet binnen
En om het gezellig te houden kotste Lola vannacht ook nog eens ons hele bed onder...
meestal heeft je lichaam al je ene slok water opgenomen als je een half uur tot uur later pas hoeft te spugen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:49 schreef klumsy het volgende:
Ah, gezellig!
"Slok water neemt en hoopt dat het binnen gaat blijven"
Ik was ook uitgedroogd en had niet de genoemde symptomen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:41 schreef klumsy het volgende:
Ik ga straks even bouillon proberen, thanks voor de tips!
Hoe merk je trouwens dat je uitdroogt?
quote:[b]Op zaterdag 31 januari 2015 04:37 schreef ingee
(Kan niet slapen, vrijdagochtend onze kat dood op straat gevonden)
Mijn vk zei sportdrankjes, want daar zitten isotonen en suikers en meer goed spul in.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:49 schreef klumsy het volgende:
Ah, gezellig!
"Slok water neemt en hoopt dat het binnen gaat blijven"
Man zei: Ja hallo, zien jullie niet iets? We komen nu niet zomaar langs.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:52 schreef Moppert het volgende:
Hebben vast net als ik een hekel aan kleding met tekst dus Oost-Indisch blind![]()
was toen ze het zagen de reactie wel leuk?
AA zorgt voor aanvulling van mineralen etc, cola kalmeert de maag. Ik kan eigenlijk alleen cola verdragen als m'n maag van streek is ..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:13 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
meestal heeft je lichaam al je ene slok water opgenomen als je een half uur tot uur later pas hoeft te spugen...
Crackertjes voor tegen het misselijk zijn, bouillion voor wat zoutigs.
AA, cola, waterijs.. daar moet ik persoonlijk niet aan denken als ik niet lekker ben
Die buurman is van onze leeftijd en zag t ook niet meteen..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zoiets zou mijn ouders ook totaal niet opvallen. Misschien ook de leeftijd?![]()
Wel fijn dat ze daarna wel leuk reageerden!
Daar zou je je in kunnen vergissen.... ik heb t via de gyn gehad maar dat was omdat ik toen nog best n poos moest, dikke kans dat de huisarts zegt, zit t aar uit, juist omdat ze hoogzwanger is....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Thx! Ik neem aan dat een huisarts het wel voor wil schrijven aan een hoogzwangere die nauwelijks meer slaapt
Mooie reactie van je oudersquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Ggirl het volgende:
Oh gestreepte stoel.. Dat zou ze hier ook overkomen hoor! Vandaag m'n moeder jarig, en als tekst op het zelfgemaakte kaartje bij de bos bloemen 'medio augustus kunnen jullie nog een cadeau verwachten' met een echo foto op de voorkant.
'Uh wat is dat cadeau in augustus dan, en waar moeten we naartoe, en is er al een datum bekend want ja we moeten ook nog vakantie boeken'
Waarop vriendlief zegt: Oma, misschien moet je even naast opa op de bank gaan zitten en dan mét bril de voorkant van het kaartje nog eens bekijken...'
Traantjes 😍
Beterschap voor de zieken hier, gauw opknappen! En succes voor de echo's maandag, geloof dat er meerdere waren samen met ons, toch?
Voor wat ik begreep is er weinig onderzoek naar gedaan... Wat raar is want t is fijn spulquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Echt?Is het zo schadelijk dan?
Ik zou zeggen dat je iemand een beetje uitgerust aan dr bevalling moet laten beginnen.
welneequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar zou je je in kunnen vergissen.... ik heb t via de gyn gehad maar dat was omdat ik toen nog best n poos moest, dikke kans dat de huisarts zegt, zit t aar uit, juist omdat ze hoogzwanger is....
onzin.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voor wat ik begreep is er weinig onderzoek naar gedaan... Wat raar is want t is fijn spul
Kan veilig gebruikt worden in ieder trimester en ook tijdens bv, is gewoon bekend en kan echt geen kwaad.quote:Zwangerschap/Lactatie
Teratogenese: Bij de mens, geen aanwijzingen voor schadelijkheid. Advies: Kan voor zover bekend zonder gevaar overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt.
Overgang in de moedermelk: Ja. Advies: Kan in therapeutische doses waarschijnlijk zonder gevolgen voor de zuigeling worden gebruikt.
aa is mega zoet en dus ga ik binnen vijf tellen al wcknuffelenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
AA zorgt voor aanvulling van mineralen etc, cola kalmeert de maag. Ik kan eigenlijk alleen cola verdragen als m'n maag van streek is ..
Ooh maar dit vind ik wel een leuk bedacht idee!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Ggirl het volgende:
Oh gestreepte stoel.. Dat zou ze hier ook overkomen hoor! Vandaag m'n moeder jarig, en als tekst op het zelfgemaakte kaartje bij de bos bloemen 'medio augustus kunnen jullie nog een cadeau verwachten' met een echo foto op de voorkant.
'Uh wat is dat cadeau in augustus dan, en waar moeten we naartoe, en is er al een datum bekend want ja we moeten ook nog vakantie boeken'
Waarop vriendlief zegt: Oma, misschien moet je even naast opa op de bank gaan zitten en dan mét bril de voorkant van het kaartje nog eens bekijken...'
Traantjes 😍
Beterschap voor de zieken hier, gauw opknappen! En succes voor de echo's maandag, geloof dat er meerdere waren samen met ons, toch?
drukke sporter in je buikquote:Op zondag 1 februari 2015 08:38 schreef klumsy het volgende:
Ik denk dat ik alweer aardig aan het opknappen ben, heb zelfs alweer zin in een patatje speciaalben blij dat het bij een 1 dags virus gebleven is!
En gelukkig dat Frits erg druk was, een zorg minder
Meldplicht voor Phaidraquote:Op zondag 1 februari 2015 08:38 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat het langzaam beter gaat Klums!
Ennnnnnn: MELD! 37 weken vandaag, baby mag komen (maar wat mij betreft blijft hij nog minstens 2 weken zitten)!
Zo voelt het voor mij ookquote:Op zondag 1 februari 2015 09:51 schreef Skoap het volgende:
wisseldagen!
Phaidra meld plicht! Het voelt nog als gisteren dat je 2 streepjes had
Klumsy echt stom om nog ziek te zijn op je verjaardag
Ja eens, mag best een paar weken. Zo gek, het kan ineens gebeuren, kan ook nog wel een maandje durenquote:Op zondag 1 februari 2015 08:38 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat het langzaam beter gaat Klums!
Ennnnnnn: MELD! 37 weken vandaag, baby mag komen (maar wat mij betreft blijft hij nog minstens 2 weken zitten)!
Jup... Was lekker rustig in het ziekenhuisquote:Op zondag 1 februari 2015 11:02 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Eisprongen in het weekend worden goed benut
3 uur vind ik wel ver, meer omdat ik zo lang in de auto zitten niet meer prettig vind. Maar morgen ga ik nog met schoonmoeder naar een stoffenmarkt, dat is totaal een uurtje reizen denk ik (stuk auto naar sm, stuk ov). En dinsdag naar een vriendin samen met peuter, denk 50 min enkele reis met de auto. Zo lang ik me goed voel...quote:Op zondag 1 februari 2015 10:54 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja eens, mag best een paar weken. Zo gek, het kan ineens gebeuren, kan ook nog wel een maandje duren.
Gaan jullie nog ver van huis richting het einde? Ik wil eigenlijk nog eens bij mijn oma langs, naar dat is ruim 3 uur rijden.
Wow, wat liefquote:Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef Cholula het volgende:
Ik zou niet weten of dat ook maagzuur is Selvaria. Volgende keer even aankaarten bij je vk?
Ik heb vandaag mijn babyshower gehad. Ze hadden mijn favoriete koffietentje zo gek gekregen om op zondag open te gaan en het was zo gezellig! Tranen in mijn ogen toen ik binnen liep omdat ik het zo gaaf vind dat ze dat speciaal voor mij hadden georganiseerden ik ben ontzettend verwend!
Fijn dat het goed gaat! Enne moe: herkenbaar.... *gaapt terug*quote:Op zondag 1 februari 2015 19:16 schreef Skoap het volgende:
Ja gaat goed. Heel erg moe, dus ik zie dat maar als een goed teken![]()
Was vergeten hoe moe je kon zijn de eerste zoveel weken *gaap*
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:40 schreef Selvaria het volgende:
Iemand hier ervaring met maagzuur zonder brand? Sinds een paar dagen heb ik aan het eind van de dag steeds last van lucht die omhoog komt, kleine hikjes/boertjes dus.. is dat ook maagzuur? Herkenbaar? Wat kan ik eraan doen?Het is echt enorm irritant, vooral in bed 's avonds.
Wow! Ik heb werkelijk nog nooit gelekt, terwijl ik toch ruim 2,5 jaar gevoed heb (tot 2 weken geleden).quote:Op maandag 2 februari 2015 07:00 schreef -Spring het volgende:
22 weken zwanger en nu al dikke melkvlekken in bed. Ik vermoed dat het op gang komen van de bv weer geen probleem zal worden. :'D
Die is hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:04 schreef Cholula het volgende:
Heeft iemand toevallig mijn concentratie en motivatie voor mijn werk gezien?
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:11 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Die is hier.
Bloedverlies met stolseltjesvan de verloskundige was het niet handig om nu aan het werk te gaan en 3x raden waar ik nu ben.
Nu gynaecoloog bellen in de hoop ik vandaag nog een echo mag.
Damn... bijna 11 weken, 2 goede echo's (met laatste bewegend kindje) en dan zal het nu zeker nog even mis gaan
Nee Coccinelle, ik duim voor een goede echo. Ik hoop dat het bloedverlies van iets anders af komt. Hadden Vlindur en Phaidra niet ook bloedverlies? Oh, Cocci, ik hoop dat het gewoon goed zit.quote:Op maandag 2 februari 2015 08:11 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Die is hier.
Bloedverlies met stolseltjesvan de verloskundige was het niet handig om nu aan het werk te gaan en 3x raden waar ik nu ben.
Damn... bijna 11 weken, 2 goede echo's (met laatste bewegend kindje) en dan zal het nu zeker nog even mis gaan
Nee! Ik duim!quote:Op maandag 2 februari 2015 08:11 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Die is hier.
ik heb gisteravond voor het slapen 2 magnesium/calcium tabletten genomen en ik heb zoveel rustiger geslapen. Ik herinnerde mij opeens dat iemand mij ooit eens die tip gaf. Het kan natuurlijk toeval zijn. Maar je zou het eens kunnen proberen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:33 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik heb vannacht weer zo belabberd geslapen, maar heb de wekker maar uitgezet, met als gevolg dat ik tot half 10 heb geslapen vanmorgen....Nu maar eens aan het werk...
In t babytopic zijn er wel dames uit Den Haag.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:49 schreef Mariposas het volgende:
Cocci, ik duim voor je mee! Ik hoop dat je inmiddels weet of je vandaag nog langs kan komen voor een echo!
Malteser, spannende dag voor jou!
Ik moet zo langzamerhand eens kijken voor kraamzorg, maar het aanbod is hier zo giga groot, dat ik door de bomen het bos weer eens niet zie.Ik denk dat ik voor Careyn ga, grote organisatie dus makkelijk een andere kraamverzorger in te schakelen als er geen klik is (hoop ik?!). Als er iemand ervaringen hiermee heeft of andere goede kraamzorg in Den Haag weet, hoor ik het ook graag.
Bij de eerste heb ik careyn gehad. Bij de tweede dus niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:49 schreef Mariposas het volgende:
Cocci, ik duim voor je mee! Ik hoop dat je inmiddels weet of je vandaag nog langs kan komen voor een echo!
Malteser, spannende dag voor jou!
Ik moet zo langzamerhand eens kijken voor kraamzorg, maar het aanbod is hier zo giga groot, dat ik door de bomen het bos weer eens niet zie.Ik denk dat ik voor Careyn ga, grote organisatie dus makkelijk een andere kraamverzorger in te schakelen als er geen klik is (hoop ik?!). Als er iemand ervaringen hiermee heeft of andere goede kraamzorg in Den Haag weet, hoor ik het ook graag.
Wat fijn!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
Alles is goed! Geen verklaring voor het bloedverlies. Voor het eerst het hartje gehoord![]()
Hopelijk voor jou ook een mooie echo, Malteser!
Ohh wat fijn zeg!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
Alles is goed! Geen verklaring voor het bloedverlies. Voor het eerst het hartje gehoord![]()
Jeej!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
Jeej!!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
Gelukkigquote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
Yes!!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoiler graag niet qouten ivm herkenbaarheid. Haal het zo weer weg
[ Bericht 50% gewijzigd door J0ycie88 op 02-02-2015 15:12:59 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Oh fijn!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb diezelfde ervaring met careyn (niet den haag, andere regio), die strakke werkuren inderdaad en geen flexibiliteit. Verder was onze kraamhulp op zich lief maar keek ze te weinig naar wat wij nodig hadden, ze deed precies wat in haar boekje stond, maar dat was meer dit meisje hoor, heeft niks met careyn als organisatie te maken.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Bij de eerste heb ik careyn gehad. Bij de tweede dus niet.
Ik vond vooral dat ze niet flexibel waren het grootste nadeel.
Dat we iedere dag om 8 uur uit bed moesten, omdat de kraam kwam (of nja vriend dan), ik zou voor de laatste twee dagen (was nog iets van 8 uur totaal) een andere kraam krijgen, terwijl we die hele kraam niet meer nodig hadden. Maar dat mocht niet, uiteindelijk mochten we in overleg met de vk die laatste dag laten vervallen
Had misschien wel gekund als we meer op onze strepen hadden gestaan, maar goed hadden net een baby, dus andere dingen aan ons hoofd.
Maar ik vind het nog steeds stom, 4,5 jaar na dato. Ook hun reactie op de brief die wij gestuurd hadden was een beetje, uh, jammer...
Ook echt een heel verschil met de tweede kraammaar daar had ik ook van te voren aangegeven waarom we voor een ander kraamzorgureau gekozen hadden
Mijn zus had daarentegen wel goede ervaringen trouwens.
Oh my.quote:GROEIACHTERSTAND
Hallo mensen
na ruim 7 iui behandelingen te hebben gehad en 1 miskraam is het eindelijk na 1 icsi behandeling gelukt om zwanger te worden van een wondertje
8 januarie was ik volgens fertiliteit kliniek 7 weken en 5dagen zwanger
2 weken later 22 januarie bij vloskundige natal bleek ik volgens hun 8 weken en 5dagen zwanger te zijn
het maakt me wel ongerust ik ben ook door verwezen naar de ginocoloog vanwegen ik een kiester bij me eierstokken heb en best groot met een breuk en daar weer iets in maakt me wel zorgen ene kant ben ik ook best boos op fertiliteit kliniek ik heb bij elk afspraak daar na gevraagd als het geen kwaat kon in verband met zwanger worden en als ik zwanger zou zijn en ze zeiden me elke x dat het geen kwaat kon nu zie ik ma weer even tot dinsdag afwachten en in de hoop dat alles als nog goed gaat
Ik heb moeite met lezen van de zinnen en dan daarna ook het begrijpen wat ze nou precies schrijftquote:
Dat is een grap, toch?quote:
Het vruchtje is in 2 weken maar 1 week gegroeid en ze heeft een cyste. En ze kan niet spellen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef Vlindur het volgende:
Ik snap er ook vrij weinig van. Waarschijnlijk zijn er daarom ook nog geen reacties![]()
http://wij.nl/wij-forum/zwanger-zijn/groeiachterstand-0
Pfoei, opluchtingquote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef coccinelle het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het vruchtje is in 2 weken maar 1 week gegroeid en ze heeft een cyste. En ze kan niet spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |