Heb nog maar 400kquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stond net een Messi op de PS voor 6.5 miljoen.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-01-2015 om 18:03:10“@voetbalzonenl: PSV maakt grote woorden niet waar en wil Bakkali toch houden #psv #brands http://t.co/mjgvQAcNsM” HAHAHA SCHANDE UNFOLLOW reageer retweet
Haha voetbalzone is ook wel echt domquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:23 schreef Zhano het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-01-2015 om 18:03:10“@voetbalzonenl: PSV maakt grote woorden niet waar en wil Bakkali toch houden #psv #brands http://t.co/mjgvQAcNsM” HAHAHA SCHANDE UNFOLLOW reageer retweet
Nicequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hallo hallo je kan Messi kopen hoor voor een kleine 75 euro. Dat is niet duur voor 8 maanden pret.
[ afbeelding ]
Dit zijn dingen die je beter niet kunt vertellen tegen mensen die geen fifa spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nice
Maar heb al 70 a 80 euro besteed dus vind het zo wel voldoende
Dat wordt genieten ouwe reus. Met wie ga je?quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ticket voor Acda en de Munnik is binnen
Eerste of tweede avond?quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ticket voor Acda en de Munnik is binnen
Gelukkig is er ook niemand aan wie ik mijn uitgaven moet verantwoordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je beter niet kunt vertellen tegen mensen die geen fifa spelen.
Alleenquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat wordt genieten ouwe reus. Met wie ga je?
Ze staan 4 avonden in Carre volgens mij. Ik ga de 29e. Dat is het voorlaatste concertquote:
Je weet dat de oude kaartjes blijven bestaan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Kiid het volgende:
Ik las iets over Cuadrado naar Chelsea? Als dat gebeurt dan kan ik weer mijn team om gaan gooien
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken? Nu heb ik geen Cuadrado omdat ik dan met een kut rechterkant moet spelen, maar als hij naar BPL gaat dan opent dat vele deurenquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je weet dat de oude kaartjes blijven bestaan?
Oh dacht dat je nog die Serie A variant had.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken? Nu heb ik geen Cuadrado omdat ik dan met een kut rechterkant moet spelen, maar als hij naar BPL gaat dan opent dat vele deuren
Nee joh mallert, ik heb coins gekocht, maar niet zoveel coins.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nog die Serie A variant had.
Dan had ik Messi niet gekocht maar een team gemaakt met Kluivert/Bergkamp met Van nistelrool of van basten. Maar heb nog zat coins omdat ik SIF Pogba nu meer dan 2m is en ik er 2 had gekocht voor 1m en heb nog een paar SIF Lacazettes waarmee ik wacht tot ze weer 900k zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had de coins voor Messi en nu nog coins over?
alle serie-a teams met doumbia als ST... hell noquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
It's on like Donkey Kong...
Dat was een serieus bod voor een (misschien wel té) goed salaris.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ze hebben hem al eerder een contract aangeboden..wat voegt dit dan toe?
#Jizzquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:31 schreef DutchSL het volgende:
Cuadrado naar Chelsea ja33 miljoen.
Salah naar Fiorentina, Schurrle wellicht naar Wolfsburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |