Mijn UD mag naar 24/8! Makkelijk te onthouden, want da's vriend's verjaardag!quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:00 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor wijzigingen / toevoegingen of iets in die geest. DM of Quote even
Voor het eerst pas? Ik heb even niet helemaal helder waar jij ongeveer woont maar wij hebben inmiddels voor de derde keer sneeuw deze winter.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:01 schreef Danaa het volgende:
Hier voor het eerst sneeuw te zien deze winter!
Faptist![]()
Gevalletje toch het kussen in huis! Top van je ouders![]()
Risu, goed dat de eerste verdiepingen die je leest een positief gevoel bij je los maken!
MM een goede echo, fijn! & een welkom voor Skoap!
Het lot van onder controle zijn bij de gyn is elke controle een echoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
McLaura, controle met echo? Want gewone controles vind ik altijd minder leuk dan die met een echo![]()
Ja dat is dan wel weer een voordeelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het lot van onder controle zijn bij de gyn is elke controle een echo![]()
En hopelijk met een baby die dit keer niet zijn haar of haar benen kruist
Succes met je OGTT, dat heb je straks maar weer achter de rug. Ik mag hem niet doen, maar heb het bij de oudste wel gedaan en vond het eigenlijk best meevallen.
Ik vind het inderdaad ook allemaal magisch. Mooie manier om het uit te drukken. Het blijft een wonder dat 2 mensen 1 nieuw mens kunnen maken dat in veel van de gevallen gezond en compleet is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer een voordeelIk zou iedere controle ook wel willen kijken. We mogen bij de vk wel iedere keer het hartje luisteren, dat vind ik al zo magisch.
Bij ons werd er niet eens verder gekeken dan de eettafel waar we aan zaten bij de intake... Ze heeft heel de kinderkamer niet gezien, de trap zonder leuning en de puinzooi die het boven en in de keuken was door de verbouwing...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Veel plezier met spieken Laura!
Nog maar 20 minuten Cactus en dan mag je weer eten! Succes!
Fijn dat de waardes van je suiker en die van je baby binnen de marges vallen Faptist.
Hier komt vanmiddag de kraamzorg voor de intake langs, de plinten zijn schoonen gelakt er moet alleen nog een ledikant, commode en kast in de kamer komen te staan
.
Kamerscherm ervoor zetten en klaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:00 schreef Cholula het volgende:
Het lijkt op het moment alsof onze woonkamer is ontploft omdat daar nu een commode en een linnenkast staat te drogen... Ik zal toch nog even aan de bak moeten vandaag.
Welkom! We zitten dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
Dag allemaal!
Ik denk ik kom me ook eens melden na een tijd meelezen, ben nu 37 week zwanger en op 18 februari uitgerekend. Het is een meisje en onze eerste. Na een week verlof nu helemaal niks meer te doen, dus afwachten! Er gebeurt nog niks, dus het zal vast nog even duren.
Haha, ja ik dacht ik wacht tot ik nr 1 benquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Welkom! We zitten dicht bij elkaar
Als je id OP wilt sta je bovenaan
Hoe komt het? Door je onzekerheid?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Ohh.. Vandaag merk ik pas echt dat mijn hormonen op hol slaan. Ik kan helemaal niets hebben van de kinderen op het werk. Tot 10 tellen helpt niet.
Ik ben echt niet leuk..... nog 5 uur te gaan!
Nee denk meer door de vermoeidheid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hoe komt het? Door je onzekerheid?
Vervelend is dat. Ik merk ook vaak dat hoe een dienst is erg afhankelijk kan zijn van met wie je werkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Moet ook wel zeggen dat het een behoorlijk druk clubje is, en vanmorgen niet echt een consequente collega naast me had staan.
Doe mij een klein beetje van die controlequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee denk meer door de vermoeidheid.
Moet ook wel zeggen dat het een behoorlijk druk clubje is, en vanmorgen niet echt een consequente collega naast me had staan.
Merk gewoon dat ik echt een korter lontje heb vandaag.
Zit nu even op de bank pauze te houden. En moet mijn ogen ook echt openhouden... anders ben ik zo weg!
Mijn onzekerheid heb ik wat meer onder controle gelukkig. Hopelijk hou ik dat vast
Hier hetzelfde vandaag. Ben kapot!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee denk meer door de vermoeidheid.
Merk gewoon dat ik echt een korter lontje heb vandaag.
Zit nu even op de bank pauze te houden. En moet mijn ogen ook echt openhouden... anders ben ik zo weg!
Mijn onzekerheid heb ik wat meer onder controle gelukkig. Hopelijk hou ik dat vast
Waarom denk je dat? Voorgevoel? Of waar komt het door?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:24 schreef gestreeptestoel het volgende:
Joycie nog ff en dan zit de dag erop! Dan vroeg onder de wol!
Malteser, het is ook spannend.
Ik denk de hele tijd dat ze vanavond niks ziet op de echo..
Geen idee.. Bij zoon heb ik me nooit zorgen gemaakt, ook niet bijde 20 weken echoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Voorgevoel? Of waar komt het door?
zo herkenbaar ditquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef gestreeptestoel het volgende:
Geen idee.. Bij zoon heb ik me nooit zorgen gemaakt, ook niet bijde 20 weken echo
Nee, dat is normaal. Je baarmoeder trekt dan samen geloof ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Even een vraagje met een hoog![]()
![]()
gehalte. Ik merk dat na het vrijen ik een heel harde buik krijg
. En soms voel ik dan ook alsof er iets omdraait. Is dat de baby? Want die heb ik tot nu toe nog niet gevoeld
. Maar ik maak me dus zorgen of het kwaad kan eigenlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
Er klopte een hartje!![]()
![]()
Ongeveer 7 weken nu. Over 2,5 week nog een keer terug voor termijn bepaling. Ergens half september uitgerekend
Jaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Ongeveer 7 weken nu. Over 2,5 week nog een keer terug voor termijn bepaling. Ergens half september uitgerekend
Jeeeeeej!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Gratisch tip: niet naar de tekenfilm Up gaan kijken. Same storyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef Krisvc het volgende:
Keihard huilen omdat er een personage in een serie dood gaat. En dan ook echt hard huilen. Met van die lange uithalen enzo. Zwanger en hormonaal? Nee joh.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Mooi is dat om te zien he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Wat fijn stoel!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
*like!*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |