Zie het nu ja. Moet 60 dagen voor aflopen contractquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blijkbaar niet officieel en was dit nog nodig. Waarschijnlijk hebben ze hem nu een waardeloos contract aangeboden waarvan alle partijen weten dat hij het nooit gaat tekenen
Ok thanks mensen dan haal ik hem gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen dat zijn prijs omlaag gaat
Ik word een beetje moe van dit soort nutteloze posts van jou. Als je een goede pull hebt, vertel dan wie er in je pakje zat en houd anders lekker je bek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn gold pack luck is voor de rest van het jaar op denk ik
calm your titsquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort nutteloze posts van jou. Als je een goede pull hebt, vertel dan wie er in je pakje zat en houd anders lekker je bek.
HE! ff normaal he tegen DS2.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort nutteloze posts van jou. Als je een goede pull hebt, vertel dan wie er in je pakje zat en houd anders lekker je bek.
Zeker die IF omdat toch een spits is (daar had je het over, toch?). Echt heel veel goede dribbelaartjes in de spits heeft BPL niet en Aguero is voor veel mensen te standaardquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok thanks mensen dan haal ik hem gewoon
Hij is LM of LBquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker die IF omdat toch een spits is (daar had je het over, toch?). Echt heel veel goede dribbelaartjes in de spits heeft BPL niet en Aguero is voor veel mensen te standaard
Oke litmanen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:46 schreef Bilzerian het volgende:
Een beetje actie in dit topic is nooit verkeerd.
Gisteren Elia en 2x CAM>CM.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Ach je kunt niet alles hebben in het leven he.quote:
Ik had gister IF Diego alves in een pek, geweldig was dat.quote:
sjon, iam dissappointquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik had gister IF Diego alves in een pek, geweldig was dat.
Heel hard HUUUUUU schreeuwen en door de kamer rennen, zelden zo genoten.
Wat een kenser harde poel mattiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten is dat he, en als dan al je energie op is, lekker even een cocktailtje bij het openhaardje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Haha die had ik mooi ff te pakken he.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stond net een Messi op de PS voor 6.5 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |