abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149171467
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente

3 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
26 augustus: Coccinelle

2 september: Starbuck_

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

En een mooi filmpje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 30-01-2015 22:51:45 ]
Schudden voor gebruik
pi_149171482
Voor wijzigingen / toevoegingen of iets in die geest. DM of Quote even ;)
Schudden voor gebruik
pi_149171654
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:00 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor wijzigingen / toevoegingen of iets in die geest. DM of Quote even ;)
Mijn UD mag naar 24/8! Makkelijk te onthouden, want da's vriend's verjaardag!

Gisteren termijnecho gehad en 3,5cm gup gezien *O* . Wel over twee weken terug voor de nekplooimeting, dat ging nu nog niet. En de afspraak voor de 20 weken echo (in april :+ ) is ook al gemaakt!
pi_149174459
Joycie, 5,5 week zie je natuurlijk ook nog niet zoveel op een echo. Maar dat ze iets zien is al positief hoor.

Redelijk geslapen vannacht. Nog best wel last van mijn buik daar waar ze geduwd hebben, dus nog maar een dag rustig aan. Heb ondertussen ook info bekeken van de keizersnede en het valt allemaal wel mee. Minder erg dan ik het had bedacht iig. Ik wacht het oordeel van de gyn af volgende week en dan ga ik eens goed nadenken wat ik nou precies wil. Want als het hoofdje aan de grote kant is, weet ik niet of ik de poging wil wagen. Liever ik even in de kreukels, dan mijn kind. Die is nog zo klein en fragiel en baby. Maar gyn doet groeiecho volgende week dus even bekijken. Ik heb nog even de tijd.
pi_149174681
Je klinkt alsof je er iets meer vrede mee hebt Risu. Fijn.

Hier vanochtend kramp in m'n middenrif gehad en sindsdien pijn. Stom. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149177539
Risu, over een KS, ik moest er onverwacht een, en het is natuurlijk een pittige operatie. Maar zoals mijn moeder toen ook tegen me zei: bij een vaginale geboorte heb je ook het nodige ongemak en herstel na afloop :+

Niet dat je maar voor een ks moet kiezen, maar mocht het er op uitdraaen: het herstel viel me erg mee! De eerste dag was het meest pijnlijk, maar kon al weer gewoon naar de wc lopen en douchen en techtop op bed zitten enzo. De dagen daarna ging het exponentieel beter elke dag. Was natuurlijk wel zwak en mocht een paar weken weinig doen.
Kwak
pi_149178003
Welkom Skoap *O*

Spannend morgen Mariposas!

Goede termijnecho voor MM *O* Bij mij werd de SEO gepland toen ik npm kreeg, was dus ook 7 weken later pas :P

Na m'n gesnotter gister blijken m'n ouders vandaag nog even langs een andere Kruidvat gereden te zijn en daar was ie nog! Extra hoezen waren hier ook niet meer, maar bleek ook al 1 omheen te zitten. Opgelost dus! :)
pi_149179007
Mousemicky, een guppie op de echo! *O* Alvast een leuk verjaardagscadeautje voor je vriend ;)

Wat lief dat je ouders nog langs het kruidvat zijn gegaan voor het voedingskussen! En volgens mij zijn alle kussens van dezelfde maat, dus mocht je nog een een voedingskussen hoes nodig hebben kun je ook bij de HEMA kijken bijv!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:23:49 #9
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149179090
Helaas zijn niet alle voedingskussens van dezelfde maat. -O-
Die van kruidvat wel hetzelfde als dei van de hema dacht ik.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149180346
Welkom Skoap!
Fijn mousemickey, een goede echo *O*
Joyce, spannend... Even afwachten nog,

Ik heb weer wisseldag, 29 weken nu! Vanavond op controle geweest bij de vk en een mooie sticker verdiend, want mijn bloeddruk viel niet eens meer onder 'verhoogd' maar onder 'normaal'. *O* Dat had ik nooit verwacht :D

Verder hB geprikt en groei echo gepland voor over twee weken. Dochter is helemaal door het dolle heen, kan ze eindelijk haar broer in de buik bekijken :)
pi_149187349
Uit mijn hoofd:

FF: schrikken! Hoe is het nu?

MM: fijn dat de echo goed is!!

Risu: goed dat je redelijk geslapen hebt en het zo oppakt. Je kunt ook niet echt anders natuurlijk maar je komt heel rustig over en volgens mij ga je gewoon een super weloverwogen besluit nemen.

Kris: hoe is het met de pijn nu?

Gevalletje: toch je voedingskussen, top!

Fannetje: fijn dat alles goed was en *O* voor de goede bloeddruk.

Wat een rare toestanden op NPO 1 bij het Journaal... Gelukkig geen gewonden/doden en meer van zulks.
pi_149187870
Groeiecho met 30 weken was goed.
Onze kleine is niet meer zo klein, maar gelukkig zit alles binnen de curves.
Ook m'n glucosetest weer gehad. 3.6 , 5.2 en 5.8 dus ben weer goedgekeurd.
Had wel wat gesmokkeld. Want ik had om 1 uur geluncht, maar dan zou ik om 3 uur moeten prikken en dat kwam niet uit dus heb ik nogmaals geluncht tot 14:15 zodat ik om 16:15 kon prikken. Had dus een veel hogere waarde verwacht!
Ik heb trouwens heel de dag honger terwijl ik eigenlijk heel m'n zwangerschap geen honger heb gehad. Maf.
Probeer maar gezonde dingen te pakken maar vind dat super lastig wan het liefst prop ik mezelf vol met junkfood en dan vooral veel chocolade.
pi_149190283
Fijn van de echo en de goede waardes Faptist!
pi_149199965
Hier voor het eerst sneeuw te zien deze winter!

Faptist *O*

Gevalletje toch het kussen in huis! Top van je ouders ^O^

Risu, goed dat de eerste verdiepingen die je leest een positief gevoel bij je los maken!

MM een goede echo, fijn! & een welkom voor Skoap!
pi_149200085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:01 schreef Danaa het volgende:
Hier voor het eerst sneeuw te zien deze winter!

Faptist *O*

Gevalletje toch het kussen in huis! Top van je ouders ^O^

Risu, goed dat de eerste verdiepingen die je leest een positief gevoel bij je los maken!

MM een goede echo, fijn! & een welkom voor Skoap!
Voor het eerst pas? Ik heb even niet helemaal helder waar jij ongeveer woont maar wij hebben inmiddels voor de derde keer sneeuw deze winter.
De dag na Kerst is er heel veel gevallen dus toen wij terug kwamen van de wintersport bleven we in witte sferen. Afgelopen zaterdag was alles wit maar dat was na een dag gesmolten. En nu is het weer wit. Regio 040 hier.
pi_149200089
Skoap: helemaal vergeten om je hier welkom te heten! Bij dezen! Welkom! *O*
pi_149200101
Straks weer controle *O*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149200155
Skoap, welkom! 2 streepjes zijn 2 streepjes hoor :)

McLaura, controle met echo? Want gewone controles vind ik altijd minder leuk dan die met een echo ;)

Faptist, fijn dat alles goed was! Nog maar 10 weken (of minder zelfs, want volgens mij ben je al 32 weken toch?).

Risu: Ik vind het knap dat je zo optimistisch bent. Tuurlijk komt het kind er sowieso uit, ks of niet, maar het is wel iets waar je je rust in moet vinden. En je weet het niet he, misschien wordt er nog gedraaid in je buik! Je weet het nooit!

Ik zit nu in de wachtkamer bij de vk. Heb net het drankje op en gelukkig al geen nasmaak meer, maar tijdens het drankje wel een aantal keer flink moeten kokhalzen. Mja, het zit erin en nu mag ik nog 1,5 uur wachten (iets langer). Zit nu te studeren, is net zo makkelijk. Hoop straks een opdracht af te hebben (en geen suiker te hebben ;) ).
pi_149200192
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

McLaura, controle met echo? Want gewone controles vind ik altijd minder leuk dan die met een echo ;)

Het lot van onder controle zijn bij de gyn is elke controle een echo O+
En hopelijk met een baby die dit keer niet zijn haar of haar benen kruist ;)

Succes met je OGTT, dat heb je straks maar weer achter de rug. Ik mag hem niet doen, maar heb het bij de oudste wel gedaan en vond het eigenlijk best meevallen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_149200233
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het lot van onder controle zijn bij de gyn is elke controle een echo O+
En hopelijk met een baby die dit keer niet zijn haar of haar benen kruist ;)

Succes met je OGTT, dat heb je straks maar weer achter de rug. Ik mag hem niet doen, maar heb het bij de oudste wel gedaan en vond het eigenlijk best meevallen.
Ja dat is dan wel weer een voordeel *) Ik zou iedere controle ook wel willen kijken. We mogen bij de vk wel iedere keer het hartje luisteren, dat vind ik al zo magisch.
pi_149200247
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:33 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja dat is dan wel weer een voordeel *) Ik zou iedere controle ook wel willen kijken. We mogen bij de vk wel iedere keer het hartje luisteren, dat vind ik al zo magisch.
Ik vind het inderdaad ook allemaal magisch. Mooie manier om het uit te drukken. Het blijft een wonder dat 2 mensen 1 nieuw mens kunnen maken dat in veel van de gevallen gezond en compleet is.
pi_149201245
Succes MwCactus!

Welkom nog Skoap!

Veel plezier met spieken McLaura!

In het kader beter laat dan nooit (voor de mensen die nieuwsgierig waren ;)):

Woensdag voor het eerst de cursus Zwanger Actief gevolgd, was erg leuk! We hebben kennisgemaakt met elkaar, het is erg grappig te zien dat er zo veel verschillende mensen met verschillende verhalen en achtergronden op hetzelfde moment allemaal met hetzelfde bezig zijn, een gezonde baby bouwen. O+ Inhoudelijk was het erg interessant, we hebben verschillende oefeningen geleerd om het bekken en de rug enigszins te ontlasten en die waren erg effectief! Toen ik thuis kwam voelde ik me helemaal 'los' en zen. :z

Ik kijk nu al uit naar een van de laatste cursusavonden waarbij op het programma staat 'persen', lijkt me hilarisch om voor spek en bonen te doen. _O-

O ja! Vanmiddag haal ik ook nog de kinderwagen en maxi cosi op (in het kader beter te vroeg dan te laat. :') ) *O*
pi_149201461
Veel plezier met spieken Laura!

Nog maar 20 minuten Cactus en dan mag je weer eten! Succes!

Fijn dat de waardes van je suiker en die van je baby binnen de marges vallen Faptist.

Hier komt vanmiddag de kraamzorg voor de intake langs, de plinten zijn schoon ;) en gelakt er moet alleen nog een ledikant, commode en kast in de kamer komen te staan :') .
pi_149201621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:45 schreef Cholula het volgende:
Veel plezier met spieken Laura!

Nog maar 20 minuten Cactus en dan mag je weer eten! Succes!

Fijn dat de waardes van je suiker en die van je baby binnen de marges vallen Faptist.

Hier komt vanmiddag de kraamzorg voor de intake langs, de plinten zijn schoon ;) en gelakt er moet alleen nog een ledikant, commode en kast in de kamer komen te staan :') .
Bij ons werd er niet eens verder gekeken dan de eettafel waar we aan zaten bij de intake... Ze heeft heel de kinderkamer niet gezien, de trap zonder leuning en de puinzooi die het boven en in de keuken was door de verbouwing...
Maar wel goed dat de plinten gelakt zijn, dat moest toch gebeuren en je kunt beter een stok achter de deur hebben ;)
pi_149201752
Het lijkt op het moment alsof onze woonkamer is ontploft omdat daar nu een commode en een linnenkast staat te drogen... Ik zal toch nog even aan de bak moeten vandaag.
pi_149201785
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:00 schreef Cholula het volgende:
Het lijkt op het moment alsof onze woonkamer is ontploft omdat daar nu een commode en een linnenkast staat te drogen... Ik zal toch nog even aan de bak moeten vandaag.
Kamerscherm ervoor zetten en klaar ;)
pi_149201922
Ja goed plan! Dan maken we er een soort doolhof van! O+
pi_149202850
Vannacht gedroomd dat ik een dochter had. In no time was het een lopend kind ook enzo.
Ik werd wakker met, yeah right, een kind.... Oh... Yaaaay.
Ze was iig heel ondernemend in mijn droom. O+
pi_149203008
FF, dat is schrikken :{ Hoop dat er niks aan de hand is!

Gister OGTT gehad en dat drankje was dus echt vet lekker. Leek een beetje op citroenlimonade. Maar na al vanaf 8 uur de vorige avond niks gegeten te hebben zal alles wel lekker smaken. Ik heb nog nooit zoveel zwangere vrouwen bij elkaar gezien en ik heb nu wel 2 blauwe armen van het prikken want dat ging niet zo goed :') Maandag krijg ik de uitslag dus hoop dat het allemaal goed zit, maar ik heb er een hard hoofd in..

En vannacht de hele dag wakker gelegen met hele lelijke bandenpijn, beetje verkeerd omgedraaid denk ik. Dat dat mijn baarmoeder in tweeën scheurde ;(
pi_149203513
Vanmiddag om 13:00 uur een afspraak in het LUMC voor een intake gesprek over de nipt! Wel fijn dat dat op zo'n korte termijn allemaal kan (en überhaupt kan tegenwoordig, ik weet niet wat we anders hadden besloten). Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben! En daarna gaan we er gewoon een leuke dag van maken met bioscoop en uit eten!
pi_149204983
Dag allemaal!

Ik denk ik kom me ook eens melden na een tijd meelezen, ben nu 37 week zwanger en op 18 februari uitgerekend. Het is een meisje en onze eerste. Na een week verlof nu helemaal niks meer te doen, dus afwachten! Er gebeurt nog niks, dus het zal vast nog even duren.
pi_149205216
Ik heb een stempel op mijn bips van de gynaecoloog. Altijd fijn.

En Flip heeft voor geslachtsbepaling een niet echt ideale 'vaste' houding. Het is echter wel schattig dat het dezelfde houding is als waarin zijn of haar broer slaapt: op de buik met de benen opgetrokken en gekruist.

Ik ben benieuwd hoe dat met de SEO zal gaan.
pi_149206143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
Dag allemaal!

Ik denk ik kom me ook eens melden na een tijd meelezen, ben nu 37 week zwanger en op 18 februari uitgerekend. Het is een meisje en onze eerste. Na een week verlof nu helemaal niks meer te doen, dus afwachten! Er gebeurt nog niks, dus het zal vast nog even duren.
Welkom! We zitten dicht bij elkaar :D
Als je id OP wilt sta je bovenaan ;)
pi_149206650
Waah een voordringert! :o
Nee hoor, welkom. 18e is al snel.
pi_149207246
Ik ga even een stuk terug lezen... Oohik zie dat ik tig pagina's heb gemist.

Selvaria, gefeliciteerd met je ondertrouw!
Le met een lagere bloeddruk.
Risu, balen dat de draaipoging niet is gelukt.
:* voor alle op geslagen hormonen!
Flyingfish, wat kut zeg!
Happy, welkom!
Skoap welkom!

Sneeuw: vandaag juist niks, alle andere dagen al sneeuw gehad.
Intake kraamzorg: hier heeft ze ook alleen even een half uurtje ofzo aan de keukentafel gezeten en verder niks. Nergens naar gekeken.
pi_149207314
Wij hebben vanavond een echo. Er zou dit keer toch echt een hartje te zien moeten zijn... Ik hoop het!
Gelukkig heb ik deze week weerbgewoon kunnen werken, op wat extra eten tussendoor na.
pi_149207407
spannend, gestreeptestoel!

Ik heb volgende week om deze tijd een echo. Dan zou ik bijna 9 weken moeten zijn....

Vannacht heeft de Duutser in de logeerkamer geslapen, in de hoop dat ik beter zou slapen. Niet dus, net zo slecht geslapen, het enige verschil is dat ik nu diagonaal kon liggen... :+
pi_149207623
Ohh.. Vandaag merk ik pas echt dat mijn hormonen op hol slaan. Ik kan helemaal niets hebben van de kinderen op het werk. Tot 10 tellen helpt niet.

Ik ben echt niet leuk..... nog 5 uur te gaan!
pi_149207723
Spannend gestreeptestoel! Hopelijk vanavond een duidelijke knipper.
pi_149208289
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Danaa het volgende:

[..]

Welkom! We zitten dicht bij elkaar :D
Als je id OP wilt sta je bovenaan ;)
Haha, ja ik dacht ik wacht tot ik nr 1 ben :). Ik gok wel op overtijd lopen, kind is ingedaald, maar dat is het ook wel.
pi_149208342
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Ohh.. Vandaag merk ik pas echt dat mijn hormonen op hol slaan. Ik kan helemaal niets hebben van de kinderen op het werk. Tot 10 tellen helpt niet.

Ik ben echt niet leuk..... nog 5 uur te gaan!
Hoe komt het? Door je onzekerheid?
pi_149208405
Intake kraamzorg stelde hier ook niks voor. Het hele weekend ervoor druk geweest met het kamertje, begangen, meubeltjes (ikea) in elkaar zetten en ik was zelfs nog van plan om de kleertjes vast te wassen, maar ze is ook niet verder dan de bank gekomen hier :). Van de week klossen gehaald, ik kom nu niet meer met mijn voeten aan de grond als ik uit bed wil.
pi_149208489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hoe komt het? Door je onzekerheid?
Nee denk meer door de vermoeidheid.
Moet ook wel zeggen dat het een behoorlijk druk clubje is, en vanmorgen niet echt een consequente collega naast me had staan.
Merk gewoon dat ik echt een korter lontje heb vandaag.
Zit nu even op de bank pauze te houden. En moet mijn ogen ook echt openhouden... anders ben ik zo weg!

Mijn onzekerheid heb ik wat meer onder controle gelukkig. Hopelijk hou ik dat vast :)
pi_149208548
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Moet ook wel zeggen dat het een behoorlijk druk clubje is, en vanmorgen niet echt een consequente collega naast me had staan.

Vervelend is dat. Ik merk ook vaak dat hoe een dienst is erg afhankelijk kan zijn van met wie je werkt.

Goed van je dat je controle over je onzekerheid hebt!
pi_149208643
quote:

[..]

Zit nu even op de bank pauze te houden. En moet mijn ogen ook echt openhouden... anders ben ik zo weg!

Mijn onzekerheid heb ik wat meer onder controle gelukkig. Hopelijk hou ik dat vast :)
Doe mij een klein beetje van die controle ;)....
Vandaag 7 weken, maandag echo en ik vind het spannend. Nee, SPANNEND dekt beter de lading.
pi_149209090
quote:

[..]

Hier hetzelfde vandaag. Ben kapot!
Heb nu vaak dat ik 's nachts wakker word en met een beetje pech kom ik dan niet meer in slaap. Al een paar keer gehad, vanaf 4 uur... :{

Ga zo lekker twee uurtjes eerder naar huis, vind het wel best :)
Even samen snel de boodschappen doen en dan lekker een avond niks! Ja, WIDM kijken :D
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149209117
Oef, al een paar dagen stevige buikpijn. Ik denk dat het 'gewoon' een beetje verstopping is, maar leuk is anders...
pi_149209255
Joycie nog ff en dan zit de dag erop! Dan vroeg onder de wol!

Malteser, het is ook spannend.

Ik denk de hele tijd dat ze vanavond niks ziet op de echo..
pi_149209420
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:24 schreef gestreeptestoel het volgende:
Joycie nog ff en dan zit de dag erop! Dan vroeg onder de wol!

Malteser, het is ook spannend.

Ik denk de hele tijd dat ze vanavond niks ziet op de echo..
Waarom denk je dat? Voorgevoel? Of waar komt het door?
pi_149209734
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:30 schreef Malteser het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Voorgevoel? Of waar komt het door?
Geen idee.. Bij zoon heb ik me nooit zorgen gemaakt, ook niet bijde 20 weken echo
pi_149211668
Herkenbaar Joycie, ik weet niet hoe oud de kinderen zijn waar je mee werkt, maar ik werk met pubers en heb een tijdje echt gehad dat ik hun hoofden er bijna af beet als ze iets deden dat ik normaal prima zou kunnen hebben, maar toen dus even niet. ;)

Nu gaat het gelukkig weer beter, beter dan ooit zelfs. Mijn leerlingen zijn zo mogelijk nog meer bezig met de zwangerschap dan ik zelf en dat is zo aandoenlijk. O+
pi_149211697
Stoel, succes vanavond! :*
pi_149211752
Drie op een rij :')

Happy Hormones hier trouwens, zojuist kinderwagen + maxicosi opgehaald! *O*
pi_149212063
Is het gek als ik de kinderwagen in de huiskamer wil hebben staan? Hij staat nu nog bij schoonouders in de doos, maar damn hormones! Ben nu 35+4 en ik merk dat met al die medische dingen ineens ik best wel behoefte heb aan positieve dingen, zoals babyspul O+
Het wiegje moest ik bijvoorbeeld ook ineens in elkaar zetten.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:52:48 #55
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149212118
Heheheh dat soort hormonen dingetjes herken ik wel hoor.
Ik zou hem dus gewoon in de woonkamer zetten. ^O^

A happy wife is a happy life zeggen wij hier thuis altijd :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149212197
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef gestreeptestoel het volgende:
Geen idee.. Bij zoon heb ik me nooit zorgen gemaakt, ook niet bijde 20 weken echo
zo herkenbaar dit :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149213597
Hier staat alles in de babykamer die nog niet eens af is. Elke ochtend en voor ik naar bed ga altijd even naar binnen lopen en even zwijmelen O+ Heb de kinderwagen en wipstoel ook tegen beter weten in de volgende dag direct uitgepakt en in elkaar gezet en toen heb ik ook tegen vriend gezegd 'hormoneeee'.
pi_149216280
Even een vraagje met een hoog :@ :@ :@ gehalte. Ik merk dat na het vrijen ik een heel harde buik krijg :o . En soms voel ik dan ook alsof er iets omdraait. Is dat de baby? Want die heb ik tot nu toe nog niet gevoeld :+ . Maar ik maak me dus zorgen of het kwaad kan eigenlijk :@
pi_149216845
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Even een vraagje met een hoog :@ :@ :@ gehalte. Ik merk dat na het vrijen ik een heel harde buik krijg :o . En soms voel ik dan ook alsof er iets omdraait. Is dat de baby? Want die heb ik tot nu toe nog niet gevoeld :+ . Maar ik maak me dus zorgen of het kwaad kan eigenlijk :@
Nee, dat is normaal. Je baarmoeder trekt dan samen geloof ik :)

Wij hebben hier vandaag dozen uitgepakt (nesteldrang, heerlijk!), drie dozen met spullen naar de kringloop gebracht en toen ben ik een middagdutje gaan doen. Heerlijk :)
Vanavond nog lekker op de bank zitten en misschien nog een bankje verven.

Inge, welkom hier! Lekker op tijd gemeld ;)
pi_149217628
Ego post!

Er klopte een hartje! *O* *O*
Ongeveer 7 weken nu. Over 2,5 week nog een keer terug voor termijn bepaling. Ergens half september uitgerekend
pi_149217655
QB herkenbaar! Geen :@ voor nodig hoor.

Yes wat fijn gestreeptestoel!!

En welkom ook nieuwe al-bijna-klaar-met-zwangeren :D
pi_149217782
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ego post!

Ongeveer 7 weken nu. Over 2,5 week nog een keer terug voor termijn bepaling. Ergens half september uitgerekend
*O* *O*
pi_149217944
quote:
Ego post!

Jaaaaaaa!! *O*
pi_149218135
Yay, gestreepte stoel, wat fijn!

Keihard huilen omdat er een personage in een serie dood gaat. En dan ook echt hard huilen. Met van die lange uithalen enzo. Zwanger en hormonaal? Nee joh. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149218539
quote:
Ego post!

Jeeeeeej! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:53 schreef Krisvc het volgende:
Keihard huilen omdat er een personage in een serie dood gaat. En dan ook echt hard huilen. Met van die lange uithalen enzo. Zwanger en hormonaal? Nee joh. :')
Gratisch tip: niet naar de tekenfilm Up gaan kijken. Same story :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149218571
quote:
Ego post!

*O* *O*
pi_149218646
quote:
Ego post!

Mooi is dat om te zien he? *O*
pi_149218758
quote:
Ego post!

Wat fijn stoel!

Kan ik trouwens met bijna 21 weken al een harde buik hebben? Als ik voorover buig of soms als ik in bed lig dan voelt het alsof een deel van mijn baarmoeder verkrampt. Of is dat iets anders?
pi_149219061
Hmmm, op zich kan het denk ik wel, alleen de activiteiten die je omschrijft zpuden dat volgens mij niet moeten triggeren... Hier wel es maar voornamelijk door inspanning (4 trappen op, hardlopen, snel wandelen, kleuter tillen)...

Wat je omschrijft voel ik denk ik ook wel eens, maar dan druk Henk zich helemaal aan de buitenkant tegen mijn zij aan. Deed Minke ook vaak, effe kijken hoever mama kan rekken... Stelletje sadisten. :(
pi_149219062
quote:
Ego post!

*like!*
pi_149219166
QB, ik vond t nog heel onduidelijk hoor om het hartje te zien. Bij zoon was de eerste echo met 8 weken en dat zag er al heel anders uit.

Haha Kris, fijn he hormonen!

Ik durf dat eigenlijk niet te zeggen of dat kan Minarosa. Ik denk het wel..? Is wel vroeg denk ik.
pi_149219350
Het zou wel wat aan de vroege kant zijn voor een harde buik, maar de omschrijving klinkt wel zo. Ik krijg geregeld harde buiken bij een volle blaas. Kan dat voor jou ook een trigger zijn als je in bed ligt? Ik zou het wel melden bij je vk :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149219399
Stoel! *O* *O* *O*
pi_149220049
}:|

[ Bericht 32% gewijzigd door Vlinder op 30-01-2015 22:18:21 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149220111
Had mariposas vandaag ook niet een echo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')